Maar eigenlijk is het iets raars om een par minuten voor, in dit geval 18 uur, iemand nog een goede middag te wensen.quote:
Iets mooier weer mag wel hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Sorry voor de zomerliefhebbers, maar we hebben wel mazzel tot nu toe met het weer! Elke dag koel en bewolking is weer een dag minder kans op hitte-ellende
Daarom had ik de test ook bij Luctor gedaanquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel een nadeel ergens. Want stiekem wil ik wel vaker bij mensen spieken uit nieuwsgierigheidMaar dan kom ik gelijk zo stalkerig over
Ah ja..ik had wat minuten moeten wachten met binnenvallen en dan was het goed geweestquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het iets raars om een par minuten voor, in dit geval 18 uur, iemand nog een goede middag te wensen.
Ja, precies.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ja..ik had wat minuten moeten wachten met binnenvallen en dan was het goed geweest
Wat had je gekookt dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik had net gekookt, maar ik had eigenlijk helemaal geen zin in dat gerecht. Heb dus met lange tanden als een klein kind al zeurend dat ik liever pizza wilde zitten eten(vriend vond het wel gewoon lekker).
Nu ga ik straks bij de AH nog wat lekkers halen omdat ik vanavond natuurlijk weer honger heb. Lekker bezig
Ik heb zin in boerenkoolquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Omdat het al een paar dagen grijs en regenachtig is eet ik vanavond ovenaardappelsDit keer gekruid met Provençaalse kruiden, knoflook en (natuurlijk) zout
Pastagerecht met tomaat, broccoli gerookte zalm en pesto/yoghurtsaus.quote:
Ik vind het ook best prettig weer nuquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Sorry voor de zomerliefhebbers, maar we hebben wel mazzel tot nu toe met het weer! Elke dag koel en bewolking is weer een dag minder kans op hitte-ellende
Maar waarom maakte je dat dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pastagerecht met tomaat, broccoli gerookte zalm en pesto/yoghurtsaus.
Ugh zo geen zin in. *schuift broccoli weg*
Haha ja, anderen kunnen dat dan ook bekijken inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Daarom had ik de test ook bij Luctor gedaanMaar ik kon zien wie het laatst zijn FoBo had bekeken.
Hahaquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Soms heb je wel eens een complete onbekende lurker in je foboquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja, anderen kunnen dat dan ook bekijken inderdaad
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik had net gekookt, maar ik had eigenlijk helemaal geen zin in dat gerecht. Heb dus als een klein kind al zeurend dat ik liever pizza wilde een half bordje zitten eten(vriend vond het wel gewoon lekker).
Nu ga ik straks bij de AH nog wat lekkers halen omdat ik vanavond natuurlijk weer honger heb. Lekker bezig
Had gisteren boodschappen gedaan voor twee dagen. Wist niet dat ik er vandaag zo erg geen zin in zou hebben.quote:
klinkt lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Soms heb je wel eens een complete onbekende lurker in je fobo
Omdat dat het plan was voor vandaag (en ja, normaal wel lekker). Ik zeurde of we geen pizza konden eten, maar dat doen we morgen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaMaar waarom kook je dan iets wat je niet wilt eten? Of vind je het normaal wel lekker en realiseerde je het je plotseling dat je er geen zin in had?
Volgende keer niet zeuren maar gewoon pizza eten, wie is er nou de baas Guana!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omdat dat het plan was voor vandaag. Ik zeurde of we geen pizza konden eten, maar dat doen we morgen.
Ik heb al gegeten, en mag niet meerquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan een portie gratis op komen halen in Amersfoort.
Maar omgedraaid had ook gekund toch? Of had je het tijdens het koken pas door dat je er geen zin in had?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omdat dat het plan was voor vandaag (en ja, normaal wel lekker). Ik zeurde of we geen pizza konden eten, maar dat doen we morgen.
Maar dan hadden we weer helemaal om pizza gemoeten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende keer niet zeuren maar gewoon pizza eten, wie is er nou de baas Guana!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |