quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, als het over Hamilton gaat zijn we niet te houden!
pillen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gebruik ik al
Maar die tabletten zijn zo ranzig groot dat je ze doormidden moet breken en dat magnesiumspul voelt echt irritant tussen je tanden#struggles
nu is het stukken beter dan in die jarenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ohja, dat is natuurlijk heftig.
Nu alles weer okee? Behalve het inflexibele ambtenaren gedrag?
Ik heb nooit echt moeite met pillen slikken, maar ik heb magnesiumtabletten (van LucoVitaal) die inderdaad bizar groot zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gebruik ik al
Maar die tabletten zijn zo ranzig groot dat je ze doormidden moet breken en dat magnesiumspul voelt echt irritant tussen je tanden#struggles
Relatie-issues mogen inderdaad niet onderschat worden als veroorzaker van een diepe persoonlijke crisis die jaren kan duren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu is het stukken beter dan in die jarenin die jaren vielen echt mijn diepste dieptepunten
sterkte.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
tijd voor mijn laatste conferencecall vandaag
Sterkte Koenie!quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
Fijn dat je door die moeilijke periode bent gekomenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu is het stukken beter dan in die jarenin die jaren vielen echt mijn diepste dieptepunten
Ik heb sowieso niet zo dat ik alles uit het leven wil halen, maar sinds de overgang heb ik wel meer dat ik alleen nog dingen wil doen die IK leuk vind (hallo schoonpapa en mamaquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's niet erg dat dat zwaar klinkt![]()
Ik vraag me ook wel eens af of je, zodra je écht ouder wordt (en dat ben jij nog niet) niet ook een soort rust over je heen krijgt dat je in elk geval veel uit het leven hebt kunnen halen. Het zal per persoon wel verschillen.
Met yoghurt of vanillevla (wat dikkere substantie), dan gaat 't bij mij wel goed.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pillen.
Ik heb al moeite met een aspirine.
paracetamol oid zou je kunnen laten oplossen in water of iets anders.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pillen.
Ik heb al moeite met een aspirine.
Ja, je veilige thuis is dan je veilige thuis niet meerquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Relatie-issues mogen inderdaad niet onderschat worden als veroorzaker van een diepe persoonlijke crisis die jaren kan duren.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:03 schreef Guanabana het volgende:
IK BEN VRIJ T/M DE 20STE![]()
![]()
[ afbeelding ]
Feest!quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:03 schreef Guanabana het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Heftig idd. Mooi dat het nu weer beter gaatquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral *verboden woord*quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Feest!Weet je al wat je gaat doen met die dagen?
JAAAAAAquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:03 schreef Guanabana het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:03 schreef Guanabana het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Een nieuw bedquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vooral *verboden woord*
En maandag komt als het goed is het nieuwe bed dus in die week moeten we ook nog wel wat naar het grofvuil brengen.
Voor de rest in mijn nieuwe bed liggen terwijl ik kreetjes slaak van genot. Dit klinkt seksueel, niet zo bedoeld.![]()
Ik wou daar eerst een grapje over maken, maar dat leek me te flauwquote:
Het vetgedrukte is allemaal wel herkenbaar, op zich ben ik wel blij dat ik daar NU/afgelopen jaren allemaal al achtergekomen ben, scheelt weer.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:02 schreef GeorgeM het volgende:
maar sinds de overgang heb ik wel meer dat ik alleen nog dingen wil doen die IK leuk vind (hallo schoonpapa en mama ) en dat is soms een strijd. Want je heb toch je verplichte dingen, merk dat ik daar heel opstandig van word
Verder wel rust in de zin van dat sommige dingen me niet meer zo boeien..wat andere mensen vinden. Ben ook heel zwart/wit en niet vergevingsgezind. Ben sowieso niet zo'n mensenmens. Ik erger me snel aan andere mensen
Heb liever een paar goede vriendinnen dan een hele bups van die niksige 'vrienden'.
Vroeger had ik altijd het gevoel dat ik er goed uit moest zien, maar dat heb ik nu niet meer/veel minder.
Nou ja, dat dus
Binnen een minuut vind ik hem al behoorlijk irritant. En het lijkt me sterk dat hij echt alle achtbanen van Nederland dat doet, maar dat wil ik dus wel even checkenquote:
Een Karlsson Boxspring, via Beter Bed.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een nieuw bed![]()
Wat heb je voor een bed gekocht?
Ja, hij is best wel irritant inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Binnen een minuut vind ik hem al behoorlijk irritant. En het lijkt me sterk dat hij echt alle achtbanen van Nederland dat doet, maar dat wil ik dus wel even checken
Ik probeer ook geen energie meer te stoppen in dingen edit: en mensen die me meer energie kosten dan opleverenquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het vetgedrukte is allemaal wel herkenbaar, op zich ben ik wel blij dat ik daar NU/afgelopen jaren allemaal al achtergekomen ben, scheelt weer.
Van dat goed uitzien, mja mja. Heb daar toch wel moeite mee merk ik hoor. Dat je beste jaren gewoon achter je liggen al, brr.
Whut wat grappig dat ze dat draaienquote:
Jij ziet er zeker prima uit!quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik probeer ook geen energie meer te stoppen in dingen edit: en mensen die me meer energie kosten dan opleveren
Qua uiterlijk, ik ben nu 40 maar ik vind dat ik er nog best aardig uitzie eigenlijk. Ben een stuk minder onzeker over mijn uiterlijk juist dan in mijn 20-er jaren.
Oh wat heerlijk!quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een Karlsson Boxspring, via Beter Bed.
Ben benieuwd. Ik slaap nu in een heel oud tweedehandsje, dus het kan alleen maar beter worden
Wij hebben ook een boxspring gekozen toen wij naar dit huis verhuisden. Daarvoor sliepen wij ook op een el cheapo bed. Echt, ik ga iedere avond nog steeds met plezier naar bed, het ligt zooooo lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een Karlsson Boxspring, via Beter Bed.
Ben benieuwd. Ik slaap nu in een heel oud tweedehandsje, dus het kan alleen maar beter worden
Ja volgens mij slaat hij de kleinere parken met een family coaster over. Maar ik ga nu kijken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Binnen een minuut vind ik hem al behoorlijk irritant. En het lijkt me sterk dat hij echt alle achtbanen van Nederland dat doet, maar dat wil ik dus wel even checken
Oh maar dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Qua uiterlijk, ik ben nu 40 maar ik vind dat ik er nog best aardig uitzie eigenlijk. Ben een stuk minder onzeker over mijn uiterlijk juist dan in mijn 20-er jaren.
Dat eerste: goed bezigquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik probeer ook geen energie meer te stoppen in dingen edit: en mensen die me meer energie kosten dan opleveren
De 7 grootste parken van Nederland.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja volgens mij slaat hij de kleinere parken met een family coaster over. Maar ik ga nu kijken.
Haha bedanktquote:
Ja, ik weet dat jij ook niet zo'n mensenmens bent.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het vetgedrukte is allemaal wel herkenbaar, op zich ben ik wel blij dat ik daar NU/afgelopen jaren allemaal al achtergekomen ben, scheelt weer.
Van dat goed uitzien, mja mja. Heb daar toch wel moeite mee merk ik hoor. Dat je beste jaren gewoon achter je liggen al, brr.
Ik moet ook nog maar zien of ik er over 5 of 10 jaar nog zo over denkquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat eerste: goed bezig![]()
Op m'n 40e had ik dat ook nog wel, maar op een gegeven moment gaat het echt hard achteruit![]()
Ik weet wel dat het eigenlijk helemaal niet belangrijk is/moet zijn, maar ja...
Hardlopen helpt zeker vwb dat laatste. Bij mij tenminste wel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha bedankt. Jij ook hoor
Ik zat niet naar complimentjes te vissen hoor, het was meer om aan te geven dat ik mezelf wel prima vind en fysiek goed in mijn vel zit.
Psychisch is er nog wel ruimte voor verbeteringmaar ook dat is wel eens minder geweest
Dat valt te begrijpen, maar dan klopt z'n titel niet. False advertising!quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja volgens mij slaat hij de kleinere parken met een family coaster over. Maar ik ga nu kijken.
Fake newsquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat valt te begrijpen, maar dan klopt z'n titel niet. False advertising!
in die tijd was Fok een erg goede uitlaatklep / extra psycholoogquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heftig idd. Mooi dat het nu weer beter gaat
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:32 schreef Arizona het volgende:
Ik ga mijn werklaptop maar afsluiten.
Was geen productieve middag maar dat hoefde ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |