Was ook maar een garpjequote:Op donderdag 9 juli 2020 15:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij AH was ie maar 20 cent duurder
Ja dat snap ik wel dat dat allemaal niet leuk is. En hormonen zullen het al helemaal niet makkelijk maken inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Vanaf 40 nog niet, weet niet precies meer wanneer het begon.
Last van de spieren en gewrichten. Al had/heb ik ook al wel een aantal jaar vrij pittige overgangsverschijnselen. Ik heb nu een licht anti-depressivum (na vanalles geprobeerd te hebben) en slik magnesium extra stronk(enige dat helpt bij mij).
Ik heb er soms ook best moeite mee dat je uiterlijk zo achteruit gaatals ik dan foto’s van mezelf van vroeger zie
![]()
Aan ALLE jeugdigen hier: GENIET GENIET GENIET. Echt![]()
Ik doe het ook te weinig.
Ooit moet ik het proeven toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar moet buffalo mozzarella wel bij smaken lijkt me!
Maar als je het echt nooit gegeten hebt, weet ik ook niet of je het überhaupt lekker gaat vinden. Je kunt er eventueel een klein stukje vanaf snijden om te proeven![]()
De structuur is ook iets anders; de binnenkant is een stuk zachter.
Frustrerend? Vervelendquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na een frustrerende werkdag trek ik die graag aan
Ja, we hadden mazzel dat dat 'm niet een jaar eerder overkwam.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ijdens-songfestival/
Oof dat dit niet in Tel Aviv is gebeurd is wel fijn jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ijdens-songfestival/
Oh echt?quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eens(behalve dat ik geen ervaring heb met overgang, maar wel menig psycholoog heb gezien jaren terug)
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, we hadden mazzel dat dat 'm niet een jaar eerder overkwam.
Inderdaad. Dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oof dat dit niet in Tel Aviv is gebeurd is wel fijn ja
Ja, maar het smelt ook iets andersquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ooit moet ik het proeven toch?En het gaat mee de oven in, dus het komt er toch gesmolten uit dus de structuur zal ik niet heel veel van merken
teveel te maken gehad met inflexibel ambtenaar achtig gedrag. En het zijn GEEN ambtenarenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Frustrerend? Vervelend![]()
Gooi het eruit.
We hebben sowieso heel veel mazzel dat een aantal dingen die dit jaar gebeurden, niet het jaar ervoor waren gebeurdquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, we hadden mazzel dat dat 'm niet een jaar eerder overkwam.
Haha nou inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hebben sowieso heel veel mazzel dat een aantal dingen die dit jaar gebeurden, niet het jaar ervoor waren gebeurd
Korte versie:quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh echt?
Wat was er dan? #OpenUp![]()
Je hoeft het natuurlijk niet te vertellen hoor!
Op een gegeven moment overheersen die gevoelens zó, dat je alleen maar daar mee bezig bent.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel dat dat allemaal niet leuk is. En hormonen zullen het al helemaal niet makkelijk maken inderdaad![]()
Maar heb je ook niet positieve dingen? Dat bepaalde zaken nu makkelijker zijn dan voorheen en je je minder zorgen maakt over kleinere dingen?
Ik ga het meemakenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar het smelt ook iets andersAch ja, je zult het wel mee gaan maken
![]()
Ik vind buffalo mozzarella heel lekker in ieder geval! Lekkerder dan gewone ook.
Daar heb ik ook last vanquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat mijn rechter achillespees stijf aanvoelt na het opstaan en de eerste tijd pijnlijk is bij het lopen, vervolgens de rest van de dag er geen last meer van.
Da's niet erg dat dat zwaar klinktquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Op een gegeven moment overheersen die gevoelens zó, dat je alleen maar daar mee bezig bent.
Tuurlijk ben ik niet meer onzeker en laat ik me niks meer vertellen. Verder ben ik natuurlijk stevig gesetteld![]()
Ik heb wel het gevoel dat ik op de terugweg benal ben ik ook soms bezig met het besef dat ik in het laatste deel zit en dat het eerste nooit meer terugkomt. Wat natuurlijk ook zo is.
Klinkt een beetje zwaar
Ohja, dat is natuurlijk heftig.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Korte versie:
Relatie en zakelijke issues tussen voornamelijk 2005 en 2013 welke uiteindelijk toch ook z'n tol gingen eisen bij een stabiel persoon als ik
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:42 schreef Arizona het volgende:
Ik vind gewone mozzarella lekkerder maar ach, het is ook weer geen wereld van verschil. Zou er mijn quiche gewoon om maken
Ik merk nu serieus wel dat ik 's ochtends wat stijver uit bed kom, mijn eerste pasjes gaan nogal houterig. Ik dartel niet meer als een jonge hinde richting de badkamer
Allemaal aan de magnesiumquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat mijn rechter achillespees stijf aanvoelt na het opstaan en de eerste tijd pijnlijk is bij het lopen, vervolgens de rest van de dag er geen last meer van.
Gebruik ik alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |