abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 juni 2020 @ 12:35:40 #1
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193697023
Welkom in het R&P Feedback topic! Hier kun je terecht voor (constructieve) feedback en vragen.
Voordat je post, zie graag R&P / Welkom op R&P - Onze huisregels.

Note: Slow chat, off topic posts en geflame worden zonder waarschuwing verwijderd.


"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 12:35:58 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193697026
Dank voor het nieuwe deel openen.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 19 juni 2020 @ 12:36:26 #3
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193697033
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 12:35 schreef CoolGuy het volgende:
Dank voor het nieuwe deel openen.
Geen dank nodig, schrok me kapot dat ik #301 was...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 12:37:06 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193697041
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 12:36 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Geen dank nodig, schrok me kapot dat ik #301 was...
Ja, soms heb je dat. Maar, gelukkig leef je nog.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 28 juni 2020 @ 16:33:38 #5
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193831831
Waarom krijgt die mensenhandelaar hier zo de ruimte?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193831982
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 16:33 schreef Tyr80 het volgende:
Waarom krijgt die mensenhandelaar hier zo de ruimte?
Volgens mij vragen CoolGuy en de andere R&P mods zich dat ook af, maar die zijn geoverruled.

Edit: ter rectificatie, dat was gebaseerd op een miscommunicatie blijkt nu.topic is inmiddels alsnog dicht.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2020 19:32:25 ]
pi_193832118
Aaw, gemoblo-d :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193832402
Ik vind dat het echt niet thuis hoort in R&P..
pi_193833305
Kan er een slotje op mijn topic “Snap dit niet”.

Ik had het in LIF geopend, maar is verplaatst naar r&p zonder dat met mij te bespreken.
pi_193833355
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:22 schreef Stermaan het volgende:
Kan er een slotje op mijn topic “Snap dit niet”.

Ik had het in LIF geopend, maar is verplaatst naar r&p zonder dat met mij te bespreken.
De reden dat het naar R&P is verplaatst, is dat het onderwerp in R&P thuis hoort en niet in LIF.
pi_193835347
Mag ik ook een compliment geven: Top dat de mods het uiteindelijk hebben gesloten. ^O^

Ik hoop dat de bovenste laag van Fok eens beter over dit soort dingen gaat nadenken, want dit is niet de eerste keer dat ik nare dingen voorbij zie komen over vrouwen/meisjes. Nu wil ik de Feedbacksectie in R&P daar niet mee bevuilen, dus heb ik er een topic over geopend in het algemene Feedback subforum:

FB / Morele verantwoording boekpromotie

Overigens wat betreft de auteur (niet dat dit nou verrassend is):

https://twitter.com/ZeitJustin/status/1268462485885116418

quote:
Opnieuw groot en goed artikel in de #telegraaf over #proizvod. Als hoofdpersonage in het boek heb ik het boek zelf mogen schrijven, ik ben dader, niet de auteur. Hopelijk ziet men dat. Focus moet liggen op het thema, kleine stapjes meer aandacht.


  Moderator zondag 28 juni 2020 @ 22:00:47 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193836097
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 21:06 schreef 01100101 het volgende:
Mag ik ook een compliment geven: Top dat de mods het uiteindelijk hebben gesloten. ^O^

Ik hoop dat de bovenste laag van Fok eens beter over dit soort dingen gaat nadenken, want dit is niet de eerste keer dat ik nare dingen voorbij zie komen over vrouwen/meisjes. Nu wil ik de Feedbacksectie in R&P daar niet mee bevuilen, dus heb ik er een topic over geopend in het algemene Feedback subforum:

FB / Morele verantwoording boekpromotie

Overigens wat betreft de auteur (niet dat dit nou verrassend is):

https://twitter.com/ZeitJustin/status/1268462485885116418
[..]

Dank je, maar aangezien je ook al een topic hierover hebt in FB stel ik voor dat je daar verder gaat. Ik zie de toegevoegde waarde hier niet. :) ik laat de post staan er vanuit gaande dat we hier dan verder niet op doorgaan. Dat doe ik natuurlijk zelf door er op in te gaan, maar het was dat of de post verwijderen, en dat laatste vond ik te overdreven :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193850073
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:25 schreef madam-april het volgende:

[..]

De reden dat het naar R&P is verplaatst, is dat het onderwerp in R&P thuis hoort en niet in LIF.
Kan er een slot op? Ben er wel klaar mee.
pi_194148088
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 19:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh maar jij valt ook onder iets rozen hoor en je voelde je aangesproken, dus prima, ook al ga je verder totaal niet in op de inhoud van mijn posts en ben je erg druk met beledigd zijn. Dus nogmaals: beetje zelfreflectie op je eigen postgedrag kan je zeker verder helpen :*
Tja ik ben niet geïnteresseerd in die dames waar jij het over hebt en je betoog is sowieso gewoon offtopic en heeft bovendien niets met mijn (ontopic) posts te maken aangezien ik op niemand reageerde en gewoon in het algemeen een positieve ervaring deelde waar anderen die vastlopen op traditionele datingsites en apps iets aan zouden kunnen hebben.

Als jij je frustraties over een groep vrouwen op FOK! wilt uiten moet je maar lekker met GeneralisatieBeta gaan DMen, want in het datingsites en appstopic is het offtopic en het heeft niets met mijn posts te maken waar je op reageert. Of kaart het lekker hier aan in het feedbacktopi in R&P of zet een TR.

Ook de omgekeerde wereld, eerst op iemands ontopic reacties reageren met allerlei offtopic onzin en als iemand daar niet op in wil gaan dan blijft diegene niet bij de kern. 8)7

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2020 19:22:25 ]
  zaterdag 18 juli 2020 @ 19:23:09 #15
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194148125
Hardop gelachen om GeneralisatieBeta
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194148369
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 19:20 schreef Chia het volgende:

[..]

Tja ik ben niet geïnteresseerd in die dames waar jij het over hebt en je betoog is sowieso gewoon offtopic en heeft bovendien niets met mijn (ontopic) posts te maken aangezien ik op niemand reageerde en gewoon in het algemeen een positieve ervaring deelde waar anderen die vastlopen op traditionele datingsites en apps iets aan zouden kunnen hebben.

Als jij je frustraties over een groep vrouwen op FOK! wilt uiten moet je maar lekker met GeneralisatieBeta gaan DMen, want in het datingsites en appstopic is het offtopic en het heeft niets met mijn posts te maken waar je op reageert. Of kaart het lekker hier aan in het feedbacktopi in R&P of zet een TR.

Ook de omgekeerde wereld, eerst op iemands ontopic reacties reageren met allerlei offtopic onzin en als iemand daar niet op in wil gaan dan blijft diegene niet bij de kern. 8)7
Jeeej zeg, wat is dit nu weer voor kinderachtig gedoe? Mijn post was gewoon ontopic. Misschien ontgaat het je, maar je kunt ook gewoon niet reageren als je iets gek/raar of wat dan ook vindt. Je gaat zelf aangebrand naar mij reageren en nu denk je hier iets mee te bereiken? Meid: grow up. Ik ben sowieso helemaal klaar met deze non-discussie met jou. Dus neem gerust het laatste woord want ik heb nuttigere dingen met mijn leven te doen.
Sarcasme. Herken het.
pi_194148434
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 19:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jeeej zeg, wat is dit nu weer voor kinderachtig gedoe? Mijn post was gewoon ontopic. Misschien ontgaat het je, maar je kunt ook gewoon niet reageren als je iets gek/raar of wat dan ook vindt. Je gaat zelf aangebrand naar mij reageren en nu denk je hier iets mee te bereiken? Meid: grow up. Ik ben sowieso helemaal klaar met deze non-discussie met jou. Dus neem gerust het laatste woord want ik heb nuttigere dingen met mijn leven te doen.
Onderstaande post is niet ontopic hoor, je loopt alleen maar ongefundeerd mijn ervaringen te downplayen. Later krabbel je dan wel weer een beetje terug over dat je in de war was met andere vrouwelijke FOK!sters, maar ook dat is weer offtopic geneuzel natuurlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 18:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja exact wat ik zeg: je hebt geen idee hoe online dating anno 2020 normaliter zo’n beetje in zijn werk gaat. Je hebt 1 ervaring en die was positief (wat ik heel fijn voor je vind en iedereen gun). Dat je hier, mocht het ooit mis lopen tussen jou en je partner, een nieuwe partner dènkt te kunnen vinden, maakt niet dat je je in kan leven in tinderfrustraties of weet hebt van de spanning en teleurstelling die met reguliere online dating gepaard gaat.

Ieder zijn mening natuurlijk en die mag je zeker verkondigen, maar met 3/4 vrouwen in langdurige relaties met zijn allen gaan verkondigen hoe verkeerd de mannelijke vrijgezellen het hier doen, helpt niet echt...


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2020 19:39:58 ]
pi_194151345
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 19:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hardop gelachen om GeneralisatieBeta
Deed ook gnoefje en weet oprecht pas sinds kort dat het niet Gerontophilia is. Maar ik let nooit goed op namen en heb mn hele jeugd gedacht dat Zwarte Magica, Zwarte Magicia heette :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 26 juli 2020 @ 20:53:42 #19
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194271450
@CoolGuy: Waarom is er geveegd in het Datingapps topic?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 21:09:11 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194271706
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:53 schreef M1stral het volgende:
@:CoolGuy: Waarom is er geveegd in het Datingapps topic?
Slowchat voor zover ik kon zien zo snel. Ben onderweg, dus ik kan het mis hebben gehad. :)
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 26 juli 2020 @ 21:23:06 #21
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194271955
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 21:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Slowchat voor zover ik kon zien zo snel. Ben onderweg, dus ik kan het mis hebben gehad. :)
Het viel best mee. Maargoed, thanks for clearing that up.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 31 juli 2020 @ 22:32:58 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194346142
@CoolGuy
Waarom deze op slot gooien? R&P / Is dit seksuele intimidatie?
Hier hadden we echt om kunnen lachen man. Heb die creepy youtubefilmpjes bekeken en hadden we allemaal een leuke discussie over kunnen voeren en aan osedovo vragen waarom hij daar zo geobserdeerd over is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 22:36:44 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194346223
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:32 schreef Harvest89 het volgende:
@:CoolGuy
Waarom deze op slot gooien? R&P / Is dit seksuele intimidatie?
Hier hadden we echt om kunnen lachen man. Heb die creepy youtubefilmpjes bekeken en hadden we allemaal een leuke discussie over kunnen voeren en aan osedovo vragen waarom hij daar zo geobserdeerd over is.
Goede beslissing dus om 'm te sluiten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194477572
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:11 schreef het volgende:
Neem deze praat maar mee naar een andere kant van dit forum
Ik denk dat mensen ook wat minder makkelijk verdwalen als je hier niet zulke titels als kinderopvang chicks dom laat staan. Het klinkt mij als een zekere KLB-toon in de oren, waar logischerwijs de rest van het topic ook makkelijker in mee zal gaan en dan kun je vanuit actieve topics sneller niet door hebben waar je belandt bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door Scary_Mary op 09-08-2020 17:41:28 (aangepast) ]
pi_194477954
Geen censuur geen censuur!
pi_194480251
Waarom is deze nu weer dicht?
R&P / Meisje uit USA leuk vinden?

Was er namelijk nog totaal niet mee klaar met en nog niet onderhand/. Of Zie geen reden om daar een slot op te gooien?
Do what you love, love what you do!
  zondag 9 augustus 2020 @ 21:37:17 #27
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_194480811
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:01 schreef kree het volgende:
Waarom is deze nu weer dicht?
R&P / Meisje uit USA leuk vinden?

Was er namelijk nog totaal niet mee klaar met en nog niet onderhand/. Of Zie geen reden om daar een slot op te gooien?
Pas op voor de volgende ban kree! (en op je hartslag!)
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_194481150
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:37 schreef Detroit het volgende:

[..]

Pas op voor de volgende ban kree! (en op je hartslag!)
Zie er niet zoveel probleem in eigenlijk? ? Naja jammer weer.
Vwhaal gaat nog gewoon door btw. Maar ok die horen jullie nooit meer. Want topic gemaakt wat echt niet kon enzo.... /einde fok
Do what you love, love what you do!
pi_194590332
R&P / Depressie & Angst #167 dikke knuffel voor iedereen hier!

Als ik de originele post goed onthouden heb vind ik dit wel een heel robuuste edit.
Volgens mij vertelde de user over van alles wat zijn leven zwaar maakte. En dat ZM gedachten (die niet gelijk zijn aan uitvoeren van of hulp vragen bij.. ) daar ook onderdeel van uitmaken.
Ik ken de policy van FOK!, dus snap dat dat stukje eruit gaat. Maar om ook de rest van het verhaal van iemand, die voor het eerst hier post, zo weg te gummen... wat een welkom :{

Als de user zijn tekst heeft geëdit naar alleen het ZM stuk, en ik heb die edit niet meer gezien, dan trek ik mijn opmerking hier terug.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194605771
Bedankt voor het terugzetten van de zaken die volgens de policy wel mogen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Forum Admin dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:56:05 #31
58651 crew  murp
murp
pi_194617993
En nee kree, hij gaat niet meer open.
pi_194671840
Nou het ging wel degelijk over wat? Vind die hele slot weer niet terecht. Was nog niet eens uitgepraat. Doe maar weer open.

Of vinden jullie het vooral leuk om alles van mij op slot te doen? Dat hele topic en fok regels zie ik er nl niks in waarom.
Do what you love, love what you do!
pi_194671924
Mensen gaven Kree wel degelijk goede adviezen om zich beter te voelen: goede nachtrust, lichaamsbeweging, misschien meer iets voor LIF dan R&P maar vind het eigenlijk wel in beide passen.
pi_194672661
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 22:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Mensen gaven Kree wel degelijk goede adviezen om zich beter te voelen: goede nachtrust, lichaamsbeweging, misschien meer iets voor LIF dan R&P maar vind het eigenlijk wel in beide passen.
Nouja kijk als het nou uit de hand loopt ok slotje dan. Maar ging het niet en het was niet alleen een topic over mij ook niet eens. Althans niet zo bedoelt.

Derhalve slotje onterecht. Zie maar wat je ermee doet nog mods. Gewoon weer open zou de juiste optie zijn.

Ben eigenlijk beetje klaar met die slot en ban happy mods. Als er reden voor is ok doe? Was het in dat topic?

Afgezien nog advies en naar mij die werden gegeven. Er was nog echt wel ruimte open voor ieder ander.
Onterecht wel.
Do what you love, love what you do!
pi_194673088
Verwacht niet dat ie weer open gaat en geen zin om er verder over te zeuren ook. Maar is dat volgens de policy ja of nee. Denk iets te snel gesloten wel. En ben er wel pissed over want doe ook moeite om weer eens wat uit te leggen. En was nog lang niet klaar, maar kon de volgende reactie al weg tyfen omdat al slot ineens.

Thanks mods.

Owhja voeg toe aan off-day mods die dan een serieus bedoelt topic sluiten. :%


Nog meer off-day enzo alweer.

[ Bericht 7% gewijzigd door kree op 22-08-2020 00:15:24 ]
Do what you love, love what you do!
pi_194794961
quote:
82s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ga eens weg, jij komt alleen maar langs om te zeikviolen :W
Mag ik alleen maar in R&P posten als ik in het straatje van sommige mods mee praat of wat is de bedoeling hier?
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:27:37 #37
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194795037
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:24 schreef Fugue het volgende:

[..]

Mag ik alleen maar in R&P posten als ik in het straatje van sommige mods mee praat of wat is de bedoeling hier?
TVP, ik ben hier helemaal geen mod, dus pak je blauwe zwarte Piet en ga lekker buitenspelen, kutkloon :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194795100
quote:
7s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

TVP, ik ben hier helemaal geen mod, dus pak je blauwe zwarte Piet en ga lekker buitenspelen, kutkloon :W
Jij bent butthurt omdat ik je wijs op abnormaal gedrag. Prima als je dat niet leuk vindt maar doe niet alsof ik daardoor alleen loop te trollen
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:55:33 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194795742
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:30 schreef Fugue het volgende:

[..]

Jij bent butthurt omdat ik je wijs op abnormaal gedrag. Prima als je dat niet leuk vindt maar doe niet alsof ik daardoor alleen loop te trollen
Jouw posts zijn doorgaans alleen bedoeld om me af te zeiken, je reageert bijna nooit constructief in de reeks, en dus neem ik even gevoeglijk aan dat je mij op persoon niet mag, en nu ga je hier ook nog effe zitten mauwen over het feit dat ik blauw ben.. Tevens is het sowieso al laf dat je dat met een kutkloon-account doet, Mw. de Beauvoir.

Als je me niet moet omdat mijn persoontje je feministische ikke teveel stimuleert, ga dan ook die confrontatie niet aan, want dan heb je aan mij precies een goeie 14.gif
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194795874
quote:
7s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jouw posts zijn doorgaans alleen bedoeld om me af te zeiken, je reageert bijna nooit constructief in de reeks, en dus neem ik even gevoeglijk aan dat je mij op persoon niet mag, en nu ga je hier ook nog effe zitten mauwen over het feit dat ik blauw ben.. Tevens is het sowieso al laf dat je dat met een kutkloon-account doet, Mw. de Beauvoir.

Als je me niet moet omdat mijn persoontje je feministische ikke teveel stimuleert, ga dan ook die confrontatie niet aan, want dan heb je aan mij precies een goeie 14.gif
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:30 schreef Fugue het volgende:

[..]

Jij bent butthurt omdat ik je wijs op abnormaal gedrag.
  zondag 30 augustus 2020 @ 16:19:56 #41
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194796319
Ik heb hem heel lang binnen gehouden maar komt 'ie dan he;

Fuque off :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  roze zondag 30 augustus 2020 @ 16:21:55 #42
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194796359
quote:
81s.gif Op zondag 30 augustus 2020 16:19 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb hem heel lang binnen gehouden maar komt 'ie dan he;

Fuque off :W
Dit slaat toch ook nergens op.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 16:27:02 #43
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194796471
Ja, hallo, vecht die fittie maar in DM uit ofzo. R&P FB is daar niét de plek voor.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 30 augustus 2020 @ 16:32:58 #44
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194796600
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 16:27 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, hallo, vecht die fittie maar in DM uit ofzo. R&P FB is daar niét de plek voor.
Okok, ben al weg O-)

She's Foe-listed, klaar mee. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195365065
quote:
80s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hou ik niet zo van, ik fiks wel een roerei á la draak, beproefd en aloud geheim recept 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig krijg ik geen schuimbekkende DM's meer van de beste man naar aanleiding van TR's in R&P als er weer eens op de man gespeeld wordt en dat is heel fijn, maar dit lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2020 14:20:50 ]
pi_195365403
Maar jij hebt daar precies niks mee te maken in R&P, vraag maar na bij de FA's. :) @murp @Pharkus

@CoolGuy en @Lenny77 weten me prima te vinden in DM en heb altijd goed contact met ze (nog nooit naar aanleiding hiervan gehad trouwens). ;)
  Forum Admin donderdag 1 oktober 2020 @ 15:40:44 #49
58651 crew  murp
murp
pi_195366398
Ik heb even wat berichten gewist. Ik pak het verder wel op
  donderdag 1 oktober 2020 @ 15:41:17 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195366407
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:21 schreef Modus het volgende:
Als je hier als user zit moet je idd niet dat soort besloten info naar buiten brengen.
Daar heb je wel een punt :@ . ik had dat idd misschien beter een beetje anders kunnen doen, maar ik vind het nou niet meteen 'lekken', het is niet dat ik de agendapunten van de vergadering van gisteravond heb gepost ofzo, maar het is niet chique.

@Chia

Mijn oprechte excuses, had ik niet moeten doen :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 11 oktober 2020 @ 09:19:35 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_195560867
Mag ik een topic maken over euthanasie?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_195560879
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 09:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Mag ik een topic maken over euthanasie?
Nee
  zondag 11 oktober 2020 @ 09:48:07 #53
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_195561086
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 09:21 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Nee
Jij bent geen mod
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_195561092
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 09:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jij bent geen mod
o verdomd je hebt gelijk, sorry
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:00:53 #55
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_195561218
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 09:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Mag ik een topic maken over euthanasie?
quote:
There's plenty of ways to die.


But you have to figure out a way to live.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 11:08:09 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_195562165
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 09:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Mag ik een topic maken over euthanasie?
Over euthanasie? Wat jij wil maar waarbij je doet alsof het algemeen is maar stiekem toch over jou gaat?

Nee.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 11 oktober 2020 @ 13:11:53 #57
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_195564312
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Over euthanasie? Wat jij wil maar waarbij je doet alsof het algemeen is maar stiekem toch over jou gaat?

Nee.
Dus ik mag wel een topic maken als wel vermeld dat het over mij gaat?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 13:28:21 #58
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_195564628
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dus ik mag wel een topic maken als wel vermeld dat het over mij gaat?
Wat?

Nee. Topics over een einde aan je leven maken (en die heb je al vaker gehad dus je weet dit) zijn niét gewenst. Dus ook niet als je doet alsof het gewoon een algemeen topic is, maar het stiekem toch over jou gaat (wat je ook al vaker gedaan hebt dus ook dát weet je).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_195564734
- Ik bepaal ze niet, ik pas ze gewoon toe. Daar komt bij dat jij je hier helemaal niet mee hoeft te bemoeien -

[ Bericht 76% gewijzigd door CoolGuy op 11-10-2020 17:54:10 ]
pi_195640254
Beste Coolguy. Het idee van een forum is dat er discussie plaatsvindt. Als je het daar niet mee eens bent is er altijd nog goedevraag.nl.
pi_195645537
Ondanks dat ik het gesloten is, wil ik toch nog even wat gal spuwen. Het woord aanranding impliceert op z'n minst toch dat je het vervelend vindt. Klaarblijkelijk vindt ts dat van niet, maar toch mag het in de titel blijven staan. Alsof het niks is dat ze zo een term gebruikt.
Je zal verdomme maar googlen op dat woord om je ei kwijt te willen en dan hier terecht komen, bij dat topic waar zo een ts nog negen pagina's kan lopen draaikonten alsof aanranding wel lekker kan zijn. Of nou ja, stoer genoeg om er alsnog op in te gaan. Dan klik je FOK! terecht weg om er nooit meer terug te komen lijkt me.

Zeker in een tijd waarin me too speelt en er gechargeerd van alles geroepen wordt over mannen en vrouwen, vind ik dat in een serieus forum als R&P je dit soort shit niet moet willen. Glijdende schaal, zet de deur open naar meer en het is ook niet alsof het woord aanranding nou de lading dekt (huehue) voor waar ts het over heeft, dus ik begrijp niet waarom het mag blijven staan.
pi_195645901
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:37 schreef Scary_Mary het volgende:
Ondanks dat ik het gesloten is, wil ik toch nog even wat gal spuwen. Het woord aanranding impliceert op z'n minst toch dat je het vervelend vindt. Klaarblijkelijk vindt ts dat van niet, maar toch mag het in de titel blijven staan. Alsof het niks is dat ze zo een term gebruikt.
Je zal verdomme maar googlen op dat woord om je ei kwijt te willen en dan hier terecht komen, bij dat topic waar zo een ts nog negen pagina's kan lopen draaikonten alsof aanranding wel lekker kan zijn. Of nou ja, stoer genoeg om er alsnog op in te gaan. Dan klik je FOK! terecht weg om er nooit meer terug te komen lijkt me.

Zeker in een tijd waarin me too speelt en er gechargeerd van alles geroepen wordt over mannen en vrouwen, vind ik dat in een serieus forum als R&P je dit soort shit niet moet willen. Glijdende schaal, zet de deur open naar meer en het is ook niet alsof het woord aanranding nou de lading dekt (huehue) voor waar ts het over heeft, dus ik begrijp niet waarom het mag blijven staan.
Jeetje bijzonder sterk punt eigenlijk. Hoe kun je van aanranding spreken als je dat zelf niet vindt? Opmerkelijk dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.
pi_195822934
Ik vind het eerlijk gezegd teleurstellend dat niemand hier op terug komt. Geen mods (al gebeurt dat vaker in dit topic de laatste tijd, al kan het natuurlijk dat men privé wel reageert op de hier gegeven feedback en het gewoon niet zichtbaar is voor de rest), maar ook geen andere users. Jammer, ik had verwacht dat dit bij meer mensen zou leven aangezien er zoveel gemauwd wordt over het al dan niet terecht afzeiken van mannen en valse beschuldigingen etc. Helaas..

Blijf ik toch wel benieuwd wat het idee erachter is om dit niet aan te passen..
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:33:11 #64
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195830162
Zou dat hele topic door t toilet spoelen, wat een poep.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_195830200
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:53 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd teleurstellend dat niemand hier op terug komt. Geen mods (al gebeurt dat vaker in dit topic de laatste tijd, al kan het natuurlijk dat men privé wel reageert op de hier gegeven feedback en het gewoon niet zichtbaar is voor de rest), maar ook geen andere users. Jammer, ik had verwacht dat dit bij meer mensen zou leven aangezien er zoveel gemauwd wordt over het al dan niet terecht afzeiken van mannen en valse beschuldigingen etc. Helaas..

Blijf ik toch wel benieuwd wat het idee erachter is om dit niet aan te passen..
Mention hem met @
pi_195830486
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 18:33 schreef Samzz het volgende:
Zou dat hele topic door t toilet spoelen, wat een poep.
Haha dat mag jij niet
pi_195830526
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:53 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd teleurstellend dat niemand hier op terug komt. Geen mods (al gebeurt dat vaker in dit topic de laatste tijd, al kan het natuurlijk dat men privé wel reageert op de hier gegeven feedback en het gewoon niet zichtbaar is voor de rest), maar ook geen andere users. Jammer, ik had verwacht dat dit bij meer mensen zou leven aangezien er zoveel gemauwd wordt over het al dan niet terecht afzeiken van mannen en valse beschuldigingen etc. Helaas..

Blijf ik toch wel benieuwd wat het idee erachter is om dit niet aan te passen..
Omdat een ts haar belevingswereld deelt en dit niet hoeft te worden gecorrigeerd met een verheven moraliteit.
  donderdag 12 november 2020 @ 16:57:25 #68
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196207082
‘Moe van badboy zijn’ Jammer dat die gesloten is. Er zat veel meer in denk ik.
  Moderator donderdag 12 november 2020 @ 17:03:18 #69
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196207205
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 16:57 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Moe van badboy zijn’ Jammer dat die gesloten is. Er zat veel meer in denk ik.
Dat kan, maar dan moet TS zijn eigen topic maar niet om zeep helpen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196306662
Nog sorry van vorige week @CoolGuy , het was niet persoonlijk; het had iedere andere moderator kunnen zijn die bij editten/verwijderen de volle laag krijgt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 18 november 2020 @ 19:03:54 #71
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196307382
quote:
89s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:31 schreef Socios het volgende:
Nog sorry van vorige week @:CoolGuy , het was niet persoonlijk; het had iedere andere moderator kunnen zijn die bij editten/verwijderen de volle laag krijgt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, deze had ik niet verwacht..

Ok, I guess. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196414871
Zijn er berichten van mij verwijderd?
pi_196414889
Oh ik zie nu dit bericht:
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 20:31 schreef jameshond7 het volgende:
- Jij bent zo ongeveer de laatste die anderen moet gaan vertellen hoe ze moeten posten. Reageer normaal of blijf weg uit R&P -
Kan daar ook een toelichting bij gegeven worden? Ik vind dit vrij vreemd. Om zo te reageren op iemand die een andere mening heeft dan het standaard R&P kliekje.
  donderdag 26 november 2020 @ 01:09:36 #74
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196416716
Jameshont blijft vervelend doen, kan er gegumd worden? R&P / Misschien een keer naar de psycholoog.
pi_196421129
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 01:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Jameshont blijft vervelend doen, kan er gegumd worden? R&P / Misschien een keer naar de psycholoog.
:?
  donderdag 26 november 2020 @ 13:13:45 #76
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196421143
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:12 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

:?
James, was dat serieus, je bijdrage daar?
pi_196421147
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

James, was dat serieus, je bijdrage daar?
Welke?
pi_196421158
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

James, was dat serieus, je bijdrage daar?
Waarom denk je trouwens dat
R&P / Ten einde raad
en
R&P / Wat zou jij doen in dezelfde situatie?
dicht zijn?
  donderdag 26 november 2020 @ 13:16:59 #79
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196421176
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:14 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Welke?
Postnr 20. Ik dacht: daar ga je weer maar je klinkt er best redelijk.
  donderdag 26 november 2020 @ 13:17:57 #80
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196421183
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:15 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Waarom denk je trouwens dat
R&P / Ten einde raad
en
R&P / Wat zou jij doen in dezelfde situatie?
dicht zijn?
Nou?
pi_196421199
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Postnr 20. Ik dacht: daar ga je weer maar je klinkt er best redelijk.
Die is van 01:18 en jouw bericht is van 01:09
pi_196421208
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nou?
Omdat hij niets doet met de adviezen die hij krijgt en agressief wordt richting users als iemand het niet met hem eens is. Op die manier heeft het geen zin om topics te openen.
  donderdag 26 november 2020 @ 13:20:44 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196421218
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:19 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Die is van 01:18 en jouw bericht is van 01:09
Ik volg het even niet meer maar ik dacht dat je weer zat uit te dagen. Niet dus. Sorry James.
pi_196421394
- Hier hoef jij je helemaal niet mee te bemoeien -

[ Bericht 81% gewijzigd door CoolGuy op 26-11-2020 14:21:26 ]
  Moderator donderdag 26 november 2020 @ 14:21:48 #85
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196421916
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:19 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Omdat hij niets doet met de adviezen die hij krijgt en agressief wordt richting users als iemand het niet met hem eens is. Op die manier heeft het geen zin om topics te openen.
Het is niet aan jou om te bepalen wie waar wat voor topics wel of niet mag openen James.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196422525
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 14:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is niet aan jou om te bepalen wie waar wat voor topics wel of niet mag openen James.
Nee daar ben ik het ook mee eens. Maar ik verwacht wel een andere mening te mogen hebben en te mogen uiten dan het vaste R&P kliekje. Als iemand niet mijn mening deelt, mag daar natuurlijk op gereageerd worden en kunnen we discussieren. Nu krijg ik echter reacties als "TR gezet" en wordt mij duidelijk gemaakt dat ik niet welkom ben in dit subforum.
Ondertussen zie ik het vaste R&P kliekje opgang komen (@Lienekien) en zie ik reacties als "High Five" voorbij komen. Als ik daar dan weer -zij het een beetje flauw- op reageer, krijg ik de reactie "grote jongen".
Dan vind ik het vreemd dat ik op mijn gedrag wordt aangesproken -alsof ik heel verkeerd bezig ben- en dat er geen woord wordt gezegd over deze paar users die alleen maar zitten te stoken.
  Moderator donderdag 26 november 2020 @ 15:19:32 #87
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196422619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 15:12 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Nee daar ben ik het ook mee eens. Maar ik verwacht wel een andere mening te mogen hebben en te mogen uiten dan het vaste R&P kliekje. Als iemand niet mijn mening deelt, mag daar natuurlijk op gereageerd worden en kunnen we discussieren. Nu krijg ik echter reacties als "TR gezet" en wordt mij duidelijk gemaakt dat ik niet welkom ben in dit subforum.
Ondertussen zie ik het vaste R&P kliekje opgang komen (@:Lienekien) en zie ik reacties als "High Five" voorbij komen. Als ik daar dan weer -zij het een beetje flauw- op reageer, krijg ik de reactie "grote jongen".
Dan vind ik het vreemd dat ik op mijn gedrag wordt aangesproken -alsof ik heel verkeerd bezig ben- en dat er geen woord wordt gezegd over deze paar users die alleen maar zitten te stoken.
Jij mag wel degelijk een andere mening hebben, en je bent ook wel degelijk welkom hier, maar een reactie in de richting van 'niet zo aanstellen en niet meer topicjes openen de volgende keer' (nee dat heb je niet letterlijk zo gezegd, dat weet ik wel, maar je snapt me heus wel) voegen aan een topic helemaal niets toe.

Dus als je een topic leest en je kunt of een dergelijke reactie plaatsen of niéts plaatsen, dan gewoon beter niets plaatsen, want anders krijg ik TR's en dan moet ik weer stoppen met uit het raam kijken porno kijken werken en gaan kijken wat er aan de hand is en dan moet ik daar iets mee en dan doe je het altijd niet goed volgens íemand en en en.

Ja, jij werd in dit geval op je gedrag aangesproken omdat het op meerdere plekken in hele korte tijd was, dus dan spreek ik je daar op aan. En dan is het afhankelijk van het soort user die ik tegenover me heb of daar een zinnig gesprek/discussie uit voortkomt, en ik denk te weten in welke groep jij valt, dus ik denk ook te kunnen concluderen dat we elkaar prima snappen, en dat je de volgende keer een voor jou leuker topic opzoekt óf die mening (die je nogmaals, wel degelijk mag hebben) op een wat prettigere manier verwoord, toch? :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196465543
@Lienekien vindt het elke keer nodig om dit soort opmerkingen naar mij te maken:
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 20:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Joh, jij lijkt wel 12 af en toe.
Kan daar ook iets aan gedaan worden?

Ik heb haar (of hem?) er eerder op aangesproken, maar dat is blijkbaar verwijderd?

[ Bericht 4% gewijzigd door jameshond7 op 29-11-2020 14:06:08 ]
  Moderator zondag 29 november 2020 @ 14:51:12 #89
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196466976
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 13:29 schreef jameshond7 het volgende:
@:Lienekien vindt het elke keer nodig om dit soort opmerkingen naar mij te maken:
[..]

Kan daar ook iets aan gedaan worden?

Ik heb haar (of hem?) er eerder op aangesproken, maar dat is blijkbaar verwijderd?
Ik heb niks verwijdert, dus als er iets verwijdert is dan is dat niet door mij gedaan voor zover ik me kan herinneren(?) maar hoe dan ook, je gedachtegang m.b.t. de betekenis van filosofie is ook een beetje simpel, want het heeft echt niéts te maken met wolken, en een dergelijke simpele gedachtegang, -die je niet écht hebt maar je wilde gewoon even lekker edgy reageren- die je ook maar al te graag wil ventileren roept reacties op. Als je dat niet wil moet je misschien toch eens zorgen dat je op een andere manier iets verwoordt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196500372
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb niks verwijdert, dus als er iets verwijdert is dan is dat niet door mij gedaan voor zover ik me kan herinneren(?) maar hoe dan ook, je gedachtegang m.b.t. de betekenis van filosofie is ook een beetje simpel, want het heeft echt niéts te maken met wolken, en een dergelijke simpele gedachtegang, -die je niet écht hebt maar je wilde gewoon even lekker edgy reageren- die je ook maar al te graag wil ventileren roept reacties op. Als je dat niet wil moet je misschien toch eens zorgen dat je op een andere manier iets verwoordt.
goed gesproken makker
In het bolletje
pi_196534052
- Nee -

[ Bericht 97% gewijzigd door CoolGuy op 03-12-2020 16:42:20 ]
  zondag 6 december 2020 @ 18:47:11 #92
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196586212
@CoolGuy
Je hebt zojuist een post van mij % veranderd, maar ik zie niet wat...?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator zondag 6 december 2020 @ 21:03:19 #93
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196589805
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 18:47 schreef Tyr80 het volgende:
@:Coolguy
Je hebt zojuist een post van mij % veranderd, maar ik zie niet wat...?
Die heb ik gedelete want serieus topic maar TS vond het leuk dus heb ik de delete ongedaan gemaakt. Maar als je dat doet krijg je die edit regel waar jij nu aan refereert maar je post is gewoon nog zoals hij was. :)
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 10 december 2020 @ 13:54:47 #94
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196654124
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:27 schreef rival het volgende:

[..]

Waarom meteen de hele groep aanpakken? Lekker makkelijk......
Ik zag het voor mijn neus gebeuren.. ik ben er ook geen fan van op deze manier.. zeker niet omdat ik gisteren al een TR zette en men de boel gewoon eerst uit de klauwen laat lopen om vervolgens een heel topic leeg te gooien. Grijp eerder in, of aanvaard de consequenties van je late ingrijpen en ga editten zodat je niet de hele zooi om zeep helpt, want zo erg was het nou ook weer niet.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  donderdag 10 december 2020 @ 14:57:35 #95
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196655327
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  Moderator donderdag 10 december 2020 @ 14:58:32 #96
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196655346
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:54 schreef K.loon het volgende:

[..]

Ik zag het voor mijn neus gebeuren.. ik ben er ook geen fan van op deze manier.. zeker niet omdat ik gisteren al een TR zette en men de boel gewoon eerst uit de klauwen laat lopen om vervolgens een heel topic leeg te gooien. Grijp eerder in, of aanvaard de consequenties van je late ingrijpen en ga editten zodat je niet de hele zooi om zeep helpt, want zo erg was het nou ook weer niet.
Ik heb wel wat meer te doen dan op elke TR diréct te reageren. Al die posts waren offtopoic. Het gaat in dat topic over datingsites en apps, NIET over waarom Osodevo wel of niet met iemand van hier date of of de manier van schrijven over leeftijden etc kan of niet kan.

Ik bepaal zelf wanneer ik tijd heb om in te grijpen, dus als je niet wil dat er een hele zooi wordt weg getiefd moet je misschien niet offtopic gaan. Hoe was het ook alweer? Aanvaard de consequenties van je offtopic gaan, of post gewoon niet offtopic.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196655566
Als je modden zo vervelend vindt, kan je er maar beter mee stoppen ipv iedereen wegjagen zodat er niks meer valt te modden :')
  Moderator donderdag 10 december 2020 @ 15:10:58 #98
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196655640
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:07 schreef Faxie het volgende:
Als je modden zo vervelend vindt, kan je er maar beter mee stoppen ipv iedereen wegjagen zodat er niks meer valt te modden :')
Waar zeg ik dat ik het vervelend vind? Ik zeg dat ik geen tijd heb om overal direct bovenop te zitten.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 10 december 2020 @ 15:13:55 #99
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196655696
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb wel wat meer te doen dan op elke TR diréct te reageren. Al die posts waren offtopoic. Het gaat in dat topic over datingsites en apps, NIET over waarom Osodevo wel of niet met iemand van hier date of of de manier van schrijven over leeftijden etc kan of niet kan.

Ik bepaal zelf wanneer ik tijd heb om in te grijpen, dus als je niet wil dat er een hele zooi wordt weg getiefd moet je misschien niet offtopic gaan. Hoe was het ook alweer? Aanvaard de consequenties van je offtopic gaan, of post gewoon niet offtopic.
Er stond al meer dan een halve dag een TR op, (dat roze balkje in je topiclist, die je een paar minuten nadat ik hem maakte af hebt gevinkt).. je kiest er zelf voor om die te negeren en het eerst een teringzooi te laten worden om vervolgens alles plompverloren weg te flikkeren, terwijl een klein ingreepje gisteren de hele bende had kunnen redden.. Het is niet alleen je taak om op kruisjes te klikken, het is je taak om je forum te modereren.. Je bent de wijkagent, niet de wegsleepdienst.

Als je geen tijd hebt om de aandacht aan je sub te besteden die het nodig heeft, vraag dan hulp ofzo, want dit is gewoon dik ondermaats.
Lekkere dooddoener met je 'maak ik zelf wel uit' en 'dat bepaal ik zelf wel' je kleurtje brengt verantwoording met zich mee, en als je die niet wilt dragen, moet je lekker dat tagje teruggeven en iets anders gaan doen, want zo help je een subforum om zeep met dat lompe gedrag.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  donderdag 10 december 2020 @ 15:14:21 #100
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196655706
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik het vervelend vind? Ik zeg dat ik geen tijd heb om overal direct bovenop te zitten.
Je hebt er geen zin in.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  Moderator donderdag 10 december 2020 @ 15:21:37 #101
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196655851
quote:
13s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:13 schreef K.loon het volgende:

[..]

Er stond al meer dan een halve dag een TR op, (dat roze balkje in je topiclist, die je een paar minuten nadat ik hem maakte af hebt gevinkt).. je kiest er zelf voor om die te negeren en het eerst een teringzooi te laten worden om vervolgens alles plompverloren weg te flikkeren, terwijl een klein ingreepje gisteren de hele bende had kunnen redden.. Het is niet alleen je taak om op kruisjes te klikken, het is je taak om je forum te modereren.. Je bent de wijkagent, niet de wegsleepdienst.

Als je geen tijd hebt om de aandacht aan je sub te besteden die het nodig heeft, vraag dan hulp ofzo, want dit is gewoon dik ondermaats.
Lekkere dooddoener met je 'maak ik zelf wel uit' en 'dat bepaal ik zelf wel' je kleurtje brengt verantwoording met zich mee, en als je die niet wilt dragen, moet je lekker dat tagje teruggeven en iets anders gaan doen, want zo help je een subforum om zeep met dat lompe gedrag.
En dat deed ik niet, in acht nemende de historie van die topicreeks (en die historie ken jij ook, want er is altijd iets en het is nooit goed, dat was al zo lang voor ik mod werd en degene daarvoor mod werd, dus dat is niks nieuws)), en het feit dat ik hier een klein meisje had rondlopen die iets nodig had, wat ik net even belangrijker vond dan een stel volwassenen die zich niet aan de regels van die betreffende reeks kunnen houden, en toen ik straks weer keek was er geen enkele ontopic post bij gekomen, en dus ging alles wat offtopic was weg.

Als dat je niet zint mail je naar forum@fok.nl of ik neem het ook met alle plezier voor je mee naar achteren want zoals je weet kunnen admins verwijderde posts gewoon nog steeds zien, en dan laat ik het hun beoordelen. Vind ik helemaal prima. Zeg het maar.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 10 december 2020 @ 16:02:03 #102
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196656727
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En dat deed ik niet, in acht nemende de historie van die topicreeks (en die historie ken jij ook, want er is altijd iets en het is nooit goed, dat was al zo lang voor ik mod werd en degene daarvoor mod werd, dus dat is niks nieuws)), en het feit dat ik hier een klein meisje had rondlopen die iets nodig had, wat ik net even belangrijker vond dan een stel volwassenen die zich niet aan de regels van die betreffende reeks kunnen houden, en toen ik straks weer keek was er geen enkele ontopic post bij gekomen, en dus ging alles wat offtopic was weg.

Als dat je niet zint mail je naar forum@fok.nl of ik neem het ook met alle plezier voor je mee naar achteren want zoals je weet kunnen admins verwijderde posts gewoon nog steeds zien, en dan laat ik het hun beoordelen. Vind ik helemaal prima. Zeg het maar.
Je hebt blijkbaar mijn nootjes gelezen, dus je weet tegen wie je je standaard BS 'mail maar F@f.nl' dooddoener praatje zit te houden neem ik aan? of is dat standaard defence? :')

Als je niet van plan bent om de boel op aangeven (TR-functie is er niet voor JL) te modden, moet je misschien ook accepteren dat je het hebt laten lopen, en dat het gewoon not done is om 10+ posts van diverse users en door elkaar lopende conversaties plompverloren weg te gooien. Dan plaats je je gheyle modbreak, deel je wat nootjes uit voor het vervolg, naslag en ter ondersteuning van je medemods, je zet desnoods wat in FC R&P voor je collega;'s en dawast.. je 'kleine dochtertje' verhaal is leuk voor een uur, maar de rest van dat halve etmaal gaat die vlieger niet op.. you dropped the ball, kan gebeuren, maar probeer een beetje wat moeite te doen ipv de lompe kruisjesdrukker uit te hangen en complete topics te trashen, want dan ben je geen haar beter als hen die offtopic gaan.

Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken, mijn mening staat er, en je weet dat ik gelijk heb.. doe er (bij voorkeur) wat nuttigs mee. :*

Have a nice one. :*
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196667958
Dooooontyaknowhoiaaaaaaaam!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_196668003
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dooooontyaknowhoiaaaaaaaam!!!
:G
pi_196754366
:(
  dinsdag 15 december 2020 @ 21:47:27 #106
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196754617
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 december 2020 21:36 schreef osodevo het volgende:
:(
*O*
pi_196754822
• "The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes."

Winston Churchill
  dinsdag 15 december 2020 @ 21:57:46 #108
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196754847
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 21:56 schreef osodevo het volgende:
• "The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes."

Winston Churchill
Nou dat is mooi, dan zien we geen aandachtvretende topics meer van je.
pi_196754922
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nou dat is mooi, dan zien we geen aandachtvretende topics meer van je.
Dit is mijn strijd. Die is niet opgelost door even een slotje te plaatsen.
pi_196754929
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 21:56 schreef osodevo het volgende:
• "The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes."

Winston Churchill
Nee. Niet voor jou.
  Moderator dinsdag 15 december 2020 @ 22:10:26 #111
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196755112
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 21:59 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dit is mijn strijd. Die is niet opgelost door even een slotje te plaatsen.
En al helemaal niet op te lossen door 600x hetzelfde topic te openen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196755235
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 21:59 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dit is mijn strijd. Die is niet opgelost door even een slotje te plaatsen.
Wat wil je nu eigenlijk met die onophoudelijke stroom aan topics waar nooit een einde of stijgende lijn aan te zien valt?

Osodevo: ik ben depressief en gefrusteerd, help
Anderen: ga sporten
Osodevo: nee, omdat
Anderen : een hobby zoeken
Osodevo: nee, omdat
Anderen: werken dan
Osodevo: nee, omdat
Anderen: wees er eens wat minder obsessief mee bezig
Osodevo: nee, omdat

Je krijgt al jaren uitstekende tips en doet er he-le-maal niets mee, en blijft blind gefocust op je vruchteloze "missies". Wat verwacht je dan nog verder van ons?
pi_196755663
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 december 2020 22:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Wat wil je nu eigenlijk met die onophoudelijke stroom aan topics waar nooit een einde of stijgende lijn aan te zien valt?

Osodevo: ik ben depressief en gefrusteerd, help
Anderen: ga sporten
Osodevo: nee, omdat
Anderen : een hobby zoeken
Osodevo: nee, omdat
Anderen: werken dan
Osodevo: nee, omdat
Anderen: wees er eens wat minder obsessief mee bezig
Osodevo: nee, omdat

Je krijgt al jaren uitstekende tips en doet er he-le-maal niets mee, en blijft blind gefocust op je vruchteloze "missies". Wat verwacht je dan nog verder van ons?
Waarschijnlijk een kutje.
pi_196917107
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 december 2020 22:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Wat wil je nu eigenlijk met die onophoudelijke stroom aan topics waar nooit een einde of stijgende lijn aan te zien valt?

Osodevo: ik ben depressief en gefrusteerd, help
Anderen: ga sporten
Osodevo: nee, omdat
Anderen : een hobby zoeken
Osodevo: nee, omdat
Anderen: werken dan
Osodevo: nee, omdat
Anderen: wees er eens wat minder obsessief mee bezig
Osodevo: nee, omdat

Je krijgt al jaren uitstekende tips en doet er he-le-maal niets mee, en blijft blind gefocust op je vruchteloze "missies". Wat verwacht je dan nog verder van ons?
Hij doet er volgens mij wel wat mee. Zijn communicatie is al een stuk beter dan vorig jaar en dat is gekomen nadat mensen hem erop wezen hoe het op hen overkwam.

Zo makkelijk is het niet om een langdurig patroon te kunnen doorbreken. Ik denk dat het vooral faalangst is wat hem tegenhoudt en niet dat hij de feedback die hij hier krijgt niet waardeert.

En by the way ... "Wees eens niet zo obsessief." Hoe moet hij dat doen? Verwacht je dat hij een toverstokje bezit waarmee al zijn obsessieve gedachten in één keer weg zijn?
pi_196917656
- ga weg met je bullshit -

[ Bericht 94% gewijzigd door CoolGuy op 24-12-2020 09:37:03 ]
pi_197012305
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:10 schreef scrupuleus het volgende:
-wat zou het zoveel leuker zijn als je iets post wat bijdraagt ipv een beetje grappig doen ^O^ , ik weet zeker dat je dat kan (en de grapjes kunnen fijn in KLB of ONZ)-
Ga weg met je gezeik @Lenny77

Dit was gewoon een prima post, dat jullie met jullie ondermijnende moraal geen inlevingsvermogen hebben is niet mijn probleem....

Ook hier dan maar....

Je hebt het wel erg hoog in je bol of niet?

Als ik 'het komt wel goed schatje' wil posten dan doe ik dat, wat een belachelijke kleinzerige en hoogdravend gedrag om zulke reacties weer met een verheven moraal te gaan modden, neem jezelf/ coolguy en je functie vooral niet te serieus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2020 05:40:55 ]
pi_197012357
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 05:40 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ga weg met je gezeik @:lenny77

Dit was gewoon een prima post, dat jullie met jullie ondermijnende moraal geen inlevingsvermogen hebben is niet mijn probleem....

Ook hier dan maar....

Je hebt het wel erg hoog in je bol of niet?

Als ik 'het komt wel goed schatje' wil posten dan doe ik dat, wat een belachelijke kleinzerige en hoogdravend gedrag om zulke reacties weer met een verheven moraal te gaan modden, neem jezelf/ coolguy en je functie vooral niet te serieus.
  Moderator maandag 28 december 2020 @ 10:09:24 #118
441859 crew  Lenny77
pi_197014677
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 05:40 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ga weg met je gezeik @:lenny77

Dit was gewoon een prima post, dat jullie met jullie ondermijnende moraal geen inlevingsvermogen hebben is niet mijn probleem....

Ook hier dan maar....

Je hebt het wel erg hoog in je bol of niet?

Als ik 'het komt wel goed schatje' wil posten dan doe ik dat, wat een belachelijke kleinzerige en hoogdravend gedrag om zulke reacties weer met een verheven moraal te gaan modden, neem jezelf/ coolguy en je functie vooral niet te serieus.
Nou, ik las het niet als iets wat goed bedoeld is maar eerder als: ja is goed hoor schatje, stop maar met je gedoetjes. Misschien lag het dus aan mij.
Sowieso nodigt die zin niet echt uit tot een gesprek, daarom heb ik hem verwijderd en er een tekst over gezet die eigenlijk heel goed bedoeld was maar ook door jou als neerbuigend of hoogdravend werd gelezen.
Misschien zijn we dus alletwee te gevoelig geweest?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 28 december 2020 @ 14:28:39 #119
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_197021815
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 05:40 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ga weg met je gezeik @:lenny77

Dit was gewoon een prima post, dat jullie met jullie ondermijnende moraal geen inlevingsvermogen hebben is niet mijn probleem....

Ook hier dan maar....

Je hebt het wel erg hoog in je bol of niet?

Als ik 'het komt wel goed schatje' wil posten dan doe ik dat, wat een belachelijke kleinzerige en hoogdravend gedrag om zulke reacties weer met een verheven moraal te gaan modden, neem jezelf/ coolguy en je functie vooral niet te serieus.
Doe eens normaal, debiel.
soooo, da's mooi!
  maandag 28 december 2020 @ 14:33:38 #120
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197021970
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 05:40 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ga weg met je gezeik @:lenny77

Dit was gewoon een prima post, dat jullie met jullie ondermijnende moraal geen inlevingsvermogen hebben is niet mijn probleem....

Ook hier dan maar....

Je hebt het wel erg hoog in je bol of niet?

Als ik 'het komt wel goed schatje' wil posten dan doe ik dat, wat een belachelijke kleinzerige en hoogdravend gedrag om zulke reacties weer met een verheven moraal te gaan modden, neem jezelf/ coolguy en je functie vooral niet te serieus.
Scrup, dit kun je niet maken.
  zondag 3 januari 2021 @ 18:07:54 #121
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197192527
Kan iemand die vreselijke TT corrigeren zodat hij okk grammaticaal klopt?

R&P / Temparementvolle vrouwen die haar man onder de duim houdt...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Moderator zondag 3 januari 2021 @ 18:10:19 #122
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197192567
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan iemand die vreselijke TT corrigeren zodat hij okk grammaticaal klopt?

R&P / Temparementvolle vrouwen die hun man onder de duim houden....
Done.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 3 januari 2021 @ 19:54:20 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197194456
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 18:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Done.
Er staat nog steeds ‘temparementvolle’.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zondag 3 januari 2021 @ 19:57:34 #124
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197194507
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er staat nog steeds ‘temparementvolle’.
Nee?
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 3 januari 2021 @ 19:59:28 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197194546
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee?
Grapjas.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zondag 3 januari 2021 @ 21:04:43 #126
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197196211
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Grapjas.
:P
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 8 januari 2021 @ 08:10:31 #127
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197280497
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Moderator vrijdag 8 januari 2021 @ 08:36:52 #128
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197280654
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 22 januari 2021 @ 18:08:18 #129
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197575419
Kan die OP teruggezet worden van zon_9?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197575718
Mag ie ook weer in een spoiler?

Overigens vind ik het nogal mensonterend om een topic open te laten als een ts dat niet wenst, om en over wie gaat het topic immers.
pi_197576109
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 18:28 schreef scrupuleus het volgende:
Mag ie ook weer in een spoiler?

Overigens vind ik het nogal mensonterend om een topic open te laten als een ts dat niet wenst, om en over wie gaat het topic immers.
_O_
pi_197587016
R&P / Het ging even niet, per ongeluk oude wiet olie gebruikt.

Mag dicht alles is goed gekomen.
Bedankt kreeg het even niet geregeld.
was denk ik een van mijn slechtste dagen ooit.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 februari 2021 @ 07:52:23 #133
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197827175
Waarom zijn mijn reacties verwijderd?

@Lenny

In het topic over iq. Er stond niets tegen de policy of te persoonlijk. Geen gescheld. Het liep niet uit de hand.

Waarom dan toch die drang om weer posts te verwijderen?
pi_197833013
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 07:52 schreef Kreator het volgende:
Waarom zijn mijn reacties verwijderd?

@:lenny

In het topic over iq. Er stond niets tegen de policy of te persoonlijk. Geen gescheld. Het liep niet uit de hand.

Waarom dan toch die drang om weer posts te verwijderen?
Reacties verwijderen en misinterpretaties zonder enige navraag is ook mij ten deel gevallen.

En erg druk met reageren hier zijn ze niet.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 februari 2021 @ 17:45:47 #135
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 18:09:03 #136
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197837678
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:45 schreef Kreator het volgende:
@:lenny77
@:coolguy
Ik heb geen reacties van je verwijderd? Ik weet niet eens over welk topic je hebt. Dan moet @Lenny77 het zijn geweest?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_197837977
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 07:52 schreef Kreator het volgende:
Waarom zijn mijn reacties verwijderd?

@:lenny

In het topic over iq. Er stond niets tegen de policy of te persoonlijk. Geen gescheld. Het liep niet uit de hand.

Waarom dan toch die drang om weer posts te verwijderen?
Er staat in het topic nota bene waarom er posts verwijderd zijn en ik heb de posts gelezen en er werd weldegelijk op de man gespeeld..
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 februari 2021 @ 19:43:49 #138
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197839369
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

Er staat in het topic nota bene waarom er posts verwijderd zijn en ik heb de posts gelezen en er werd weldegelijk op de man gespeeld..
Bedankt, moderator. Bemoei je er niet mee.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 februari 2021 @ 19:44:12 #139
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197839381
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb geen reacties van je verwijderd? Ik weet niet eens over welk topic je hebt. Dan moet @:Lenny77 het zijn geweest?
Ja denk het wel. Maar die reageert niet.
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 19:54:34 #140
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197839641
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 19:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja denk het wel. Maar die reageert niet.
Nee die zal wel een leven hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_197841047
quote:
81s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 19:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

Bedankt, moderator. Bemoei je er niet mee.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 22:34 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Een beetje opgeruimd, was niet makkelijk. Maar laten we het aub wat algemener houden en niet zo op de man spelen. Het gaat al snel richting onder de gordel dan.[/modbreak]
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 februari 2021 @ 20:58:16 #142
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197841123
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 19:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee die zal wel een leven hebben.
Kan ik me niet voorstellen. Het is een moderator.
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 20:58:57 #143
441859 crew  Lenny77
pi_197841143
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 19:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja denk het wel. Maar die reageert niet.
Mijn excuses, ben er.
Ik heb een deel posts verwijderd ja. Voor een deel omdat er TR's zijn gekomen en voor een deel omdat het nogal hard op de man ging. Ik schreef in de modbreak dat dit niet simpel was omdat ik zowel jouw kant kon begrijpen (ter bescherming van partner van dutchguy) maar ook de kant van hem zelf. Hij werd bijna weg gezet als misbruiker van een kwetsbaar iemand. We weten niet hoe het daar aan toe gaat, maar mij lijkt dat als ze al 8 jaar samen zijn, dat het wel in orde zal zijn? Kan een aanname zijn natuurlijk.
Maar nogmaals.. vond het een moeilijke om te doen en er zijn ook geen gevolgen aan gegeven (geen notes of wat dan ook). Dus het is zeker niets persoonlijks!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 februari 2021 @ 20:59:27 #144
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197841162
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:55 schreef madam-april het volgende:

[..]


[..]

-niet nodig, je strijd is met mij-. Mijn reactie was niet op de man. Deze wel trouwens. Het was gewoon normaal discussiëren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lenny77 op 05-02-2021 23:39:21 ]
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 februari 2021 @ 21:01:17 #145
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197841208
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mijn excuses, ben er.
Ik heb een deel posts verwijderd ja. Voor een deel omdat er TR's zijn gekomen en voor een deel omdat het nogal hard op de man ging. Ik schreef in de modbreak dat dit niet simpel was omdat ik zowel jouw kant kon begrijpen (ter bescherming van partner van dutchguy) maar ook de kant van hem zelf. Hij werd bijna weg gezet als misbruiker van een kwetsbaar iemand. We weten niet hoe het daar aan toe gaat, maar mij lijkt dat als ze al 8 jaar samen zijn, dat het wel in orde zal zijn? Kan een aanname zijn natuurlijk.
Maar nogmaals.. vond het een moeilijke om te doen en er zijn ook geen gevolgen aan gegeven (geen notes of wat dan ook). Dus het is zeker niets persoonlijks!
Dus als ik een topicreport maak, verwijder je de post? Goed om te weten.
Verder zei ik nergens dat hij misbruik van dat meisje maakt (ik dacht het wel). Ik denkd at je me verwart met iemand anders.
Ik heb mijn reactie bewaard. Staat niks geks in.

Graag terugzetten! Is niks persoonlijks! Krijg je geen note.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 februari 2021 @ 21:03:04 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197841260
Oh en dat modden op de inhoud ter bescherming van iemand die er nota bene zelf.over begint...op een forum....waar het doel discussiëren is.... Is nogal kansloos. Volg gewoon het modbeleid.
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 21:05:49 #147
441859 crew  Lenny77
pi_197841331
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dus als ik een topicreport maak, verwijder je de post? Goed om te weten.
Verder zei ik nergens dat hij misbruik van dat meisje maakt (ik dacht het wel). Ik denkd at je me verwart met iemand anders.
Ik heb mijn reactie bewaard. Staat niks geks in.

Graag terugzetten! Is niks persoonlijks! Krijg je geen note.
Bij een topic report wordt gekeken of het iets is waar ingegrepen moet worden. Dus ook als jij een TR zou zetten. Ik heb die 2 blz een paar keer gelezen en even bekeken wat gedaan moest worden om goed te kunnen doen.
Daarna heb ik heb een heel deel posts verwijderd, ook waar zijn posts in stonden, dus waarschijnlijk de jouwe dan mee? Als ik alles had moeten knippen (bepaalde zinnen) dan was het een onleesbaar zooitje geworden.
Ik weet niet wat ik nog kan zeggen... buiten dat het dus niet persoonlijk is en dat wij ook maar doen wat we denken dat goed is. Je mag van harte mee komen doen als mod, misschien doe je het wel een pak beter?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197841390
Kreator vanavond nog in het blauw, even regelen @GGMM
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 februari 2021 @ 21:25:48 #149
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197841920
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

misschien doe je het wel een pak beter?
Ongetwijfeld, maar nee dankje.

Wat een warrig verhaal verder. Je doet maar wat en je gokt maar een beetje en dan maar hopen dat je het goed hebt gedaan.
Maar er was niks te modden. Er was werkelijk waar niets aan de hand, alles.binnen beleid. Alles gewoon normaal zonder schelden, het was inhoudelijk.

Nogmaals en voor de zoveelste keer op dit forum (je bent echt niet de enige die zich hier schuldig aan maakt): je moet de inhoud niet censureren, je grijpt alleen in als iets uit de hand loopt omdat er regels worden overtreden.

Het is uiterst merkwaardig dat iemand zelf aangeeft dat zijn vriendin een IQ van 63 heeft en ik daar dan vervolgens niks over mag zeggen..als ik dat wel doe, hoppa. Tr. Alles weer weg. Waarschuw de volgende keer gewoon dw persoon die dingen deelt dat er op een forum wel eens iemand kan zijn die er ook een mening over heeft.
pi_197842460
Link?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 februari 2021 @ 22:22:33 #151
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197843254
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Link?
R&P / Een laag IQ hebben

Maar daar zijn dus alle reacties uit verdwenen die de moderator willekeurig heeft verwijderd 'op gevoel'.
Ging over een meneer met een IQ van 115-125 die al acht jaar een vriendin heeft en er na 6 achterkwam dat zijn vriendin een IQ heeft van 63.
Ik vond dat gek.
pi_197844524
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 22:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

R&P / Een laag IQ hebben

Maar daar zijn dus alle reacties uit verdwenen die de moderator willekeurig heeft verwijderd 'op gevoel'.
Ging over een meneer met een IQ van 115-125 die al acht jaar een vriendin heeft en er na 6 achterkwam dat zijn vriendin een IQ heeft van 63.
Ik vond dat gek.
:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 6 februari 2021 @ 14:28:48 #153
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_197851700
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:25 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar nee dankje.

Wat een warrig verhaal verder. Je doet maar wat en je gokt maar een beetje en dan maar hopen dat je het goed hebt gedaan.
Maar er was niks te modden. Er was werkelijk waar niets aan de hand, alles.binnen beleid. Alles gewoon normaal zonder schelden, het was inhoudelijk.

Nogmaals en voor de zoveelste keer op dit forum (je bent echt niet de enige die zich hier schuldig aan maakt): je moet de inhoud niet censureren, je grijpt alleen in als iets uit de hand loopt omdat er regels worden overtreden.

Het is uiterst merkwaardig dat iemand zelf aangeeft dat zijn vriendin een IQ van 63 heeft en ik daar dan vervolgens niks over mag zeggen..als ik dat wel doe, hoppa. Tr. Alles weer weg. Waarschuw de volgende keer gewoon dw persoon die dingen deelt dat er op een forum wel eens iemand kan zijn die er ook een mening over heeft.
Kalm, kalm. Het is maar een forum. Er hangen geen mensenlevens vanaf. Als Lenny77 besluit om de boel op te schonen, dan kun je dat accepteren. Of neem het stokje van haar over.
soooo, da's mooi!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 6 februari 2021 @ 14:38:45 #154
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197851911
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:28 schreef LordofLeaves het volgende:

, dan kun je dat accepteren. Of neem het stokje van haar over.
En de derde en meest gebruikelijke optie als je ergens een vraag over hebt mbt moderatie is het feedbacktopic. En voila, daar zijn we.
pi_197852504
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:25 schreef Kreator het volgende:
Het is uiterst merkwaardig dat iemand zelf aangeeft dat zijn vriendin een IQ van 63 heeft en ik daar dan vervolgens niks over mag zeggen..als ik dat wel doe, hoppa. Tr. Alles weer weg.
Er zijn tal van reacties blijven staan die dat ook een opmerkelijke situatie vonden.
pi_197852544
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:02 schreef Chia het volgende:

[..]

Er zijn tal van reacties blijven staan die dat ook een opmerkelijke situatie vonden.
Koningin Chia zet orde op zaken _O_
  donderdag 11 februari 2021 @ 15:52:11 #157
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197945905
R&P / Minachting voor laagbetaalde banen

OP is hier verwijderd.door TS
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Moderator vrijdag 19 februari 2021 @ 21:42:10 #159
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198102660
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:49 schreef Modus het volgende:
Deze is uit de reeks geflikkerd

R&P / Het Datingtopic #227 - Valentijnsdag is coming
Opgelost.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 20 februari 2021 @ 02:33:14 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_198106633
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Opgelost.
De OP is ook weg


Ow wacht. Ik zie scheel ofzo :+
  zondag 21 februari 2021 @ 21:16:40 #161
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198137749
Kan mijn topic weer open? En gewoon dat stukje dat jullie niet oké vinden te verwijderen?

Sinds wanneer is fok zo streng?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 21:19:33 #162
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198137814
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 21:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan mijn topic weer open? En gewoon dat stukje dat jullie niet oké vinden te verwijderen?

Sinds wanneer is fok zo streng?
Jij weet heel goed dat dat niet de bedoeling is. Is niet de eerste keer dat je dat doet, ook niet de 2e of 3e of 5e keer. Je blijft het doen. Ik ga niet elke keer jouw posts lopen editen als jij goed weet dat je iets aan het roepen bent wat niet de bedoeling is. Dan denk je maar wat langer na voor je post. Keuzes hebben consequenties.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 21 februari 2021 @ 21:22:03 #163
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198137894
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 21:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij weet heel goed dat dat niet de bedoeling is. Is niet de eerste keer dat je dat doet, ook niet de 2e of 3e of 5e keer. Je blijft het doen. Ik ga niet elke keer jouw posts lopen editen als jij goed weet dat je iets aan het roepen bent wat niet de bedoeling is. Dan denk je maar wat langer na voor je post. Keuzes hebben consequenties.
Dus ik mag niet over een wildvreemd laten merken dat ik hem niet mag? Wat is zo erg aan mijn post? Ik noemde hem een slijmerige watje, mag dat niet meer op fok? Ik heb veel ergere dingen gelezen en gezien op deze website...
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 21:23:39 #164
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198137944
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 21:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dus ik mag niet over een wildvreemd laten merken dat ik hem niet mag? Wat is zo erg aan mijn post? Ik noemde hem een slijmerige watje, mag dat niet meer op fok? Ik heb veel ergere dingen gelezen en gezien op deze website...
Je hebt veel meer topics over hem geopend en het gaat om de doodsverwensing. Iets wat je meerdere keren over deze persoon (en anderen) gedaan hebt in de loop der tijd.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 21 februari 2021 @ 21:45:38 #165
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198138473
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 21:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je hebt veel meer topics over hem geopend en het gaat om de doodsverwensing. Iets wat je meerdere keren over deze persoon (en anderen) gedaan hebt in de loop der tijd.
Heb ik al een doodsverwensing gedaan dan? Niet nadrukkelijk toch?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 21:55:12 #166
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198138716
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 21:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Heb ik al een doodsverwensing gedaan dan? Niet nadrukkelijk toch?
Potato, potato. We gaan dit spelletje niet voor de zoveelste keer doen K_W. Spendeer die energie liever op een nuttigere manier.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_198158003
Kan het datingtopic weer gereekst worden, lieverds?

Kon geen nieuw deel openen.
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 16:46:51 #168
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198164081
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:26 schreef scrupuleus het volgende:
Kan het datingtopic weer gereekst worden, lieverds?

Kon geen nieuw deel openen.
Als het goed is nu wel, al bestond dit probleem ook bij 226 ->227. Dus als dat nu van 228 naar 229 ook mis gaat is er iets aan de hand.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:45:48 #169
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198170252
Waarom werd er bij het sluiten van dit topic:R&P / goed achterlaten na zelfdoding
deze link als advies aan TS meegegeven?:
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:16 schreef Pharkus het volgende:
https://www.npo3.nl/boos-(...)02-2021/BV_101404814 plus de link hierboven. Helaas kunnen we je niet helpen hier op FOK!
Bij iemand met zelfmoordgedachtes lijkt het me niet verstandig om euthanasie als tip mee te geven hoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198170393
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als het goed is nu wel, al bestond dit probleem ook bij 226 ->227. Dus als dat nu van 228 naar 229 ook mis gaat is er iets aan de hand.
We shall 👀
pi_198170438
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:45 schreef Harvest89 het volgende:
Waarom werd er bij het sluiten van dit topic:R&P / goed achterlaten na zelfdoding
deze link als advies aan TS meegegeven?:
[..]

Bij iemand met zelfmoordgedachtes lijkt het me niet verstandig om euthanasie als tip mee te geven hoor.
Euthanasie krijg je ook niet zomaar
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:58:41 #172
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198170591
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:53 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Euthanasie krijg je ook niet zomaar
Nee gelukkig niet. Maar blijft toch raar om het als tip te geven.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198170755
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet. Maar blijft toch raar om het als tip te geven.
Men is hier niet zo gek op suicide.
Dus wellicht iemand zo'n tip geven lijkt dan beter als 'iemand rond laten dwalen'.

Maar idd beter dan een tip richting hulpverlening oid.
Blijft allemaal precair, je kunt het nauwelijks goed doen.
  Forum Admin dinsdag 23 februari 2021 @ 21:18:30 #174
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_198171165
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet. Maar blijft toch raar om het als tip te geven.
Het is een documentaire, geen advies. Er zaten wel soort van lotgenoten in.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_198172172
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:45 schreef Harvest89 het volgende:
Waarom werd er bij het sluiten van dit topic:R&P / goed achterlaten na zelfdoding
deze link als advies aan TS meegegeven?:
[..]

Bij iemand met zelfmoordgedachtes lijkt het me niet verstandig om euthanasie als tip mee te geven hoor.
Voordat iemand euthanasie krijgt is er al zo’n traject geweest... dan is die wens echt wel de enig overblijvende optie. En is het alleen maar mooi als iemand op een waardige manier het leven kan afsluiten.

Iedereen heeft zo de mond vol van (over)leven, dat mensen die echt geen meerwaarde meer in het leven zien haast aan hun lot worden overgelaten. Vanuit dat punt vind ik het ook jammer dat zelfmoord niet besproken mag worden, maar ik snap het ook wel. En ben blij dat een topic van zo’n TS in ieder met een soort van handreiking kan worden afgesloten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198302566
- dit hoort niet in FB -

[ Bericht 34% gewijzigd door CoolGuy op 03-03-2021 15:42:00 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 8 maart 2021 @ 10:13:09 #177
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_198388587
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:49:36 #178
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198528939
Kan die topic religieuze dokter van mij dicht? Is troll topic
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 14:17:12 #179
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198529441
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan die topic religieuze dokter van mij dicht? Is troll topic
Als elk topic waarin je dingen te horen krijgt die je niet uitkomen dicht wil hebben omdat het zogenaamd ineens een trolltopic is kun je beter geen topics openen waarin je de kans loopt dingen te horen te krijgen die je niet uitkomen.

Als je wil dat je topics niet preventief gesloten worden omdat de waarschijnlijkheid groot is dat het een trolltopic is, zou ik wat meer nadenken over wat je überhaupt aan topics opent.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_198532117
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan die topic religieuze dokter van mij dicht? Is troll topic
Wauw... aan de ene kant zo blij zijn met FOK! als uitlaatklep. En aan de andere kant het geen enkel probleem vinden om te trollen in een serieus forum.

Want daar ga ik nu maar vanuit. Kan ook dat je nu zit te pruilen omdat je niet de antwoorden kreeg waar je op hoopte en dit een smoes en een vorm van stoerdoenerij is. Beiden echt respectloos :N
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198820194
R&P / Val op toxic mannen

Kan misschien dit topic opgeschoond worden? Met name de eerste reactie.
pi_198934310
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:46 schreef DeVragensteller het volgende:
Vreemd dat je niet zo streng was om alle off-topic reacties bij mijn topics weg te halen, zo zie je maar. Meten met twee maten. Dit is exact wat je ook bij mij had kunnen doen, of die trollende reacties weg te halen. Maar dat deden jullie moderators dan weer niet. Daarom zeg ik, volledige willekeur.
Heb jij überhaupt door hoe ziekelijk jij reageert?

Als je serieus geholpen wilt worden met jou eigen problemen, dan moet je niet als een driftige kleuter gaan schelden dat je wordt gecensureerd, want door ruzie met iedereen te maken voelen de meeste mensen zich niet bereid om tijd en energie in jou te steken. En degenen die dat wel doen, haken uiteindelijk af, want je wilt niks van hen aannemen. Je voelt je op jouw pik getrapt en je bent uit op vergelding: mensen hebben geen zin om zich met jouw negativiteit te laten meeslepen. Het enige wat je daarmee bereikt, is dat je jezelf belachelijk maakt en jezelf neerzet als een zwakke onvolwassen tokkie.

Als je vindt dat jou onrecht is aangedaan, lijkt het mij zinniger om eerst na te vragen bij Coolguy waarom hij jouw topics dichtgooit. Je kan het dan wel of niet met hem eens zijn, maar je weet wel waar je op moet letten voortaan om te voorkomen dat er een slot op jouw topic wordt gezet.
pi_198936021
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:17 schreef CoolGuy het volgende:
Als elk topic waarin je dingen te horen krijgt die je niet uitkomen dicht wil hebben omdat het zogenaamd ineens een trolltopic is kun je beter geen topics openen waarin je de kans loopt dingen te horen te krijgen die je niet uitkomen.
_O-
  maandag 12 april 2021 @ 18:03:36 #184
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198975733
Ik vind niet dat het topic van DeVragensteller gesloten moest worden. Was een leuk topic, met goede reacties. Waarom mag hij zo’n topic niet maken? Hoezo is het topic niet waardig voor R&P?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198975766
Ik wordt het ondertussen ook een beetje zat, dat agressieve gedrag van Coolguy de hele tijd. Elk topic dat ik hier aanmaak wordt gesloten, tenzij het overeenkomt met zijn eigen denkbeelden. Oftewel, enkel topics posten die nergens over gaan, of die aansluiten bij zijn denkbeelden of ze gaan op slot. En dat niet alleen, maar hij is ook extreem hypocriet qua een ban geven.

Want ik kreeg een ban omdat ik off-topic reageerde in een topic in R&P, maar vervolgens zegt iemand ALWEER "osodevo" in mi9jn topic, en die persoon krijgt geen ban.
  maandag 12 april 2021 @ 18:07:03 #186
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198975770
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:06 schreef DeVragensteller het volgende:
Ik wordt het ondertussen ook een beetje zat, dat agressieve gedrag van Coolguy de hele tijd. Elk topic dat ik hier aanmaak wordt gesloten, tenzij het overeenkomt met zijn eigen denkbeelden. Oftewel, enkel topics posten die nergens over gaan, of die aansluiten bij zijn denkbeelden of ze gaan op slot. En dat niet alleen, maar hij is ook extreem hypocriet qua een ban geven.

Want ik kreeg een ban omdat ik off-topic reageerde in een topic in R&P, maar vervolgens zegt iemand ALWEER "osodevo" in mi9jn topic, en die persoon krijgt geen ban.
Mods kunnen geen bans uitdelen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198975786
Is er niet een centraal incel topic?
pi_198975814
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mods kunnen geen bans uitdelen.
Nou, dan heeft een mod er een admin bijgehaald om mij een ban te geven.
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 18:12:34 #189
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198975821
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:11 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nou, dan heeft een mod er een admin bijgehaald om mij een ban te geven.
Die dat alleen doet als ie het terecht vindt.

Go figure.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_198975824
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:09 schreef babylon het volgende:
Is er niet een centraal incel topic?
Gebruikers uitschelden voor incel mag dan weer wel? Betekent dit dat ik leden ook mag uitschelden zonder een ban te krijgen? Of krijg ik dan weer een dubbele standaard, dat ik wel een ban krijg en deze persoon niet?
pi_198975833
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:11 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nou, dan heeft een mod er een admin bijgehaald om mij een ban te geven.
Je kan mailen naar forum@fok.nl als er onduidelijkheid over je ban is/was. Daar is R&P FB niet voor.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198975835
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die dat alleen doet als ie het terecht vindt.

Go figure.
Haal er dan ook een admin bij om degene die een off-topic reactie had geplaats door mij weer uit te maken voor "osodevo", maar dat doe je dan weer niet. Lekker hypocriet weer.
pi_198975842
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:12 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Gebruikers uitschelden voor incel mag dan weer wel? Betekent dit dat ik leden ook mag uitschelden zonder een ban te krijgen? Of krijg ik dan weer een dubbele standaard, dat ik wel een ban krijg en deze persoon niet?
Wie scheldt jou uit? Voor zover ik weet is incel geen scheldwoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2021 18:14:38 ]
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 18:14:07 #194
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198975843
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:13 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Haal er dan ook een admin bij om degene die een off-topic reactie had geplaats door mij weer uit te maken voor "osodevo", maar dat doe je dan weer niet. Lekker hypocriet weer.
Klaar met je gedoe nu. Je krijgt je zin niet. Deal with it.

Elke volgende post van je hierover gaat weg.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 12 april 2021 @ 18:17:10 #195
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198975891
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Klaar met je gedoe nu. Je krijgt je zin niet. Deal with it.

Elke volgende post van je hierover gaat weg.
Kan je zijn topic weer opendoen? Was gewoon een leuke topic, goede discussies enzo.

[ Bericht % gewijzigd door CoolGuy op 12-04-2021 18:19:16 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 18:18:40 #196
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198975909
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kan je zijn topic weer opendoen? Was gewoon een leuke topic, goede discussies enzo.
Nee en niemand hoeft zich hier verder mee te bemoeien, daar is FB niet voor.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_198975939
Echt triest dat de admins dit toestaan, dat een moderator zo kleinzielig is om zijn kleine beetje virtuele macht op een forum misbruikt om mensen weg te pesten die hij niet mag, omdat ze een andere mening erop na houden.
  maandag 12 april 2021 @ 18:21:08 #198
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198975940
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee en niemand hoeft zich hier verder mee te bemoeien, daar is FB niet voor.
Waar kan ik dit wel bespreken? Ik vind dat je onredelijk ben geweest.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 18:34:40 #199
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198976101
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:21 schreef DeVragensteller het volgende:
Echt triest dat de admins dit toestaan, dat een moderator zo kleinzielig is om zijn kleine beetje virtuele macht op een forum misbruikt om mensen weg te pesten die hij niet mag, omdat ze een andere mening erop na houden.
Alles is je al meerdere keren uitgelegd, als je het niet wil snappen heb je pech gehad. Mail maar naar fok.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 18:35:00 #200
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198976105
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waar kan ik dit wel bespreken? Ik vind dat je onredelijk ben geweest.
Dat weet je goed natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_198976106
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Alles is je al meerdere keren uitgelegd, als je het niet wil snappen heb je pech gehad. Mail maar naar fok.
Ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt, dus er is toch wat mis met jou manier van doen.
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 18:36:12 #202
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198976117
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:35 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt, dus er is toch wat mis met jou manier van doen.
Dat geldt dan ook vokr jou.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_198976135
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat geldt dan ook vokr jou.
Nee, elk topic wat ik aanmaak in R&P, tenzij de inhoud overeenkomt met jou denkbeelden. Er was geen ruzie, of gescheld in mijn topic. Althans, niet door mij. Dus ik zou zeggen, doe jou taak en straf de mensen in mijn topic die gaan uitschelden met "osodevo" en "incel", in plaats van gelijk het topic op slot te gooien.
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 18:48:14 #204
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198976232
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:38 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nee, elk topic wat ik aanmaak in R&P, tenzij de inhoud overeenkomt met jou denkbeelden. Er was geen ruzie, of gescheld in mijn topic. Althans, niet door mij. Dus ik zou zeggen, doe jou taak en straf de mensen in mijn topic die gaan uitschelden met "osodevo" en "incel", in plaats van gelijk het topic op slot te gooien.
Ik heb jou niet nodig om mij te vertellen wat ik moet doen. Jij liep trgen een ban aan. Zou ik me drukker maken om mn eigen postgedrag als ik jou was. Doe je niet want je vindt de slachtofferrol veel te lekker.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_198977983
En dit is natuurlijk niet de zoveelste kuttrollkloon van hetzelfde kuttrollengroepje?
R&P / Zie geen uitweg meer.
pi_199002363
hey coolguy,

als een volstrekt normale reactie van mij wordt verwijderd dan ben ik weg uit het psychologieforum. Vind het vooral hypocriet omdat je zelf vaak zeer fel reageert op users. Maar goed genoeg andere subfora 👋
  Moderator woensdag 14 april 2021 @ 16:05:56 #207
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199002518
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:57 schreef lisexxx het volgende:
hey coolguy,

als een volstrekt normale reactie van mij wordt verwijderd dan ben ik weg uit het psychologieforum. Vind het vooral hypocriet omdat je zelf vaak zeer fel reageert op users. Maar goed genoeg andere subfora 👋
hey lisexxx,

Felheid op de inhoud is prima, jij roept over een andere user dan TS, in het topic van TS, dat je haar maar raar vindt. Dat is in dát topic offtopic, en het is op de persoon gespeeld, en daar heeft TS niets aan want het gaat niet om de inhoud van het onderwerp dat hij bespreekt, jij zegt dat je een andere user raar vindt. Dat is voor TS echt van 0 toegevoegde waarde en voor degene aan wie je dat richtte net zo van 0 toegevoegde waarde.

Dus dan gaat dat weg ja. Als dat je niet bevalt kun je mailen naar forum@fok.nl. Als je wel (inhoudelijk) blijft posten is dat prima, als je nou op je teentjes bent getrapt en om die reden weg blijft is dat ook prima.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199002597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

hey lisexxx,

Felheid op de inhoud is prima, jij roept over een andere user dan TS, in het topic van TS, dat je haar maar raar vindt. Dat is in dát topic offtopic, en het is op de persoon gespeeld, en daar heeft TS niets aan want het gaat niet om de inhoud van het onderwerp dat hij bespreekt, jij zegt dat je een andere user raar vindt. Dat is voor TS echt van 0 toegevoegde waarde en voor degene aan wie je dat richtte net zo van 0 toegevoegde waarde.

Dus dan gaat dat weg ja. Als dat je niet bevalt kun je mailen naar forum@fok.nl. Als je wel (inhoudelijk) blijft posten is dat prima, als je nou op je teentjes bent getrapt en om die reden weg blijft is dat ook prima.
Eerste gedeelte begrijp ik en ben ik het mee eens.

Maar tweede gedeelte gaat weer gelijk over mailen naar Fok en "op je teentjes getrapt" Volgens mij neem jij dingen te serieus. ik ga verder ook niet in discussie, ik blijf op andere delen van Fok
  Moderator woensdag 14 april 2021 @ 16:12:56 #209
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199002642
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:09 schreef lisexxx het volgende:

[..]

Eerste gedeelte begrijp ik en ben ik het mee eens.
Fijn :)

quote:
Maar tweede gedeelte gaat weer gelijk over mailen naar Fok en "op je teentjes getrapt" Volgens mij neem jij dingen te serieus. ik ga verder ook niet in discussie, ik blijf op andere delen van Fok
Nou, dat is een beetje hoe het gaat hier he, dat als je het niet eens bent met een beslissing en je wil daar iemand anders naar laten kijken, dan kun je mailen. Dat geef ik dus ook aan. Niet meer en niet minder.

Jij post iets wat ik weg haal, omdat het offtopic en op de persoon is, (waarvan je daarna ook nog eens aangeeft het daar mee eens te zijn en dat te begrijpen) jij komt vervolgens direct op hoge poten naar het R&P FB topic om gebaseerd op die actie van mij te roepen dat je 'dan wel weg blijft' maar ík neem dan dingen te serieus? :D

Dat hoeft ook niet. Veel plezier op de andere delen van FOK. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199023103
Sluit je het topic "val alleen op toxic mannen" ook gelijk even? Aangezien je daar ook exact dezelfde argumenten voor kan gebruiken om het te sluiten.

En dit is ook exact de reden waarom ik jou reacties in mijn topics negeer, omdat jij toch zo'n kleinzielig mannetje bent.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 09:08:32 #211
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199023211
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:00 schreef DeVragensteller het volgende:
Sluit je het topic "val alleen op toxic mannen" ook gelijk even? Aangezien je daar ook exact dezelfde argumenten voor kan gebruiken om het te sluiten.

En dit is ook exact de reden waarom ik jou reacties in mijn topics negeer, omdat jij toch zo'n kleinzielig mannetje bent.
Wat jouw mening over mij persoonlijk verder is zal me een rotzorg zijn. Jij hoeft niet voor mij te bepalen wat ik wel of niet sluit en of je reacties die je niet zinnen negeert moet je helemaal zelf weten, maar die reacties komen van mensen die wél vrouwen kunnen krijgen dus als je daadwerkelijk advies zocht ging je wel op een normale manier de dialoog aan.

Dat wil je niet. Je wil ranten. Je hebt een aantal topics gehad waarin je dat kon doen en nu is het klaar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199040295
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Fijn :)
[..]

Nou, dat is een beetje hoe het gaat hier he, dat als je het niet eens bent met een beslissing en je wil daar iemand anders naar laten kijken, dan kun je mailen. Dat geef ik dus ook aan. Niet meer en niet minder.

Jij post iets wat ik weg haal, omdat het offtopic en op de persoon is, (waarvan je daarna ook nog eens aangeeft het daar mee eens te zijn en dat te begrijpen) jij komt vervolgens direct op hoge poten naar het R&P FB topic om gebaseerd op die actie van mij te roepen dat je 'dan wel weg blijft' maar ík neem dan dingen te serieus? :D

Dat hoeft ook niet. Veel plezier op de andere delen van FOK. :)
Ik was in een slechte bui van de week. No hard feelings.
pi_199043514
Hilarisch dat mensen mij wel voor Incel mogen uitmaken, maar owee als ik klootzak zeg.
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 18:57:25 #214
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199043530
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:55 schreef DeVragensteller het volgende:
Hilarisch dat mensen mij wel voor Incel mogen uitmaken, maar owee als ik klootzak zeg.
Incel is een term, klootzak een scheldwoord. Ik heb genoeg geduld met je gehad.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199043598
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Incel is een term, klootzak een scheldwoord. Ik heb genoeg geduld met je gehad.
Als iemand een incel noemen een neutrale term is, dan is klootzak dat ook. Klootzak is ook een term voor onverschillige, egoïstische individuen.
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 19:12:51 #216
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199043682
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 19:04 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Als iemand een incel noemen een neutrale term is, dan is klootzak dat ook. Klootzak is ook een term voor onverschillige, egoïstische individuen.
Ja je kunt er een draai aan geven wat je wil. Ik ben duidelijk geweest. Of je het er mee eens bent is niet relevant.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199047733
zogenaamd een avondje weg met de vrouw, en stiekem gewoon actief op het forum. wist wel dat jij zo sneaky was en nog steeds op het forum was. Zo'n achterbaks mannetje ben jij nou eenmaal
pi_199047812
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 23:05 schreef DeVragensteller het volgende:
zogenaamd een avondje weg met de vrouw, en stiekem gewoon actief op het forum. wist wel dat jij zo sneaky was en nog steeds op het forum was. Zo'n achterbaks mannetje ben jij nou eenmaal
Je gaat wel lekker vanavond.
pi_199047918
Volgens mij gaat er iets niet goed hier, moet ik helpen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 17 april 2021 @ 23:15:43 #220
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_199047970
En nu als een kleuter allemaal topics openen :D :') :D

Geef hem alsjeblieft geen ban, ik vermaak me prima zo, einfelijk wat te beleven tijdens mij saaie nachtdiensten O-)
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 23:16:05 #221
236264 crew  capricia
pi_199047980
quote:
16s.gif Op zaterdag 17 april 2021 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij gaat er iets niet goed hier, moet ik helpen?
We springen bij. :D
Definitely not CIA
pi_199047995
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 23:16 schreef capricia het volgende:

[..]

We springen bij. :D
Ik zal jullie wel aanmoedigen. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 23:17:02 #223
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199047998
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 23:16 schreef capricia het volgende:

[..]

We springen bij. :D
Zo, rust, de kleuter is weg. Dank voor het bijspringen, ik ga weer ontspannen :)
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 23:17:23 #224
236264 crew  capricia
pi_199048006
quote:
16s.gif Op zaterdag 17 april 2021 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik zal jullie wel aanmoedigen. :7
Ja.
Klap maar voor ons. :+
Definitely not CIA
  zaterdag 17 april 2021 @ 23:50:34 #225
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199048482
Toch wel een bizarre user. Aan de ene kant denk je dat het wel osodevo is gezien zijn onderwerpen. Maar toch is die poststijl totaal verschillend. Net of die een soort tweede persoonlijkheid heeft gekregen.
  Moderator zondag 18 april 2021 @ 00:43:38 #226
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199048970
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 23:50 schreef Hexagon het volgende:
Toch wel een bizarre user. Aan de ene kant denk je dat het wel osodevo is gezien zijn onderwerpen. Maar toch is die poststijl totaal verschillend. Net of die een soort tweede persoonlijkheid heeft gekregen.
Niet osodevo
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199051451
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 23:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

- weg gehaald na volledig terechte opmerking van user Abid.
Deze reactie vind ik dan wel weer onnodig ongeacht wat hij heeft gedaan. De inslag van R&P lijkt mij op zijn minst dat we er zijn om elkaar te helpen. Als mensen niet geholpen kunnen worden omdat hun problematiek dusdanig groot is, dat het niet is op te lossen met een advies, is dat een ding.

Maar in jouw capaciteit als mod van een forum voor mensen met toch ook wel psychologische problemen en kwetsbaarheden vind ik deze post wel smakeloos. Vooral omdat hij publiek staat en zoals je zelf schrijft 'hij kan dit natuurlijk wel nog lezen,' en 'gaat ie natuurlijk helemaal kapot aan.'

Lijkt me dit een post die beter achter de schermen geplaatst kan worden, maar niet hier in de publieksruimte van het forum. Ik teken dan ook bezwaar aan tegen deze post en zou hem graag verwijderd zien. Onder het mom van dat R&P een veilige haven moet kunnen zijn, en hoewel deze persoon je wellicht het bloed onder de nagels vandaan heeft gehaald, is het altijd beter de grotere man te zijn. In plaats van dingen te zeggen die mensen afschrikken van dit forum en jou als moderator.

Een nieuwe gebruiker, of eentje die de voorgeschiedenis niet kent van de persoon in kwestie kan op een dwaalspoor worden gezet en verkeerde ideeën over jou als mod krijgen, dat lijkt mij niet wenselijk en dat komt de veilige haven die R&P -voor mensen met de juiste bedoelingen- is ook niet ten goede.

Mijn reactie is dan wel een dag later, maar ik wilde het toch op een fatsoenlijke manier aankaarten en hoop dat nu de gemoederen gesust zijn je ook inziet dat ik het goed bedoel met deze post en het advies dat ik geef, om de reactie te verwijderen. Eveneens deze reactie natuurlijk daar dat een reactie is op die reactie.

[ Bericht 2% gewijzigd door CoolGuy op 18-04-2021 11:51:53 ]
  Moderator zondag 18 april 2021 @ 11:51:03 #228
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199051991
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:11 schreef Abid het volgende:

[..]

Deze reactie vind ik dan wel weer onnodig ongeacht wat hij heeft gedaan. De inslag van R&P lijkt mij op zijn minst dat we er zijn om elkaar te helpen. Als mensen niet geholpen kunnen worden omdat hun problematiek dusdanig groot is, dat het niet is op te lossen met een advies, is dat een ding.

Maar in jouw capaciteit als mod van een forum voor mensen met toch ook wel psychologische problemen en kwetsbaarheden vind ik deze post wel smakeloos. Vooral omdat hij publiek staat en zoals je zelf schrijft 'hij kan dit natuurlijk wel nog lezen,' en 'gaat ie natuurlijk helemaal kapot aan.'

Lijkt me dit een post die beter achter de schermen geplaatst kan worden, maar niet hier in de publieksruimte van het forum. Ik teken dan ook bezwaar aan tegen deze post en zou hem graag verwijderd zien. Onder het mom van dat R&P een veilige haven moet kunnen zijn, en hoewel deze persoon je wellicht het bloed onder de nagels vandaan heeft gehaald, is het altijd beter de grotere man te zijn. In plaats van dingen te zeggen die mensen afschrikken van dit forum en jou als moderator.

Een nieuwe gebruiker, of eentje die de voorgeschiedenis niet kent van de persoon in kwestie kan op een dwaalspoor worden gezet en verkeerde ideeën over jou als mod krijgen, dat lijkt mij niet wenselijk en dat komt de veilige haven die R&P -voor mensen met de juiste bedoelingen- is ook niet ten goede.

Mijn reactie is dan wel een dag later, maar ik wilde het toch op een fatsoenlijke manier aankaarten en hoop dat nu de gemoederen gesust zijn je ook inziet dat ik het goed bedoel met deze post en het advies dat ik geef, om de reactie te verwijderen. Eveneens deze reactie natuurlijk daar dat een reactie is op die reactie.
Jij hebt volledig, 100% gelijk. Mea culpa, ik ga de post deleten.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 18 april 2021 @ 11:52:11 #229
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199052015
Done.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199052023
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:52 schreef CoolGuy het volgende:
Done.
Siert je wel. Fijne zondag nog. :)
  Moderator zondag 18 april 2021 @ 11:53:47 #231
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199052036
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:53 schreef Abid het volgende:

[..]

Siert je wel. Fijne zondag nog. :)
U2 :)
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 29 april 2021 @ 20:23:03 #232
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199211315
@CoolGuy

R&P / Datingsites & apps #112 Bio's lezen of alleen foto's gluren?

Kutuser waarbij al tig keer gezegd is dat dit soort termen niet normaal zijn, blijft doorgaan met trappen en irriteren. Wellicht eens een tijdje een R&P verbod geven en doorverwijzen naar ONZ.
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 20:33:13 #233
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199211525
quote:
6s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
@:CoolGuy

R&P / Datingsites & apps #112 Bio's lezen of alleen foto's gluren?

Kutuser waarbij al tig keer gezegd is dat dit soort termen niet normaal zijn, blijft doorgaan met trappen en irriteren. Wellicht eens een tijdje een R&P verbod geven en doorverwijzen naar ONZ.
Dat gebeurt vanzelf wel.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 2 mei 2021 @ 19:23:36 #234
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_199251922
Sinds wanneer worden topics op verzoek van de TS gesloten?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 2 mei 2021 @ 19:29:16 #235
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199252014
Waarom wordt de topics van Devragensteller altijd gesloten? Ik snap dat zijn wereldbeeld controversieel is, maar hij mag toch wel topics openen in R&P?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199252029
Komt mij echt mijn strot uit, elke fucking keer worden mijn topics gesloten. Oftewel, bek dicht houden, tenzij het voldoet aan de norm. Wat is dan überhaupt het nut van een forum als het enkel dient als een echokamer?
  Forum Admin zondag 2 mei 2021 @ 19:31:07 #237
58651 crew  murp
murp
pi_199252044
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom wordt de topics van Devragensteller altijd gesloten? Ik snap dat zijn wereldbeeld controversieel is, maar hij mag toch wel topics openen in R&P?
Ja hoor. Maar dan moet ie niet verkondigen dat dingen zo zijn zoals hij het verteld. Dan kan hij beter vanuit zichzelf een topic openen hoe hij er tegen aan loopt.
  zondag 2 mei 2021 @ 19:38:25 #238
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199252166
quote:
4s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:31 schreef murp het volgende:

[..]

Ja hoor. Maar dan moet ie niet verkondigen dat dingen zo zijn zoals hij het verteld. Dan kan hij beter vanuit zichzelf een topic openen hoe hij er tegen aan loopt.
Hij heeft een afwijkende mening, maar dat mag toch? Dat maakt fok juist leuk, lekker discussiëren met elkaar. Zijn laatste topic over traditionele genderrs is controversieel, maar wel een R&P waardige topic. Ik vind het wel leuk zulke topics, komt er altijd leuke discussies uit, al is het om TS te overtuigen dat hij dingen verkeerd ziet. Waarom zou het gesloten moeten worden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199252176
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:30 schreef DeVragensteller het volgende:
Oftewel, bek dicht houden, tenzij het voldoet aan de norm.
Die normen gelden voor iedereen, waarom zou jij een uitzondering moeten zijn?
pi_199252338
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:39 schreef vannelle het volgende:

[..]

Die normen gelden voor iedereen, waarom zou jij een uitzondering moeten zijn?
Dus men mag enkel reageren als het voldoet aan de heersende normen van de samenleving, afwijkende meningen mogen niet? Apart, zag dat nergens in de regels staan toen ik mijn account had aangemaakt. Kan jij even laten zien waar dat staat?
pi_199252594
Waarom krijg ik niet gewoon een perma ban? Zodat je net kan doen alsof andere meningen hier toegestaan worden? Oftewel, lekker treiteren net zolang tot dat diegene de regels verbreekt en je een legitieme reden hebt om diegene te verbannen?

Achterbakse tactiek.
  Forum Admin zondag 2 mei 2021 @ 20:33:41 #242
58651 crew  murp
murp
pi_199252998
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 20:06 schreef DeVragensteller het volgende:
Waarom krijg ik niet gewoon een perma ban? Zodat je net kan doen alsof andere meningen hier toegestaan worden? Oftewel, lekker treiteren net zolang tot dat diegene de regels verbreekt en je een legitieme reden hebt om diegene te verbannen?

Achterbakse tactiek.
Nou nou nou. Probeer eerst te begrijpen dat wij als crew niemand treiteren. Dan kunnen we verder praten :)
pi_199253776
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:49 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Dus men mag enkel reageren als het voldoet aan de heersende normen van de samenleving, afwijkende meningen mogen niet? Apart, zag dat nergens in de regels staan toen ik mijn account had aangemaakt. Kan jij even laten zien waar dat staat?
Ik kan mijn post herhalen natuurlijk maar mijn vorige post begreep je blijkbaar al niet.
In dit subforum gelden er regels, die zijn bij jou ook bekend omdat je zelf begint over de normen hier.
Waarom begrijp je dan niet dat als je die normen overschrijdt je met bepaalde acties te maken krijgt?
Kom op, zo ingewikkeld is het niet.
pi_199253978
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:13 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik kan mijn post herhalen natuurlijk maar mijn vorige post begreep je blijkbaar al niet.
In dit subforum gelden er regels, die zijn bij jou ook bekend omdat je zelf begint over de normen hier.
Waarom begrijp je dan niet dat als je die normen overschrijdt je met bepaalde acties te maken krijgt?
Kom op, zo ingewikkeld is het niet.
Ik heb het over normen die gelden in de samenleving, niet regels op het forum.
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 21:37:18 #245
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199254201
Dit topic is niet om verder te discussiëren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199254778
Je kan ook gewoon een perma ban geven, bedoel. Heeft vrij weinig zin om op een forum te zijn, als elk topic wat ik maak gesloten wordt.

Moderators zijn hier ook gewoon kleuters, het ene topic waar ik dan wel om vraag of die op slot kan. Die willen ze niet op slot gooien, stelletje kleine kinderen.
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 22:15:27 #247
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199254878
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 22:11 schreef DeVragensteller het volgende:
Je kan ook gewoon een perma ban geven, bedoel. Heeft vrij weinig zin om op een forum te zijn, als elk topic wat ik maak gesloten wordt.

Moderators zijn hier ook gewoon kleuters, het ene topic waar ik dan wel om vraag of die op slot kan. Die willen ze niet op slot gooien, stelletje kleine kinderen.
Wel geinig. Je 'hoi' topic van net is op slot gegooid door een FA. Je eerdere topics ook. Erover zeiken gaat je in ieder geval niet verder helpen. Elke post hierna van jou hierover gaat dan ook weg want ik blijf niet met je bezig.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199255113
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 22:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wel geinig. Je 'hoi' topic van net is op slot gegooid door een FA. Je eerdere topics ook. Erover zeiken gaat je in ieder geval niet verder helpen. Elke post hierna van jou hierover gaat dan ook weg want ik blijf niet met je bezig.
heb ik gezegd dat jij het op slot had gedaan dan?
pi_199255297
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 22:26 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

heb ik gezegd dat jij het op slot had gedaan dan?
Je hebt er een heel topic aan gewijd zelfs :')
R&P / Coolguy de simp
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199255336
Als je mij en mijn mening zo graag weg wilt hebben, geef dan gewoon een ban. Niet zo sneaky zijn. En sinds wanneer zijn er opeens zoveel admins in R&P wanneer ik iets plaats?
pi_199255678
Maar dat is dan ook het doel, om net zolang te frustreren tot dat diegene boos wordt en jij een geldige reden hebt om te bannen. Zo triest, levenloos persoon ben jij/zijn jullie nou ook. Vroeger zeker ook lekker kindjes gepest op school? Dan voel jij je natuurlijk lekker stoer.
pi_199255684
En nu gaat die trieste simp reacties verwijderen
  zondag 2 mei 2021 @ 23:13:19 #253
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199255686
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:12 schreef DeVragensteller het volgende:
Maar dat is dan ook het doel, om net zolang te frustreren tot dat diegene boos wordt en jij een geldige reden hebt om te bannen. Zo triest, levenloos persoon ben jij/zijn jullie nou ook. Vroeger zeker ook lekker kindjes gepest op school? Dan voel jij je natuurlijk lekker stoer.
Denk eens heel heel heel goed en diep na over je eigen daden. Alleen dan komen we verder.
pi_199255692
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Denk eens heel heel heel goed en diep na over je eigen daden. Alleen dan komen we verder.
Laatste keer dat ik checkte, mag je een afwijkende mening hebben op een forum.
  zondag 2 mei 2021 @ 23:14:46 #255
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199255702
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:13 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik checkte, mag je een afwijkende mening hebben op een forum.
Het gaat niet om je afwijkende mening maar over hoe je het brengt en hoe de discussies (niet) verlopen.
pi_199255716
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Het gaat niet om je afwijkende mening maar over hoe je het brengt en hoe de discussies (niet) verlopen.
pech.
pi_199255721
ga maar lekker janken kanker mogool
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 23:15:59 #258
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199255724
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Het gaat niet om je afwijkende mening maar over hoe je het brengt en hoe de discussies (niet) verlopen.
Exact dit. En dan hebben we het nog niet over het gescheld, het kleutergedrag als je je zin niet krijgt, het kleutergesrag in andere topics,etc.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 23:16:17 #259
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199255729
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:15 schreef DeVragensteller het volgende:
ga maar lekker janken kanker mogool
Optiefen met je gescheld.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 2 mei 2021 @ 23:17:09 #260
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199255739
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:15 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

pech.
Voor jou inderdaad. Ben blij dat je het nu begrijpt
pi_199255741
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Exact dit. En dan hebben we het nog niet over het gescheld, het kleutergedrag als je je zin niet krijgt, het kleutergesrag in andere topics,etc.
Kleuter gedrag zoals iemand net zolang treiteren en constant elk topic wat diegene maakt op slot gooien, met als doel om diegene pissig en gefrustreerd te maken? Ja, echt heel volwassen ben jij ja
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 23:18:33 #262
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199255759
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:17 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Kleuter gedrag zoals iemand net zolang treiteren en constant elk topic wat diegene maakt op slot gooien, met als doel om diegene pissig en gefrustreerd te maken? Ja, echt heel volwassen ben jij ja
Je was al pissig en gefrustreerd in het 1e topic dat je maakte. Dat is je probleem, je bent altijd het eeuwige slachtoffer. Jammer voor je, je zoekt t maar uit.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 16 mei 2021 @ 14:20:10 #263
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199450435
Hey mijn topic was een goede topic en er was een leuke discussie. Waarom moet hij dicht?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199450887
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:20 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey mijn topic was een goede topic en er was een leuke discussie. Waarom moet hij dicht?
Hey wat snap je hier precies niet aan? Duidelijker kan haast niet in mijn ogen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ben altijd aan het trollen! ;)

Goed weekend.
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ah! Kijk eens aan. Daar zijn we toch weer. So noted voor alle andere topics van jouw hand die nog gaan komen.

Dicht.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zondag 16 mei 2021 @ 14:46:23 #265
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199450953
Maar ik was niet aan het trillen... :X
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199451012
Dat kan, maar als je te pas en te onpas claimt dat je dat doet en vervolgens weer terugkrabbeld wordt het een beetje een 'the boy who cried wolf' verhaal.

Maar wat is nu je vraag? Want jouw claim dat je aan het trollen was, of je dat nu wel of niet letterlijk bedoelde, heeft geleid tot sluiting van het topic, dat is zonneklaar.

En daarmee is de vraag waarom je topic is gesloten beantwoord.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zondag 16 mei 2021 @ 14:57:52 #267
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199451171
R&P / waarom volgen mannen met vriendin modellen en pornosterren?

Ik dacht dat osodevo eruit getyft was? Ik vind dit toch wel heel erg klonerig eruitzien.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 15:02:32 #268
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199451261
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar ik was niet aan het trillen... :X
Ja, maar jij bent aan het trollen, volgens jezelf, te pas en te onpas. Er is geen touw meer aan vast te knopen aan wat wel of niet waar is, maar je eigen trackrecord m.b.t. dit soort dingen zorgt er voor dat je het nadeel van de twijfel krijgt en dus ging ie dicht. Simpeler dan dit wordt het niet qua uitleg.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 15:04:56 #269
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199451313
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
R&P / waarom volgen mannen met vriendin modellen en pornosterren?

Ik dacht dat osodevo eruit getyft was? Ik vind dit toch wel heel erg klonerig eruitzien.
Dat kan dat jij dat vindt, maar 1. weet ik niet of dat een kloon is, 2. als het al een kloon is is dat niet iets waar jij je heel druk over hoeft te maken en 3. kloon of niet is het niet nodig om dat in een topic te roepen, maar ik vertel je niets wat je niet zelf al wel wist toch?

Als betreffende user een kloon van een gebande is valt ie vroeg of laat vanzelf door de mand. :)
Breitling - Instruments for Professionals
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 7 juli 2021 @ 11:19:24 #270
414785 sirdanilot
pi_200246530
Wat een treurnis. Lekker met twee maten meten.

Deze post mag wel:

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 16:17 schreef soeverein het volgende:

[..]

Dus je bent een zolder kamer geleerde die geen eigen huis, sociaal leven in een land waar hij al jaren woont, of online examen kan regelen?

En dan wil je andere mensen naar beneden halen XD

Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Logisch dat jij je bij alles gediscrimineerd voelt.
Maar op dit antwoord op die post kreeg ik een mod warning. Lekker partijdig weer :')

quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 09:01 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Uiteraard heb ik hier een sociaal leven. Maar ik heb geen ierse vrienden .Het zijn voornamelijk mede expats, sommige uit NL andere uit andere landen.

Ik denk ook niet dat jij een koophuis, universitair masterdiploma of bovenmodaal betalende baan hebt als ik jouw troep lees zo :')
Ik vind dat als iemand zo een persoonlijke aanval post, dat je daar dan ook een vergelijkbare persoonlijke aanval op terug mag posten, vind je niet?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 7 juli 2021 @ 12:55:05 #271
545 dop
:copyright: dop
pi_200248155
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:19 schreef sirdanilot het volgende:
Wat een treurnis. Lekker met twee maten meten.

Deze post mag wel:
[..]

Maar op dit antwoord op die post kreeg ik een mod warning. Lekker partijdig weer :')
[..]

Ik vind dat als iemand zo een persoonantlijke aanval post, dat je daar dan ook een vergelijkbare persoonlijke aanval op terug mag posten, vind je niet?
antwoord kun je wel raden toch?
Is dat de waar je heen wil met je topic?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_200330328
kan er wat harder worden opgetreden tegen troll posts als deze?

quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 14:45 schreef onlogisch het volgende:
We halen er even een ervaringsdeskundige bij.

@:GGMM
pi_200488835
Hoe open je een vervolg op dit topic?

R&P / "Op elk potje past een dekseltje"
Amsterdam is poep op de stoep.
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 16:50:49 #274
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200488950
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:43 schreef MartinPro het volgende:
Hoe open je een vervolg op dit topic?

R&P / "Op elk potje past een dekseltje"
De regel is dat dat is voorbehouden aan de TS van het topic.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201030727
R&P / Moordenaars

quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 15:38 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Dit geeft weer aan dat jij jezelf en jouw behoeftes centraal zet.

Aan excuses heb je niks. Het feit is dat jij een strafbaar feit hebt gepleegd en dat jij je daarvoor moet verantwoorden.

Of het nou een vriend is of een ontzettende klootzak die het eigenlijk terecht verdiende: het punt is dat jij een strafbaar delict hebt gepleegd. En de justitie heeft voor iedereen dezelfde wetten en regels.

Het beste wat je kan doen, is bij jouw begeleiding aangeven dat je hulp nodig hebt om te voorkomen dat een soortgelijk geval weer een keer gebeurt. Dat houdt in dat je:

- Hulp nodig hebt om beter te kunnen inschatten wat de gevolgen kunnen zijn van de dingen die je op een bepaald moment wilt doen.
- Hulp nodig hebt om te leren je beter in anderen te kunnen inleven.

Dit gaat jou ook met jouw ziektebeeld en eigenlijk alles in jouw leven helpen. Als jij beter kan inzien en kan toepassen dat je verantwoordelijk bent voor jouw eigen gedrag, krijg je ook veel meer controle op jezelf.

Jezelf in een slachtofferrol zetten kan weliswaar maken dat je je voor een poosje minder rot over jezelf voelt, maar op langere termijn maakt het dat je je steeds machtelozer en meer paranoide gaat voelen.

Aangezien je toch iig voor een deel ontoerekeningsvatbaar bent, ligt de verantwoordelijk OOK bij jouw begeleiding. En ik durf haast te zweren dat ze waarschijnlijk evenmin handelen daarnaar.

Je besteed jouw dagen toch eigenlijk vooral doelloos? Je moet een dagbesteding gaan doen. Ook al houdt het in dat je klotewerk gaat doen zoals papieren hoedjes vouwen, dat is nog altijd beter dan bijvoorbeeld de hele dag op je kamer internetten en ondertussen jezelf helemaal laten meevoeren met jouw gedachten. Juist met de problemen die jij hebt, is structuur en regelmaat heel belangrijk.

Als het zo is dat jouw begeleiding daarover eerst maandenlang over moet overleggen: wijs hen erop dat je het NU nodig hebt en dat het niet kan wachten. Ook al beweren ze van niet, ze kunnen zoiets wel degelijk snel voor jou regelen. Als het geen enkele zin lijkt te hebben om het met jouw begeleiding het hierover te hebben, dan kan je je beroepen op de klachtencommissie ... of je gaat hulp vragen bij de politie. De justitie wilt niet dat jij nog een keer in de fout gaat. Je zal vast een aantal brieven van de justitie ontvangen hebben en daarin staan ook contactgegevens zoals telefoonnummers. Misschien vind je een nummer wat je kan bellen om tegen iemand te vertellen dat je in een psychose een strafbaar delict hebt gepleegd en dat je hulp wilt ter ondersteuning om te voorkomen dat het zich gaat herhalen.
Ik pak even deze quote erbij, omdat ik het relevant vind voor het wel of niet openblijven van het topic. Als ik de posts zo van TS lees, vraag ik me af of hij voldoende zelfinzicht heeft om dit specifiek probleem bij hulpverlening aan te kaarten. Het is het goed recht van TS om niet gedetailleerd over zijn strafzaak op Fok uit te weiden, al denk ik wel dat het veel ernstiger is dan de summiere beschrijving hier en soortgelijke topics van TS.

Dat TS een straf krijgt voor het sturen van bedreigingen, niet inziet wat voor een effect dat op de ander heeft en dan ook nog eens zo'n topic opent, doet me vrezen voor waar hij toe in staat is. Dit is ernstige psychische problemen + mogelijk gevaar voor anderen. Ik weet niet of een topic zoals deze daarom open moet blijven.
  Moderator zondag 22 augustus 2021 @ 18:49:47 #276
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201030877
quote:
15s.gif Op zondag 22 augustus 2021 18:39 schreef 01100101 het volgende:
R&P / Moordenaars
[..]
Ik pak even deze quote erbij, omdat ik het relevant vind voor het wel of niet openblijven van het topic. Als ik de posts zo van TS lees, vraag ik me af of hij voldoende zelfinzicht heeft om dit specifiek probleem bij hulpverlening aan te kaarten. Het is het goed recht van TS om niet gedetailleerd over zijn strafzaak op Fok uit te weiden, al denk ik wel dat het veel ernstiger is dan de summiere beschrijving hier en soortgelijke topics van TS.

Dat TS een straf krijgt voor het sturen van bedreigingen, niet inziet wat voor een effect dat op de ander heeft en dan ook nog eens zo'n topic opent, doet me vrezen voor waar hij toe in staat is. Dit is ernstige psychische problemen + mogelijk gevaar voor anderen. Ik weet niet of een topic zoals deze daarom open moet blijven.
Ja, die bedenkingen hebben wel meer mensen bij het topic. Maar in het topic zelf gebeurt niks verkeerds, dus dat is op zich niet tegen de policy. Ik deel je mening echter wel, en zal hem op slot zetten en kijken of ik achter nog een mening kan krijgen over dit topic.

Op basis daarvan blijft het dicht of gaat het terug open.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 22 augustus 2021 @ 23:05:27 #277
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_201035678
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 18:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, die bedenkingen hebben wel meer mensen bij het topic. Maar in het topic zelf gebeurt niks verkeerds, dus dat is op zich niet tegen de policy. Ik deel je mening echter wel, en zal hem op slot zetten en kijken of ik achter nog een mening kan krijgen over dit topic.

Op basis daarvan blijft het dicht of gaat het terug open.
Mijn topic is gewoon volgens de regels. Verder zijn jullie echt mietjes als jullie bang voor mij zijn. Ik ben geen psychopaat. CoolGuy, ik ben best aardig IRl hoor. Je kan mijn topic openlaten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator zondag 22 augustus 2021 @ 23:17:48 #278
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201035833
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Mijn topic is gewoon volgens de regels. Verder zijn jullie echt mietjes als jullie bang voor mij zijn. Ik ben geen psychopaat. CoolGuy, ik ben best aardig IRl hoor. Je kan mijn topic openlaten.
Denk je dat dit handig is, wat je nu doet?

Het ligt achter. Het gaat open als het weer open gaat en anders niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 22 augustus 2021 @ 23:21:03 #279
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_201035871
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Denk je dat dit handig is, wat je nu doet?

Het ligt achter. Het gaat open als het weer open gaat en anders niet.
Waarom zou het dicht moeten, dan? Ik heb niks verkeerd gedaan in het topic, toch?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 2 september 2021 @ 22:45:22 #280
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201188920
Ik kan me voorstellen dat deze vraag al 20 keer beantwoord is, maar waarom is er een datingapp en een dating topic? Er is een hele grote overlap van wat er in de topics besproken word.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201222641
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat deze vraag al 20 keer beantwoord is, maar waarom is er een datingapp en een dating topic? Er is een hele grote overlap van wat er in de topics besproken word.
Dat is vooral verwarrend geworden omdat de originele OP er niet meer in staan, maar het app/sites topic is bedoeld om dáárover te discussiëren en het andere topic is bedoeld om daadwerkelijke dates te delen.

Maar hopelijk leest de moderatie mee hier! :)
  Moderator zondag 5 september 2021 @ 13:02:02 #282
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201224433
quote:
17s.gif Op zondag 5 september 2021 10:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dat is vooral verwarrend geworden omdat de originele OP er niet meer in staan, maar het app/sites topic is bedoeld om dáárover te discussiëren en het andere topic is bedoeld om daadwerkelijke dates te delen.

Maar hopelijk leest de moderatie mee hier! :)
Dat is correct, maar die topics lopen al sinds jaar en dag gewoon in mekaar over.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201224701
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 13:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat is correct, maar die topics lopen al sinds jaar en dag gewoon in mekaar over.
Maar kunnen de OP nog aangepast worden zodat het misschien wél duidelijker wordt voor iedereen? Dan wordt de kans dat het gaat overlopen weer een stuk kleiner want het zijn wmb wel echt twee verschillende topics :)
  Moderator zondag 5 september 2021 @ 13:42:00 #284
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201224984
quote:
17s.gif Op zondag 5 september 2021 13:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Maar kunnen de OP nog aangepast worden zodat het misschien wél duidelijker wordt voor iedereen? Dan wordt de kans dat het gaat overlopen weer een stuk kleiner want het zijn wmb wel echt twee verschillende topics :)
Dat kan ja, maar ik blijf niet bezig met die topicreeksen, want 'destijds' waren de OPs heel erg duidelijk, daar werd ook op gemod, en toen ontplofte het FB topic zowat want het was allemaal maar onzin. Prima, toen hebben we dat los gelaten en we zijn niet eens zo héél erg veel verder qua tijd, en nu moeten we de duidelijke OP's weer terug zetten etc etc.

Zo blijven we in een cirkeltje gaan. Dus nee, ik ga dat niet aanpassen, want als we dat gaan doen moet ik er vervolgens ook weer op gaan modden, en dan krijgen we hetzelfde gedoe als destijds weer terug, en daar heb ik gewoon geen zin in.

Het is niet gezegd dat de OP niet aangepast mag worden, dat mag je met alle plezier doen in een volgend topic, maar als het dan weer gedoe wordt dan sluit ik gewoon een van de reeksen.

Als ik dit morgen ofzo terug lees sta ik er misschien wat genuanceerder in want je treft me echt niet op een goed moment nu (maar dat kon jij niet weten).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201225041
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 13:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat kan ja, maar ik blijf niet bezig met die topicreeksen, want 'destijds' waren de OPs heel erg duidelijk, daar werd ook op gemod, en toen ontplofte het FB topic zowat want het was allemaal maar onzin. Prima, toen hebben we dat los gelaten en we zijn niet eens zo héél erg veel verder qua tijd, en nu moeten we de duidelijke OP's weer terug zetten etc etc.

Zo blijven we in een cirkeltje gaan. Dus nee, ik ga dat niet aanpassen, want als we dat gaan doen moet ik er vervolgens ook weer op gaan modden, en dan krijgen we hetzelfde gedoe als destijds weer terug, en daar heb ik gewoon geen zin in.

Het is niet gezegd dat de OP niet aangepast mag worden, dat mag je met alle plezier doen in een volgend topic, maar als het dan weer gedoe wordt dan sluit ik gewoon een van de reeksen.

Als ik dit morgen ofzo terug lees sta ik er misschien wat genuanceerder in want je treft me echt niet op een goed moment nu (maar dat kon jij niet weten).
Voor als je dit morgen terugleest:

Er is totáál geen gedoe, er is alleen een beetje onduidelijkheid over het verschil tussen deze twee topics. De topics zelf lopen nog gewoon, tis alleen (gezien ook veel nieuwe mensen) gewoon handig als er weer even duidelijkheid wordt geschept.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2021 13:46:48 ]
pi_201225062
Sterkte maat @CoolGuy
  zondag 5 september 2021 @ 17:19:11 #287
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201229499
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 13:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat kan ja, maar ik blijf niet bezig met die topicreeksen, want 'destijds' waren de OPs heel erg duidelijk, daar werd ook op gemod, en toen ontplofte het FB topic zowat want het was allemaal maar onzin. Prima, toen hebben we dat los gelaten en we zijn niet eens zo héél erg veel verder qua tijd, en nu moeten we de duidelijke OP's weer terug zetten etc etc.

Zo blijven we in een cirkeltje gaan. Dus nee, ik ga dat niet aanpassen, want als we dat gaan doen moet ik er vervolgens ook weer op gaan modden, en dan krijgen we hetzelfde gedoe als destijds weer terug, en daar heb ik gewoon geen zin in.

Het is niet gezegd dat de OP niet aangepast mag worden, dat mag je met alle plezier doen in een volgend topic, maar als het dan weer gedoe wordt dan sluit ik gewoon een van de reeksen.

Als ik dit morgen ofzo terug lees sta ik er misschien wat genuanceerder in want je treft me echt niet op een goed moment nu (maar dat kon jij niet weten).
Keep it cool, guy.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 5 september 2021 @ 17:54:04 #288
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201230015
Ik denk dat gezien de datingtopics het wellicht een idee is het ene topic daadwerkelijk voor dates te houden en de andere gewoon een soort van verkapt social media topic te maken, hoe contact te leggen met het andere geslacht
Nu zie je in beide topics dezelfde onderwerpen terugkomen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_201230052
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 17:54 schreef M1stral het volgende:
Ik denk dat gezien de datingtopics het wellicht een idee is het ene topic daadwerkelijk voor dates te houden en de andere gewoon een soort van verkapt social media topic te maken, hoe contact te leggen met het andere geslacht
Nu zie je in beide topics dezelfde onderwerpen terugkomen.
Ja precies, tweedeling tussen online daten én daadwerkelijke date-ervaringen :Y
  maandag 6 september 2021 @ 11:56:07 #290
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_201238416
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 13:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat kan ja, maar ik blijf niet bezig met die topicreeksen, want 'destijds' waren de OPs heel erg duidelijk, daar werd ook op gemod, en toen ontplofte het FB topic zowat want het was allemaal maar onzin. Prima, toen hebben we dat los gelaten en we zijn niet eens zo héél erg veel verder qua tijd, en nu moeten we de duidelijke OP's weer terug zetten etc etc.

Zo blijven we in een cirkeltje gaan. Dus nee, ik ga dat niet aanpassen, want als we dat gaan doen moet ik er vervolgens ook weer op gaan modden, en dan krijgen we hetzelfde gedoe als destijds weer terug, en daar heb ik gewoon geen zin in.

Het is niet gezegd dat de OP niet aangepast mag worden, dat mag je met alle plezier doen in een volgend topic, maar als het dan weer gedoe wordt dan sluit ik gewoon een van de reeksen.

Als ik dit morgen ofzo terug lees sta ik er misschien wat genuanceerder in want je treft me echt niet op een goed moment nu (maar dat kon jij niet weten).
Wat een feest der herkenning O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_201238517
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 11:56 schreef Samzz het volgende:

[..]
Wat een feest der herkenning O+.
Ik schreef hierboven toch al dat er géén gedoe is nu? Het is alleen handiger om de OP weer te herstellen zodat het ook voor nieuwkomers duidelijk is wat het verschil is. Verder hoeft er niet gemodereerd te worden en lopen de topics gewoon goed....
pi_201238541
Maak er gewoon 1 topic van
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 12:11:00 #293
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201238656
quote:
17s.gif Op maandag 6 september 2021 12:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik schreef hierboven toch al dat er géén gedoe is nu? Het is alleen handiger om de OP weer te herstellen zodat het ook voor nieuwkomers duidelijk is wat het verschil is. Verder hoeft er niet gemodereerd te worden en lopen de topics gewoon goed....
Maar als het nu goed gaat, dan is het dus ook duidelijk zonder een OP aanpassing? Dus die topics lopen niet door elkaar heen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201238812
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 12:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar als het nu goed gaat, dan is het dus ook duidelijk zonder een OP aanpassing? Dus die topics lopen niet door elkaar heen?
Het was vooral bedoeld om kanovinnie te helpen die hierboven al de vraag stelde dus nee: zonder een OP aanpassing wordt het niet duidelijker. Begrijp uberhaupt niet waarom die OP steeds om zeep geholpen worden.....
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 12:39:03 #295
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201239057
quote:
17s.gif Op maandag 6 september 2021 12:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Het was vooral bedoeld om kanovinnie te helpen die hierboven al de vraag stelde dus nee: zonder een OP aanpassing wordt het niet duidelijker. Begrijp uberhaupt niet waarom die OP steeds om zeep geholpen worden.....
Oke, dus er is wél een OP aanpassing nodig, want het is NU onduidelijk en het resultaat daarvan is dat die topics door elkaar heen lopen als het ware?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201240382
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 12:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Oke, dus er is wél een OP aanpassing nodig, want het is NU onduidelijk en het resultaat daarvan is dat die topics door elkaar heen lopen als het ware?
Nou, zou liever zien dat er in het ene topic over sites/apps word geschreven en in het andere over daadwerkelijke dates....wmb wel degelijk twee verschillende topics, maar misschien denk ik daar als enige zo over....
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 14:44:30 #297
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201240444
quote:
17s.gif Op maandag 6 september 2021 14:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Nou, zou liever zien dat er in het ene topic over sites/apps word geschreven en in het andere over daadwerkelijke dates....wmb wel degelijk twee verschillende topics, maar misschien denk ik daar als enige zo over....
Ja, ik snap dat je dat wil, en dat is exact waar die 2 topics voor bedoeld waren, en wat er gebeurde is dat niemand zich daar aan hield want dat was allemaal maar 'onzin', en stug doorgingen met posts voor het ene topic plaatsen in het topic dat daar niét voor was.

Dat bedoelde ik dus eerder met, dat ga ik me niet allemaal weer op de nek halen, want dan moét ik er ook op gaan modden, want dan is er duidelijkheid, en als iemand zich daar niet aan houdt (wat de vorige keer en de keer daarvoor en de keer daarvoor en de ke..... @Samzz ) moet ik weer gaan modden, en dan begint het hele circus weer van voor af aan, want een circus was het m.b.t. die 2 topics.

Dat ga ik dus niet doen. Dan sluit ik gewoon 1 topic en veel plezier. Dit is anders een gebed zonder eind want exáct dit is al meerdere keren voorgevallen, en aan die steen stoot ik me geen 2e keer.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201240500
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, ik snap dat je dat wil, en dat is exact waar die 2 topics voor bedoeld waren, en wat er gebeurde is dat niemand zich daar aan hield want dat was allemaal maar 'onzin', en stug doorgingen met posts voor het ene topic plaatsen in het topic dat daar niét voor was.

Dat bedoelde ik dus eerder met, dat ga ik me niet allemaal weer op de nek halen, want dan moét ik er ook op gaan modden, want dan is er duidelijkheid, en als iemand zich daar niet aan houdt (wat de vorige keer en de keer daarvoor en de keer daarvoor en de ke..... @:Samzz ) moet ik weer gaan modden, en dan begint het hele circus weer van voor af aan, want een circus was het m.b.t. die 2 topics.

Dat ga ik dus niet doen. Dan sluit ik gewoon 1 topic en veel plezier. Dit is anders een gebed zonder eind want exáct dit is al meerdere keren voorgevallen, en aan die steen stoot ik me geen 2e keer.
Ik snap echt niet waarom er dan ineens gemodt moet worden want het loopt op zich nu niet door elkaar heen. Vind het vooral storend dat er nu OP met één zin zijn wat nieuwelingen niet echt aanspoort om mee te gaan posten omdat er nu geen duidelijkheid wordt gegeven. Waarom lukt het mensen ook eigenlijk niet om die OP heel te laten bij het openen van een nieuw deel?
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 14:50:55 #299
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201240511
quote:
17s.gif Op maandag 6 september 2021 14:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik snap echt niet waarom er dan ineens gemodt moet worden want het loopt op zich nu niet door elkaar heen. Vind het vooral storend dat er nu OP met één zin zijn wat nieuwelingen niet echt aanspoort om mee te gaan posten omdat er nu geen duidelijkheid wordt gegeven. Waarom lukt het mensen ook eigenlijk niet om die OP heel te laten bij het openen van een nieuw deel?
Waarom? "The best predictor of future behaviour is relevant past behaviour". :P

Dus het loopt nu niet door elkaar heen? Nou, "never change a working system" :+ :P

Volgens mij, als je gewoon klikt op de knop 'open nieuw deel', dan zou er niks stuk moeten gaan, want volgens mij wordt dan de OP gewoon over genomen. Moet je er natuurlijk niet in gaan lopen rommelen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201240524
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Waarom? "The best predictor of future behaviour is relevant past behaviour". :P

Dus het loopt nu niet door elkaar heen? Nou, "never change a working system" :+ :P

Volgens mij, als je gewoon klikt op de knop 'open nieuw deel', dan zou er niks stuk moeten gaan, want volgens mij wordt dan de OP gewoon over genomen. Moet je er natuurlijk niet in gaan lopen rommelen?
Nou dan geef ik het op :)
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 14:58:39 #301
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201240605
quote:
17s.gif Op maandag 6 september 2021 14:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Nou dan geef ik het op :)
Ik snap je heus wel hoor, ik ben niet gek (nou ja :P ) :) Ik wil prima die OPs aanpassen, maar 1x een post in het topic wat daar niet voor is en/of 1x gezeik daarover (in de breedste zin van het woord) en ik sluit gewoon permanent 1 van de 2 reeksen, en dan mag alles in 1 topic. Deal? :)
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')