abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199197503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook al, dat het iets van de jongere generaties is (voel ik me wel oud nu met mn 37 jaar ;)) Misschien een tiktok dating filmpje maken waarin je jezelf aanprijst? Kun je een nieuwe rage starten ;)
Maar als het gewoon een net berichtje is, denk ik dat je er ook niet echt iets mee te verliezen hebt.
Hee... hee... hee meisje... hee... HEE! REAGEER EENS GA JE ME NUBLCCOKEN EHEEH!!! :')
  woensdag 28 april 2021 @ 20:52:00 #52
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199197710
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:38 schreef JDx het volgende:

[..]

Hee... hee... hee meisje... hee... HEE! REAGEER EENS GA JE ME NUBLCCOKEN EHEEH!!! :')
:Y

Maar inderdaad, volgens mij zijn er best wat mannen die niet doorhebben hoe creepy sommige dingen overkomen. Wel eens gehad dat ik op de snelweg ingehaald werd door een man, die vervolgens op de rem trapte, zodat ik hem moest inhalen en toen gaf hij weer gas zodat hij zwaaiend naast me bleef rijden, tot de vrachtwagen voor hem, daarna bleef hij nog een tijdje achter me plakken. Durfde toen toch even niet naar een parkeerplaats. Vertelde het aan vriendinnen en 2 ervan hadden gewoon hetzelfde gehad. En waarschijnlijk dacht de goede man gewoon dat hij zn interesse kenbaar moest maken.
En zo heb ik nog wel wat verhalen waarbij ik denk dat de man niet altijd doorheeft hoe iets overkomt bij een vrouw.
Maar dickpics doen het natuurlijk altijd goed aks eerste berichtje! ;)
They say the empty can rattles the most
The sound of your own voice must soothe you
Hearing only what you want to hear...🎶
pi_199197718
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Maar als het gewoon een net berichtje is, denk ik dat je er ook niet echt iets mee te verliezen hebt.
Ja, laat ik het er eens op wagen een keer. Ik zou het bij de 999 van de 1000 ook gewoon niet doen hoor, maar er is wel een persoon via via die echt zo mijn type is qua uiterlijk; en ik val niet zo snel op vrouwen. Iig niet op blond of licht haar...

Vandaar dat ik het ook vroeg. Het is niet zo dat ik dat bij elke willekeurige vrouw zou doen die er een beetje leuk uitziet. Absoluut niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199197770
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het is niet zo dat ik dat bij elke willekeurige vrouw zou doen die er een beetje leuk uitziet. Absoluut niet.
Maar hoe ga je dat uitleggen >:) ik doe dit normaal nooit, maar...

(maar doe nu dan :D ben benieuwd)
pi_199197796
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

:Y

Maar inderdaad, volgens mij zijn er best wat mannen die niet doorhebben hoe creepy sommige dingen overkomen. Wel eens gehad dat ik op de snelweg ingehaald werd door een man, die vervolgens op de rem trapte, zodat ik hem moest inhalen en toen gaf hij weer gas zodat hij zwaaiend naast me bleef rijden, tot de vrachtwagen voor hem, daarna bleef hij nog een tijdje achter me plakken. Durfde toen toch even niet naar een parkeerplaats. Vertelde het aan vriendinnen en 2 ervan hadden gewoon hetzelfde gehad. En waarschijnlijk dacht de goede man gewoon dat hij zn interesse kenbaar moest maken.
En zo heb ik nog wel wat verhalen waarbij ik denk dat de man niet altijd doorheeft hoe iets overkomt bij een vrouw.
Maar dickpics doen het natuurlijk altijd goed aks eerste berichtje! ;)
Ik ben nog steeds ontzettend goede vrienden met mijn ex-vriendin en als ik haar date verhalen hoor dan denk ik ook van... Jezus wat kunnen jullie ontzettend retarded zijn. 8)7

Ik mag mijzelf echt gelukkig prijzen dat ik totaal niet zo ben. Althans, dat zeggen mijn ex-vriendin en wat andere vriendinnen. :P

Dat vond ik als man erg fijn om te horen, maakt je toch een stuk zelfverzekerder. Ook voor toekomstige dates en relaties. Dan moet het mij ook wel lukken denk ik dan. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 28 april 2021 @ 21:04:08 #56
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199197879
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:57 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar hoe ga je dat uitleggen >:) ik doe dit normaal nooit, maar...

(maar doe nu dan :D ben benieuwd)
Haha ja, "ik doe dit normaal nooit en je bent normaal ook helemaal mijn type niet, maar speciaal voor jou maak ik een uitzondering" dan denk ik dus dat je aan de lopende band zulke berichtjes stuurt. (Maar dan nog is het wel een niet geschoten altijd mis situatie)
They say the empty can rattles the most
The sound of your own voice must soothe you
Hearing only what you want to hear...🎶
pi_199197923
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:57 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar hoe ga je dat uitleggen >:) ik doe dit normaal nooit, maar...

(maar doe nu dan :D ben benieuwd)
I've got my methods. >:)

Nee, ik weet het nog niet. Ze heeft een bepaalde interesse (wat ook terug komt overal op haar insta) en ik weet toevallig iets waar ze heel wat inspiratie uit kan halen. Misschien dat ik het zo begin. Mja, het gaat idd heel moeilijk zijn, maar kan nog wel heel hard nadenken als het moet. :7

En nee, ik doet het nu niet. Zit een jaartje in het buitenland. Het is nog iets voor de toekomst. :P

(En anders via via even vragen. Ik ken nog iemand van wat jaar geleden die haar kent. En ze ging wel eens naar een nachtclub hier in de stad.)

Er zijn mogelijkheden, maar hoe in die ga invullen. Ik weet het nog niet helemaal.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199198020
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

I've got my methods. >:)

Nee, ik weet het nog niet. Ze heeft een bepaalde interesse (wat ook terug komt overal op haar insta) en ik weet toevallig iets waar ze heel wat inspiratie uit kan halen. Misschien dat ik het zo begin. Mja, het gaat idd heel moeilijk zijn, maar kan nog wel heel hard nadenken als het moet. :7

En nee, ik doet het nu niet. Zit een jaartje in het buitenland. Het is nog iets voor de toekomst. :P

(En anders via via even vragen. Ik ken nog iemand van wat jaar geleden die haar kent. En ze ging wel eens naar een nachtclub hier in de stad.)

Er zijn mogelijkheden, maar hoe in die ga invullen. Ik weet het nog niet helemaal.
Meerjarenplan voor een Instagram berichtje :D
pi_199198142
Ben een keer klemgereden toen ik savonds op een verlaten parkeerplaats liep door een auto met 4 mannen er in. Dacht echt serieus dat mijn laatste uurtje geslagen had. Stapt er 1 uit en vraagt mijn nummer, echt :N :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199198184
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:13 schreef JDx het volgende:

[..]

Meerjarenplan voor een Instagram berichtje :D
Sowieso. _O-

Áls het me lukt om te fixen dan is dat voor mij het bewijs dat God bestaat. Nee, even zonder gekheid, ik val echt niet zo snel op vrouwen. Zij is de een van de weinige, misschien wel de enige, waarvan ik echt zeg wow. En dat is puur persoonlijk. Ik wil het niet doen laten voorkomen dat ze er uit ziet als een model oid, zeg maar op die manier knap, want dat is ook weer niet zo. Verder gewoon heel normaal, maar ontzettend mijn-type-knap.

Ach ja, I'll see. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199198196
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:20 schreef Avianflu het volgende:
Ben een keer klemgereden toen ik savonds op een verlaten parkeerplaats liep door een auto met 4 mannen er in. Dacht echt serieus dat mijn laatste uurtje geslagen had. Stapt er 1 uit en vraagt mijn nummer, echt :N :')
fucking hel zeg...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199198365
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:20 schreef Avianflu het volgende:
Ben een keer klemgereden toen ik savonds op een verlaten parkeerplaats liep door een auto met 4 mannen er in. Dacht echt serieus dat mijn laatste uurtje geslagen had. Stapt er 1 uit en vraagt mijn nummer, echt :N :')
"112."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 28 april 2021 @ 21:37:01 #63
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199198421
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:20 schreef Avianflu het volgende:
Ben een keer klemgereden toen ik savonds op een verlaten parkeerplaats liep door een auto met 4 mannen er in. Dacht echt serieus dat mijn laatste uurtje geslagen had. Stapt er 1 uit en vraagt mijn nummer, echt :N :')
En, is het nog wat geworden? :s)
Maar inderdaad heb ook zoiets gehad op de fiets met een vriendin, dat er een busje langszij kwam met roepende mannen die vervolgens iets verder over dwars op het fietspad gaan staan, is gewoon niet leuk. Snap best dat er op dat moment niet echt een andere manier is om de interesse kenbaar te maken, maar doe dan gewoon niet, ik kan me niet echt voorstellen dat je met zulke acties ooit succes hebt.
Dan zijn datingapps of aangesproken worden via Instagram een stuk minder creepy :)
They say the empty can rattles the most
The sound of your own voice must soothe you
Hearing only what you want to hear...🎶
pi_199198470
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

En, is het nog wat geworden? :s)
Maar inderdaad heb ook zoiets gehad op de fiets met een vriendin, dat er een busje langszij kwam met roepende mannen die vervolgens iets verder over dwars op het fietspad gaan staan, is gewoon niet leuk. Snap best dat er op dat moment niet echt een andere manier is om de interesse kenbaar te maken, maar doe dan gewoon niet, ik kan me niet echt voorstellen dat je met zulke acties ooit succes hebt.
Dan zijn datingapps of aangesproken worden via Instagram een stuk minder creepy :)
Ja, doe gwn niet idd. Ik was echt serieus aan het bedenken of ik ging rennnen of vechten _O- , op zoek naar een losliggende baksteen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199198562
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:40 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, doe gwn niet idd. Ik was echt serieus aan het bedenken of ik ging rennnen of vechten _O- , op zoek naar een losliggende baksteen.
Toen ik heel vroeger nog werkte als bezorger van auto's bij klanten, gingen we wel eens ons telnr op een briefje schrijven en voor het raam houden :D werkte nooit :'(
pi_199205185
Zitten alle vrouwen van 35-40 op wielrennen ofzo, man wat kom ik veel foto's tegen van vrouwen met helmpjes op, of parachute springen, af en toe op een motor of surfplank. Kijk mij actief en avontuurlijk zijn :9

Ook opvallend veel foto's van vrouwen met een aapje in een willekeurige jungle :')
pi_199205798
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:22 schreef Discombobulate het volgende:
Sowieso. _O-

Áls het me lukt om te fixen dan is dat voor mij het bewijs dat God bestaat. Nee, even zonder gekheid, ik val echt niet zo snel op vrouwen. Zij is de een van de weinige, misschien wel de enige, waarvan ik echt zeg wow. En dat is puur persoonlijk. Ik wil het niet doen laten voorkomen dat ze er uit ziet als een model oid, zeg maar op die manier knap, want dat is ook weer niet zo. Verder gewoon heel normaal, maar ontzettend mijn-type-knap.

Ach ja, I'll see. :)
Wat maakt dan dat ze zo jouw type is? Ik vind dit interessant, omdat voor de meeste mannen vrouwen bijna volkomen inwisselbaar zijn.
Vergelijk het met een wedstrijd: bij de 1 heb je gegarandeerd de troostprijs maar ook nooit meer dan dat, bij de andere kun je winnen of verliezen
Hiuding van mannen tegenover vrouwen tov houding van vrouwen tov mannen
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199205949
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:05 schreef JDx het volgende:
Zitten alle vrouwen van 35-40 op wielrennen ofzo, man wat kom ik veel foto's tegen van vrouwen met helmpjes op, of parachute springen, af en toe op een motor of surfplank. Kijk mij actief en avontuurlijk zijn :9

Ook opvallend veel foto's van vrouwen met een aapje in een willekeurige jungle :')
Vrouw op een motor doet wel iets met me :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199205950
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat maakt dan dat ze zo jouw type is? Ik vind dit interessant, omdat voor de meeste mannen vrouwen bijna volkomen inwisselbaar zijn.
Voor mij dus niet. :P

Ik val echt op vrouwen met zwart haar. Niet per se buitenlands hoor, maar gewoon in het algemeen. Ik denk dat hun genenpakket toch meer aansluit bij mij als persoon, en dat is misschien een heel subtiel verschil wat ik wellicht onbewust waar kan nemen.

Ik ben gewoon nog nooit echt gevallen op een blondine, brunette of iemand met rood haar. Ik kan me dat echt niet herinneren. Wel dat je denkt van "Oh, zij ziet er wel leuk uit", maar niet zo van "Wauw, ik vind je zo knap dat ik je echt wil leren kennen". Er mist gewoon iets, ik weet ook niet waarom.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199208606
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat maakt dan dat ze zo jouw type is? Ik vind dit interessant, omdat voor de meeste mannen vrouwen bijna volkomen inwisselbaar zijn.
Vergelijk het met een wedstrijd: bij de 1 heb je gegarandeerd de troostprijs maar ook nooit meer dan dat, bij de andere kun je winnen of verliezen
Hiuding van mannen tegenover vrouwen tov houding van vrouwen tov mannen
Hoe kom je erbij dat een vrouw inwisselbaar is voor een man?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199208663
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Wat maakt dan dat ze zo jouw type is? Ik vind dit interessant, omdat voor de meeste mannen vrouwen bijna volkomen inwisselbaar zijn.
Dit mensbeeld. :')
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 29 april 2021 @ 17:34:09 #72
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199208770
De meeste wijven op dating apps noemen zich foodie of fitgirl en dan haak ik al af. Ook Amsterdammers en zelfverklaarde reizigers mijd ik als de pest

Verder kijk ik gewoon naar de foto of ze lekker is en een beetje de leeftijd waarop ze niet meer zo overdreven moeilijk doen, beetje tussen 30-35 jaar
Beati pauperes spiritu
  donderdag 29 april 2021 @ 17:56:50 #73
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199209091
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:34 schreef Academicus het volgende:
De meeste wijven op dating apps noemen zich foodie of fitgirl en dan haak ik al af. Ook Amsterdammers en zelfverklaarde reizigers mijd ik als de pest

Verder kijk ik gewoon naar de foto of ze lekker is en een beetje de leeftijd waarop ze niet meer zo overdreven moeilijk doen, beetje tussen 30-35 jaar
Kap eens met je 'wijf' niet alleen vind ik het niet echt gepast hier, je komt nogal als een kleuter over ermee.
  donderdag 29 april 2021 @ 18:22:09 #74
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199209450
quote:
6s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Kap eens met je 'wijf' niet alleen vind ik het niet echt gepast hier, je komt nogal als een kleuter over ermee.
Wil je een tissue?
Beati pauperes spiritu
pi_199209481
Wijf mag alleen als ze lekker zijn
  donderdag 29 april 2021 @ 18:38:01 #76
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199209677
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:24 schreef Faxie het volgende:
Wijf mag alleen als ze lekker zijn
In mijn geval wel inderdaad *;
Beati pauperes spiritu
  donderdag 29 april 2021 @ 18:50:54 #77
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199209819
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:22 schreef Academicus het volgende:

[..]

Wil je een tissue?
Lul nou niet eroverheen, volgens mij ben je hier inmiddels al meerdere keren, op je taalgebruik, en de manier hoe je over vrouwen praat aangesproken.

Zo lastig is het niet hoor je niet als een complete idioot gedragen, probeer het eens zou ik zeggen. De volgende keer gooi ik het wel richting de mods namelijk.
  donderdag 29 april 2021 @ 19:18:06 #78
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199210203
quote:
6s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Lul nou niet eroverheen, volgens mij ben je hier inmiddels al meerdere keren, op je taalgebruik, en de manier hoe je over vrouwen praat aangesproken.

Zo lastig is het niet hoor je niet als een complete idioot gedragen, probeer het eens zou ik zeggen. De volgende keer gooi ik het wel richting de mods namelijk.
Ben je zo'n vent die zich compleet heeft laten feminiseren door zijn vrouw en dit nu als een ware dolle mina aan het prediken is?

Wat zou jou het boeien, mijn taalgebruik.

Met je quasi verontwaardigde 'gooi ik het wel richting de mods' :')
Beati pauperes spiritu
  donderdag 29 april 2021 @ 19:21:20 #79
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199210242
quote:
6s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Lul nou niet eroverheen, volgens mij ben je hier inmiddels al meerdere keren, op je taalgebruik, en de manier hoe je over vrouwen praat aangesproken.

Zo lastig is het niet hoor je niet als een complete idioot gedragen, probeer het eens zou ik zeggen. De volgende keer gooi ik het wel richting de mods namelijk.
Wat leesvoer voor de mods:
FOK!ker neukt lekkerste wijf ooit

Toppertje hoor 😁
Beati pauperes spiritu
pi_199210785
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:24 schreef Faxie het volgende:
Wijf mag alleen als ze lekker zijn
Vrienden vroegen vroeger altijd, waren er nog chicks op je party? Ja waren wel wat meiden, ja, maar waren er ook chicks :')
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 20:32:30 #81
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199211508
vanaf nu gaan alle posts met vrouwonvriendelijke benamingen weg en worden genote. Graag TRs zetten op alle posts waar dit in gebeurt, vanaf hier. Ben klaar met dat gedoe.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199211815
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:21 schreef Academicus het volgende:

[..]

Wat leesvoer voor de mods:
FOK!ker neukt lekkerste wijf ooit

Toppertje hoor 😁
Ja hoeveel kosten dat nou per uur?
pi_199211863
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:52 schreef Discombobulate het volgende:
Voor mij dus niet. :P

Ik val echt op vrouwen met zwart haar. Niet per se buitenlands hoor, maar gewoon in het algemeen. Ik denk dat hun genenpakket toch meer aansluit bij mij als persoon, en dat is misschien een heel subtiel verschil wat ik wellicht onbewust waar kan nemen.

Ik ben gewoon nog nooit echt gevallen op een blondine, brunette of iemand met rood haar. Ik kan me dat echt niet herinneren. Wel dat je denkt van "Oh, zij ziet er wel leuk uit", maar niet zo van "Wauw, ik vind je zo knap dat ik je echt wil leren kennen". Er mist gewoon iets, ik weet ook niet waarom.
Bedankt voor de toelichting. Het is als vrouw wel leuker als je gaat daten en je krijgt likes van mannen voor wie je echt hun type bent dan wanneer je alleen likes krijgt van mannen die gewoon alle vrouwen random liken vind ik zelf.
Heb je ook alleen maar vrouwen geliked of gedate met zwart haar? Of ook met andere kleuren haar ook al waren ze niet je type? Mannen noemen vrouwen die een specifiek type hebben altijd veeleisend en verwend, bijvoorbeeld toen ik tegen mannen zei dat ik helaas niet op ze viel omdat ze qua innerlijk en ook qua uitstraling/uiterlijk mijn type niet waren zeiden ze dat het ziekelijk en onrealistisch was en dat ik me erover heen moest zetten. Heb jij dat ook meegemaakt?
Wat vind je er zelf van, voel je je soms slecht over jezelf hierdoor?
Sorry voor de vele vragen... ik zit zelf best wel met dit probleem

quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:22 schreef Avianflu het volgende:
Hoe kom je erbij dat een vrouw inwisselbaar is voor een man?
1. Omdat je hier veel posts ziet dat ze alle vrouwen liken, ook die ze niks vinden, om maar aandacht te krijgen en het raar vinden dat vrouwen dat niet doen
2. Omdat je veel leest dat de hoeveelheid seks die een vrouw wil en hoe goed ze zichzelf qua uiterlijk verzorgt eigenlijk de enige onderscheidende eigenschap is

quote:
13s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:26 schreef Stepperoller het volgende:
Dit mensbeeld. :')
Jij komt wel anders over, maar jij post hier ook nog niet zo heel lang volgens mij.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199212158
@geeninspiratie1235, grootste aandachtzoekers op Tinder zijn denk ik toch vrouwen :'). Na mijn scheiding echt wel gebruikt om mijn zelfvertrouwen weer een beetje op te krikken. Beetje daten enzo, positieve aandacht. Ben niet echt een uitzondering denk ik.

Sorry mannen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199212433
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:16 schreef Avianflu het volgende:
@:geeninspiratie1235, grootste aandachtzoekers op Tinder zijn denk ik toch vrouwen :'). Na mijn scheiding echt wel gebruikt om mijn zelfvertrouwen weer een beetje op te krikken. Beetje daten enzo, positieve aandacht. Ben niet echt een uitzondering denk ik.

Sorry mannen.
Mannen gebruiken dating apps net zo goed omdat ze behoefte aan aandacht hebben ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199212926
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Bedankt voor de toelichting. Het is als vrouw wel leuker als je gaat daten en je krijgt likes van mannen voor wie je echt hun type bent dan wanneer je alleen likes krijgt van mannen die gewoon alle vrouwen random liken vind ik zelf.
Heb je ook alleen maar vrouwen geliked of gedate met zwart haar? Of ook met andere kleuren haar ook al waren ze niet je type? Mannen noemen vrouwen die een specifiek type hebben altijd veeleisend en verwend, bijvoorbeeld toen ik tegen mannen zei dat ik helaas niet op ze viel omdat ze qua innerlijk en ook qua uitstraling/uiterlijk mijn type niet waren zeiden ze dat het ziekelijk en onrealistisch was en dat ik me erover heen moest zetten. Heb jij dat ook meegemaakt?
Wat vind je er zelf van, voel je je soms slecht over jezelf hierdoor?
Sorry voor de vele vragen... ik zit zelf best wel met dit probleem
[..]

1. Omdat je hier veel posts ziet dat ze alle vrouwen liken, ook die ze niks vinden, om maar aandacht te krijgen en het raar vinden dat vrouwen dat niet doen
2. Omdat je veel leest dat de hoeveelheid seks die een vrouw wil en hoe goed ze zichzelf qua uiterlijk verzorgt eigenlijk de enige onderscheidende eigenschap is
[..]

Jij komt wel anders over, maar jij post hier ook nog niet zo heel lang volgens mij.
Kan je niet je eigen topic weer openen?

Of je gaat een dating app installeren (of overwegen dat te doen) en met ons mee praten hierover of je blijft weg. Wat denk je hier te bereiken dan weer de zoveelste keer je boodschap te verkondigen dat jouw dating leven een ramp is geweest, je bent gestopt met daten en mannen niet vertrouwt?

Pech voor je dat je dating leven een ramp is geweest en je nu niet meer durft maar doe daar wat aan of blijf weg. Je draagt niets nuttigs bij en zelf daten wil je ook niet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199213230
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Bedankt voor de toelichting. Het is als vrouw wel leuker als je gaat daten en je krijgt likes van mannen voor wie je echt hun type bent dan wanneer je alleen likes krijgt van mannen die gewoon alle vrouwen random liken vind ik zelf.
Heb je ook alleen maar vrouwen geliked of gedate met zwart haar? Of ook met andere kleuren haar ook al waren ze niet je type? Mannen noemen vrouwen die een specifiek type hebben altijd veeleisend en verwend, bijvoorbeeld toen ik tegen mannen zei dat ik helaas niet op ze viel omdat ze qua innerlijk en ook qua uitstraling/uiterlijk mijn type niet waren zeiden ze dat het ziekelijk en onrealistisch was en dat ik me erover heen moest zetten. Heb jij dat ook meegemaakt?
Wat vind je er zelf van, voel je je soms slecht over jezelf hierdoor?
Sorry voor de vele vragen... ik zit zelf best wel met dit probleem
Ik like best wel selectief inderdaad. Ik wordt niet verliefd als er direct al niet een bepaalde aantrekkingskracht is qua uiterlijk—het uiterlijk wat dus echt mijn type is. En dat moet er echt direct al zijn. Als ik meteen bij de eerste keer als denk van "Waaauw!" dan weet ik van mezelf ja, hier wil ik mijn best voor doen. En dat heb ik echt bizar snel bij vrouwen met zwart haar. Of beter gezegd, het gemeenschappelijke genenpakket wat die vrouwen hebben, want alleen 'zwart haar' is ook zo simpel. Ik kan dan heel snel verliefd worden als haar innerlijk ook goed is. Ik heb wel andere vrouwen gedate, maar daar heb ik dus nooit echt dat gevoel van "Wauw!" gehad. Je kan er tegenin brengen van "Ja, maar liefde moet soms ook groeien", maar weet van mezelf heel goed dat ik dan toch na verloop van tijd iets mis, een mysterieuze uiterlijke aantrekkingskracht die ik zoek, wat het ook moge zijn. En veeleisend en verwend, tja, dat zeggen mijn vrienden wel eens tegen me. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik dat ben. Nee, het is gewoon een soort vonkje dat er moet zijn in het begin, zo werkt mijn brein nou eenmaal, kan er ook niks aandoen.

En ik voel mezelf er niet per se slecht door, maar het aanbod is wel véél kleiner bij mij. En ik wil eigenlijk ook ontzettend graag weer verliefd worden, want dat mis ik echt heel erg. :'(

:)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 30 april 2021 @ 10:34:05 #88
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199216881
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 22:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik like best wel selectief inderdaad. Ik wordt niet verliefd als er direct al niet een bepaalde aantrekkingskracht is qua uiterlijk—het uiterlijk wat dus echt mijn type is. En dat moet er echt direct al zijn. Als ik meteen bij de eerste keer als denk van "Waaauw!" dan weet ik van mezelf ja, hier wil ik mijn best voor doen. En dat heb ik echt bizar snel bij vrouwen met zwart haar. Of beter gezegd, het gemeenschappelijke genenpakket wat die vrouwen hebben, want alleen 'zwart haar' is ook zo simpel. Ik kan dan heel snel verliefd worden als haar innerlijk ook goed is. Ik heb wel andere vrouwen gedate, maar daar heb ik dus nooit echt dat gevoel van "Wauw!" gehad. Je kan er tegenin brengen van "Ja, maar liefde moet soms ook groeien", maar weet van mezelf heel goed dat ik dan toch na verloop van tijd iets mis, een mysterieuze uiterlijke aantrekkingskracht die ik zoek, wat het ook moge zijn. En veeleisend en verwend, tja, dat zeggen mijn vrienden wel eens tegen me. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik dat ben. Nee, het is gewoon een soort vonkje dat er moet zijn in het begin, zo werkt mijn brein nou eenmaal, kan er ook niks aandoen.

En ik voel mezelf er niet per se slecht door, maar het aanbod is wel véél kleiner bij mij. En ik wil eigenlijk ook ontzettend graag weer verliefd worden, want dat mis ik echt heel erg. :'(

:)
Same here, Als ik op basis van het uiterlijk/uitstraling niet meteen dat 'yess'-gevoel heb, kan ik er gevoelsmatig ook niet 100% voor gaan, want dan mist er iets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 30-04-2021 18:07:13 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199223246
Nou, heb Bumble maar verwijdere, maar één match in zeven dagen tijd.
pi_199223290
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:01 schreef DeVragensteller het volgende:
Nou, heb Bumble maar verwijdere, maar één match in zeven dagen tijd.
En die match was niks?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199223420
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:04 schreef Avianflu het volgende:

[..]

En die match was niks?
Ik vermoed dat er niet eens naar gekeken is, maar dat is een aanname natuurlijk.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_199223441
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:04 schreef Avianflu het volgende:

[..]

En die match was niks?
Ze moeten ook nog eens terug praten in dat geval. Meestal ben je een match ook net zo snel weer kwijt daar.
pi_199223513
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ze moeten ook nog eens terug praten in dat geval. Meestal ben je een match ook net zo snel weer kwijt daar.
Oh zo ja, ik praat ook niet altijd. Matches komen niet altijd op het juiste moment of dan ben ik met een andere match aan het praten. Als je dan 24 uur niets doet is het alweer weg.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199223561
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:01 schreef DeVragensteller het volgende:
Nou, heb Bumble maar verwijdere, maar één match in zeven dagen tijd.
Ik had ook een niet pratende match daar en een like, maar die was gauw weer weg.

Beide binnen een paar uur, daarna niks meer, lijkt ook wel alsof ze je in het begin even lekker maken en daarna proberen over te halen om een betalend lid te worden. Zal ook wel zo zijn.

Tinder aantal x de melding gekregen you missed a match, en wat blurry likes en ook een niet pratende match. Maar goed, wel steeds wat likes door de apps heen, dus dat is al wat. Nu mijn eisen nog gelijktrekken met de eisen van de ander, alleen heb ik daar nu nog geen behoefte aan om voor minder te gaan.
pi_199223716
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:25 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik had ook een niet pratende match daar en een like, maar die was gauw weer weg.

Beide binnen een paar uur, daarna niks meer, lijkt ook wel alsof ze je in het begin even lekker maken en daarna proberen over te halen om een betalend lid te worden. Zal ook wel zo zijn.

Tinder aantal x de melding gekregen you missed a match, en wat blurry likes en ook een niet pratende match. Maar goed, wel steeds wat likes door de apps heen, dus dat is al wat. Nu mijn eisen nog gelijktrekken met de eisen van de ander, alleen heb ik daar nu nog geen behoefte aan om voor minder te gaan.
Je moet sws voor je type gaan. Meer of minder dan jij bestaat niet. Wel realistisch swipen natuurlijk.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199223768
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:04 schreef Avianflu het volgende:

[..]

En die match was niks?
Niets interessants.

PS: Ik had die 24 uur laten verlopen. Zag er niet interessant uit, was een buitenlandse studente(van 31 jaar oud) en het enige wat ze zei was "hello there", dus niks boeiends.

[ Bericht 16% gewijzigd door DeVragensteller op 30-04-2021 20:48:58 ]
pi_199224275
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:41 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Niets interessants.

PS: Ik had die 24 uur laten verlopen. Zag er niet interessant uit, was een buitenlandse studente(van 31 jaar oud) en het enige wat ze zei was "hello there", dus niks boeiends.
Je kunt wat terugzeggen natuurlijk. Niet geschoten is altijd mis.
pi_199224356
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:41 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Niets interessants.

PS: Ik had die 24 uur laten verlopen. Zag er niet interessant uit, was een buitenlandse studente(van 31 jaar oud) en het enige wat ze zei was "hello there", dus niks boeiends.
Hoe oud ben je zelf dan?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199224393
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Je kunt wat terugzeggen natuurlijk. Niet geschoten is altijd mis.
Mwa, vond haar niet echt interessant.
pi_199224406


[ Bericht 100% gewijzigd door DeVragensteller op 30-04-2021 21:31:20 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')