Anderhalf jaar is nog atljd korter dan de rest van de 25,5 jaar die ik heb geleefd. Dus eh, stik er maar in. Ik heb geen medelijden met je. Bovendien, als je gewoon netjes een vaccinatie haalt mag je al weer lekker feesten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:50 schreef butz0rs het volgende:
Bekijk het eens van de andere kant. Niet-autisten hebben anderhalf jaar lang eenzaam en in rust moeten leven. Nu zijn de rollen even omgedraaid. Het went vanzelf.
Dat is nu dus juist het lastige aan autismequote:
komt autisme eigenlijk niet door angst?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:59 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat is nu dus juist het lastige aan autisme
Ik ken geen wetenschappelijke bronnen die dit zouden aantonen, autisme komt door een combinatie aan verschillende genetische factoren en is dus een aangeboren afwijking. Er is niet één autisme 'gen', net zoals dat er ook niet één 'homogen' is. Je kan niet aan één gen zien of iemand deze dingen heeft of niet. Het is complexer en ook weet men het nog niet 100 procent hoe het precies werkt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:08 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
komt autisme eigenlijk niet door angst?
wat als autistische mensen, normaal zijn, en de rest doet vreemd?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik ken geen wetenschappelijke bronnen die dit zouden aantonen, autisme komt door een combinatie aan verschillende genetische factoren en is dus een aangeboren afwijking. Er is niet één autisme 'gen', net zoals dat er ook niet één 'homogen' is. Je kan niet aan één gen zien of iemand deze dingen heeft of niet. Het is complexer en ook weet men het nog niet 100 procent hoe het precies werkt.
Kijk dat is nou precies ook wat ik altijd al heb bedacht. Eindelijk iemand die het met me eens is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:21 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
wat als autistische mensen, normaal zijn, en de rest doet vreemd?
iig waren ze sociaal door niet te besmetten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:24 schreef RM-rf het volgende:
ah de contactgestoorde idioten die moeite hebben met persoonlijk contact en het liefst de hele dag en nacht op hun zolderkamertje achter hun computer zitten, gaan klagen dat ze het zo moeilijk gehad hebben de laatste 15 maanden, omdat ze nu opeens dat moesten gaan doen dat ze anders sowieso ook deden...
Of is de klacht eerder dat het nu weer voorbij lijkt te zijn, en binnenkort weer meer sociale contacten plaatsvinden?
nuja, wat erg voor je.
Dit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:24 schreef RM-rf het volgende:
ah de contactgestoorde idioten die moeite hebben met persoonlijk contact en het liefst de hele dag en nacht op hun zolderkamertje achter hun computer zitten, gaan klagen dat ze het zo moeilijk gehad hebben de laatste 15 maanden, omdat ze nu opeens dat moesten gaan doen dat ze anders sowieso ook deden...
Of is de klacht eerder dat het nu weer voorbij lijkt te zijn, en binnenkort weer meer sociale contacten plaatsvinden?
nuja, wat erg voor je.
Kan je wel zeggen maar ik betwijfel of je een universitaire master hebt behaald en bovenmodaal verdient zoals ik , ondanks dat ik een 'autistische contactgestoorde idioot' benquote:
Nah. Natuurlijk is er een groep die er psychisch baat bij heeft gehad maar de groep die er pychisch aan onderdoor gaat is wel groter.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit.
Als erkende zolderkamerautist moeten de afgelopen anderhalf jaar wel de beste periode uit m'n leven zijn geweest. Lekker de hele dag gamen en series kijken, totaal geen verplichtingen what so ever aangaande feestdagen, verjaardagen en ander normaliter verplicht feestgedruis. Gewoon je beroepen op lockdown en helemaal niks moet.
Meen ook gelezen te hebben dat het aantal zelfmoorden juist enorm gedaald was. Dus kennelijk is er flink minder echt psychisch geleden de afgelopen pandemie.
Dus je bent een zolder kamer geleerde die geen eigen huis, sociaal leven in een land waar hij al jaren woont, of online examen kan regelen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:01 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen maar ik betwijfel of je een universitaire master hebt behaald en bovenmodaal verdient zoals ik , ondanks dat ik een 'autistische contactgestoorde idioot' ben
Die conclusie druist in tegen de daling in zelfmoorden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:02 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Nah. Natuurlijk is er een groep die er psychisch baat bij heeft gehad maar de groep die er pychisch aan onderdoor gaat is wel groter.
Uiteraard heb ik hier een sociaal leven. Maar ik heb geen ierse vrienden .Het zijn voornamelijk mede expats, sommige uit NL andere uit andere landen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:17 schreef soeverein het volgende:
[..]
Dus je bent een zolder kamer geleerde die geen eigen huis, sociaal leven in een land waar hij al jaren woont, of online examen kan regelen?
En dan wil je andere mensen naar beneden halen XD
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Logisch dat jij je bij alles gediscrimineerd voelt.
Voor iemand die aan het "thuiswerken" is (wat dus eigenlijk op neerkomt dat je geen echt werk hebt) heb je nogal wat praatjesquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:01 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik hier een sociaal leven. Maar ik heb geen ierse vrienden .Het zijn voornamelijk mede expats, sommige uit NL andere uit andere landen.
Ik denk ook niet dat jij een koophuis, universitair masterdiploma of bovenmodaal betalende baan hebt als ik jouw troep lees zo
Uh ik weet niet of je uit urk komt en geen TV hebt en daardoor het nieuws niet hebt gevolgd, maar er is momenteel een pandemie waardoor hele volksstammen thuiswerken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:12 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Voor iemand die aan het "thuiswerken" is (wat dus eigenlijk op neerkomt dat je geen echt werk hebt) heb je nogal wat praatjes
Dan werk ik ook elke dag 8u over in bed.quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:16 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Uh ik weet niet of je uit urk komt en geen TV hebt en daardoor het nieuws niet hebt gevolgd, maar er is momenteel een pandemie waardoor hele volksstammen thuiswerken.
Dit moet je gewoon niet meer doen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:01 schreef sirdanilot het volgende:
Ik denk ook niet dat jij een koophuis, universitair masterdiploma of bovenmodaal betalende baan hebt als ik jouw troep lees zo
Vrienden zijn vrienden toch ?quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:01 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik hier een sociaal leven. Maar ik heb geen ierse vrienden .Het zijn voornamelijk mede expats, sommige uit NL andere uit andere landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |