Ach, wat is fucked? Als je het prettig vindt en er positief op terug kijkt en je eigen grenzen in de gaten kan houden, lijkt het mij niet zo een probleem.quote:Op zondag 1 december 2019 11:21 schreef TurboPower het volgende:
Nu is de vraag ben ik nu mentaal "gemindfuckt"? Gezien ik toch stiekem weer merk dat ik opzoek ben naar een vrij dominante maar wel rechtvaardige vrouw...
Advies/tips zijn welkom, dank!
Super, die kende ik nog niet. Zat al te zoeken naar een psycholoog om te peilen etc. Misschien moet ik maar inderdaad is open zijn voor een lieve vrouw, is kijken hoe dat gaat. Dank voor je berichtje.quote:Op zondag 1 december 2019 11:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach, wat is fucked? Als je het prettig vindt en er positief op terug kijkt en je eigen grenzen in de gaten kan houden, lijkt het mij niet zo een probleem.
Het kan een soort stockholmsyndroom zijn dat je dit nu aantrekkelijk vindt. Echter geef je aan dat dit je enige relatie tot nu toe is geweest. Misschien is het ook een kwestie van jezelf blootstellen aan andere smaakjes voor je besluit dat dit echt je kink is?
Als dit wel echt je kink/lifestyle is in plaats van dat je niet beter weet of het prettig voelt, omdat het herkenbaar is ofzo, is het wel zaak om te leren hoe je jezelf veilig houdt in zo een onderdanige rol. Daar is genoeg over te vinden online, maar op een persoonlijk level leren toepassen is misschien een tweede.
In Utrecht zit Laced Up Boutique, waar ze contacten hebben met therapeuten die ervaring hebben met oa onderdanige lifestyle. Misschien handig om deze pagina te lezen en eens contact op te nemen. Je hoeft niet aan de zweepjes of de touwen te zijn hiervoor.
Denk het ook, ik heb waarschijnlijk de verkeerde vrienden gehad.quote:Op zondag 1 december 2019 11:48 schreef VEM2012 het volgende:
Het zou mijn ding niet zijn, maar als jij er gelukkig mee bent, prima.
Lijkt mij overigens dat je ook iemand nodig had om je een schop onder je kont te geven.
I agree.quote:Op zondag 1 december 2019 11:47 schreef Me-Myself-And-I-1985 het volgende:
Ik vind dat persoonlijk niet een erg gelijkwaardige relatie, maar als jij je daar prettig bij voelt?
Iemand hoeft niet zo extreem dominant te zijn om jou te helpen naar mijn idee, dat kan best wat gelijkwaardiger..
Wat lullig. Zo dominant was ze dus ook niet.quote:Op zondag 1 december 2019 11:48 schreef TurboPower het volgende:
[..]
Ik werd helaas afgestoten door haar familie (gezien mijn afkomst/kleurtje), helaas...
Dit.quote:Op zondag 1 december 2019 11:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Dit is niet temperamentvol, maar FemDom.
Je bent een BDSM onderdanige man blijkbaar.
Ik denk eerder dat er in de opvoeding wat essentiële zaken ontbroken hebben, maar goed. Maakt niet uit: je bent al op je pootjes terecht gekomen.quote:Op zondag 1 december 2019 11:49 schreef TurboPower het volgende:
[..]
Denk het ook, ik heb waarschijnlijk de verkeerde vrienden gehad.
Jij vindt wat je ex deed rechtvaardig? Prima dat je het fijn vindt, maar rechtvaardig is het niet als jij het hele huishouden moet doen en je partner op de bank tv zit te kijken. Geldt voor nog meer dingen die je noemt.quote:Op zondag 1 december 2019 11:21 schreef TurboPower het volgende:
Nu is de vraag ben ik nu mentaal "gemindfuckt"? Gezien ik toch stiekem weer merk dat ik opzoek ben naar een vrij dominante maar wel rechtvaardige vrouw...
Inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2019 11:51 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Wat lullig. Zo dominant was ze dus ook niet.
Wat een gelul. Er zijn vrouwen die dat zijn, even zoveel mannen die zo zijn. Ik ben het zelf niet, maar zou eerlijk gezegd ook niet aan zo'n man moeten denken.quote:Op zondag 1 december 2019 14:26 schreef Jaeger85 het volgende:
Als dat je kink is dan heb je wel een probleem. Verreweg het grootste gedeelte van de vrouwen zijn juist zelf liever onderdanig.
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. In de kinkscene zijn dom vrouwen echt een unicorn. Er zijn er maar weinig. Dat is buiten die scene niet anders.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:15 schreef totebel het volgende:
[..]
Wat een gelul. Er zijn vrouwen die dat zijn, even zoveel mannen die zo zijn. Ik ben het zelf niet, maar zou eerlijk gezegd ook niet aan zo'n man moeten denken.
Daarnaast zijn er heel veel mannen die het ook wel makkelijk vinden als vrouwlief alles voor ze regelt.
Popje, jij weet overduidelijk niet waar je het over hebt en nog minder over statistiekquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. In de kinkscene zijn dom vrouwen echt een unicorn. Er zijn er maar weinig. Dat is buiten die scene niet anders.
Maak maar eens een account op Fetlife en vergelijk het aantal dom en sub vrouwen daar. Vormt een goede afspiegeling van de verhouding.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:46 schreef totebel het volgende:
[..]
Popje, jij weet overduidelijk niet waar je het over hebt en nog minder over statistiek
En, zo iemand gevonden?quote:Op zondag 1 december 2019 11:48 schreef TurboPower het volgende:
[..]
Super, die kende ik nog niet. Zat al te zoeken naar een psycholoog om te peilen etc. Misschien moet ik maar inderdaad is open zijn voor een lieve vrouw, is kijken hoe dat gaat. Dank voor je berichtje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |