abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190211455
Nu ik weer single ben en wat dates heb gehad... Voel ik me gewoon niet tot minder snel aangetrokken tot de lieve en zorgzame vrouwen...

Ik heb maar één relatie gehad van 4 jaar met mijn ex-vriendin wat door bepaalde omstandigheden is stukgelopen. Zij was een dominante dame die mij jaren terug in alles begeleiden, van schulden naar geen schulden, van maagd zijn, naar geen maagd meer zijn. Van studie tot een fulltime waar waar ik goed rond van kan komen, ze heeft me dus in veel dingen begeleid omdat ze wat ouder en dus wijzer is dan ik ben (geweest).

Echter heeft ze me al die tijd onder de duim gehouden, haar wil was wet, ontbijt maken moest ik doen, het huishouden ook, terwijl zij op de bank zat en tv te kijken. Aankomst thuis, moest ik haar schoenen/hakken uit trekken en soms tijdens een avondje Netflix was ik die gene die popcorn en drinken pakte en regelmatig werd er beveeld haar voeten te kussen, te masseren etc. Wat intiem betreft werd mij geleerd dat ik oraal gericht moest zijn en het enkel om haar genot/hoogtepunten ging, ik kreeg wel gewoon mijn zin daarna op haar daarna echt gemeenschap met haar te mogen hebben. Maar ik moest niet raar opkijken als ze me niet kon slapen en ze mij wakker tikte om haar oraal te bevredigen, ook om je 04:00 uur.

Soms kleineerde ze, vernederde ze me als ik wat slechts deed maar we hadden regelmatig ook fijne en open- en diepgaande gesprekken, communicatie was bij ons key.

In het begin was het even wennen zo'n relatie waar zij de broek aan had, maar daarna voelde ik me thuis en vertrouwd in die omgeving en wou ik regelmatig mezelf zo goed bewijzen voor haar, voordat ze van werk kwam, koken etc. Ze was daarin ook tevreden met mij, we hebben veel leuke dingen gedaan en ze was ook lief en zorgzaam als ik met iets zat of ziekjes was (gezien bepaalde medicatie dat ik neem).

Nu is de vraag ben ik nu mentaal "gemindfuckt"? Gezien ik toch stiekem weer merk dat ik opzoek ben naar een vrij dominante maar wel rechtvaardige vrouw...

Advies/tips zijn welkom, dank!
pi_190211561
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 11:21 schreef TurboPower het volgende:
Nu is de vraag ben ik nu mentaal "gemindfuckt"? Gezien ik toch stiekem weer merk dat ik opzoek ben naar een vrij dominante maar wel rechtvaardige vrouw...

Advies/tips zijn welkom, dank!
Ach, wat is fucked? Als je het prettig vindt en er positief op terug kijkt en je eigen grenzen in de gaten kan houden, lijkt het mij niet zo een probleem.
Het kan een soort stockholmsyndroom zijn dat je dit nu aantrekkelijk vindt. Echter geef je aan dat dit je enige relatie tot nu toe is geweest. Misschien is het ook een kwestie van jezelf blootstellen aan andere smaakjes voor je besluit dat dit echt je kink is?

Als dit wel echt je kink/lifestyle is in plaats van dat je niet beter weet of het prettig voelt, omdat het herkenbaar is ofzo, is het wel zaak om te leren hoe je jezelf veilig houdt in zo een onderdanige rol. Daar is genoeg over te vinden online, maar op een persoonlijk level leren toepassen is misschien een tweede.
In Utrecht zit Laced Up Boutique, waar ze contacten hebben met therapeuten die ervaring hebben met oa onderdanige lifestyle. Misschien handig om deze pagina te lezen en eens contact op te nemen. Je hoeft niet aan de zweepjes of de touwen te zijn hiervoor.
  zondag 1 december 2019 @ 11:36:41 #3
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190211565
Waarom is het uit?
Houd van poesjes
  zondag 1 december 2019 @ 11:37:21 #4
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190211572
Dit is niet temperamentvol, maar FemDom.

Je bent een BDSM onderdanige man blijkbaar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190211677
Ik vind dat persoonlijk niet een erg gelijkwaardige relatie, maar als jij je daar prettig bij voelt?

Iemand hoeft niet zo extreem dominant te zijn om jou te helpen naar mijn idee, dat kan best wat gelijkwaardiger..
pi_190211679
Het zou mijn ding niet zijn, maar als jij er gelukkig mee bent, prima.

Lijkt mij overigens dat je ook iemand nodig had om je een schop onder je kont te geven.
pi_190211682
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:36 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ach, wat is fucked? Als je het prettig vindt en er positief op terug kijkt en je eigen grenzen in de gaten kan houden, lijkt het mij niet zo een probleem.
Het kan een soort stockholmsyndroom zijn dat je dit nu aantrekkelijk vindt. Echter geef je aan dat dit je enige relatie tot nu toe is geweest. Misschien is het ook een kwestie van jezelf blootstellen aan andere smaakjes voor je besluit dat dit echt je kink is?

Als dit wel echt je kink/lifestyle is in plaats van dat je niet beter weet of het prettig voelt, omdat het herkenbaar is ofzo, is het wel zaak om te leren hoe je jezelf veilig houdt in zo een onderdanige rol. Daar is genoeg over te vinden online, maar op een persoonlijk level leren toepassen is misschien een tweede.
In Utrecht zit Laced Up Boutique, waar ze contacten hebben met therapeuten die ervaring hebben met oa onderdanige lifestyle. Misschien handig om deze pagina te lezen en eens contact op te nemen. Je hoeft niet aan de zweepjes of de touwen te zijn hiervoor.
Super, die kende ik nog niet. Zat al te zoeken naar een psycholoog om te peilen etc. Misschien moet ik maar inderdaad is open zijn voor een lieve vrouw, is kijken hoe dat gaat. Dank voor je berichtje.
pi_190211686
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:36 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Waarom is het uit?
Ik werd helaas afgestoten door haar familie (gezien mijn afkomst/kleurtje), helaas...
pi_190211689
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:48 schreef VEM2012 het volgende:
Het zou mijn ding niet zijn, maar als jij er gelukkig mee bent, prima.

Lijkt mij overigens dat je ook iemand nodig had om je een schop onder je kont te geven.
Denk het ook, ik heb waarschijnlijk de verkeerde vrienden gehad.
pi_190211693
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:47 schreef Me-Myself-And-I-1985 het volgende:
Ik vind dat persoonlijk niet een erg gelijkwaardige relatie, maar als jij je daar prettig bij voelt?

Iemand hoeft niet zo extreem dominant te zijn om jou te helpen naar mijn idee, dat kan best wat gelijkwaardiger..
I agree.
  zondag 1 december 2019 @ 11:51:29 #11
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190211709
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:48 schreef TurboPower het volgende:

[..]

Ik werd helaas afgestoten door haar familie (gezien mijn afkomst/kleurtje), helaas...
Wat lullig. Zo dominant was ze dus ook niet.
Houd van poesjes
pi_190212139
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Dit is niet temperamentvol, maar FemDom.

Je bent een BDSM onderdanige man blijkbaar.
Dit.

Zo lang het niet slecht was voor je eigenwaarde, kan het geen kwaad.
pi_190212688
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:49 schreef TurboPower het volgende:

[..]

Denk het ook, ik heb waarschijnlijk de verkeerde vrienden gehad.
Ik denk eerder dat er in de opvoeding wat essentiële zaken ontbroken hebben, maar goed. Maakt niet uit: je bent al op je pootjes terecht gekomen.
pi_190214089
Als dat je kink is dan heb je wel een probleem. Verreweg het grootste gedeelte van de vrouwen zijn juist zelf liever onderdanig.
pi_190232623
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 11:21 schreef TurboPower het volgende:
Jij vindt wat je ex deed rechtvaardig? Prima dat je het fijn vindt, maar rechtvaardig is het niet als jij het hele huishouden moet doen en je partner op de bank tv zit te kijken. Geldt voor nog meer dingen die je noemt.
pi_190235150
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:51 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wat lullig. Zo dominant was ze dus ook niet.
Inderdaad.
pi_190237958
Ik ben Turkse n een beetje dominant. Bel me.
pi_190245066
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 14:26 schreef Jaeger85 het volgende:
Als dat je kink is dan heb je wel een probleem. Verreweg het grootste gedeelte van de vrouwen zijn juist zelf liever onderdanig.
Wat een gelul. Er zijn vrouwen die dat zijn, even zoveel mannen die zo zijn. Ik ben het zelf niet, maar zou eerlijk gezegd ook niet aan zo'n man moeten denken.

Daarnaast zijn er heel veel mannen die het ook wel makkelijk vinden als vrouwlief alles voor ze regelt.
pi_190245263
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:15 schreef totebel het volgende:

[..]

Wat een gelul. Er zijn vrouwen die dat zijn, even zoveel mannen die zo zijn. Ik ben het zelf niet, maar zou eerlijk gezegd ook niet aan zo'n man moeten denken.

Daarnaast zijn er heel veel mannen die het ook wel makkelijk vinden als vrouwlief alles voor ze regelt.
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. In de kinkscene zijn dom vrouwen echt een unicorn. Er zijn er maar weinig. Dat is buiten die scene niet anders.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jaeger85 op 03-12-2019 09:40:59 ]
pi_190245392
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:34 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. In de kinkscene zijn dom vrouwen echt een unicorn. Er zijn er maar weinig. Dat is buiten die scene niet anders.

Popje, jij weet overduidelijk niet waar je het over hebt en nog minder over statistiek
pi_190245402
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:46 schreef totebel het volgende:

[..]

Popje, jij weet overduidelijk niet waar je het over hebt en nog minder over statistiek
Maak maar eens een account op Fetlife en vergelijk het aantal dom en sub vrouwen daar. Vormt een goede afspiegeling van de verhouding.
pi_190367203
Klinkt voor mij als een droomvrouw die ik graag tegen zou komen... maar ieder zijn ding.. wow!
pi_190367329
Mag ik vragen welke afkomst je hebt. Anwtoorden mag ook per dm.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_190533808
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:48 schreef TurboPower het volgende:

[..]

Super, die kende ik nog niet. Zat al te zoeken naar een psycholoog om te peilen etc. Misschien moet ik maar inderdaad is open zijn voor een lieve vrouw, is kijken hoe dat gaat. Dank voor je berichtje.
En, zo iemand gevonden?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197171004
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 10:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

En, zo iemand gevonden?
Nee nog niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')