Token is de stoerste karakter van South Park. Heeft zelfs Cartman in elkaar geslagen.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Token is de stoerste karakter van South Park. Heeft zelfs Cartman in elkaar geslagen.
Doe ik ook vaak. Is een handige positie binnen een groep.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:24 schreef HeatWave het volgende:
Token is idd stoer, omdat hij als enige blijkbaar doorheeft dat ze hem alleen gebruiken voor zijn kleurtje en niet omdat ie daadwerkelijk wat toevoegt.
Echt iets om trots op te zijn, de trofee-neger uithangen in een functie.
Ohmijngod, slachtoffer rol to the max.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, niet blanke, en dan vooral zwarte Afrikanen, hebben het 100 keer erger gehad wat betreft discriminatie en uitbuiting. Dus ik heb weinig medelijden met blanken die zich gediscrimineerd voelen, tenzij die persoon daadwerkelijk ook nare dingen meemaak, zoals @:naardegallemiezen
Dit hele topic is een verkapte troll, daar ben ik redelijk zeker van. Het is een platform om TS z'n mening te etaleren, verhuld als een soort 'ik vraag me af hoe anderen erin staan'. Als er dan vervolgens uitleg komt vraagt TS door tot je in een zijdiscussie komt en het hoofdpunt zoek is.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ohmijngod, slachtoffer rol to the max.
Boehoe alleen donkere mensen ditdatzuszo.
Voelt bijna als een troll comment van jou om iets uit te lokken.
Of je bent wel extreem kortzichtig
Ja op sommige aspecten ging ik meer sympathie krijgen voor sommige, zoals naardegallemiezen. Maar zie ook veel users die zich niet kunnen inleven in de minderheden die achterlopen (zoals zwarten). Jij vindt mij beperkt, maar ik vind fokkers nog beperkter dan ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:49 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dit hele topic is een verkapte troll, daar ben ik redelijk zeker van. Het is een platform om TS z'n mening te etaleren, verhuld als een soort 'ik vraag me af hoe anderen erin staan'. Als er dan vervolgens uitleg komt vraagt TS door tot je in een zijdiscussie komt en het hoofdpunt zoek is.
TS, het is het duidelijk dat je jezelf een bijzonder empathisch persoon vindt (in ieder geval naar bepaalde groepen), dus daarom maar een vraag: hebben de antwoorden in deze thread je al iets meer begrip doen opbrengen naar blanke mensen die zich gediscrimineerd voelen? Of heb je daar nog steeds weinig medelijden mee? Heb je op meer vlakken de opvatting dat je meer of minder empathie toont naar mensen op basis van hun huidskleur?
Ik proef heel veel narcisme en grootheidswaanzin.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja op sommige aspecten ging ik meer sympathie krijgen voor sommige, zoals naardegallemiezen. Maar zie ook veel users die zich niet kunnen inleven in de minderheden die achterlopen (zoals zwarten). Jij vindt mij beperkt, maar ik vind fokkers nog beperkter dan ik.
Ik ben altijd aan het trollen!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik proef heel veel narcisme en grootheidswaanzin.
Ik hoop voor jou zo erg dat je aan het trollen bent.
Goed weekend.
Ah! Kijk eens aan. Daar zijn we toch weer. So noted voor alle andere topics van jouw hand die nog gaan komen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben altijd aan het trollen!![]()
Goed weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |