Nooit uitgaan van een reviewquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de reviews lees ik: “Dat is wel waar de ellende begon ja”
Weet niet of ik dat wel durf hoor
Potten voor al m'n plantenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst je Billy even in de magnetron.
Wat heb je gekocht?
Inderdaad, heb in m'n hele leven ooit maar 1x eerder een plant gehadquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedereen plantjesgek.![]()
Het is de schuld van bal.
Ah, komt mooi uit, de week er na heb ik een apocalyptische meet blijkbaar.quote:
Ik heb gisteren drie planten bij de Hornbach gehaaldquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedereen plantjesgek.![]()
Het is de schuld van bal.
Serieus?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, komt mooi uit, de week er na heb ik een apocalyptische meet blijkbaar.
Gezellig.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb gisteren drie planten bij de Hornbach gehaald
Paars en roze, want Miep mocht uitzoeken
Ook best, en fleurige voortuin nu
Waarheen gaan we eigenlijk?quote:
Daarom ging ik gisteren einde van de openingstijd 😅quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik ga morgen proberen om aan het begin van de middag te gaan, hopelijk wil dan niet iedereen en zijn grootje naar binnen.
Aaah, toch in de gauwigheid goed gelezen.quote:
Ja heel tof!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaah, toch in de gauwigheid goed gelezen.Nooit geweest en Duitsland is tof.
Ik ken nog wel wat middelbare school Duits maar dat schiet maar een klein beetje opquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ga maar een internetcursus Duits doen, mijn irl plannen gaan niet echt door zo.
Dus machtst alles für uns bestellungquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ga maar een internetcursus Duits doen, mijn irl plannen gaan niet echt door zo.
Echt. Hoe.Kun.Je .Hiernaar.Luisteren.quote:
Heer-lijkquote:
Gutentag, darf Ich fragen wo die toiletten sind?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:47 schreef Molo het volgende:
Steenkolenduits hier
Probeerde een keer officieel netjes te vragen waar het toilet was, lukte niet, toen maar opgegeven
Entschuldigung, wo sind die Toilette?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gutentag, darf Ich fragen wo die toiletten sind?
zo goed dit.
Ojaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Entschuldigung, wo sind die Toilette?
Alleen die umlauts...
Moet kunnen. Wat moet ik regelen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, vrijdag 6/11 heen en maandag 9/11 weer terug?
Ga je mee?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:52 schreef kwiwi het volgende:
In Berlijn spreken ze gewoon Engels hoor. Kein worries.
Ik kan dan niet, dan ben ik wel door mijn vakantie uren heen, ben ik bang..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:44 schreef -Miauw- het volgende:
Nog meer mensen die mee willen?![]()
#Berlijnbedelaar
Wat zijn jouw plannen dan zoal dit jaar?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan dan niet, dan ben ik wel door mijn vakantie uren heen, ben ik bang..
Gutentag, TOILETTEN, SCHNELL!!! AUFMACHEN!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gutentag, darf Ich fragen wo die toiletten sind?
zo goed dit.
Echt waar?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is eigenlijk één van m'n minst favoriete bestemmingen
Ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Gutentag, TOILETTEN, SCHNELL!!! AUFMACHEN!!!
Miauw is altijd een topbestemmingquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is eigenlijk één van m'n minst favoriete bestemmingen
Qua vakantie niet heel veel. Maar ik heb vorige week 6 weken aangevraagd, moest van het werk. Had te veel uren en dat weekend, valt niet binnen die vakantie.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat zijn jouw plannen dan zoal dit jaar?
Jij had honderd miljoen, ok bijna, vakantie uren zei je laatstquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan dan niet, dan ben ik wel door mijn vakantie uren heen, ben ik bang..
Ja, klopt. Misschien valt er nog wel een mouw aan vast te naaien hoor, kun je al een indicatie van de kosten geven???quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij had honderd miljoen, ok bijna, vakantie uren zei je laatst
Prima,quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
Oh maar Toscanequote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Qua vakantie niet heel veel. Maar ik heb vorige week 6 weken aangevraagd, moest van het werk. Had te veel uren en dat weekend, valt niet binnen die vakantie.
Oja.ik heb in oktober een 10-daagse reis naar Toscane geboekt...
Boeiendquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, volgens mij wordt samenreizen een beetje een ding![]()
Maar dat maakt niet per se uit, toch?
We huren een limo met zon automatisch raam in het midden?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:56 schreef -Miauw- het volgende:
Van mij niet. Ik kan me eigen wel eventueel afzonderen, als we met de bus/trein/vliegmasjien gaan...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:56 schreef -Miauw- het volgende:
Dat ligt helemaal aan de accommodatie, maar je zit wel op paar honderd qua trein, eten, onderkomen enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Misschien valt er nog wel een mouw aan vast te naaien hoor, kun je al een indicatie van de kosten geven???
Neuh, als ik maar weet waar ik heen moet als ik ter plaatse ben.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:56 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar Toscane![]()
![]()
Dat lijkt me echt heel tof!
WIJ MOGEN WAT WE WILLEN JA, GODNONDEJUUUUUquote:
Pingquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We huren een limo met zon automatisch raam in het midden?
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, al is het wel lastig op anderhalve meter afstand
Niks 1,5 meterquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, al is het wel lastig op anderhalve meter afstand
Ja heel gaaf! Hoe is het weer daar in oktober?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Nooit geweest. Het verste is tot nu toe nog steeds Wenen..
Ik heb er iig veel zin in (de kans dat het doorgaat is nog steeds groot..)
mmm. Ik denk er over na. Zeg nog geen nee, maar ook nog geen ja...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de accommodatie, maar je zit wel op paar honderd qua trein, eten, onderkomen enzo
Meestal gewoon prima. Beetje nazomers weer meestal, heb ik gelezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja heel gaaf! Hoe is het weer daar in oktober?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf! Volgens mij is het een goede omgeving om heel mooie foto's te makenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meestal gewoon prima. Beetje nazomers weer meestal, heb ik gelezen.
Ja zalig man, dik genieten datquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meestal gewoon prima. Beetje nazomers weer meestal, heb ik gelezen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:02 schreef mschol het volgende:
avond
WeekendOh narigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte.
With the stars as her umbrella
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:02 schreef mschol het volgende:
avond
WeekendMogguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corona?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja. ik heb me natuurlijk al ingelezen, Ik heb vooral zin in San Gimignanoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gaaf! Volgens mij is het een goede omgeving om heel mooie foto's te maken
Ja, daarom heb ik nog een week vakantie erna om uit te rusten...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zalig man, dik genieten dat
10 dagen is wel intensief!
Winkelcentrum Ypenburg is naar dat voorbeeld ontworpenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ik heb me natuurlijk al ingelezen, Ik heb vooral zin in San Gimignano
https://www.toscanetips.nl/blog/wat-te-doen-in-san-gimignano
Heerlijk manquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik nog een week vakantie erna om uit te rusten...
10 daagse reis, waar 2 overnachtingen in Deutschland bij zitten..
Wow, nooit gehoordquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Winkelcentrum Ypenburg is naar dat voorbeeld ontworpen
Bíjna gelukt
Ziet er idd echt middeleeuws uitquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Winkelcentrum Ypenburg is naar dat voorbeeld ontworpen
Bíjna gelukt
Men zegt het, ik hoor wel wat ik moet regelen enzo.quote:
Mijn pa werkte daar toen. De architecten en heel committee ging toen naar Italië voor inspiratie. Wat ene onzin was dat toen.quote:
Och, een tripje om "inspiratie op te doen" zou ik ook niet afslaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn pa werkte daar toen. De architecten en heel committee ging toen naar Italië voor inspiratie. Wat ene onzin was dat toen.
Maar goed, als je heeeeeeeeeeel creatief kijkt, zie je vanaf de snelweg dat het idd ook torens zijn die er bovenuit komen, net als in San Gimignano. Soort van
Heb het hooguit op afstand gezien, verbaasde me hoe ze aan die bouw kwmanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn pa werkte daar toen. De architecten en heel committee ging toen naar Italië voor inspiratie. Wat ene onzin was dat toen.
Maar goed, als je heeeeeeeeeeel creatief kijkt, zie je vanaf de snelweg dat het idd ook torens zijn die er bovenuit komen, net als in San Gimignano. Soort van
Dan komt de hele KSC gewoon naar jou toequote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik in ieder geval nog nietEn voor het werk niet t/m in ieder geval December
Nee, nietsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?
Want ik ben er nog nooit geweest...
Ze spreken er Duits, ze hebben er vast wel een MacDOnalds en BUrger King e.d.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Gouden tijden voor die lui johquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, een tripje om "inspiratie op te doen" zou ik ook niet afslaan.
Mooie musea, leuke parken, lekker etenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Schnitzelsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze spreken er Duits, ze hebben er vast wel een MacDOnalds en BUrger King e.d.
Ik had er 30+ jaar terug heen gewildquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Currywurst en David Hasselhoffmuseumquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze spreken er Duits, ze hebben er vast wel een MacDOnalds en BUrger King e.d.
Jaaaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Currywurst en David Hasselhoffmuseum![]()
Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM![]()
![]()
OMG, ich willll
Niets te doenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Misschien toch maar afhaken.... Zie er alleen schnitzels tussen staan dat mij aanspreekt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM![]()
![]()
OMG, ich willll
Yupquote:
Staat nog een beetjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup. Zal het met het idee moeten doen dat de muur er stond
De DMquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
OMG, ich willll
Ik vond Nicosia en die hele grens op Cyprus de next best thingquote:
Volgende keer dat je daar bent mijn fiets graag mee terug nemen ok?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een klein beetje Duits (oma uit Berlijn).
Zelfs de tieten niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien toch maar afhaken.... Zie er alleen schnitzels tussen staan dat mij aanspreekt.
Is goedquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende keer dat je daar bent mijn fiets graag mee terug nemen ok?
"Allemaal stomme dingen die je ouders wilden zien" waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik had als 8 jarige niet de behoefte om naar die steden te gaan. Wist ik veel wat er zich afspeelden buiten Nederland.
Ik zou het ook heel anders beleefd hebben natuurlijk.
Ja?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien toch maar afhaken.... Zie er alleen schnitzels tussen staan dat mij aanspreekt.
Iedereen is toch een klein beetje Duitsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een klein beetje Duits (oma uit Berlijn).
Hollandse klei hier jonge.quote:
Kaufennnnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De DMHopelijk kan ik binnenkort weer winkelen in Kleve en daar de DM leegkopen.
Misschien wel. Ik ben op de leeftijd echt wel naar het buitenland geweest hoor. Maar niet naar die hele grote steden. Wel naar Duitsland overigens. Mijn ouders zelf zijn samen nooit verder gekomen dan Parijs..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Allemaal stomme dingen die je ouders wilden zien" waarschijnlijk.
Mandje vol voor de prijs van één shampoo bij Kruidvatquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Kaufennnn
Echt man, wat een zalige winkel is dat!
Serieus?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik ben op de leeftijd echt wel naar het buitenland geweest hoor. Maar niet naar die hele grote steden. Wel naar Duitsland overigens. Mijn ouders zelf zijn samen nooit verder gekomen dan Parijs..
Mijn vader is ondertussen wel wat verder weg geweest (wel binnen Europa), iets wat echt ondenkbaar zou zijn, mocht mijn moeder nog leven. Die had echt geen zin in verre reizen.
Die snapte niet waarom haar zus graag op vakantie ging naar Hongarije..
Toen ik haar als kind vroeg waarom niet, ben je er dan zelf geweest? wist ze geen antwoord, mocht ik zoiets niet vragen of zoiets..
Ja, ik twijfel soms of en van wie ik het autisme heb. Soms denk ik van pa dan weer van Ma (die had ook NF)quote:
Te vaak bij zo'n winkel geweest en dan gewoon hele schap leegtrekken. Je zíet ze denken 'verdammte arschlog Holländer!'quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mandje vol voor de prijs van één shampoo bij Kruidvat
Nichts unrichtig mit ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg je hier nu eigenlijk “Ein volk, ein reich!” ?
Nou, het klinkt wel wat afwijkend van het 'normaal' jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel soms of en van wie ik het autisme heb. Soms denk ik van pa dan weer van Ma (die had ook NF)
komt dat door je lengte ?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben meer een billen en benen man, sorry.
Ze hebben er ook dingen voor huisdierenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Te vaak bij zo'n winkel geweest en dan gewoon hele schap leegtrekken. Je zíet ze denken 'verdammte arschlog Holländer!'
Koop een kat...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie een kever, vlinder en spin in mijn woonkamer en keuken maar ben te lui om ze weg te halen.
Ik heb net een paar maanden geleden mijn kat naar een andere huis gedaan.quote:
Ja dat krijg je er dus vanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net een paar maanden geleden mijn kat naar een andere huis gedaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
O mijn ouders zijn ook zoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, het klinkt wel wat afwijkend van het 'normaal' ja
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
BelgiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
tijd voor de voorjaarsschoonmaak ?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie een kever, vlinder en spin in mijn woonkamer en keuken maar ben te lui om ze weg te halen.
Na heb altijd raampjes open hier dus beestjes komen snel binnen.quote:
WTHquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Is dat andere huis een Airbnb?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net een paar maanden geleden mijn kat naar een andere huis gedaan.
Ik dacht even dat je het over zakjes cavia's hadquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben er ook dingen voor huisdierenVooral de kruiden vinden de cavia's hier erg lekker. Ben er in oktober voor het laatst geweest en heb toen een hele bak van tien zakjes meegenomen
Heb er nog twee.
tja als jij het lekker warm stookt voor zequote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na heb altijd raampjes open hier dus beestjes komen snel binnen.
horrenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na heb altijd raampjes open hier dus beestjes komen snel binnen.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
tja als jij het lekker warm stookt voor ze
of jij wordt langzaamquote:
Wat een zeep zegquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Godver, we komen er net achter dat we nu twee orders hebben lopen bij de KPN. Het houdt niet op, niet vanzelf.
dubbel genaaid houdt beterquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Godver, we komen er net achter dat we nu twee orders hebben lopen bij de KPN. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Zou ik ook veel van meenemen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over zakjes cavia's had
M'n moeder is een keer met zussen naar Barcelona geweest en verder doen ze alles met de auto, meestal Duitsland en een enkele keer Frankrijk. Van de winter zijn ze voor het eerst met het vliegtuig op vakantie geweest en dat vonden ze volgens mij wel leuk. Maar herhaling zit er voorlopig niet in.quote:
Joey heeft dat ook, s denk ik ouderdomquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even Sjef Stalker (hij volgt momenteel echt iedere beweging die ik maak![]()
) uitlaten.
naar siberie op en neer geweest ?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even Sjef Stalker (hij volgt momenteel echt iedere beweging die ik maak![]()
) uitlaten.
sowieso staan die ICE treinen regelmatig stil. zodra het warm word smelten zequote:
Het verste waar mijn opa geweest is, is Indonesië.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn opa en oma zijn in hun 85-jarige leven alleen in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk geweest.
Er zijn ook best veel boerengezinnen in mijn geboortedorp die niet heel veel verder dan dat gekomen zijn, gewoon veertigers/vijftigers nu.
Die willen mijn vriend en ik ook doenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog niet.
Staat wel ergens nog op lijstje. Trans Siberie express.
Oostenrijk, of Stockholm. Net welke verder is....quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verste waar mijn opa geweest is, is Indonesië.
Nederlands-Indië, opa was daar niet vrijwillig.quote:
Switch mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Muziek mee, koptelefoon, boek, je bint er zo!
oh ja dat kan ook. En mijn Oculus mee. Niet voor in de trein maar toch. Jullie zien Beat Saberen is dat hele tripje al waard.quote:
Yea zoiets vermoedde ik alquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nederlands-Indië, opa was daar niet vrijwillig.
Naar Berlijn gaan geen ICE´s vanuit Nederlandquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
sowieso staan die ICE treinen regelmatig stil. zodra het warm word smelten ze
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
oh ja dat kan ook. En mijn Oculus mee. Niet voor in de trein maar toch. Jullie zien Beat Saberen is dat hele tripje al waard.
Ik neem wijn meequote:
Oh god.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik neem wijn mee![]()
Telefoon aan snoertje nu, accu was leeg
Winegums mee en jij bent tevreden toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
oh ja dat kan ook. En mijn Oculus mee. Niet voor in de trein maar toch. Jullie zien Beat Saberen is dat hele tripje al waard.
Is juist iets voor jou!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Winegums mee en jij bent tevreden toch?
Beat saberen klinkt als niets voor mij, dus goed idee!
Klinkt vermakelijk ja. Voor ons dus.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt vermakelijk ja. Voor ons dus.
Lichtgewicht.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of gewoon hoge nood/Baasje ik wil naar buiten...quote:
Even m'n ereader uitlezenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Muziek mee, koptelefoon, boek, je bint er zo!
Hoe is het met Sjef?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of gewoon hoge nood/Baasje ik wil naar buiten...
Oh natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nintendo Switch. Onderweg Animal Crossing spelen enzo.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lichtgewicht.
Ik ben niet de enige alcoholist toch?
Blijkbaar wel IJsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik drink amper tegenwoordig dus bij mij gaat het ook wel snel
Ik mag weer met haar in één bedquote:
Goed, Een tijd terug nog voor de jaarlijkse entingen en check up bij de DA geweest. Alles was goed. De arts wilde Sjefs gegevens ophalen dmv de chip te scannen..quote:
Dat ik dit nog mag meemaken, zo vlak voor het slapengaan!quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed, Een tijd terug nog voor de jaarlijkse entingen en check up bij de DA geweest. Alles was goed. De arts wilde Sjefs gegevens ophalen dmv de chip te scannen..
Ik zo ehh hij is al twaalf en heeft (dus) geen chip...
Zij oww, nee inderdaad dan heb je geen chip nodig...
![]()
![]()
Nooitquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb
. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch
.
geen idee, zal best als jij dat zegt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:45 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Naar Berlijn gaan geen ICE´s vanuit Nederland
Het is zo relaxed.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh natuurlijk![]()
Ik ken het eigenlijk niet
Ik heb dit ook volgens mij nooit gehad. Toen mijn postcode eindigde op HP. maakte ik er Harry Potter van. IPV Hendrik Peter oid..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb
.
Ik heb al geboektquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat moeten we eerst nog even bespreken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed, Een tijd terug nog voor de jaarlijkse entingen en check up bij de DA geweest. Alles was goed. De arts wilde Sjefs gegevens ophalen dmv de chip te scannen..
Ik zo ehh hij is al twaalf en heeft (dus) geen chip...
Zij oww, nee inderdaad dan heb je geen chip nodig...
![]()
![]()
Vechten?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja daag.
Niet dus.
Ik heb een traditie in ere te houden....
Whut. Ik verzin gewoon ter plekke namenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
.
dat kan ookquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of gewoon hoge nood/Baasje ik wil naar buiten...
Toen ik klein was eigenlijk al. Ik hoorde het mijn moeder aan de telefoon doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
.
Het is alleen verplicht voor honden die na een bepaalde datum zijn geboren of in NL zijn komen wonen.. Of als ie naar het buitenland gaat moet ie wel een chip hebben, anders is het niet verplicht...quote:
We gaan gewoon in één groot bedquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja daag.
Niet dus.
Ik heb een traditie in ere te houden....
Ik maak er altijd een Probleemwijken associatie vanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook volgens mij nooit gehad. Toen mijn postcode eindigde op HP. maakte ik er Harry Potter van. IPV Hendrik Peter oid..
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag meemaken, zo vlak voor het slapengaan!
Niet. Hier ook random (bekende) woorden. Of het moet er toevallig ingehamerd zijn dankzij Rad van Fortuin.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
.
Maar misschien wel handig?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is alleen verplicht voor honden die na een bepaalde datum zijn geboren of in NL zijn komen wonen.. Of als ie naar het buitenland gaat moet ie wel een chip hebben, anders is het niet verplicht...
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is zo relaxed.
Eerst in mijn echte tuin onkruid trekken en daarna in mijn spelletje weer.
Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding gevenquote:
Jij regelt de borstvoeding?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding geven
Kan dat ook uit billen komen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Jeez een totaal uit de hand lopende MIquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is dat ik daar geen geschikt apparaat meer voor heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik met de Sims. Eerst troep maken in mijn eigen huis en dan in de Sims
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik maak er altijd een Probleemwijken associatie van
Mwehehehe.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
In Eindhoven heb je de Rimsky-Korsakowlaan.
Is naar een componist, niet naar het syndroom van.
Maar ik blijf het grappig vinden dat sommige nummers in die straat 5653AA als postcode heeft..
![]()
![]()
Echtquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat ik daar geen geschikt apparaat meer voor heb.Sims.
Ik zeg maar even niks..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeez een totaal uit de hand lopende MI
Leg jij die fles wijn even weg?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben we het wel over gehad, maar ze vond het niet nodig en ik eigenlijk ook niet. Okee, stel dat hij wegloopt ofzo..quote:
Mooie lucht wel!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
6,3 km![]()
Weinig fotoinspiratie![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk wel toe vanuit een hoekje.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je kunt maar beter even niets zeggen inderdaad.
Wel een plaatje weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
6,3 km![]()
[ afbeelding ]
Wel fancy lucht.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
6,3 km![]()
[ afbeelding ]
Zal even kijken of ik een kolf kan regelenquote:
Dat wordt dan een wat anderssoortige drabquote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeez een totaal uit de hand lopende MI
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
In Eindhoven heb je de Rimsky-Korsakowlaan.
Is naar een componist, niet naar het syndroom van.
Maar ik blijf het grappig vinden dat sommige nummers in die straat 5653AA als postcode heeft..
![]()
![]()
Mooi!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
6,3 km![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zie een match. Miauw en Buda. Beide fotogenie(k)s
Der was hier op fok ooit een topic over professionele melkgevers toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook.
Kijken of Molo nog kan produceren
Gaat Buda ook mee?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zie een match. Miauw en Buda. Beide fotogenie(k)s
Oh ja. Flashbacks.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Der was hier op fok ooit een topic over professionele melkgevers toch?
ik heb kroepeok op...quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was met baby al een droge slappe tetbende, zonder zal het wel helemaal niks wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook.
Kijken of Molo nog kan produceren
Ik ben meer een fan van kroepoek eigenlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ik heb kroepeok op...
Teveel gesport vandaag nu moet ik eten eten eten.
Dat ligt eraan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kroepoekquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ik heb kroepeok op...
Teveel gesport vandaag nu moet ik eten eten eten.
Heb je nog een baby in de buurt die een en ander kan opwekken?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Was met baby al een droge slappe tetbende, zonder zal het wel helemaal niks worden
Maar kán het proberen!
Het klinkt als een matig experiment. Doe.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Was met baby al een droge slappe tetbende, zonder zal het wel helemaal niks worden
Maar kán het proberen!
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.
@:Budapestenaar, belangrijke vraag vooraf.Wáánzinnig lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |