Nooit uitgaan van een reviewquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de reviews lees ik: “Dat is wel waar de ellende begon ja”
Weet niet of ik dat wel durf hoor
Potten voor al m'n plantenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst je Billy even in de magnetron.
Wat heb je gekocht?
Inderdaad, heb in m'n hele leven ooit maar 1x eerder een plant gehadquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedereen plantjesgek.![]()
Het is de schuld van bal.
Ah, komt mooi uit, de week er na heb ik een apocalyptische meet blijkbaar.quote:
Ik heb gisteren drie planten bij de Hornbach gehaaldquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedereen plantjesgek.![]()
Het is de schuld van bal.
Serieus?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, komt mooi uit, de week er na heb ik een apocalyptische meet blijkbaar.
Gezellig.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb gisteren drie planten bij de Hornbach gehaald
Paars en roze, want Miep mocht uitzoeken
Ook best, en fleurige voortuin nu
Waarheen gaan we eigenlijk?quote:
Daarom ging ik gisteren einde van de openingstijd 😅quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik ga morgen proberen om aan het begin van de middag te gaan, hopelijk wil dan niet iedereen en zijn grootje naar binnen.
Aaah, toch in de gauwigheid goed gelezen.quote:
Ja heel tof!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaah, toch in de gauwigheid goed gelezen.Nooit geweest en Duitsland is tof.
Ik ken nog wel wat middelbare school Duits maar dat schiet maar een klein beetje opquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ga maar een internetcursus Duits doen, mijn irl plannen gaan niet echt door zo.
Dus machtst alles für uns bestellungquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ga maar een internetcursus Duits doen, mijn irl plannen gaan niet echt door zo.
Echt. Hoe.Kun.Je .Hiernaar.Luisteren.quote:
Heer-lijkquote:
Gutentag, darf Ich fragen wo die toiletten sind?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:47 schreef Molo het volgende:
Steenkolenduits hier
Probeerde een keer officieel netjes te vragen waar het toilet was, lukte niet, toen maar opgegeven
Entschuldigung, wo sind die Toilette?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gutentag, darf Ich fragen wo die toiletten sind?
zo goed dit.
Ojaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Entschuldigung, wo sind die Toilette?
Alleen die umlauts...
Moet kunnen. Wat moet ik regelen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, vrijdag 6/11 heen en maandag 9/11 weer terug?
Ga je mee?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:52 schreef kwiwi het volgende:
In Berlijn spreken ze gewoon Engels hoor. Kein worries.
Ik kan dan niet, dan ben ik wel door mijn vakantie uren heen, ben ik bang..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:44 schreef -Miauw- het volgende:
Nog meer mensen die mee willen?![]()
#Berlijnbedelaar
Wat zijn jouw plannen dan zoal dit jaar?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan dan niet, dan ben ik wel door mijn vakantie uren heen, ben ik bang..
Gutentag, TOILETTEN, SCHNELL!!! AUFMACHEN!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gutentag, darf Ich fragen wo die toiletten sind?
zo goed dit.
Echt waar?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is eigenlijk één van m'n minst favoriete bestemmingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |