quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Was vandaag bij de ikea. En hier zitten alle medewerkers met zo'n plastic kap op hun hoofd/voor hun gezicht, maar vervolgens raken ze wel alle producten en klantenkaarten met blote handen aan
Eerst je Billy even in de magnetron.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Was vandaag bij de ikea. En hier zitten alle medewerkers met zo'n plastic kap op hun hoofd/voor hun gezicht, maar vervolgens raken ze wel alle producten en klantenkaarten met blote handen aan
Kijken en beetje frummelen mag altijd ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou heb ik gelukkig geen interesse in mannenEn jij hebt Koos toch al?
Ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik doe het hoor![]()
Wie wil er nog meer mee?
Daaromquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja!
Het kost trouwens geen reet zie ik, zo'n reis
En thuis de zegeltjes likken die de kassajuf met haar blote handen heeft aangeraaktquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mensen![]()
Zag hier zaterdag iemand met kap over hoofd, mondkapje eronder, handschoenen aan
En dan vragen of ze contant mocht afrekenen en allemaal muntjes wisselen en doen met de cassiere. Kop van die laatste was priceless
Dat is in supermarkten toch eik niet anders?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Likkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En thuis de zegeltjes likken die de kassajuf met haar blote handen heeft aangeraakt
Welke debacles?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:25 schreef Molo het volgende:
Niet dat er nog iemand mee wil of durft na al die debakels
Schrijf ik dat zo?
Beter dan helemaal geen sex he.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En thuis de zegeltjes likken die de kassajuf met haar blote handen heeft aangeraakt
Ik zag wat je deedquote:
Schreibt mir einzzz!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Sign me up...
Maar dan in het duits?
Ich gehe mit?
We hadden ooit een Portugees op werkbezoek. Die begon de dag strak in het pak, maar naarmate de avond vorderde kwam er steeds meer borsthaar tevoorschijn en vroeg hij aan alle vrouwen of ze zijn litteken wilden zienquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijken en beetje frummelen mag altijd ja!
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hadden ooit een Portugees op werkbezoek. Die begon de dag strak in het pak, maar naarmate de avond vorderde kwam er steeds meer borsthaar tevoorschijn en vroeg hij aan alle vrouwen of ze zijn litteken wilden zien
En was het leuk op de Azoren?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ja zo zijn Portugezen wel ja![]()
Ik heb ooit de vraag gekregen van een gast die tien jaar jonger was dan ik of ik op de Azoren wilde langskomen bij hem![]()
Hij dacht dat ik heel arm was en daarom niet studeerde. Maar eigenlijk was ik toen gewoon al een oud lijk die allang afgestudeerd was.
Zijn hoofd toen ik dat lachend zei![]()
Klopt, ik spreek ze in ieder geval niet meerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zag wat je deed
Geloof niet dat er van die Londen club nog veel over zijn
Brexit?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt, ik spreek ze in ieder geval niet meer![]()
Dat is wel waar de ellende begon ja
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Sign me up...
Maar dan in het duits?
Ich gehe mit?
Weinig van gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik zie een verbandquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt, ik spreek ze in ieder geval niet meer![]()
Dat is wel waar de ellende begon ja
Oeiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit duurde langer en het was nog veel ingewikkelder
Ga je mee naar Berlijn?quote:
In de reviews lees ik: “Dat is wel waar de ellende begon ja”quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ga je mee naar Berlijn?![]()
Geldt voor iedereen trouwens. Doe eens wild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |