Neen. Wel met vrienden, op anderhalf meter.quote:
hoe gaan ze dat checken dan :pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neen. Wel met vrienden, op anderhalf meter.
Met de mensen met wie je in huis woont mag je op schoot zitten.
Ha, kom gaan we uit eten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vereniging wat?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Als de vereniging weer beperkt open mag mag mijn commissie de eerste activiteit organiseren. Ik weet niet of ik daar blij mee ben.
-quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
Niemand zei iets over wel/niet thuiswerken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik: "Yay, we mogen weer naar restaurants!"
Moeder: "Jullie moeten sparen nu."
Ik: "We mogen alle ouders die hard hebben meegeholpen met het klussen toch wel mee uit eten nemen?"
Moeder: "Oh ja, dat wel." *stuurt lijst aan potentiële restaurants
Studentenvereniging. Het is onduidelijk of deze open mag aangezien het niet altijd helemaal duidelijk is of we onder horeca of feestcafé vallen. Als hij open mag moet de commissie waar ik hoofd van ben iets organiserenquote:
Nee maar bestel wel regelmatig bij de restaurants waar ik eigenlijk zou willen gaan eten, beetje uit solidariteit ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al iets ergens gereserveerd trouwens?
zouden sommige bedrijven dit niet gebruiken om veel kleiner te gaan huren zodat ze minder huurkosten hebben?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot december 2022 zitten we nog wel thuis.
Even voor Henk en Ingrid uitleggen wat een dashboard isquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een ontzettend kansloos gelul van Hugo
Ik was dit weekend ik denk op 4,5 mm afstand met mijn vrienden. Was wel fantastischquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er ook wel lekker op tijd meequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even voor Henk en Ingrid uitleggen wat een dashboard is
Niet op -15 cm?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was dit weekend ik denk op 4,5 mm afstand met mijn vrienden. Was wel fantastisch
Jij ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot december 2022 zitten we nog wel thuis.
Moloquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was dit weekend ik denk op 4,5 mm afstand met mijn vrienden. Was wel fantastisch
Nopequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
zouden ze ook kunnen tolken zonder mondbewegingen?
Kan een vrouw pijpen zonder mondbewegingen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
zouden ze ook kunnen tolken zonder mondbewegingen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan een vrouw pijpen zonder mondbewegingen?
Ligt aan de grootte van de penorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan een vrouw pijpen zonder mondbewegingen?
Huh maar je bent toch geen stuudje meer?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Studentenvereniging. Het is onduidelijk of deze open mag aangezien het niet altijd helemaal duidelijk is of we onder horeca of feestcafé vallen. Als hij open mag moet de commissie waar ik hoofd van ben iets organiseren.
waarheen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
Ik heb alweer twee vakanties gepland, zin in nog een derde boeken, alleen mijn rekening is leeg
Ik durf het nog nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
Ik heb alweer twee vakanties gepland, zin in nog een derde boeken, alleen mijn rekening is leeg
Als je uit Zwitserland komt moet je zes weken in quarantainequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Oh er is weer een persco bezig? Nog interessante veranderingen?
Credit card to the maxquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
Mag een tolk maar 20 minuten tolken?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het duurde met de vragen te lang voor 1 tolk
ja maar deze is niet Irma.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het duurde met de vragen te lang voor 1 tolk
ik heb het begin gemist. dus waarschijnlijk het belangrijkstequote:
Kwiwiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
we geven irma2 een kansquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja maar deze is niet Irma.
[..]
ik heb het begin gemist. dus waarschijnlijk het belangrijkste
@kwiwiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
en trekken je gouden tandenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je uit Zwitserland komt moet je zes weken in quarantaine
Te intensief/vermoeiend voor eentjequote:
nee! Irma4life!quote:
Bij ons hoef je je gelukkig niet meteen uit te schrijven als je afgestudeerd bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Huh maar je bent toch geen stuudje meer?
Whut? Verrekte handig op reis, maar ook thuis.quote:
Airbnb op de Veluwe, en jeugdherberg in Overijsselquote:
@kwiwiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Zo dan intensieve jobquote:
Ah leukquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Airbnb op de Veluwe, en jeugdherberg in Overijssel
Het regent meters bierquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin met Geef mij nu je angst
Koos heeft er wel éénquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whut? Verrekte handig op reis, maar ook thuis.
Margriet kan niet wachtenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom kappen ze die persconferentie steeds af.
Nice.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef Karzai het volgende:
ik trek wel een kussensloop over mijn hoofd met twee gaten erin
Geen idee, was cheap dus ik vind het wel best allemaalquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah leuk
Ik las dat airbnb geen servicekosten meer mag berekenen. weet niet of je dat betaald hebt
Hella Huuk, weet ik hoe je dat schrijft. Corpsballentrutje datquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom kappen ze die persconferentie steeds af.
airbnb is fantastischquote:
Prachtige bijzondere plekjes om te overnachtenquote:
Het vernachelt hele steden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Prachtige bijzondere plekjes om te overnachten![]()
Ze moeten het alleen beter regelen, steden enzo
Ik heb vaak een rugzakjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verhuur maar aan normale mensen in plaats van aan rolkoffergespuis
ik las reigersquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
19:29
Reizigers die na 1 juni geen mondkapje dragen, kunnen een boete van 95 euro krijgen.
of een molo?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verhuur maar aan normale mensen in plaats van aan rolkoffergespuis
Nee, ik ben Manager Krommunicatiequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien wil @:-Miauw- wel architecte worden
Nou nou, we gaan Kwiwi niet zomaar afschrijven hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien wil @:-Miauw- wel architecte worden
rolkoffer, laptoptas en boodschappentasquote:
Ja dat zeg ik toch, beter regelen.quote:
Maar ze verzaakt d'r baanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nou, we gaan Kwiwi niet zomaar afschrijven hoor
Ik werk op de afdeling Coronaaiersquote:
Uitsloverquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rolkoffer, laptoptas en boodschappentas
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedenk goed wat je met je laatste Molo doet.
Zelfstandige huizen en appartementen moeten niet aan de markt onttrokken worden voor toerisme, wat mensen met hun zolderkamer of hooiberg doen, moeten ze wat mij betreft zelf weten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch, beter regelen.
Dan hoeft niet meteen het complete concept weg
Ik heb op een woonbootje overnacht aan een klein riviertje bij Wageningen.
Had niemand last van.
Dat was geweldig, dat kan prima blijven bestaan
i do not travel lightquote:
dat is toch niet aan jou om te bepalen als het niet jouw eigendom is?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfstandige huizen en appartementen moeten niet aan de markt onttrokken worden voor toerisme, wat mensen met hun zolderkamer of hooiberg doen, moeten ze wat mij betreft zelf weten.
Een x aantal dagen per jaar vind ik nog wel kunnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfstandige huizen en appartementen moeten niet aan de markt onttrokken worden voor toerisme, wat mensen met hun zolderkamer of hooiberg doen, moeten ze wat mij betreft zelf weten.
Niet volledig mee eensquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet aan mij, maar wel aan de wetgever. Daar heb je een wetgevende macht voor.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is toch niet aan jou om te bepalen als het niet jouw eigendom is?
Dit jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een x aantal dagen per jaar vind ik nog wel kunnen.
Truequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt de brug ook weleens open laten staan
Dan alleen als je als eigenaar zelf een paar dagen afwezig bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een x aantal dagen per jaar vind ik nog wel kunnen.
ja maar dat vind ik te ver gaan dus. Je kan bv wel vergunningen verlenen en als je zoveel keer de fout in gaat die vergunning intrekken. Maar om te bepalen dat je je eigendom niet mag verhuren gaat mij echt te verquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet aan mij, maar wel aan de wetgever. Daar heb je een wetgevende macht voor.
Interessante locatiequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga met collega's eten op de parkeerplaats van de Karwei. We hebben elkaar al maanden niet meer gezien.
Jippiejaaajaaajippiejippiejeejjjjquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga met collega's eten op de parkeerplaats van de Karwei. We hebben elkaar al maanden niet meer gezien.
Nooit gezienquote:
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is Hornbach toch? Of is het weer een ander.
Parkeerplaats van de McDonald's zelf mag niet, dus nu rijdt iedereen daar maar heenquote:
Tja wat is afwezig. Je bent ook afwezig als je bij je partner logeertquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan alleen als je als eigenaar zelf een paar dagen afwezig bent.
Verhuren is wat anders dan er een toeristentoko van maken. Amsterdammers kunnen geen huurwoning vinden omdat half Wuhan zo nodig een nachtje aan een gracht moet logeren. Als wetgever moet je dan keuzes maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik te ver gaan dus. Je kan bv wel vergunningen verlenen en als je zoveel keer de fout in gaat die vergunning intrekken. Maar om te bepalen dat je je eigendom niet mag verhuren gaat mij echt te ver
Alleen al door dat plaatje wil ik het niet zienquote:
Maar als je een huis een paar dagen verhuurt, kan een normale woningzoekende er al niet meer wonen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja wat is afwezig. Je bent ook afwezig als je bij je partner logeert![]()
Ik vind een x aantal dagen per jaar wel een prima idee. Zo kunnen mensen als Giannia unlight travellen, kunnen anderen er op verdienen zonder dat het ten koste gaat woningzoekenden en zo blijft de buurt ook leefbaar.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verhuren is wat anders dan er een toeristentoko van maken. Amsterdammers kunnen geen huurwoning vinden omdat half Wuhan zo nodig een nachtje aan een gracht moet logeren. Als wetgever moet je dan keuzes maken.
ook zonder airbnb vind ik het zonde dat hier de mooiste boerderijtjes en vakwerkhuisjes worden verhuurd als vakantiehuizen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja wat is afwezig. Je bent ook afwezig als je bij je partner logeert![]()
Ik vind een x aantal dagen per jaar wel een prima idee. Zo kunnen mensen als Giannia unlight travellen, kunnen anderen er op verdienen zonder dat het ten koste gaat woningzoekenden en zo blijft de buurt ook leefbaar.
ja amsterdam is natuurlijk uit de hand gelopen maar alsnog vind ik dat de overheid zich op dit gebied niet zo ver mag gaan om je zo te beperken in je eigendom.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verhuren is wat anders dan er een toeristentoko van maken. Amsterdammers kunnen geen huurwoning vinden omdat half Wuhan zo nodig een nachtje aan een gracht moet logeren. Als wetgever moet je dan keuzes maken.
Maar dat kan sowieso niet omdat het huis al bezet is door een andere stadgenootquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar als je een huis een paar dagen verhuurt, kan een normale woningzoekende er al niet meer wonen.
nee want het is al van iemandquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar als je een huis een paar dagen verhuurt, kan een normale woningzoekende er al niet meer wonen.
Waarom geen park?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Parkeerplaats van de McDonald's zelf mag niet, dus nu rijdt iedereen daar maar heen.
Daarom mijn stelling: als je een paar dagen een Chinees in je berging wil lagen logeren: prima. Maar verder echt paal en perk stellen aan die onzin.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
Sommige buurten hier zijn echt veranderd door massaal vakantieverhuur
jij gaat op je stedentrips nooit in een huur appartement?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom mijn stelling: als je een paar dagen een Chinees in je berging wil lagen logeren: prima. Maar verder echt paal en perk stellen aan die onzin.
ja dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook zonder airbnb vind ik het zonde dat hier de mooiste boerderijtjes en vakwerkhuisjes worden verhuurd als vakantiehuizen.
Maar goed, die verhuurder heeft het geld om zo'n ding te kopen, en ik niet
Maar je verandert wel hetgeen je huis is, je maakt er een commerciële instelling van. Dan kan je ook tafels neerzetten en koffie en gebak verkopen. Maar dat mag weer niet z rare verschillenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik te ver gaan dus. Je kan bv wel vergunningen verlenen en als je zoveel keer de fout in gaat die vergunning intrekken. Maar om te bepalen dat je je eigendom niet mag verhuren gaat mij echt te ver
staat die openbaar? ben wel benieuwd wat een kwiwi op haar blakon luistert..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was even een nieuwe spotify lijst aan het maken "chillen op m'n blakon"
Goede vraag, het was snel even een spontaan geïmproviseerd idee en verder totaal niet uitgedachtquote:
Typfoutje: bwalkonquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was even een nieuwe spotify lijst aan het maken "chillen op m'n blakon"
Nou ja dat heeft te maken met nog veel meer regels natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar je verandert wel hetgeen je huis is, je maakt er een commerciële instelling van. Dan kan je ook tafels neerzetten en koffie en gebak verkopen. Maar dat mag weer niet z rare verschillen
Er is nog een heel land om frigging Amsterdam heenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Miami beats met m'n palmboom naast mequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat die openbaar? ben wel benieuwd wat een kwiwi op haar blakon luistert..
Een particulier die eigenaar is van een huis kan dat een jaar verhuren aan een normale woningzoekende of aan 365 rolkoffers. Als jij het een paar dagen per jaar verhuurt aan een rolkoffer, is het toch feitelijk al niet meer beschikbaar op de woningmarkt?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dat kan sowieso niet omdat het huis al bezet is door een andere stadgenoot![]()
4 weken per jaar een toerist en de rest van de weken de stadgenoot zelf, daar kan ik wel mee leven.
Ja, maar ook daar is een woningtekort.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Er is nog een heel land om frigging Amsterdam heen
Ja dat zou je zeggen. Hier zijn buurten waar best veel kleine winkels het veld moesten ruimen daardoor. Denk aan dierenwinkels, dhz-zaakjes, boekenwinkels etc. die toeristen hebben daar niets aan dus minder inkomsten. En buurten zijn minder sociaal en er is minder sociale controle.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja amsterdam is natuurlijk uit de hand gelopen maar alsnog vind ik dat de overheid zich op dit gebied niet zo ver mag gaan om je zo te beperken in je eigendom.
hoe kut het ook is voor die amsterdammers![]()
Dit is mijn huis toch, als ik dit een op airbnb wil gooien en ik zorg er voor dat er geen overlast is voor de buren dan moet ik dat toch kunnen doen
Zullen we een scriptje schrijven dat elk woord automatisch aanpast?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou een custom autocorrect moeten hebben
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom mijn stelling: als je een paar dagen een Chinees in je berging wil lagen logeren: prima. Maar verder echt paal en perk stellen aan die onzin.
gelukkig welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Superaso datquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:52 schreef Karzai het volgende:
Ja Amsterdammers houden ook gewoon hun huis aan als ze met iemand anders samenwonen en verhuren hun huis dan vervolgens door, doet een vriend van mij ook
Allemaal naar CenterParcs dan maarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ook daar is een woningtekort.
Wat?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar ik vind als het mijn eigendom is is het mijn eigendomquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat zou je zeggen. Hier zijn buurten waar best veel kleine winkels het veld moesten ruimen daardoor. Denk aan dierenwinkels, dhz-zaakjes, boekenwinkels etc. die toeristen hebben daar niets aan dus minder inkomsten. En buurten zijn minder sociaal en er is minder sociale controle.
Dat zou een beetje overkwill zijn denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we een scriptje schrijven dat elk woord automatisch aanpast?
ik verwacht weer massaal toerisme hier de komende maanden..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:54 schreef Molo het volgende:
Gianni woont wel in een hele mooie omgeving, die kronkelweggetjes en watertjes
Hweel kwein bweetje mwaarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou een beetje overkwill zijn denk ik
Ho, dat bedoelde ik niet. Ik had het over iemand die zelf in het huis woont en het dan x dagen verhuurt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een particulier die eigenaar is van een huis kan dat een jaar verhuren aan een normale woningzoekende of aan 365 rolkoffers. Als jij het een paar dagen per jaar verhuurt aan een rolkoffer, is het toch feitelijk al niet meer beschikbaar op de woningmarkt?
Dat weet ik wel zeker jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verwacht weer massaal toerisme hier de komende maanden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja maar jouw huis staat in een buurt die niet jouw eigendom isquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar ik vind als het mijn eigendom is is het mijn eigendom
Precies.quote:
dat klopt :pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar jouw huis staat in een buurt die niet jouw eigendom is
Jezusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja dat wel, hij kweekt er ook nog af en toe wiet
cashcow
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker jawaar woonde jij ergens? misschien kunnen we een weekendje ruilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Phehehehe, hiep hiep hiepocrietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies.
Dat gezegd hebbende, verblijf ik in Boedapest altijd in een appartment dat ik huur bij die steunslurpende duivels van booking.com![]()
![]()
Helaasch, het staat nog steeds in Nederland en niet in de Vrijstaat Bitterbalstaniëquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar ik vind als het mijn eigendom is is het mijn eigendom
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:57 schreef Molo het volgende:
Benny Sings is trouwens echt het down broertje van The Beegees
Dit dusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:59 schreef Molo het volgende:
Kortom, Airbnb in extreme is kut en ongewenst.
Airbnb in essentie verder prrrrrima, mits goed stadsmanagement
Regio Rotterdamquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar woonde jij ergens? misschien kunnen we een weekendje ruilen
haha echt schandaligquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies.
Dat gezegd hebbende, verblijf ik in Boedapest altijd in een appartment dat ik huur bij die steunslurpende duivels van booking.com![]()
![]()
* googelt hoe je een vrijstaat start*quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaasch, het staat nog steeds in Nederland en niet in de Vrijstaat Bitterbalstanië
Ja serieus, koekoek. Ergerlijk gewoonquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik dacht dat hij niet helemaal goed was![]()
Zag hem een keertje live ergens, vaag figuur wel.
ja risicootjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jezus![]()
Die is straks zijn huis kwijt én heeft een dikke boete aan zijn broek![]()
Hopelijk vliegt er niets in de fik.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaasch, het staat nog steeds in Nederland en niet in de Vrijstaat Bitterbalstanië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
O ja, dat is dikke primaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ho, dat bedoelde ik niet. Ik had het over iemand die zelf in het huis woont en het dan x dagen verhuurt.
Ik ben dat ook weer gaan doenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies.
![]()
Baal nog steeds dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:01 schreef Arch-Indar het volgende:
We zaten in London paar jaar terug ook via airbnb in een prima huis daar.
Was gigantisch.
Altijd types die er misbruik van makenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat is dikke primaEn zo was airbnb ook ooit bedoeld.
Dat was wel een gaaf huis hèquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:01 schreef Arch-Indar het volgende:
We zaten in London paar jaar terug ook via airbnb in een prima huis daar.
Was gigantisch.
Yepquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat is dikke primaEn zo was airbnb ook ooit bedoeld.
Jeop jeop jeop jeopquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
lees nu pas waar je slaapt als jeop stedentrip bent buda
Ja dus? Ik wil weerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij bent pas nog in Londen geweest, en mocht gewoon langer blijven!
Joe!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als oud-inwoner moet ik zulke privileges kunnen hebben toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
daar kan ik voor 1 weekend wel een handbalsjaal overheen hangenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Regio Rotterdam![]()
Ik heb alleen geen voetbalsjaal aan de muur, maar kinderfoto's
Ken wel meer mensen die dat niet hebben gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dus? Ik wil weer![]()
En heb nog steeds geen english breakfast met patat gedaan
Vliegen was echt heel leukquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, idd. Niet voor herhaling vatbaar.
Op het vliegen na dan.
uhuh.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ken wel meer mensen die dat niet hebben gedaan![]()
![]()
Was lekker he A-I
wel met hasbrowns?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dus? Ik wil weer![]()
En heb nog steeds geen english breakfast met patat gedaan
Toffe stadquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
uhuh.
Moet maar weer eens naar Londen, want veel te lang geleden.
Ander stukje opzoeken dit keer.
Volgende keer zal ik wel boete doen in een gewoon hotelletje.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
lees nu pas waar je slaapt als jeop stedentrip bent buda
LOLquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kan ik voor 1 weekend wel een handbalsjaal overheen hangen
ja das hypocriet he :pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik wel boete doen in een gewoon hotelletje.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ken wel meer mensen die dat niet hebben gedaan![]()
![]()
Was lekker he A-I
Ja!!!! Ik ben voor!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vliegen was echt heel leukGenoten daarvan!
Misschien kunnen we een Berlijn meet doen
Ben ik ook voor. Mag ik mee? Londenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
uhuh.
Moet maar weer eens naar Londen, want veel te lang geleden.
Ander stukje opzoeken dit keer.
Berlijn is wel tofquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Ja!!!! Ik ben voor!
[..]
Ben ik ook voor. Mag ik mee? Londen![]()
Gewoon beide
Ja prima!quote:
Berlijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja prima!
Berlijn bedoel je? Of Londen?
Echt hoor, ik boek zó. Supertof zoiets
Zeker welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een hotel onttrekt niks aan de woningmarkt
Oh daar moest ik laatst nog aan denkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
Huis van oma van vriend in Amsterdam is opgekocht door hotel, voor uitbreiding
Dat onttrekt één groot huis of na splitsing vijf appartementen van de woningmarkt
Dass kann auch!quote:
FF lekker batsen nou klootviool.quote:
Begin oktober kan ik niet, dan kom ik net terug uit Portugalquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dass kann auch!
October für dass alternativen Octoberfest?
Vriendin woont nu in Bussum, maar de oma, die van dit (overigens andere) megapand, zit in een verpleeghuisquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh daar moest ik laatst nog aan denkenLiep door die straat en vroeg me af of ze er nog woonden.
Nee maar een appartement via booking wel:Pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een hotel onttrekt niks aan de woningmarkt
Dat is toch fantastisch manquote:
Mèn chickie heb toch ook een oto nòddig!quote:
Ik hopelijk ook, of Sloveniëquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Begin oktober kan ik niet, dan kom ik net terug uit Portugal
Ah okquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin woont nu in Bussum, maar de oma, die van dit (overigens andere) megapand, zit in een verpleeghuis
Niks van gemerkt met boekenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:12 schreef Koen66 het volgende:
Denk alleen dat als je met een groepje gaat je allemaal eigen kamers moet hebben nu
Ja, dat gaf ik toch net al toe?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar een appartement via booking wel:P
Nee Algarve danquote:
Nopequote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:16 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe seizoen Dead to me op netflix bingen vanavond![]()
Is er nog iemand die dat kijkt?
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:16 schreef kwiwi het volgende:
Vorige week al gezienquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:16 schreef kwiwi het volgende:
Tiger King heb ik nooit af kunnen kijken, de mensen waar het om draait zijn me te bizar.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik wil Tiger King nog zien maar steeds te futloos voor Netflix
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee Algarve dan
Maar moet even kijken wat het weer is in september, want misschien is Slovenië ook wel erg erg tof dan
ja maar is toch niet te doen dan dat je het hier zo verderfelijk vind maar het dan wel zelf doet tijdens je vakantiequote:
Geen mooie mannen daar helaasquote:
Nou heb ik gelukkig geen interesse in mannenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen mooie mannen daar helaas
Portugal ook niet trouwens
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Was vandaag bij de ikea. En hier zitten alle medewerkers met zo'n plastic kap op hun hoofd/voor hun gezicht, maar vervolgens raken ze wel alle producten en klantenkaarten met blote handen aan
Eerst je Billy even in de magnetron.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Was vandaag bij de ikea. En hier zitten alle medewerkers met zo'n plastic kap op hun hoofd/voor hun gezicht, maar vervolgens raken ze wel alle producten en klantenkaarten met blote handen aan
Kijken en beetje frummelen mag altijd ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou heb ik gelukkig geen interesse in mannenEn jij hebt Koos toch al?
Ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik doe het hoor![]()
Wie wil er nog meer mee?
Daaromquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja!
Het kost trouwens geen reet zie ik, zo'n reis
En thuis de zegeltjes likken die de kassajuf met haar blote handen heeft aangeraaktquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mensen![]()
Zag hier zaterdag iemand met kap over hoofd, mondkapje eronder, handschoenen aan
En dan vragen of ze contant mocht afrekenen en allemaal muntjes wisselen en doen met de cassiere. Kop van die laatste was priceless
Dat is in supermarkten toch eik niet anders?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Likkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En thuis de zegeltjes likken die de kassajuf met haar blote handen heeft aangeraakt
Welke debacles?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:25 schreef Molo het volgende:
Niet dat er nog iemand mee wil of durft na al die debakels
Schrijf ik dat zo?
Beter dan helemaal geen sex he.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En thuis de zegeltjes likken die de kassajuf met haar blote handen heeft aangeraakt
Ik zag wat je deedquote:
Schreibt mir einzzz!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Sign me up...
Maar dan in het duits?
Ich gehe mit?
We hadden ooit een Portugees op werkbezoek. Die begon de dag strak in het pak, maar naarmate de avond vorderde kwam er steeds meer borsthaar tevoorschijn en vroeg hij aan alle vrouwen of ze zijn litteken wilden zienquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijken en beetje frummelen mag altijd ja!
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hadden ooit een Portugees op werkbezoek. Die begon de dag strak in het pak, maar naarmate de avond vorderde kwam er steeds meer borsthaar tevoorschijn en vroeg hij aan alle vrouwen of ze zijn litteken wilden zien
En was het leuk op de Azoren?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ja zo zijn Portugezen wel ja![]()
Ik heb ooit de vraag gekregen van een gast die tien jaar jonger was dan ik of ik op de Azoren wilde langskomen bij hem![]()
Hij dacht dat ik heel arm was en daarom niet studeerde. Maar eigenlijk was ik toen gewoon al een oud lijk die allang afgestudeerd was.
Zijn hoofd toen ik dat lachend zei![]()
Klopt, ik spreek ze in ieder geval niet meerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zag wat je deed
Geloof niet dat er van die Londen club nog veel over zijn
Brexit?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt, ik spreek ze in ieder geval niet meer![]()
Dat is wel waar de ellende begon ja
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Sign me up...
Maar dan in het duits?
Ich gehe mit?
Weinig van gezienquote:
Ik zie een verbandquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt, ik spreek ze in ieder geval niet meer![]()
Dat is wel waar de ellende begon ja
Oeiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit duurde langer en het was nog veel ingewikkelder
Ga je mee naar Berlijn?quote:
In de reviews lees ik: “Dat is wel waar de ellende begon ja”quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ga je mee naar Berlijn?![]()
Geldt voor iedereen trouwens. Doe eens wild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |