Mag een tolk maar 20 minuten tolken?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het duurde met de vragen te lang voor 1 tolk
ja maar deze is niet Irma.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het duurde met de vragen te lang voor 1 tolk
ik heb het begin gemist. dus waarschijnlijk het belangrijkstequote:
Kwiwiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Oh er is weer een persco bezig? Nog interessante veranderingen?
we geven irma2 een kansquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja maar deze is niet Irma.
[..]
ik heb het begin gemist. dus waarschijnlijk het belangrijkste
@kwiwiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Oh er is weer een persco bezig? Nog interessante veranderingen?
en trekken je gouden tandenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je uit Zwitserland komt moet je zes weken in quarantaine
Te intensief/vermoeiend voor eentjequote:
Bij ons hoef je je gelukkig niet meteen uit te schrijven als je afgestudeerd bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Huh maar je bent toch geen stuudje meer?
Whut? Verrekte handig op reis, maar ook thuis.quote:
Airbnb op de Veluwe, en jeugdherberg in Overijsselquote:
@kwiwiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Oh er is weer een persco bezig? Nog interessante veranderingen?
Zo dan intensieve jobquote:
Ah leukquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Airbnb op de Veluwe, en jeugdherberg in Overijssel
Het regent meters bierquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin met Geef mij nu je angst
Koos heeft er wel éénquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whut? Verrekte handig op reis, maar ook thuis.
Margriet kan niet wachtenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom kappen ze die persconferentie steeds af.
Nice.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef Karzai het volgende:
ik trek wel een kussensloop over mijn hoofd met twee gaten erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |