waarheen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
Ik heb alweer twee vakanties gepland, zin in nog een derde boeken, alleen mijn rekening is leeg
Ik durf het nog nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
Ik heb alweer twee vakanties gepland, zin in nog een derde boeken, alleen mijn rekening is leeg
Als je uit Zwitserland komt moet je zes weken in quarantainequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Oh er is weer een persco bezig? Nog interessante veranderingen?
Credit card to the maxquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
Mag een tolk maar 20 minuten tolken?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het duurde met de vragen te lang voor 1 tolk
ja maar deze is niet Irma.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het duurde met de vragen te lang voor 1 tolk
ik heb het begin gemist. dus waarschijnlijk het belangrijkstequote:
Kwiwiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
we geven irma2 een kansquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja maar deze is niet Irma.
[..]
ik heb het begin gemist. dus waarschijnlijk het belangrijkste
@kwiwiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
en trekken je gouden tandenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je uit Zwitserland komt moet je zes weken in quarantaine
Te intensief/vermoeiend voor eentjequote:
Bij ons hoef je je gelukkig niet meteen uit te schrijven als je afgestudeerd bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Huh maar je bent toch geen stuudje meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |