Neen. Wel met vrienden, op anderhalf meter.quote:
hoe gaan ze dat checken dan :pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neen. Wel met vrienden, op anderhalf meter.
Met de mensen met wie je in huis woont mag je op schoot zitten.
Ha, kom gaan we uit eten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vereniging wat?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Als de vereniging weer beperkt open mag mag mijn commissie de eerste activiteit organiseren. Ik weet niet of ik daar blij mee ben.
-quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
Niemand zei iets over wel/niet thuiswerken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik: "Yay, we mogen weer naar restaurants!"
Moeder: "Jullie moeten sparen nu."
Ik: "We mogen alle ouders die hard hebben meegeholpen met het klussen toch wel mee uit eten nemen?"
Moeder: "Oh ja, dat wel." *stuurt lijst aan potentiële restaurants
Studentenvereniging. Het is onduidelijk of deze open mag aangezien het niet altijd helemaal duidelijk is of we onder horeca of feestcafé vallen. Als hij open mag moet de commissie waar ik hoofd van ben iets organiserenquote:
Nee maar bestel wel regelmatig bij de restaurants waar ik eigenlijk zou willen gaan eten, beetje uit solidariteit ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al iets ergens gereserveerd trouwens?
zouden sommige bedrijven dit niet gebruiken om veel kleiner te gaan huren zodat ze minder huurkosten hebben?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot december 2022 zitten we nog wel thuis.
Even voor Henk en Ingrid uitleggen wat een dashboard isquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een ontzettend kansloos gelul van Hugo
Ik was dit weekend ik denk op 4,5 mm afstand met mijn vrienden. Was wel fantastischquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er ook wel lekker op tijd meequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even voor Henk en Ingrid uitleggen wat een dashboard is
Niet op -15 cm?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was dit weekend ik denk op 4,5 mm afstand met mijn vrienden. Was wel fantastisch
Jij ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot december 2022 zitten we nog wel thuis.
Moloquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was dit weekend ik denk op 4,5 mm afstand met mijn vrienden. Was wel fantastisch
Nopequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
zouden ze ook kunnen tolken zonder mondbewegingen?
Kan een vrouw pijpen zonder mondbewegingen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
zouden ze ook kunnen tolken zonder mondbewegingen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan een vrouw pijpen zonder mondbewegingen?
Ligt aan de grootte van de penorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan een vrouw pijpen zonder mondbewegingen?
Huh maar je bent toch geen stuudje meer?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Studentenvereniging. Het is onduidelijk of deze open mag aangezien het niet altijd helemaal duidelijk is of we onder horeca of feestcafé vallen. Als hij open mag moet de commissie waar ik hoofd van ben iets organiseren.
waarheen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
Ik heb alweer twee vakanties gepland, zin in nog een derde boeken, alleen mijn rekening is leeg
Ik durf het nog nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
Ik heb alweer twee vakanties gepland, zin in nog een derde boeken, alleen mijn rekening is leeg
Als je uit Zwitserland komt moet je zes weken in quarantainequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Oh er is weer een persco bezig? Nog interessante veranderingen?
Credit card to the maxquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
Mag een tolk maar 20 minuten tolken?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het duurde met de vragen te lang voor 1 tolk
ja maar deze is niet Irma.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het duurde met de vragen te lang voor 1 tolk
ik heb het begin gemist. dus waarschijnlijk het belangrijkstequote:
Kwiwiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
we geven irma2 een kansquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja maar deze is niet Irma.
[..]
ik heb het begin gemist. dus waarschijnlijk het belangrijkste
@kwiwiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
en trekken je gouden tandenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je uit Zwitserland komt moet je zes weken in quarantaine
Te intensief/vermoeiend voor eentjequote:
nee! Irma4life!quote:
Bij ons hoef je je gelukkig niet meteen uit te schrijven als je afgestudeerd bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Huh maar je bent toch geen stuudje meer?
Whut? Verrekte handig op reis, maar ook thuis.quote:
Airbnb op de Veluwe, en jeugdherberg in Overijsselquote:
@kwiwiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Zo dan intensieve jobquote:
Ah leukquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Airbnb op de Veluwe, en jeugdherberg in Overijssel
Het regent meters bierquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin met Geef mij nu je angst
Koos heeft er wel éénquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whut? Verrekte handig op reis, maar ook thuis.
Margriet kan niet wachtenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom kappen ze die persconferentie steeds af.
Nice.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef Karzai het volgende:
ik trek wel een kussensloop over mijn hoofd met twee gaten erin
Geen idee, was cheap dus ik vind het wel best allemaalquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah leuk
Ik las dat airbnb geen servicekosten meer mag berekenen. weet niet of je dat betaald hebt
Hella Huuk, weet ik hoe je dat schrijft. Corpsballentrutje datquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom kappen ze die persconferentie steeds af.
airbnb is fantastischquote:
Prachtige bijzondere plekjes om te overnachtenquote:
Het vernachelt hele steden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Prachtige bijzondere plekjes om te overnachten![]()
Ze moeten het alleen beter regelen, steden enzo
Ik heb vaak een rugzakjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verhuur maar aan normale mensen in plaats van aan rolkoffergespuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |