abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:51:33 #151
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193211982
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ook zonder airbnb vind ik het zonde dat hier de mooiste boerderijtjes en vakwerkhuisjes worden verhuurd als vakantiehuizen.
Maar goed, die verhuurder heeft het geld om zo'n ding te kopen, en ik niet ;(
ja dat is wel jammer.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:51:33 #152
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193211983
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja maar dat vind ik te ver gaan dus. Je kan bv wel vergunningen verlenen en als je zoveel keer de fout in gaat die vergunning intrekken. Maar om te bepalen dat je je eigendom niet mag verhuren gaat mij echt te ver
Maar je verandert wel hetgeen je huis is, je maakt er een commerciële instelling van. Dan kan je ook tafels neerzetten en koffie en gebak verkopen. Maar dat mag weer niet z rare verschillen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193211984
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Was even een nieuwe spotify lijst aan het maken "chillen op m'n blakon" :D
staat die openbaar? ben wel benieuwd wat een kwiwi op haar blakon luistert..
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:51:46 #154
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193211988
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom geen park?
Goede vraag, het was snel even een spontaan geïmproviseerd idee en verder totaal niet uitgedacht _O-.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:51:48 #155
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193211993
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef Koen66 het volgende:

[..]

True :@
@:kwiwi O+
*;
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193211997
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Was even een nieuwe spotify lijst aan het maken "chillen op m'n blakon" :D
Typfoutje: bwalkon :P
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:52:05 #157
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193212002
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Maar je verandert wel hetgeen je huis is, je maakt er een commerciële instelling van. Dan kan je ook tafels neerzetten en koffie en gebak verkopen. Maar dat mag weer niet z rare verschillen
Nou ja dat heeft te maken met nog veel meer regels natuurlijk :P
pi_193212011
Ja Amsterdammers houden ook gewoon hun huis aan als ze met iemand anders samenwonen en verhuren hun huis dan vervolgens door, doet een vriend van mij ook
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:52:31 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212015
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Verhuren is wat anders dan er een toeristentoko van maken. Amsterdammers kunnen geen huurwoning vinden omdat half Wuhan zo nodig een nachtje aan een gracht moet logeren. Als wetgever moet je dan keuzes maken.
Er is nog een heel land om frigging Amsterdam heen :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193212038
moet ook wel als je relatie uit gaat sta je op straat en sta je achteraan de rij
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:53:35 #161
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193212050
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]

staat die openbaar? ben wel benieuwd wat een kwiwi op haar blakon luistert..
Nee volgens mij niet. Miami beats met m'n palmboom naast me :D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:53:45 #162
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193212061
*zoekt playlist @kwiwi
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:54:05 #163
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193212071
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Typfoutje: bwalkon :P
Ik zou een custom autocorrect moeten hebben :+
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193212079
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Maar dat kan sowieso niet omdat het huis al bezet is door een andere stadgenoot :+
4 weken per jaar een toerist en de rest van de weken de stadgenoot zelf, daar kan ik wel mee leven.
Een particulier die eigenaar is van een huis kan dat een jaar verhuren aan een normale woningzoekende of aan 365 rolkoffers. Als jij het een paar dagen per jaar verhuurt aan een rolkoffer, is het toch feitelijk al niet meer beschikbaar op de woningmarkt?
pi_193212098
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Er is nog een heel land om frigging Amsterdam heen :+
Ja, maar ook daar is een woningtekort.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:54:56 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212101
Gianni woont wel in een hele mooie omgeving, die kronkelweggetjes en watertjes _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:55:03 #167
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212103
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja amsterdam is natuurlijk uit de hand gelopen maar alsnog vind ik dat de overheid zich op dit gebied niet zo ver mag gaan om je zo te beperken in je eigendom.

hoe kut het ook is voor die amsterdammers :P

Dit is mijn huis toch, als ik dit een op airbnb wil gooien en ik zorg er voor dat er geen overlast is voor de buren dan moet ik dat toch kunnen doen :P
Ja dat zou je zeggen. Hier zijn buurten waar best veel kleine winkels het veld moesten ruimen daardoor. Denk aan dierenwinkels, dhz-zaakjes, boekenwinkels etc. die toeristen hebben daar niets aan dus minder inkomsten. En buurten zijn minder sociaal en er is minder sociale controle.
With the stars as her umbrella
pi_193212113
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik zou een custom autocorrect moeten hebben :+
Zullen we een scriptje schrijven dat elk woord automatisch aanpast? :+
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:55:19 #169
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212115
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Daarom mijn stelling: als je een paar dagen een Chinees in je berging wil lagen logeren: prima. Maar verder echt paal en perk stellen aan die onzin.

:P
_O-
With the stars as her umbrella
pi_193212130
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Er is nog een heel land om frigging Amsterdam heen :+
gelukkig wel *O*

heb overigens nog nooit in een stad geslapen waar het zo extreem is als hoe het van Amsterdam wordt geschetst.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:56:03 #171
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212135
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:52 schreef Karzai het volgende:
Ja Amsterdammers houden ook gewoon hun huis aan als ze met iemand anders samenwonen en verhuren hun huis dan vervolgens door, doet een vriend van mij ook
Superaso dat :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:56:12 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212138
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, maar ook daar is een woningtekort.
Allemaal naar CenterParcs dan maar O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:56:18 #173
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212143
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Er is nog een heel land om frigging Amsterdam heen :+
Wat?
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:56:29 #174
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193212153
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:55 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja dat zou je zeggen. Hier zijn buurten waar best veel kleine winkels het veld moesten ruimen daardoor. Denk aan dierenwinkels, dhz-zaakjes, boekenwinkels etc. die toeristen hebben daar niets aan dus minder inkomsten. En buurten zijn minder sociaal en er is minder sociale controle.
ja dat weet ik. maar ik vind als het mijn eigendom is is het mijn eigendom :P
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:56:32 #175
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193212156
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Zullen we een scriptje schrijven dat elk woord automatisch aanpast? :+
Dat zou een beetje overkwill zijn denk ik ;)
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193212178
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:54 schreef Molo het volgende:
Gianni woont wel in een hele mooie omgeving, die kronkelweggetjes en watertjes _O_
ik verwacht weer massaal toerisme hier de komende maanden..
pi_193212184
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Superaso dat :')
tja dat wel, hij kweekt er ook nog af en toe wiet
cashcow
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:57:20 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212194
Benny Sings is trouwens echt het down broertje van The Beegees :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:57:41 #179
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193212209
Dat was lekkere kwoffie
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193212214
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat zou een beetje overkwill zijn denk ik ;)
Hweel kwein bweetje mwaar :@
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:57:55 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212215
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wat?
oO<
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:58:02 #182
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212223
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Een particulier die eigenaar is van een huis kan dat een jaar verhuren aan een normale woningzoekende of aan 365 rolkoffers. Als jij het een paar dagen per jaar verhuurt aan een rolkoffer, is het toch feitelijk al niet meer beschikbaar op de woningmarkt?
Ho, dat bedoelde ik niet. Ik had het over iemand die zelf in het huis woont en het dan x dagen verhuurt.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:58:26 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212242
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:57 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik verwacht weer massaal toerisme hier de komende maanden..
Dat weet ik wel zeker ja

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:58:45 #184
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212250
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja dat weet ik. maar ik vind als het mijn eigendom is is het mijn eigendom :P
Ja maar jouw huis staat in een buurt die niet jouw eigendom is :+
With the stars as her umbrella
pi_193212252
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Allemaal naar CenterParcs dan maar O+
Precies.

Dat gezegd hebbende, verblijf ik in Boedapest altijd in een appartment dat ik huur bij die steunslurpende duivels van booking.com _O_ _O_ _O_
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:59:08 #186
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193212261
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja maar jouw huis staat in een buurt die niet jouw eigendom is :+
dat klopt :p
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:59:24 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212272
Kortom, Airbnb in extreme is kut en ongewenst.
Airbnb in essentie verder prrrrrima, mits goed stadsmanagement
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:59:26 #188
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212274
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:57 schreef Karzai het volgende:

[..]

tja dat wel, hij kweekt er ook nog af en toe wiet
cashcow
Jezus _O-
Die is straks zijn huis kwijt én heeft een dikke boete aan zijn broek :')
Hopelijk vliegt er niets in de fik.
With the stars as her umbrella
pi_193212277
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker ja

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar woonde jij ergens? misschien kunnen we een weekendje ruilen :P
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:59:49 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212291
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Precies.

Dat gezegd hebbende, verblijf ik in Boedapest altijd in een appartment dat ik huur bij die steunslurpende duivels van booking.com _O_ _O_ _O_
Phehehehe, hiep hiep hiepocriet O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193212298
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja dat weet ik. maar ik vind als het mijn eigendom is is het mijn eigendom :P
Helaasch, het staat nog steeds in Nederland en niet in de Vrijstaat Bitterbalstanië :+
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:00:02 #192
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212301
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:57 schreef Molo het volgende:
Benny Sings is trouwens echt het down broertje van The Beegees :')
Ja _O-

Ik dacht dat hij niet helemaal goed was :@
Zag hem een keertje live ergens, vaag figuur wel.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:00:23 #193
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193212314
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:59 schreef Molo het volgende:
Kortom, Airbnb in extreme is kut en ongewenst.
Airbnb in essentie verder prrrrrima, mits goed stadsmanagement
Dit dus :Y
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:00:31 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212316
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:59 schreef gianni61 het volgende:

[..]

waar woonde jij ergens? misschien kunnen we een weekendje ruilen :P
Regio Rotterdam :P

Ik heb alleen geen voetbalsjaal aan de muur, maar kinderfoto's :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193212325
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Precies.

Dat gezegd hebbende, verblijf ik in Boedapest altijd in een appartment dat ik huur bij die steunslurpende duivels van booking.com _O_ _O_ _O_
haha echt schandalig
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:00:53 #196
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193212333
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Helaasch, het staat nog steeds in Nederland en niet in de Vrijstaat Bitterbalstanië :+
* googelt hoe je een vrijstaat start*
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:00:53 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212335
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:00 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja _O-

Ik dacht dat hij niet helemaal goed was :@
Zag hem een keertje live ergens, vaag figuur wel.
Ja serieus, koekoek. Ergerlijk gewoon
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193212336
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:59 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Jezus _O-
Die is straks zijn huis kwijt én heeft een dikke boete aan zijn broek :')
Hopelijk vliegt er niets in de fik.
ja risicootje
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2020 @ 20:01:02 #199
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193212339
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Helaasch, het staat nog steeds in Nederland en niet in de Vrijstaat Bitterbalstanië :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:01:04 #200
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193212342
We zaten in London paar jaar terug ook via airbnb in een prima huis daar.

Was gigantisch.
Bis vincit qui se vincit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')