abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:51:33 #151
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193211982
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ook zonder airbnb vind ik het zonde dat hier de mooiste boerderijtjes en vakwerkhuisjes worden verhuurd als vakantiehuizen.
Maar goed, die verhuurder heeft het geld om zo'n ding te kopen, en ik niet ;(
ja dat is wel jammer.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:51:33 #152
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193211983
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja maar dat vind ik te ver gaan dus. Je kan bv wel vergunningen verlenen en als je zoveel keer de fout in gaat die vergunning intrekken. Maar om te bepalen dat je je eigendom niet mag verhuren gaat mij echt te ver
Maar je verandert wel hetgeen je huis is, je maakt er een commerciële instelling van. Dan kan je ook tafels neerzetten en koffie en gebak verkopen. Maar dat mag weer niet z rare verschillen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193211984
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Was even een nieuwe spotify lijst aan het maken "chillen op m'n blakon" :D
staat die openbaar? ben wel benieuwd wat een kwiwi op haar blakon luistert..
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:51:46 #154
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193211988
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom geen park?
Goede vraag, het was snel even een spontaan geïmproviseerd idee en verder totaal niet uitgedacht _O-.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:51:48 #155
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193211993
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef Koen66 het volgende:

[..]

True :@
@:kwiwi O+
*;
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193211997
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Was even een nieuwe spotify lijst aan het maken "chillen op m'n blakon" :D
Typfoutje: bwalkon :P
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:52:05 #157
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193212002
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Maar je verandert wel hetgeen je huis is, je maakt er een commerciële instelling van. Dan kan je ook tafels neerzetten en koffie en gebak verkopen. Maar dat mag weer niet z rare verschillen
Nou ja dat heeft te maken met nog veel meer regels natuurlijk :P
pi_193212011
Ja Amsterdammers houden ook gewoon hun huis aan als ze met iemand anders samenwonen en verhuren hun huis dan vervolgens door, doet een vriend van mij ook
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:52:31 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212015
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Verhuren is wat anders dan er een toeristentoko van maken. Amsterdammers kunnen geen huurwoning vinden omdat half Wuhan zo nodig een nachtje aan een gracht moet logeren. Als wetgever moet je dan keuzes maken.
Er is nog een heel land om frigging Amsterdam heen :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193212038
moet ook wel als je relatie uit gaat sta je op straat en sta je achteraan de rij
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:53:35 #161
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193212050
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]

staat die openbaar? ben wel benieuwd wat een kwiwi op haar blakon luistert..
Nee volgens mij niet. Miami beats met m'n palmboom naast me :D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:53:45 #162
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193212061
*zoekt playlist @kwiwi
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:54:05 #163
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193212071
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Typfoutje: bwalkon :P
Ik zou een custom autocorrect moeten hebben :+
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193212079
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Maar dat kan sowieso niet omdat het huis al bezet is door een andere stadgenoot :+
4 weken per jaar een toerist en de rest van de weken de stadgenoot zelf, daar kan ik wel mee leven.
Een particulier die eigenaar is van een huis kan dat een jaar verhuren aan een normale woningzoekende of aan 365 rolkoffers. Als jij het een paar dagen per jaar verhuurt aan een rolkoffer, is het toch feitelijk al niet meer beschikbaar op de woningmarkt?
pi_193212098
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Er is nog een heel land om frigging Amsterdam heen :+
Ja, maar ook daar is een woningtekort.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:54:56 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212101
Gianni woont wel in een hele mooie omgeving, die kronkelweggetjes en watertjes _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:55:03 #167
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212103
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja amsterdam is natuurlijk uit de hand gelopen maar alsnog vind ik dat de overheid zich op dit gebied niet zo ver mag gaan om je zo te beperken in je eigendom.

hoe kut het ook is voor die amsterdammers :P

Dit is mijn huis toch, als ik dit een op airbnb wil gooien en ik zorg er voor dat er geen overlast is voor de buren dan moet ik dat toch kunnen doen :P
Ja dat zou je zeggen. Hier zijn buurten waar best veel kleine winkels het veld moesten ruimen daardoor. Denk aan dierenwinkels, dhz-zaakjes, boekenwinkels etc. die toeristen hebben daar niets aan dus minder inkomsten. En buurten zijn minder sociaal en er is minder sociale controle.
With the stars as her umbrella
pi_193212113
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik zou een custom autocorrect moeten hebben :+
Zullen we een scriptje schrijven dat elk woord automatisch aanpast? :+
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:55:19 #169
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212115
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Daarom mijn stelling: als je een paar dagen een Chinees in je berging wil lagen logeren: prima. Maar verder echt paal en perk stellen aan die onzin.

:P
_O-
With the stars as her umbrella
pi_193212130
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Er is nog een heel land om frigging Amsterdam heen :+
gelukkig wel *O*

heb overigens nog nooit in een stad geslapen waar het zo extreem is als hoe het van Amsterdam wordt geschetst.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:56:03 #171
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212135
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:52 schreef Karzai het volgende:
Ja Amsterdammers houden ook gewoon hun huis aan als ze met iemand anders samenwonen en verhuren hun huis dan vervolgens door, doet een vriend van mij ook
Superaso dat :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:56:12 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212138
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, maar ook daar is een woningtekort.
Allemaal naar CenterParcs dan maar O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:56:18 #173
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212143
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Er is nog een heel land om frigging Amsterdam heen :+
Wat?
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:56:29 #174
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193212153
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:55 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja dat zou je zeggen. Hier zijn buurten waar best veel kleine winkels het veld moesten ruimen daardoor. Denk aan dierenwinkels, dhz-zaakjes, boekenwinkels etc. die toeristen hebben daar niets aan dus minder inkomsten. En buurten zijn minder sociaal en er is minder sociale controle.
ja dat weet ik. maar ik vind als het mijn eigendom is is het mijn eigendom :P
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:56:32 #175
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193212156
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Zullen we een scriptje schrijven dat elk woord automatisch aanpast? :+
Dat zou een beetje overkwill zijn denk ik ;)
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')