Niks van gemerkt met boekenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:12 schreef Koen66 het volgende:
Denk alleen dat als je met een groepje gaat je allemaal eigen kamers moet hebben nu
Ja, dat gaf ik toch net al toe?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar een appartement via booking wel:P
Nee Algarve danquote:
Nopequote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:16 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe seizoen Dead to me op netflix bingen vanavond![]()
Is er nog iemand die dat kijkt?
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:16 schreef kwiwi het volgende:
Vorige week al gezienquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:16 schreef kwiwi het volgende:
Tiger King heb ik nooit af kunnen kijken, de mensen waar het om draait zijn me te bizar.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik wil Tiger King nog zien maar steeds te futloos voor Netflix
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee Algarve dan
Maar moet even kijken wat het weer is in september, want misschien is Slovenië ook wel erg erg tof dan
ja maar is toch niet te doen dan dat je het hier zo verderfelijk vind maar het dan wel zelf doet tijdens je vakantiequote:
Geen mooie mannen daar helaasquote:
Nou heb ik gelukkig geen interesse in mannenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen mooie mannen daar helaas
Portugal ook niet trouwens
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Was vandaag bij de ikea. En hier zitten alle medewerkers met zo'n plastic kap op hun hoofd/voor hun gezicht, maar vervolgens raken ze wel alle producten en klantenkaarten met blote handen aan
Eerst je Billy even in de magnetron.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Was vandaag bij de ikea. En hier zitten alle medewerkers met zo'n plastic kap op hun hoofd/voor hun gezicht, maar vervolgens raken ze wel alle producten en klantenkaarten met blote handen aan
Kijken en beetje frummelen mag altijd ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou heb ik gelukkig geen interesse in mannenEn jij hebt Koos toch al?
Ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik doe het hoor![]()
Wie wil er nog meer mee?
Daaromquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja!
Het kost trouwens geen reet zie ik, zo'n reis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |