abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:13:54 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212737
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:12 schreef Koen66 het volgende:
Denk alleen dat als je met een groepje gaat je allemaal eigen kamers moet hebben nu
Niks van gemerkt met boeken

Boeit hun wat zeg :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193212738
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee maar een appartement via booking wel:P
Ja, dat gaf ik toch net al toe? :P
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:14:03 #253
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212740
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:14:23 #254
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193212748
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik hopelijk ook, of Slovenië :P
Slovenië, tof land O+
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:14:31 #255
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212752
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik hopelijk ook, of Slovenië :P
Echt? _O-
Vast niet in Lissabon :+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:16:12 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212789
quote:
November?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:16:28 #257
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193212798
Nieuwe seizoen Dead to me op netflix bingen vanavond O+ :9 Is er nog iemand die dat kijkt?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:16:43 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212805
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:14 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Echt? _O-
Vast niet in Lissabon :+
Nee Algarve dan

Maar moet even kijken wat het weer is in september, want misschien is Slovenië ook wel erg erg tof dan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:17:05 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212817
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:16 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe seizoen Dead to me op netflix bingen vanavond O+ :9 Is er nog iemand die dat kijkt?
Nope :D

Ik wil Tiger King nog zien maar steeds te futloos voor Netflix :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:17:06 #260
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212818
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:16 schreef Molo het volgende:

[..]

November?
Gaat hier tot de 6e.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:17:31 #261
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212832
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:16 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe seizoen Dead to me op netflix bingen vanavond O+ :9 Is er nog iemand die dat kijkt?
Ja :D
Leuke serie. moet nog beginnen aan het tweede seizoen.
With the stars as her umbrella
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2020 @ 20:17:52 #262
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193212844
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:16 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe seizoen Dead to me op netflix bingen vanavond O+ :9 Is er nog iemand die dat kijkt?
Vorige week al gezien :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:18:04 #263
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193212849
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Nope :D

Ik wil Tiger King nog zien maar steeds te futloos voor Netflix :')
Tiger King heb ik nooit af kunnen kijken, de mensen waar het om draait zijn me te bizar.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:19:28 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212881
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:17 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Gaat hier tot de 6e.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193212884
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee Algarve dan

Maar moet even kijken wat het weer is in september, want misschien is Slovenië ook wel erg erg tof dan
:9
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:19:57 #266
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193212897
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, dat gaf ik toch net al toe? :P
ja maar is toch niet te doen dan dat je het hier zo verderfelijk vind maar het dan wel zelf doet tijdens je vakantie :P
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:20:05 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212902
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:9
Geen mooie mannen daar helaas

Portugal ook niet trouwens :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:21:44 #268
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193212934
Was vandaag bij de ikea. En hier zitten alle medewerkers met zo'n plastic kap op hun hoofd/voor hun gezicht, maar vervolgens raken ze wel alle producten en klantenkaarten met blote handen aan :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193212963
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Geen mooie mannen daar helaas

Portugal ook niet trouwens :')
Nou heb ik gelukkig geen interesse in mannen _O- En jij hebt Koos toch al? :P
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:23:50 #270
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193212975
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:19 schreef Molo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik doe het hoor _O-

Wie wil er nog meer mee? :+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:23:55 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212976
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Was vandaag bij de ikea. En hier zitten alle medewerkers met zo'n plastic kap op hun hoofd/voor hun gezicht, maar vervolgens raken ze wel alle producten en klantenkaarten met blote handen aan :')
_O-

Mensen :')

Zag hier zaterdag iemand met kap over hoofd, mondkapje eronder, handschoenen aan

En dan vragen of ze contant mocht afrekenen en allemaal muntjes wisselen en doen met de cassiere. Kop van die laatste was priceless O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193212988
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Was vandaag bij de ikea. En hier zitten alle medewerkers met zo'n plastic kap op hun hoofd/voor hun gezicht, maar vervolgens raken ze wel alle producten en klantenkaarten met blote handen aan :')
Eerst je Billy even in de magnetron. :+

Wat heb je gekocht?
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:24:18 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193212990
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nou heb ik gelukkig geen interesse in mannen _O- En jij hebt Koos toch al? :P
Kijken en beetje frummelen mag altijd ja! :{w
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:24:37 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193213000
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:23 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik doe het hoor _O-

Wie wil er nog meer mee? :+
Ja!

Het kost trouwens geen reet zie ik, zo'n reis :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:24:55 #275
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193213008
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja!

Het kost trouwens geen reet zie ik, zo'n reis :o
Daarom *O*
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')