Toffe stadquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
uhuh.
Moet maar weer eens naar Londen, want veel te lang geleden.
Ander stukje opzoeken dit keer.
Volgende keer zal ik wel boete doen in een gewoon hotelletje.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
lees nu pas waar je slaapt als jeop stedentrip bent buda
LOLquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kan ik voor 1 weekend wel een handbalsjaal overheen hangen
ja das hypocriet he :pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik wel boete doen in een gewoon hotelletje.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ken wel meer mensen die dat niet hebben gedaan![]()
![]()
Was lekker he A-I
Ja!!!! Ik ben voor!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vliegen was echt heel leukGenoten daarvan!
Misschien kunnen we een Berlijn meet doen
Ben ik ook voor. Mag ik mee? Londenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
uhuh.
Moet maar weer eens naar Londen, want veel te lang geleden.
Ander stukje opzoeken dit keer.
Berlijn is wel tofquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Ja!!!! Ik ben voor!
[..]
Ben ik ook voor. Mag ik mee? Londen![]()
Gewoon beide
Ja prima!quote:
Berlijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja prima!
Berlijn bedoel je? Of Londen?
Echt hoor, ik boek zó. Supertof zoiets
Zeker welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een hotel onttrekt niks aan de woningmarkt
Oh daar moest ik laatst nog aan denkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
Huis van oma van vriend in Amsterdam is opgekocht door hotel, voor uitbreiding
Dat onttrekt één groot huis of na splitsing vijf appartementen van de woningmarkt
Dass kann auch!quote:
FF lekker batsen nou klootviool.quote:
Begin oktober kan ik niet, dan kom ik net terug uit Portugalquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dass kann auch!
October für dass alternativen Octoberfest?
Vriendin woont nu in Bussum, maar de oma, die van dit (overigens andere) megapand, zit in een verpleeghuisquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh daar moest ik laatst nog aan denkenLiep door die straat en vroeg me af of ze er nog woonden.
Nee maar een appartement via booking wel:Pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een hotel onttrekt niks aan de woningmarkt
Dat is toch fantastisch manquote:
Mèn chickie heb toch ook een oto nòddig!quote:
Ik hopelijk ook, of Sloveniëquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Begin oktober kan ik niet, dan kom ik net terug uit Portugal
Ah okquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin woont nu in Bussum, maar de oma, die van dit (overigens andere) megapand, zit in een verpleeghuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |