O ja, dat is dikke primaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ho, dat bedoelde ik niet. Ik had het over iemand die zelf in het huis woont en het dan x dagen verhuurt.
Ik ben dat ook weer gaan doenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies.
Dat gezegd hebbende, verblijf ik in Boedapest altijd in een appartment dat ik huur bij die steunslurpende duivels van booking.com![]()
![]()
Baal nog steeds dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:01 schreef Arch-Indar het volgende:
We zaten in London paar jaar terug ook via airbnb in een prima huis daar.
Was gigantisch.
Altijd types die er misbruik van makenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat is dikke primaEn zo was airbnb ook ooit bedoeld.
Dat was wel een gaaf huis hèquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:01 schreef Arch-Indar het volgende:
We zaten in London paar jaar terug ook via airbnb in een prima huis daar.
Was gigantisch.
Yepquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat is dikke primaEn zo was airbnb ook ooit bedoeld.
Jeop jeop jeop jeopquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
lees nu pas waar je slaapt als jeop stedentrip bent buda
Ja dus? Ik wil weerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij bent pas nog in Londen geweest, en mocht gewoon langer blijven!
Joe!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als oud-inwoner moet ik zulke privileges kunnen hebben toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
daar kan ik voor 1 weekend wel een handbalsjaal overheen hangenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Regio Rotterdam![]()
Ik heb alleen geen voetbalsjaal aan de muur, maar kinderfoto's
Ken wel meer mensen die dat niet hebben gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dus? Ik wil weer![]()
En heb nog steeds geen english breakfast met patat gedaan
Vliegen was echt heel leukquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, idd. Niet voor herhaling vatbaar.
Op het vliegen na dan.
uhuh.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ken wel meer mensen die dat niet hebben gedaan![]()
![]()
Was lekker he A-I
wel met hasbrowns?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dus? Ik wil weer![]()
En heb nog steeds geen english breakfast met patat gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |