ik verwacht weer massaal toerisme hier de komende maanden..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:54 schreef Molo het volgende:
Gianni woont wel in een hele mooie omgeving, die kronkelweggetjes en watertjes
Hweel kwein bweetje mwaarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou een beetje overkwill zijn denk ik
Ho, dat bedoelde ik niet. Ik had het over iemand die zelf in het huis woont en het dan x dagen verhuurt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een particulier die eigenaar is van een huis kan dat een jaar verhuren aan een normale woningzoekende of aan 365 rolkoffers. Als jij het een paar dagen per jaar verhuurt aan een rolkoffer, is het toch feitelijk al niet meer beschikbaar op de woningmarkt?
Dat weet ik wel zeker jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verwacht weer massaal toerisme hier de komende maanden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja maar jouw huis staat in een buurt die niet jouw eigendom isquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar ik vind als het mijn eigendom is is het mijn eigendom
Precies.quote:
dat klopt :pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar jouw huis staat in een buurt die niet jouw eigendom is
Jezusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja dat wel, hij kweekt er ook nog af en toe wiet
cashcow
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker jawaar woonde jij ergens? misschien kunnen we een weekendje ruilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Phehehehe, hiep hiep hiepocrietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies.
Dat gezegd hebbende, verblijf ik in Boedapest altijd in een appartment dat ik huur bij die steunslurpende duivels van booking.com![]()
![]()
Helaasch, het staat nog steeds in Nederland en niet in de Vrijstaat Bitterbalstaniëquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar ik vind als het mijn eigendom is is het mijn eigendom
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:57 schreef Molo het volgende:
Benny Sings is trouwens echt het down broertje van The Beegees
Dit dusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:59 schreef Molo het volgende:
Kortom, Airbnb in extreme is kut en ongewenst.
Airbnb in essentie verder prrrrrima, mits goed stadsmanagement
Regio Rotterdamquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar woonde jij ergens? misschien kunnen we een weekendje ruilen
haha echt schandaligquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies.
Dat gezegd hebbende, verblijf ik in Boedapest altijd in een appartment dat ik huur bij die steunslurpende duivels van booking.com![]()
![]()
* googelt hoe je een vrijstaat start*quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaasch, het staat nog steeds in Nederland en niet in de Vrijstaat Bitterbalstanië
Ja serieus, koekoek. Ergerlijk gewoonquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik dacht dat hij niet helemaal goed was![]()
Zag hem een keertje live ergens, vaag figuur wel.
ja risicootjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jezus![]()
Die is straks zijn huis kwijt én heeft een dikke boete aan zijn broek![]()
Hopelijk vliegt er niets in de fik.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaasch, het staat nog steeds in Nederland en niet in de Vrijstaat Bitterbalstanië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |