abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193211749
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Een x aantal dagen per jaar vind ik nog wel kunnen.
Dan alleen als je als eigenaar zelf een paar dagen afwezig bent.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:44:35 #127
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193211750
Ik ga met collega's eten op de parkeerplaats van de Karwei :'). We hebben elkaar al maanden niet meer gezien.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 19:44:38 #128
393783 Ama
Hypa Hypa
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:45:12 #129
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193211770
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Niet aan mij, maar wel aan de wetgever. Daar heb je een wetgevende macht voor.
ja maar dat vind ik te ver gaan dus. Je kan bv wel vergunningen verlenen en als je zoveel keer de fout in gaat die vergunning intrekken. Maar om te bepalen dat je je eigendom niet mag verhuren gaat mij echt te ver
pi_193211771
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga met collega's eten op de parkeerplaats van de Karwei :'). We hebben elkaar al maanden niet meer gezien.
Interessante locatie :{
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:45:32 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193211778
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga met collega's eten op de parkeerplaats van de Karwei :'). We hebben elkaar al maanden niet meer gezien.
Jippiejaaajaaajippiejippiejeejjjj
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:45:39 #132
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193211785
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 19:46:05 #133
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193211793
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Jippiejaaajaaajippiejippiejeejjjj
Dat is Hornbach toch? Of is het weer een ander.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:46:20 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193211798
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:46 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Dat is Hornbach toch? Of is het weer een ander.
Ja :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193211800
ah, de domme vragen beginnen weer *O*
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:47:02 #136
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193211822
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Interessante locatie :{
Parkeerplaats van de McDonald's zelf mag niet, dus nu rijdt iedereen daar maar heen _O-.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:47:22 #137
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193211834
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dan alleen als je als eigenaar zelf een paar dagen afwezig bent.
Tja wat is afwezig. Je bent ook afwezig als je bij je partner logeert :+
Ik vind een x aantal dagen per jaar wel een prima idee. Zo kunnen mensen als Giannia unlight travellen, kunnen anderen er op verdienen zonder dat het ten koste gaat woningzoekenden en zo blijft de buurt ook leefbaar.
With the stars as her umbrella
pi_193211844
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja maar dat vind ik te ver gaan dus. Je kan bv wel vergunningen verlenen en als je zoveel keer de fout in gaat die vergunning intrekken. Maar om te bepalen dat je je eigendom niet mag verhuren gaat mij echt te ver
Verhuren is wat anders dan er een toeristentoko van maken. Amsterdammers kunnen geen huurwoning vinden omdat half Wuhan zo nodig een nachtje aan een gracht moet logeren. Als wetgever moet je dan keuzes maken.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:47:56 #139
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193211853
quote:
Alleen al door dat plaatje wil ik het niet zien :')
With the stars as her umbrella
pi_193211880
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Tja wat is afwezig. Je bent ook afwezig als je bij je partner logeert :+
Ik vind een x aantal dagen per jaar wel een prima idee. Zo kunnen mensen als Giannia unlight travellen, kunnen anderen er op verdienen zonder dat het ten koste gaat woningzoekenden en zo blijft de buurt ook leefbaar.
Maar als je een huis een paar dagen verhuurt, kan een normale woningzoekende er al niet meer wonen. :{
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:49:02 #141
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193211893
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Verhuren is wat anders dan er een toeristentoko van maken. Amsterdammers kunnen geen huurwoning vinden omdat half Wuhan zo nodig een nachtje aan een gracht moet logeren. Als wetgever moet je dan keuzes maken.
Hier ben ik het wel mee eens.
Sommige buurten hier zijn echt veranderd door massaal vakantieverhuur :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:49:10 #142
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193211897
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:30 schreef Karzai het volgende:

[..]

en trekken je gouden tanden
:')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193211898
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Tja wat is afwezig. Je bent ook afwezig als je bij je partner logeert :+
Ik vind een x aantal dagen per jaar wel een prima idee. Zo kunnen mensen als Giannia unlight travellen, kunnen anderen er op verdienen zonder dat het ten koste gaat woningzoekenden en zo blijft de buurt ook leefbaar.
ook zonder airbnb vind ik het zonde dat hier de mooiste boerderijtjes en vakwerkhuisjes worden verhuurd als vakantiehuizen.
Maar goed, die verhuurder heeft het geld om zo'n ding te kopen, en ik niet ;(
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:49:58 #144
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193211918
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Verhuren is wat anders dan er een toeristentoko van maken. Amsterdammers kunnen geen huurwoning vinden omdat half Wuhan zo nodig een nachtje aan een gracht moet logeren. Als wetgever moet je dan keuzes maken.
ja amsterdam is natuurlijk uit de hand gelopen maar alsnog vind ik dat de overheid zich op dit gebied niet zo ver mag gaan om je zo te beperken in je eigendom.

hoe kut het ook is voor die amsterdammers :P

Dit is mijn huis toch, als ik dit een op airbnb wil gooien en ik zorg er voor dat er geen overlast is voor de buren dan moet ik dat toch kunnen doen :P
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:50:42 #145
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193211943
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
O, Kwiwi is alweer weg ;(
Was even een nieuwe spotify lijst aan het maken "chillen op m'n blakon" :D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:50:45 #146
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193211944
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Maar als je een huis een paar dagen verhuurt, kan een normale woningzoekende er al niet meer wonen. :{
Maar dat kan sowieso niet omdat het huis al bezet is door een andere stadgenoot :+
4 weken per jaar een toerist en de rest van de weken de stadgenoot zelf, daar kan ik wel mee leven.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:50:49 #147
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193211949
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Maar als je een huis een paar dagen verhuurt, kan een normale woningzoekende er al niet meer wonen. :{
nee want het is al van iemand :P Dus of de eigenaar het nou verhuurt of niet, je had er al niet kunnen wonen :p
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:50:50 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193211951
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Parkeerplaats van de McDonald's zelf mag niet, dus nu rijdt iedereen daar maar heen _O-.
Waarom geen park?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193211963
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:49 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens.
Sommige buurten hier zijn echt veranderd door massaal vakantieverhuur :')
Daarom mijn stelling: als je een paar dagen een Chinees in je berging wil lagen logeren: prima. Maar verder echt paal en perk stellen aan die onzin.

:P
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:51:27 #150
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193211979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Daarom mijn stelling: als je een paar dagen een Chinees in je berging wil lagen logeren: prima. Maar verder echt paal en perk stellen aan die onzin.

:P
jij gaat op je stedentrips nooit in een huur appartement?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')