Geen idee, was cheap dus ik vind het wel best allemaalquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah leuk
Ik las dat airbnb geen servicekosten meer mag berekenen. weet niet of je dat betaald hebt
Hella Huuk, weet ik hoe je dat schrijft. Corpsballentrutje datquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom kappen ze die persconferentie steeds af.
Prachtige bijzondere plekjes om te overnachtenquote:
Het vernachelt hele steden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Prachtige bijzondere plekjes om te overnachten![]()
Ze moeten het alleen beter regelen, steden enzo
Ik heb vaak een rugzakjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verhuur maar aan normale mensen in plaats van aan rolkoffergespuis
ik las reigersquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
19:29
Reizigers die na 1 juni geen mondkapje dragen, kunnen een boete van 95 euro krijgen.
of een molo?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verhuur maar aan normale mensen in plaats van aan rolkoffergespuis
Nee, ik ben Manager Krommunicatiequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien wil @:-Miauw- wel architecte worden
Nou nou, we gaan Kwiwi niet zomaar afschrijven hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien wil @:-Miauw- wel architecte worden
Ja dat zeg ik toch, beter regelen.quote:
Maar ze verzaakt d'r baanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nou, we gaan Kwiwi niet zomaar afschrijven hoor
Ik werk op de afdeling Coronaaiersquote:
Uitsloverquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rolkoffer, laptoptas en boodschappentas
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedenk goed wat je met je laatste Molo doet.
Zelfstandige huizen en appartementen moeten niet aan de markt onttrokken worden voor toerisme, wat mensen met hun zolderkamer of hooiberg doen, moeten ze wat mij betreft zelf weten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch, beter regelen.
Dan hoeft niet meteen het complete concept weg
Ik heb op een woonbootje overnacht aan een klein riviertje bij Wageningen.
Had niemand last van.
Dat was geweldig, dat kan prima blijven bestaan
i do not travel lightquote:
dat is toch niet aan jou om te bepalen als het niet jouw eigendom is?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfstandige huizen en appartementen moeten niet aan de markt onttrokken worden voor toerisme, wat mensen met hun zolderkamer of hooiberg doen, moeten ze wat mij betreft zelf weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |