Nooit uitgaan van een reviewquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de reviews lees ik: “Dat is wel waar de ellende begon ja”
Weet niet of ik dat wel durf hoor
Potten voor al m'n plantenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst je Billy even in de magnetron.
Wat heb je gekocht?
Veel plezier!quote:
Inderdaad, heb in m'n hele leven ooit maar 1x eerder een plant gehadquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedereen plantjesgek.![]()
Het is de schuld van bal.
Ah, komt mooi uit, de week er na heb ik een apocalyptische meet blijkbaar.quote:
Ik heb gisteren drie planten bij de Hornbach gehaaldquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedereen plantjesgek.![]()
Het is de schuld van bal.
Serieus?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, komt mooi uit, de week er na heb ik een apocalyptische meet blijkbaar.
Gezellig.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb gisteren drie planten bij de Hornbach gehaald
Paars en roze, want Miep mocht uitzoeken
Ook best, en fleurige voortuin nu
Waarheen gaan we eigenlijk?quote:
Daarom ging ik gisteren einde van de openingstijd 😅quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik ga morgen proberen om aan het begin van de middag te gaan, hopelijk wil dan niet iedereen en zijn grootje naar binnen.
Aaah, toch in de gauwigheid goed gelezen.quote:
Ja heel tof!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaah, toch in de gauwigheid goed gelezen.Nooit geweest en Duitsland is tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |