Nederlands-Indië, opa was daar niet vrijwillig.quote:
Switch mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Muziek mee, koptelefoon, boek, je bint er zo!
oh ja dat kan ook. En mijn Oculus mee. Niet voor in de trein maar toch. Jullie zien Beat Saberen is dat hele tripje al waard.quote:
Yea zoiets vermoedde ik alquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nederlands-Indië, opa was daar niet vrijwillig.
Naar Berlijn gaan geen ICE´s vanuit Nederlandquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
sowieso staan die ICE treinen regelmatig stil. zodra het warm word smelten ze
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
oh ja dat kan ook. En mijn Oculus mee. Niet voor in de trein maar toch. Jullie zien Beat Saberen is dat hele tripje al waard.
Ik neem wijn meequote:
Oh god.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik neem wijn mee![]()
Telefoon aan snoertje nu, accu was leeg
Winegums mee en jij bent tevreden toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
oh ja dat kan ook. En mijn Oculus mee. Niet voor in de trein maar toch. Jullie zien Beat Saberen is dat hele tripje al waard.
Is juist iets voor jou!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Winegums mee en jij bent tevreden toch?
Beat saberen klinkt als niets voor mij, dus goed idee!
Klinkt vermakelijk ja. Voor ons dus.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt vermakelijk ja. Voor ons dus.
Lichtgewicht.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
oh ja dat kan ook. En mijn Oculus mee. Niet voor in de trein maar toch. Jullie zien Beat Saberen is dat hele tripje al waard.
Of gewoon hoge nood/Baasje ik wil naar buiten...quote:
Even m'n ereader uitlezenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Muziek mee, koptelefoon, boek, je bint er zo!
Hoe is het met Sjef?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of gewoon hoge nood/Baasje ik wil naar buiten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |