abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:41:52 #201
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214571
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
Nog best een lange treinreis zeg...
Muziek mee, koptelefoon, boek, je bint er zo!
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:43:08 #202
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214591
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:40 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Wacht, wat :+?
Nederlands-Indië, opa was daar niet vrijwillig. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:43:43 #203
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214605
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:41 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Muziek mee, koptelefoon, boek, je bint er zo!
Switch mee. *O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:44:40 #204
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193214619
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Switch mee. *O* *O*
oh ja dat kan ook. En mijn Oculus mee. Niet voor in de trein maar toch. Jullie zien Beat Saberen is dat hele tripje al waard.
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:44:42 #205
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193214620
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nederlands-Indië, opa was daar niet vrijwillig. :+
Yea zoiets vermoedde ik al ;(.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193214635
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:39 schreef crv het volgende:

[..]

sowieso staan die ICE treinen regelmatig stil. zodra het warm word smelten ze O-)
Naar Berlijn gaan geen ICE´s vanuit Nederland
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:46:13 #207
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214660
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

oh ja dat kan ook. En mijn Oculus mee. Niet voor in de trein maar toch. Jullie zien Beat Saberen is dat hele tripje al waard.
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:46:50 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214671
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
Nog best een lange treinreis zeg...
Ik neem wijn mee O+

Telefoon aan snoertje nu, accu was leeg :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:48:11 #209
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214699
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik neem wijn mee O+

Telefoon aan snoertje nu, accu was leeg :')
Oh god.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:48:27 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214706
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

oh ja dat kan ook. En mijn Oculus mee. Niet voor in de trein maar toch. Jullie zien Beat Saberen is dat hele tripje al waard.
Winegums mee en jij bent tevreden toch?

Beat saberen klinkt als niets voor mij, dus goed idee!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:49:11 #211
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193214717
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Winegums mee en jij bent tevreden toch?

Beat saberen klinkt als niets voor mij, dus goed idee!
Is juist iets voor jou!
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:49:40 #212
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214727
Eenhoornwinegums. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:49:52 #213
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214734
Ik heb nog mix. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:49:58 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214735
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:49 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Is juist iets voor jou!
Omdat motorische mongool?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:50:15 #215
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214740
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Omdat motorische mongool?
Klinkt vermakelijk ja. Voor ons dus.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:50:18 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214742
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh god.
_O-

Net één glas op, nu al kachel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:50:49 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Klinkt vermakelijk ja. Voor ons dus.
_O-

Is goed hoor :D

Ik zeg Berlijn olé olé, all the way
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:51:07 #218
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214760
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:50 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Net één glas op, nu al kachel
Lichtgewicht. O+

Ik ben niet de enige alcoholist toch? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:51:33 #219
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214772
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Switch mee. *O* *O*
Wat? :D
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:51:52 #220
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214784
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

oh ja dat kan ook. En mijn Oculus mee. Niet voor in de trein maar toch. Jullie zien Beat Saberen is dat hele tripje al waard.
_O_ zó tof!
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:52:18 #221
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193214794
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:36 schreef crv het volgende:

[..]

Joey heeft dat ook, s denk ik ouderdom _O-
Of gewoon hoge nood/Baasje ik wil naar buiten...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:52:26 #222
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Eenhoornwinegums. _O_
_O_
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:52:32 #223
62419 CherryLips
chocoholic
pi_193214805
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:41 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Muziek mee, koptelefoon, boek, je bint er zo!
Even m'n ereader uitlezen *O*
Tap tap tap
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:52:58 #224
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214811
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:50 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Net één glas op, nu al kachel
Ik drink amper tegenwoordig dus bij mij gaat het ook wel snel :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:53:21 #225
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214820
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Of gewoon hoge nood/Baasje ik wil naar buiten...
Hoe is het met Sjef?
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:53:37 #226
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214825
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:51 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wat? :D
Nintendo Switch. Onderweg Animal Crossing spelen enzo. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:53:42 #227
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214828
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Even m'n ereader uitlezen *O*
_O-

Ja, hallo, misschien heb je er maar één boek op staan.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:54:03 #228
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_193214834
Huh? -Miauw-? Droom ik?
Pics or it didn't happen
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:54:10 #229
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214835
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nintendo Switch. Onderweg Animal Crossing spelen enzo. O+
Oh natuurlijk _O-
Ik ken het eigenlijk niet :D
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:54:24 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214841
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Lichtgewicht. O+

Ik ben niet de enige alcoholist toch? :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik drink amper tegenwoordig dus bij mij gaat het ook wel snel :')
Blijkbaar wel IJs :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:54:30 #231
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214844
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:54 schreef clixplicity het volgende:
Huh? -Miauw-? Droom ik?
Clixplickety!
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:54:44 #232
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214851
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:54 schreef Molo het volgende:

[..]


[..]

Blijkbaar wel IJs :+
Check. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:54:55 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214854
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:54 schreef clixplicity het volgende:
Huh? -Miauw-? Droom ik?
Ik mag weer met haar in één bed O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 21:55:01 #234
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193214856
Ik kijk Misdaadcollege
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:55:10 #235
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214860
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Check. _O-
Ik zal beginnen met oefenen :+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:55:16 #236
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193214863
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:53 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoe is het met Sjef?
Goed, Een tijd terug nog voor de jaarlijkse entingen en check up bij de DA geweest. Alles was goed. De arts wilde Sjefs gegevens ophalen dmv de chip te scannen..

Ik zo ehh hij is al twaalf en heeft (dus) geen chip...

Zij oww, nee inderdaad dan heb je geen chip nodig...

_O- _O- _O-
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:55:19 #237
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193214864
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet :')? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb _O-. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch :+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:55:31 #238
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214873
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik mag weer met haar in één bed O+
Nou dat moeten we eerst nog even bespreken.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:55:36 #239
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193214875
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik mag weer met haar in één bed O+
Ja daag.

Niet dus.

Ik heb een traditie in ere te houden....
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:55:38 #240
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_193214877
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:54 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Clixplickety!
Dat ik dit nog mag meemaken, zo vlak voor het slapengaan!
Pics or it didn't happen
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:55:41 #241
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214879
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk Misdaadcollege
Wat is dat dan?
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:55:46 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214881
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Goed, Een tijd terug nog voor de jaarlijkse entingen en check up bij de DA geweest. Alles was goed. De arts wilde Sjefs gegevens ophalen dmv de chip te scannen..

Ik zo ehh hij is al twaalf en heeft (dus) geen chip...

Zij oww, nee inderdaad dan heb je geen chip nodig...

_O- _O- _O-
Waarom niet?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:56:02 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214888
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet :')? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb _O-. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch :+.
Nooit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:56:05 #244
102912 crv
Screwed up
pi_193214889
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:45 schreef Jeroboam het volgende:

[..]

Naar Berlijn gaan geen ICE´s vanuit Nederland
geen idee, zal best als jij dat zegt.

Waarom eigenlijk niet? dacht dat die dingen door heel DE gingen
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:56:05 #245
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214890
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:54 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh natuurlijk _O-
Ik ken het eigenlijk niet :D
Het is zo relaxed. O+

Eerst in mijn echte tuin onkruid trekken en daarna in mijn spelletje weer. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:56:20 #246
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193214899
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet :')? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb _O-. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch :+.
Ik heb dit ook volgens mij nooit gehad. Toen mijn postcode eindigde op HP. maakte ik er Harry Potter van. IPV Hendrik Peter oid..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:56:26 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214902
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nou dat moeten we eerst nog even bespreken.
Ik heb al geboekt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:56:29 #248
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214903
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Goed, Een tijd terug nog voor de jaarlijkse entingen en check up bij de DA geweest. Alles was goed. De arts wilde Sjefs gegevens ophalen dmv de chip te scannen..

Ik zo ehh hij is al twaalf en heeft (dus) geen chip...

Zij oww, nee inderdaad dan heb je geen chip nodig...

_O- _O- _O-
:+

Maar 12 al O+ ouwe vent.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:56:39 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214910
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Ja daag.

Niet dus.

Ik heb een traditie in ere te houden....
Vechten?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193214915
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet :')? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb _O-. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch :+.
Whut. Ik verzin gewoon ter plekke namen :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')