Nederlands-Indië, opa was daar niet vrijwillig.quote:
Switch mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Muziek mee, koptelefoon, boek, je bint er zo!
oh ja dat kan ook. En mijn Oculus mee. Niet voor in de trein maar toch. Jullie zien Beat Saberen is dat hele tripje al waard.quote:
Yea zoiets vermoedde ik alquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nederlands-Indië, opa was daar niet vrijwillig.
Naar Berlijn gaan geen ICE´s vanuit Nederlandquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
sowieso staan die ICE treinen regelmatig stil. zodra het warm word smelten ze
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
oh ja dat kan ook. En mijn Oculus mee. Niet voor in de trein maar toch. Jullie zien Beat Saberen is dat hele tripje al waard.
Ik neem wijn meequote:
Oh god.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik neem wijn mee![]()
Telefoon aan snoertje nu, accu was leeg
Winegums mee en jij bent tevreden toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
oh ja dat kan ook. En mijn Oculus mee. Niet voor in de trein maar toch. Jullie zien Beat Saberen is dat hele tripje al waard.
Is juist iets voor jou!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Winegums mee en jij bent tevreden toch?
Beat saberen klinkt als niets voor mij, dus goed idee!
Klinkt vermakelijk ja. Voor ons dus.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt vermakelijk ja. Voor ons dus.
Lichtgewicht.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
oh ja dat kan ook. En mijn Oculus mee. Niet voor in de trein maar toch. Jullie zien Beat Saberen is dat hele tripje al waard.
Of gewoon hoge nood/Baasje ik wil naar buiten...quote:
Even m'n ereader uitlezenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Muziek mee, koptelefoon, boek, je bint er zo!
Hoe is het met Sjef?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of gewoon hoge nood/Baasje ik wil naar buiten...
Oh natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nintendo Switch. Onderweg Animal Crossing spelen enzo.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lichtgewicht.
Ik ben niet de enige alcoholist toch?
Blijkbaar wel IJsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik drink amper tegenwoordig dus bij mij gaat het ook wel snel
Ik mag weer met haar in één bedquote:
Goed, Een tijd terug nog voor de jaarlijkse entingen en check up bij de DA geweest. Alles was goed. De arts wilde Sjefs gegevens ophalen dmv de chip te scannen..quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed, Een tijd terug nog voor de jaarlijkse entingen en check up bij de DA geweest. Alles was goed. De arts wilde Sjefs gegevens ophalen dmv de chip te scannen..
Ik zo ehh hij is al twaalf en heeft (dus) geen chip...
Zij oww, nee inderdaad dan heb je geen chip nodig...
![]()
![]()
Nooitquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb
. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch
.
geen idee, zal best als jij dat zegt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:45 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Naar Berlijn gaan geen ICE´s vanuit Nederland
Het is zo relaxed.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh natuurlijk![]()
Ik ken het eigenlijk niet
Ik heb dit ook volgens mij nooit gehad. Toen mijn postcode eindigde op HP. maakte ik er Harry Potter van. IPV Hendrik Peter oid..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb
. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch
.
Ik heb al geboektquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat moeten we eerst nog even bespreken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed, Een tijd terug nog voor de jaarlijkse entingen en check up bij de DA geweest. Alles was goed. De arts wilde Sjefs gegevens ophalen dmv de chip te scannen..
Ik zo ehh hij is al twaalf en heeft (dus) geen chip...
Zij oww, nee inderdaad dan heb je geen chip nodig...
![]()
![]()
Vechten?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja daag.
Niet dus.
Ik heb een traditie in ere te houden....
Whut. Ik verzin gewoon ter plekke namenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb
. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |