Oh natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nintendo Switch. Onderweg Animal Crossing spelen enzo.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lichtgewicht.
Ik ben niet de enige alcoholist toch?
Blijkbaar wel IJsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik drink amper tegenwoordig dus bij mij gaat het ook wel snel
Ik mag weer met haar in één bedquote:
Goed, Een tijd terug nog voor de jaarlijkse entingen en check up bij de DA geweest. Alles was goed. De arts wilde Sjefs gegevens ophalen dmv de chip te scannen..quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed, Een tijd terug nog voor de jaarlijkse entingen en check up bij de DA geweest. Alles was goed. De arts wilde Sjefs gegevens ophalen dmv de chip te scannen..
Ik zo ehh hij is al twaalf en heeft (dus) geen chip...
Zij oww, nee inderdaad dan heb je geen chip nodig...
![]()
![]()
Nooitquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb
. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch
.
geen idee, zal best als jij dat zegt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:45 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Naar Berlijn gaan geen ICE´s vanuit Nederland
Het is zo relaxed.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh natuurlijk![]()
Ik ken het eigenlijk niet
Ik heb dit ook volgens mij nooit gehad. Toen mijn postcode eindigde op HP. maakte ik er Harry Potter van. IPV Hendrik Peter oid..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb
. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch
.
Ik heb al geboektquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat moeten we eerst nog even bespreken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed, Een tijd terug nog voor de jaarlijkse entingen en check up bij de DA geweest. Alles was goed. De arts wilde Sjefs gegevens ophalen dmv de chip te scannen..
Ik zo ehh hij is al twaalf en heeft (dus) geen chip...
Zij oww, nee inderdaad dan heb je geen chip nodig...
![]()
![]()
Vechten?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja daag.
Niet dus.
Ik heb een traditie in ere te houden....
Whut. Ik verzin gewoon ter plekke namenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb
. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |