Valt wel mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
tja als jij het lekker warm stookt voor ze
of jij wordt langzaamquote:
Wat een zeep zegquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Godver, we komen er net achter dat we nu twee orders hebben lopen bij de KPN. Het houdt niet op, niet vanzelf.
dubbel genaaid houdt beterquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Godver, we komen er net achter dat we nu twee orders hebben lopen bij de KPN. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Zou ik ook veel van meenemen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over zakjes cavia's had
M'n moeder is een keer met zussen naar Barcelona geweest en verder doen ze alles met de auto, meestal Duitsland en een enkele keer Frankrijk. Van de winter zijn ze voor het eerst met het vliegtuig op vakantie geweest en dat vonden ze volgens mij wel leuk. Maar herhaling zit er voorlopig niet in.quote:
Joey heeft dat ook, s denk ik ouderdomquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even Sjef Stalker (hij volgt momenteel echt iedere beweging die ik maak![]()
) uitlaten.
naar siberie op en neer geweest ?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even Sjef Stalker (hij volgt momenteel echt iedere beweging die ik maak![]()
) uitlaten.
sowieso staan die ICE treinen regelmatig stil. zodra het warm word smelten zequote:
Het verste waar mijn opa geweest is, is Indonesië.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn opa en oma zijn in hun 85-jarige leven alleen in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk geweest.
Er zijn ook best veel boerengezinnen in mijn geboortedorp die niet heel veel verder dan dat gekomen zijn, gewoon veertigers/vijftigers nu.
Die willen mijn vriend en ik ook doenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog niet.
Staat wel ergens nog op lijstje. Trans Siberie express.
Oostenrijk, of Stockholm. Net welke verder is....quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verste waar mijn opa geweest is, is Indonesië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |