abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 21:28:58 #176
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193214331
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:28 schreef crv het volgende:

[..]

tja als jij het lekker warm stookt voor ze :+
Valt wel mee. :P
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:29:13 #177
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193214337
Godver, we komen er net achter dat we nu twee orders hebben lopen bij de KPN. Het houdt niet op, niet vanzelf :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 21:29:17 #178
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193214340
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:28 schreef mschol het volgende:

[..]

horren _O_
Ja is lastig bij deze raampjes. Heb wel een hordeur haha.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:29:25 #179
102912 crv
Screwed up
pi_193214346
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Wow gaat snel
of jij wordt langzaam :+
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:29:27 #180
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214350
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Wow gaat snel
Echt, ik kan het niet meer bijhouden :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:29:36 #181
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193214354
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Godver, we komen er net achter dat we nu twee orders hebben lopen bij de KPN. Het houdt niet op, niet vanzelf :').
Wat een zeep zeg
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:29:54 #182
102912 crv
Screwed up
pi_193214356
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Godver, we komen er net achter dat we nu twee orders hebben lopen bij de KPN. Het houdt niet op, niet vanzelf :').
dubbel genaaid houdt beter
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:30:08 #183
62419 CherryLips
chocoholic
pi_193214364
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:28 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je het over zakjes cavia's had :')
Zou ik ook veel van meenemen.
Tap tap tap
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:30:33 #184
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193214370
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:29 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Wat een zeep zeg
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:29 schreef crv het volgende:

[..]

dubbel genaaid houdt beter
:'( _O-
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:31:04 #185
62419 CherryLips
chocoholic
pi_193214390
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe dan _O-
M'n moeder is een keer met zussen naar Barcelona geweest en verder doen ze alles met de auto, meestal Duitsland en een enkele keer Frankrijk. Van de winter zijn ze voor het eerst met het vliegtuig op vakantie geweest en dat vonden ze volgens mij wel leuk. Maar herhaling zit er voorlopig niet in.
Tap tap tap
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:32:27 #186
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214419
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zou ik ook veel van meenemen.
:D
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:34:47 #187
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193214462
Ik ga even Sjef Stalker (hij volgt momenteel echt iedere beweging die ik maak :D :D ) uitlaten.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:35:31 #188
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193214480
Mijn opa en oma zijn in hun 85-jarige leven alleen in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk geweest.

Er zijn ook best veel boerengezinnen in mijn geboortedorp die niet heel veel verder dan dat gekomen zijn, gewoon veertigers/vijftigers nu.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:35:55 #189
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193214488
Nog best een lange treinreis zeg...
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:36:53 #190
102912 crv
Screwed up
pi_193214497
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even Sjef Stalker (hij volgt momenteel echt iedere beweging die ik maak :D :D ) uitlaten.
Joey heeft dat ook, s denk ik ouderdom _O-
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:37:15 #191
102912 crv
Screwed up
pi_193214499
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
Nog best een lange treinreis zeg...
naar siberie op en neer geweest ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:37:25 #192
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193214502
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even Sjef Stalker (hij volgt momenteel echt iedere beweging die ik maak :D :D ) uitlaten.
:D
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:37:28 #193
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193214505
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
Nog best een lange treinreis zeg...
Berlijn is ook niet echt een HSL
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:37:57 #194
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193214512
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:37 schreef crv het volgende:

[..]

naar siberie op en neer geweest ?
Nog niet.

Staat wel ergens nog op lijstje. Trans Siberie express.
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:39:10 #195
102912 crv
Screwed up
pi_193214534
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Berlijn is ook niet echt een HSL
sowieso staan die ICE treinen regelmatig stil. zodra het warm word smelten ze O-)
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:39:14 #196
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214536
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn opa en oma zijn in hun 85-jarige leven alleen in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk geweest.

Er zijn ook best veel boerengezinnen in mijn geboortedorp die niet heel veel verder dan dat gekomen zijn, gewoon veertigers/vijftigers nu.
Het verste waar mijn opa geweest is, is Indonesië. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:39:51 #197
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193214547
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:37 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Nog niet.

Staat wel ergens nog op lijstje. Trans Siberie express.
Die willen mijn vriend en ik ook doen _O_. Eigenlijk dit jaar, maar ja :')...
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:39:53 #198
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214548
Al heette dat toen anders. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:40:05 #199
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193214553
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het verste waar mijn opa geweest is, is Indonesië. :+
Oostenrijk, of Stockholm. Net welke verder is....
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:40:49 #200
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193214559
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Al heette dat toen anders. :')
Wacht, wat :+?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')