Nou, het klinkt wel wat afwijkend van het 'normaal' jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel soms of en van wie ik het autisme heb. Soms denk ik van pa dan weer van Ma (die had ook NF)
komt dat door je lengte ?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben meer een billen en benen man, sorry.
Ze hebben er ook dingen voor huisdierenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Te vaak bij zo'n winkel geweest en dan gewoon hele schap leegtrekken. Je zíet ze denken 'verdammte arschlog Holländer!'
Koop een kat...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie een kever, vlinder en spin in mijn woonkamer en keuken maar ben te lui om ze weg te halen.
Ik heb net een paar maanden geleden mijn kat naar een andere huis gedaan.quote:
Ja dat krijg je er dus vanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net een paar maanden geleden mijn kat naar een andere huis gedaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
O mijn ouders zijn ook zoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, het klinkt wel wat afwijkend van het 'normaal' ja
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
BelgiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
tijd voor de voorjaarsschoonmaak ?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie een kever, vlinder en spin in mijn woonkamer en keuken maar ben te lui om ze weg te halen.
Na heb altijd raampjes open hier dus beestjes komen snel binnen.quote:
WTHquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
ja, vervelend idd, thnx.quote:
nee; althans niets wat daar op wijst.quote:
Is dat andere huis een Airbnb?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net een paar maanden geleden mijn kat naar een andere huis gedaan.
Ik dacht even dat je het over zakjes cavia's hadquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben er ook dingen voor huisdierenVooral de kruiden vinden de cavia's hier erg lekker. Ben er in oktober voor het laatst geweest en heb toen een hele bak van tien zakjes meegenomen
Heb er nog twee.
tja als jij het lekker warm stookt voor zequote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na heb altijd raampjes open hier dus beestjes komen snel binnen.
horrenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na heb altijd raampjes open hier dus beestjes komen snel binnen.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
tja als jij het lekker warm stookt voor ze
of jij wordt langzaamquote:
Wat een zeep zegquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Godver, we komen er net achter dat we nu twee orders hebben lopen bij de KPN. Het houdt niet op, niet vanzelf.
dubbel genaaid houdt beterquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Godver, we komen er net achter dat we nu twee orders hebben lopen bij de KPN. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Zou ik ook veel van meenemen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over zakjes cavia's had
M'n moeder is een keer met zussen naar Barcelona geweest en verder doen ze alles met de auto, meestal Duitsland en een enkele keer Frankrijk. Van de winter zijn ze voor het eerst met het vliegtuig op vakantie geweest en dat vonden ze volgens mij wel leuk. Maar herhaling zit er voorlopig niet in.quote:
Joey heeft dat ook, s denk ik ouderdomquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even Sjef Stalker (hij volgt momenteel echt iedere beweging die ik maak![]()
) uitlaten.
naar siberie op en neer geweest ?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even Sjef Stalker (hij volgt momenteel echt iedere beweging die ik maak![]()
) uitlaten.
sowieso staan die ICE treinen regelmatig stil. zodra het warm word smelten zequote:
Het verste waar mijn opa geweest is, is Indonesië.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn opa en oma zijn in hun 85-jarige leven alleen in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk geweest.
Er zijn ook best veel boerengezinnen in mijn geboortedorp die niet heel veel verder dan dat gekomen zijn, gewoon veertigers/vijftigers nu.
Die willen mijn vriend en ik ook doenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog niet.
Staat wel ergens nog op lijstje. Trans Siberie express.
Oostenrijk, of Stockholm. Net welke verder is....quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verste waar mijn opa geweest is, is Indonesië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |