Ja, klopt. Misschien valt er nog wel een mouw aan vast te naaien hoor, kun je al een indicatie van de kosten geven???quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij had honderd miljoen, ok bijna, vakantie uren zei je laatst
Prima,quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, vrijdag 6/11 heen en maandag 9/11 weer terug?
Oh maar Toscanequote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Qua vakantie niet heel veel. Maar ik heb vorige week 6 weken aangevraagd, moest van het werk. Had te veel uren en dat weekend, valt niet binnen die vakantie.
Oja.ik heb in oktober een 10-daagse reis naar Toscane geboekt...
Boeiendquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, volgens mij wordt samenreizen een beetje een ding![]()
Maar dat maakt niet per se uit, toch?
We huren een limo met zon automatisch raam in het midden?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, volgens mij wordt samenreizen een beetje een ding![]()
Maar dat maakt niet per se uit, toch?
Van mij niet. Ik kan me eigen wel eventueel afzonderen, als we met de bus/trein/vliegmasjien gaan...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, volgens mij wordt samenreizen een beetje een ding![]()
Maar dat maakt niet per se uit, toch?
Dat ligt helemaal aan de accommodatie, maar je zit wel op paar honderd qua trein, eten, onderkomen enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Misschien valt er nog wel een mouw aan vast te naaien hoor, kun je al een indicatie van de kosten geven???
Neuh, als ik maar weet waar ik heen moet als ik ter plaatse ben.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, volgens mij wordt samenreizen een beetje een ding![]()
Maar dat maakt niet per se uit, toch?
Ik in ieder geval nog nietquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar Toscane![]()
![]()
Dat lijkt me echt heel tof!
WIJ MOGEN WAT WE WILLEN JA, GODNONDEJUUUUUquote:
Pingquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We huren een limo met zon automatisch raam in het midden?
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, al is het wel lastig op anderhalve meter afstand
Niks 1,5 meterquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, al is het wel lastig op anderhalve meter afstand
Ja heel gaaf! Hoe is het weer daar in oktober?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Nooit geweest. Het verste is tot nu toe nog steeds Wenen..
Ik heb er iig veel zin in (de kans dat het doorgaat is nog steeds groot..)
mmm. Ik denk er over na. Zeg nog geen nee, maar ook nog geen ja...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de accommodatie, maar je zit wel op paar honderd qua trein, eten, onderkomen enzo
Meestal gewoon prima. Beetje nazomers weer meestal, heb ik gelezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja heel gaaf! Hoe is het weer daar in oktober?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Gaaf! Volgens mij is het een goede omgeving om heel mooie foto's te makenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meestal gewoon prima. Beetje nazomers weer meestal, heb ik gelezen.
Ja zalig man, dik genieten datquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meestal gewoon prima. Beetje nazomers weer meestal, heb ik gelezen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:02 schreef mschol het volgende:
avond
WeekendOh narigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte.
With the stars as her umbrella
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:02 schreef mschol het volgende:
avond
WeekendMogguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corona?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja. ik heb me natuurlijk al ingelezen, Ik heb vooral zin in San Gimignanoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gaaf! Volgens mij is het een goede omgeving om heel mooie foto's te maken
Ja, daarom heb ik nog een week vakantie erna om uit te rusten...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zalig man, dik genieten dat
10 dagen is wel intensief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |