abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:59:56 #76
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193213688
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:57 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Prima,
*O*

Oh god die anderhalve meter ja _O- :') ;(
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:00:02 #77
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193213692
Trein valt me mee trouwens gezien de reistijd. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:00:09 #78
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193213694
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:57 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

We huren een limo met zon automatisch raam in het midden?
Ping
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:00:30 #79
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193213699
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja hoor, al is het wel lastig op anderhalve meter afstand :D
Ja :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:00:46 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193213704
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja hoor, al is het wel lastig op anderhalve meter afstand :D
Niks 1,5 meter

Tegen die tijd is het de dood of de gladiolen!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:01:07 #81
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193213709
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:Y :Y Nooit geweest. Het verste is tot nu toe nog steeds Wenen..

Ik heb er iig veel zin in (de kans dat het doorgaat is nog steeds groot..)
Ja heel gaaf! Hoe is het weer daar in oktober?
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:01:36 #82
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193213719
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat ligt helemaal aan de accommodatie, maar je zit wel op paar honderd qua trein, eten, onderkomen enzo
mmm. Ik denk er over na. Zeg nog geen nee, maar ook nog geen ja...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:02:30 #83
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193213739
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:01 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja heel gaaf! Hoe is het weer daar in oktober?
Meestal gewoon prima. Beetje nazomers weer meestal, heb ik gelezen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193213740
avond :W
Weekend *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:03:35 #85
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193213750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:02 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Meestal gewoon prima. Beetje nazomers weer meestal, heb ik gelezen.
Gaaf! Volgens mij is het een goede omgeving om heel mooie foto's te maken O+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:04:42 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193213778
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:02 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Meestal gewoon prima. Beetje nazomers weer meestal, heb ik gelezen.
Ja zalig man, dik genieten dat

10 dagen is wel intensief! :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:04:55 #87
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193213787
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:02 schreef mschol het volgende:
avond :W
Weekend *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh narigheid :{ sterkte.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:05:15 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193213790
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:02 schreef mschol het volgende:
avond :W
Weekend *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguh

Corona?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:05:19 #89
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193213792
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Gaaf! Volgens mij is het een goede omgeving om heel mooie foto's te maken O+
Ja. ik heb me natuurlijk al ingelezen, Ik heb vooral zin in San Gimignano

https://www.toscanetips.nl/blog/wat-te-doen-in-san-gimignano
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:06:34 #90
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193213809
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja zalig man, dik genieten dat

10 dagen is wel intensief! :o
Ja, daarom heb ik nog een week vakantie erna om uit te rusten...

10 daagse reis, waar 2 overnachtingen in Deutschland bij zitten..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:06:35 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193213810
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja. ik heb me natuurlijk al ingelezen, Ik heb vooral zin in San Gimignano

https://www.toscanetips.nl/blog/wat-te-doen-in-san-gimignano
Winkelcentrum Ypenburg is naar dat voorbeeld ontworpen

Bíjna gelukt :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:06:46 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193213813
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, daarom heb ik nog een week vakantie erna om uit te rusten...

10 daagse reis, waar 2 overnachtingen in Deutschland bij zitten..
Heerlijk man _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:07:29 #93
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193213825
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Winkelcentrum Ypenburg is naar dat voorbeeld ontworpen

Bíjna gelukt :')
Wow, nooit gehoord _O-
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:08:29 #94
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193213850
Wordt het Berlijn? *O*
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:08:31 #95
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193213851
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Winkelcentrum Ypenburg is naar dat voorbeeld ontworpen

Bíjna gelukt :')
Ziet er idd echt middeleeuws uit :') :') :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:09:32 #96
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193213875
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Wordt het Berlijn? *O*
Men zegt het, ik hoor wel wat ik moet regelen enzo. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:09:33 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193213876
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Wow, nooit gehoord _O-
Mijn pa werkte daar toen. De architecten en heel committee ging toen naar Italië voor inspiratie. Wat ene onzin was dat toen.

Maar goed, als je heeeeeeeeeeel creatief kijkt, zie je vanaf de snelweg dat het idd ook torens zijn die er bovenuit komen, net als in San Gimignano. Soort van :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:10:30 #98
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193213895
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?

Want ik ben er nog nooit geweest...
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:11:01 #99
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193213906
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Mijn pa werkte daar toen. De architecten en heel committee ging toen naar Italië voor inspiratie. Wat ene onzin was dat toen.

Maar goed, als je heeeeeeeeeeel creatief kijkt, zie je vanaf de snelweg dat het idd ook torens zijn die er bovenuit komen, net als in San Gimignano. Soort van :+
Och, een tripje om "inspiratie op te doen" zou ik ook niet afslaan. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:11:21 #100
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193213914
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Mijn pa werkte daar toen. De architecten en heel committee ging toen naar Italië voor inspiratie. Wat ene onzin was dat toen.

Maar goed, als je heeeeeeeeeeel creatief kijkt, zie je vanaf de snelweg dat het idd ook torens zijn die er bovenuit komen, net als in San Gimignano. Soort van :+
Heb het hooguit op afstand gezien, verbaasde me hoe ze aan die bouw kwman :+
Same shit, different day
SC hopper present
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')