Nou, het klinkt wel wat afwijkend van het 'normaal' jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel soms of en van wie ik het autisme heb. Soms denk ik van pa dan weer van Ma (die had ook NF)
komt dat door je lengte ?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben meer een billen en benen man, sorry.
Ze hebben er ook dingen voor huisdierenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Te vaak bij zo'n winkel geweest en dan gewoon hele schap leegtrekken. Je zíet ze denken 'verdammte arschlog Holländer!'
Koop een kat...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie een kever, vlinder en spin in mijn woonkamer en keuken maar ben te lui om ze weg te halen.
Ik heb net een paar maanden geleden mijn kat naar een andere huis gedaan.quote:
Ja dat krijg je er dus vanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net een paar maanden geleden mijn kat naar een andere huis gedaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
O mijn ouders zijn ook zoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, het klinkt wel wat afwijkend van het 'normaal' ja
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
BelgiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
tijd voor de voorjaarsschoonmaak ?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie een kever, vlinder en spin in mijn woonkamer en keuken maar ben te lui om ze weg te halen.
Na heb altijd raampjes open hier dus beestjes komen snel binnen.quote:
WTHquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie een kever, vlinder en spin in mijn woonkamer en keuken maar ben te lui om ze weg te halen.
ja, vervelend idd, thnx.quote:
nee; althans niets wat daar op wijst.quote:
Is dat andere huis een Airbnb?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net een paar maanden geleden mijn kat naar een andere huis gedaan.
Ik dacht even dat je het over zakjes cavia's hadquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben er ook dingen voor huisdierenVooral de kruiden vinden de cavia's hier erg lekker. Ben er in oktober voor het laatst geweest en heb toen een hele bak van tien zakjes meegenomen
Heb er nog twee.
tja als jij het lekker warm stookt voor zequote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na heb altijd raampjes open hier dus beestjes komen snel binnen.
horrenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na heb altijd raampjes open hier dus beestjes komen snel binnen.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
tja als jij het lekker warm stookt voor ze
of jij wordt langzaamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |