abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193213916
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik in ieder geval nog niet :P En voor het werk niet t/m in ieder geval December :o
Dan komt de hele KSC gewoon naar jou toe *O*
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:11:30 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193213917
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?

Want ik ben er nog nooit geweest...
Nee, niets
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:11:32 #103
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193213920
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?

Want ik ben er nog nooit geweest...
Ze spreken er Duits, ze hebben er vast wel een MacDOnalds en BUrger King e.d.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:11:49 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193213925
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Och, een tripje om "inspiratie op te doen" zou ik ook niet afslaan. :')
Gouden tijden voor die lui joh _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:11:51 #105
62419 CherryLips
chocoholic
pi_193213926
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?

Want ik ben er nog nooit geweest...
Mooie musea, leuke parken, lekker eten :@
Tap tap tap
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:12:13 #106
62419 CherryLips
chocoholic
pi_193213933
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ze spreken er Duits, ze hebben er vast wel een MacDOnalds en BUrger King e.d.
Schnitzels *O*
Tap tap tap
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:12:19 #107
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193213936
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?

Want ik ben er nog nooit geweest...
Ik had er 30+ jaar terug heen gewild :{
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193213945
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Schnitzels *O*
Je gaat steeds vaker vreemd hè? :P
Vakman pur sang
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:12:48 #109
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193213947
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Schnitzels *O*
Ook ja. :9 :9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:12:55 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193213953
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ze spreken er Duits, ze hebben er vast wel een MacDOnalds en BUrger King e.d.
Currywurst en David Hasselhoffmuseum O+

Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM O+ O+ O+

OMG, ich willll
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:13:02 #111
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193213957
en natuurlijk Berliner Bollen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:13:13 #112
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193213960
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Currywurst en David Hasselhoffmuseum O+

Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM O+ O+ O+

OMG, ich willll
Jaaa *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:13:42 #113
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193213968
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?

Want ik ben er nog nooit geweest...
Niets te doen ;(
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:13:47 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193213969
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik had er 30+ jaar terug heen gewild :{
Hindsight Koen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:14:05 #115
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193213982
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Currywurst en David Hasselhoffmuseum O+

Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM O+ O+ O+

OMG, ich willll
Misschien toch maar afhaken.... Zie er alleen schnitzels tussen staan dat mij aanspreekt.
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:14:36 #116
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193213992
Ik wilde ook iets zeggen :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:14:37 #117
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193213993
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Hindsight Koen O+
Yup ;). Zal het met het idee moeten doen dat de muur er stond :+
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:15:02 #118
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193213998
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:14 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Yup ;). Zal het met het idee moeten doen dat de muur er stond :+
Staat nog een beetje :+
With the stars as her umbrella
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 21:15:09 #119
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193214001
Berlijn O+
Your beauty never ever scared me.
pi_193214004
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik had er 30+ jaar terug heen gewild :{
Ik ook. Maar ik zal het moeten doen met Boedapest voor de val van de muur ;(
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 21:15:55 #121
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193214015
Ik ben een klein beetje Duits (oma uit Berlijn).
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:16:15 #122
62419 CherryLips
chocoholic
pi_193214022
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Currywurst en David Hasselhoffmuseum O+

Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM O+ O+ O+

OMG, ich willll
De DM *O* Hopelijk kan ik binnenkort weer winkelen in Kleve en daar de DM leegkopen.
Tap tap tap
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:16:19 #123
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193214025
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:15 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Staat nog een beetje :+
Ik vond Nicosia en die hele grens op Cyprus de next best thing
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:16:26 #124
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193214027
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een klein beetje Duits (oma uit Berlijn).
Volgende keer dat je daar bent mijn fiets graag mee terug nemen ok?
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:16:34 #125
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214033
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:14 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Misschien toch maar afhaken.... Zie er alleen schnitzels tussen staan dat mij aanspreekt.
Zelfs de tieten niet?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 21:16:40 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193214035
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:16 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Volgende keer dat je daar bent mijn fiets graag mee terug nemen ok?
Is goed
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:16:55 #127
62419 CherryLips
chocoholic
pi_193214042
En de dierentuin *O*
Tap tap tap
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:17:00 #128
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193214048
Ik had als 8 jarige niet de behoefte om naar die steden te gaan. Wist ik veel wat er zich afspeelden buiten Nederland.

Ik zou het ook heel anders beleefd hebben natuurlijk.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:17:07 #129
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193214053
Is er al een datum gepland?
Same shit, different day
SC hopper present
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 21:17:10 #130
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193214054
Maar oma is vorig jaar overleden en ze woonde sinds einde 2de wereldoorlog ook niet meer in Berlijn.
Your beauty never ever scared me.
pi_193214059
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:16 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Is goed
Staan er meer?
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:17:37 #132
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214067
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik had als 8 jarige niet de behoefte om naar die steden te gaan. Wist ik veel wat er zich afspeelden buiten Nederland.

Ik zou het ook heel anders beleefd hebben natuurlijk.
"Allemaal stomme dingen die je ouders wilden zien" waarschijnlijk. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:18:04 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214083
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:14 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Misschien toch maar afhaken.... Zie er alleen schnitzels tussen staan dat mij aanspreekt.
Ja?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:18:25 #134
102912 crv
Screwed up
pi_193214096
B :O ns :O ir
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:19:07 #135
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193214110
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:18 schreef crv het volgende:
B :O ns :O ir
@crv *G*
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:19:10 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214111
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een klein beetje Duits (oma uit Berlijn).
Iedereen is toch een klein beetje Duits O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:19:26 #137
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214120
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Iedereen is toch een klein beetje Duits O+
Hollandse klei hier jonge. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:19:35 #138
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214125
Kutklei. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:19:42 #139
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193214127
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
En de dierentuin *O*
Bahnhof Zoo *G*
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:19:52 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214130
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De DM *O* Hopelijk kan ik binnenkort weer winkelen in Kleve en daar de DM leegkopen.
Kaufennnn

Echt man, wat een zalige winkel is dat!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:20:13 #141
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193214140
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zelfs de tieten niet?
Ik ben meer een billen en benen man, sorry.
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:20:36 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214149
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Kutklei. ;(
Fotzeton O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:20:42 #143
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193214153
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

"Allemaal stomme dingen die je ouders wilden zien" waarschijnlijk. _O-
Misschien wel. Ik ben op de leeftijd echt wel naar het buitenland geweest hoor. Maar niet naar die hele grote steden. Wel naar Duitsland overigens. Mijn ouders zelf zijn samen nooit verder gekomen dan Parijs..

Mijn vader is ondertussen wel wat verder weg geweest (wel binnen Europa), iets wat echt ondenkbaar zou zijn, mocht mijn moeder nog leven. Die had echt geen zin in verre reizen.

Die snapte niet waarom haar zus graag op vakantie ging naar Hongarije..
Toen ik haar als kind vroeg waarom niet, ben je er dan zelf geweest? wist ze geen antwoord, mocht ik zoiets niet vragen of zoiets..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:21:17 #144
62419 CherryLips
chocoholic
pi_193214171
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Kaufennnn

Echt man, wat een zalige winkel is dat!
Mandje vol voor de prijs van één shampoo bij Kruidvat *O*
Tap tap tap
pi_193214191
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Iedereen is toch een klein beetje Duits O+
Zeg je hier nu eigenlijk “Ein volk, ein reich!” ?
Vakman pur sang
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:22:53 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214202
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:20 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Misschien wel. Ik ben op de leeftijd echt wel naar het buitenland geweest hoor. Maar niet naar die hele grote steden. Wel naar Duitsland overigens. Mijn ouders zelf zijn samen nooit verder gekomen dan Parijs..

Mijn vader is ondertussen wel wat verder weg geweest (wel binnen Europa), iets wat echt ondenkbaar zou zijn, mocht mijn moeder nog leven. Die had echt geen zin in verre reizen.

Die snapte niet waarom haar zus graag op vakantie ging naar Hongarije..
Toen ik haar als kind vroeg waarom niet, ben je er dan zelf geweest? wist ze geen antwoord, mocht ik zoiets niet vragen of zoiets..
Serieus? :D :o _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:23:36 #147
102912 crv
Screwed up
pi_193214215
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:19 schreef Koen66 het volgende:

[..]

@:crv *G*
@Koen66: meloen *O*
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:23:49 #148
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193214221
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Serieus? :D :o _O-
Ja, ik twijfel soms of en van wie ik het autisme heb. Soms denk ik van pa dan weer van Ma (die had ook NF)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:23:55 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214223
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mandje vol voor de prijs van één shampoo bij Kruidvat *O*
Te vaak bij zo'n winkel geweest en dan gewoon hele schap leegtrekken. Je zíet ze denken 'verdammte arschlog Holländer!'
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:24:31 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214239
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zeg je hier nu eigenlijk “Ein volk, ein reich!” ?
Nichts unrichtig mit ja! >:O w/
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')