Dan komt de hele KSC gewoon naar jou toequote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik in ieder geval nog nietEn voor het werk niet t/m in ieder geval December
Nee, nietsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?
Want ik ben er nog nooit geweest...
Ze spreken er Duits, ze hebben er vast wel een MacDOnalds en BUrger King e.d.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?
Want ik ben er nog nooit geweest...
Gouden tijden voor die lui johquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, een tripje om "inspiratie op te doen" zou ik ook niet afslaan.
Mooie musea, leuke parken, lekker etenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?
Want ik ben er nog nooit geweest...
Schnitzelsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze spreken er Duits, ze hebben er vast wel een MacDOnalds en BUrger King e.d.
Ik had er 30+ jaar terug heen gewildquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?
Want ik ben er nog nooit geweest...
Currywurst en David Hasselhoffmuseumquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze spreken er Duits, ze hebben er vast wel een MacDOnalds en BUrger King e.d.
Jaaaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Currywurst en David Hasselhoffmuseum![]()
Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM![]()
![]()
OMG, ich willll
Niets te doenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?
Want ik ben er nog nooit geweest...
Misschien toch maar afhaken.... Zie er alleen schnitzels tussen staan dat mij aanspreekt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Currywurst en David Hasselhoffmuseum![]()
Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM![]()
![]()
OMG, ich willll
Yupquote:
Staat nog een beetjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup. Zal het met het idee moeten doen dat de muur er stond
De DMquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Currywurst en David Hasselhoffmuseum![]()
Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM![]()
![]()
OMG, ich willll
Ik vond Nicosia en die hele grens op Cyprus de next best thingquote:
Volgende keer dat je daar bent mijn fiets graag mee terug nemen ok?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een klein beetje Duits (oma uit Berlijn).
Zelfs de tieten niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien toch maar afhaken.... Zie er alleen schnitzels tussen staan dat mij aanspreekt.
Is goedquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende keer dat je daar bent mijn fiets graag mee terug nemen ok?
"Allemaal stomme dingen die je ouders wilden zien" waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik had als 8 jarige niet de behoefte om naar die steden te gaan. Wist ik veel wat er zich afspeelden buiten Nederland.
Ik zou het ook heel anders beleefd hebben natuurlijk.
Ja?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien toch maar afhaken.... Zie er alleen schnitzels tussen staan dat mij aanspreekt.
Iedereen is toch een klein beetje Duitsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een klein beetje Duits (oma uit Berlijn).
Hollandse klei hier jonge.quote:
Kaufennnnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De DMHopelijk kan ik binnenkort weer winkelen in Kleve en daar de DM leegkopen.
Misschien wel. Ik ben op de leeftijd echt wel naar het buitenland geweest hoor. Maar niet naar die hele grote steden. Wel naar Duitsland overigens. Mijn ouders zelf zijn samen nooit verder gekomen dan Parijs..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Allemaal stomme dingen die je ouders wilden zien" waarschijnlijk.
Mandje vol voor de prijs van één shampoo bij Kruidvatquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Kaufennnn
Echt man, wat een zalige winkel is dat!
Serieus?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik ben op de leeftijd echt wel naar het buitenland geweest hoor. Maar niet naar die hele grote steden. Wel naar Duitsland overigens. Mijn ouders zelf zijn samen nooit verder gekomen dan Parijs..
Mijn vader is ondertussen wel wat verder weg geweest (wel binnen Europa), iets wat echt ondenkbaar zou zijn, mocht mijn moeder nog leven. Die had echt geen zin in verre reizen.
Die snapte niet waarom haar zus graag op vakantie ging naar Hongarije..
Toen ik haar als kind vroeg waarom niet, ben je er dan zelf geweest? wist ze geen antwoord, mocht ik zoiets niet vragen of zoiets..
Ja, ik twijfel soms of en van wie ik het autisme heb. Soms denk ik van pa dan weer van Ma (die had ook NF)quote:
Te vaak bij zo'n winkel geweest en dan gewoon hele schap leegtrekken. Je zíet ze denken 'verdammte arschlog Holländer!'quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mandje vol voor de prijs van één shampoo bij Kruidvat
Nichts unrichtig mit ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg je hier nu eigenlijk “Ein volk, ein reich!” ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |