Dan komt de hele KSC gewoon naar jou toequote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik in ieder geval nog nietEn voor het werk niet t/m in ieder geval December
Nee, nietsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?
Want ik ben er nog nooit geweest...
Ze spreken er Duits, ze hebben er vast wel een MacDOnalds en BUrger King e.d.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?
Want ik ben er nog nooit geweest...
Gouden tijden voor die lui johquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, een tripje om "inspiratie op te doen" zou ik ook niet afslaan.
Mooie musea, leuke parken, lekker etenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?
Want ik ben er nog nooit geweest...
Schnitzelsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze spreken er Duits, ze hebben er vast wel een MacDOnalds en BUrger King e.d.
Ik had er 30+ jaar terug heen gewildquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?
Want ik ben er nog nooit geweest...
Currywurst en David Hasselhoffmuseumquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze spreken er Duits, ze hebben er vast wel een MacDOnalds en BUrger King e.d.
Jaaaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Currywurst en David Hasselhoffmuseum![]()
Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM![]()
![]()
OMG, ich willll
Niets te doenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?
Want ik ben er nog nooit geweest...
Misschien toch maar afhaken.... Zie er alleen schnitzels tussen staan dat mij aanspreekt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Currywurst en David Hasselhoffmuseum![]()
Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM![]()
![]()
OMG, ich willll
Yupquote:
Staat nog een beetjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup. Zal het met het idee moeten doen dat de muur er stond
De DMquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Currywurst en David Hasselhoffmuseum![]()
Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM![]()
![]()
OMG, ich willll
Ik vond Nicosia en die hele grens op Cyprus de next best thingquote:
Volgende keer dat je daar bent mijn fiets graag mee terug nemen ok?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een klein beetje Duits (oma uit Berlijn).
Zelfs de tieten niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien toch maar afhaken.... Zie er alleen schnitzels tussen staan dat mij aanspreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |