abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193213916
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik in ieder geval nog niet :P En voor het werk niet t/m in ieder geval December :o
Dan komt de hele KSC gewoon naar jou toe *O*
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:11:30 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193213917
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?

Want ik ben er nog nooit geweest...
Nee, niets
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:11:32 #103
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193213920
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?

Want ik ben er nog nooit geweest...
Ze spreken er Duits, ze hebben er vast wel een MacDOnalds en BUrger King e.d.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:11:49 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193213925
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Och, een tripje om "inspiratie op te doen" zou ik ook niet afslaan. :')
Gouden tijden voor die lui joh _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:11:51 #105
62419 CherryLips
chocoholic
pi_193213926
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?

Want ik ben er nog nooit geweest...
Mooie musea, leuke parken, lekker eten :@
Tap tap tap
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:12:13 #106
62419 CherryLips
chocoholic
pi_193213933
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ze spreken er Duits, ze hebben er vast wel een MacDOnalds en BUrger King e.d.
Schnitzels *O*
Tap tap tap
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:12:19 #107
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193213936
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?

Want ik ben er nog nooit geweest...
Ik had er 30+ jaar terug heen gewild :{
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193213945
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Schnitzels *O*
Je gaat steeds vaker vreemd hè? :P
Vakman pur sang
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:12:48 #109
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193213947
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Schnitzels *O*
Ook ja. :9 :9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:12:55 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193213953
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ze spreken er Duits, ze hebben er vast wel een MacDOnalds en BUrger King e.d.
Currywurst en David Hasselhoffmuseum O+

Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM O+ O+ O+

OMG, ich willll
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:13:02 #111
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193213957
en natuurlijk Berliner Bollen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:13:13 #112
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193213960
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Currywurst en David Hasselhoffmuseum O+

Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM O+ O+ O+

OMG, ich willll
Jaaa *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:13:42 #113
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193213968
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Is er eigenlijk wel wat te beleven in Berlijn?

Want ik ben er nog nooit geweest...
Niets te doen ;(
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:13:47 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193213969
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik had er 30+ jaar terug heen gewild :{
Hindsight Koen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:14:05 #115
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193213982
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Currywurst en David Hasselhoffmuseum O+

Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM O+ O+ O+

OMG, ich willll
Misschien toch maar afhaken.... Zie er alleen schnitzels tussen staan dat mij aanspreekt.
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:14:36 #116
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193213992
Ik wilde ook iets zeggen :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:14:37 #117
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193213993
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Hindsight Koen O+
Yup ;). Zal het met het idee moeten doen dat de muur er stond :+
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:15:02 #118
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193213998
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:14 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Yup ;). Zal het met het idee moeten doen dat de muur er stond :+
Staat nog een beetje :+
With the stars as her umbrella
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 21:15:09 #119
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193214001
Berlijn O+
Your beauty never ever scared me.
pi_193214004
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik had er 30+ jaar terug heen gewild :{
Ik ook. Maar ik zal het moeten doen met Boedapest voor de val van de muur ;(
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 21:15:55 #121
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193214015
Ik ben een klein beetje Duits (oma uit Berlijn).
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:16:15 #122
62419 CherryLips
chocoholic
pi_193214022
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Currywurst en David Hasselhoffmuseum O+

Gezelligheid, hossende horeca, bierstuben, schnitzels, vrouwen met dikke tieten, winkels, de DM O+ O+ O+

OMG, ich willll
De DM *O* Hopelijk kan ik binnenkort weer winkelen in Kleve en daar de DM leegkopen.
Tap tap tap
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:16:19 #123
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193214025
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:15 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Staat nog een beetje :+
Ik vond Nicosia en die hele grens op Cyprus de next best thing
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:16:26 #124
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193214027
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een klein beetje Duits (oma uit Berlijn).
Volgende keer dat je daar bent mijn fiets graag mee terug nemen ok?
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:16:34 #125
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214033
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:14 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Misschien toch maar afhaken.... Zie er alleen schnitzels tussen staan dat mij aanspreekt.
Zelfs de tieten niet?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')