Hebben we het wel over gehad, maar ze vond het niet nodig en ik eigenlijk ook niet. Okee, stel dat hij wegloopt ofzo..quote:
Mooie lucht wel!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
6,3 km![]()
Weinig fotoinspiratie![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk wel toe vanuit een hoekje.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je kunt maar beter even niets zeggen inderdaad.
Wel een plaatje weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
6,3 km![]()
Weinig fotoinspiratie![]()
[ afbeelding ]
Wel fancy lucht.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
6,3 km![]()
Weinig fotoinspiratie![]()
[ afbeelding ]
Zal even kijken of ik een kolf kan regelenquote:
Dat wordt dan een wat anderssoortige drabquote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeez een totaal uit de hand lopende MI
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
In Eindhoven heb je de Rimsky-Korsakowlaan.
Is naar een componist, niet naar het syndroom van.
Maar ik blijf het grappig vinden dat sommige nummers in die straat 5653AA als postcode heeft..
![]()
![]()
Mooi!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
6,3 km![]()
Weinig fotoinspiratie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zie een match. Miauw en Buda. Beide fotogenie(k)s
Der was hier op fok ooit een topic over professionele melkgevers toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook.
Kijken of Molo nog kan produceren
Gaat Buda ook mee?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zie een match. Miauw en Buda. Beide fotogenie(k)s
Oh ja. Flashbacks.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Der was hier op fok ooit een topic over professionele melkgevers toch?
ik heb kroepeok op...quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Der was hier op fok ooit een topic over professionele melkgevers toch?
Was met baby al een droge slappe tetbende, zonder zal het wel helemaal niks wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook.
Kijken of Molo nog kan produceren
Ik ben meer een fan van kroepoek eigenlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ik heb kroepeok op...
Teveel gesport vandaag nu moet ik eten eten eten.
Dat ligt eraan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Der was hier op fok ooit een topic over professionele melkgevers toch?
Kroepoekquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ik heb kroepeok op...
Teveel gesport vandaag nu moet ik eten eten eten.
Heb je nog een baby in de buurt die een en ander kan opwekken?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Was met baby al een droge slappe tetbende, zonder zal het wel helemaal niks worden
Maar kán het proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |