abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:57:03 #251
102912 crv
Screwed up
pi_193214924
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Of gewoon hoge nood/Baasje ik wil naar buiten...
dat kan ook
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:57:19 #252
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214930
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet :')? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb _O-. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch :+.
Toen ik klein was eigenlijk al. Ik hoorde het mijn moeder aan de telefoon doen.
Nu roep ik maar wat hoor :+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:57:20 #253
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193214933
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom niet?
Het is alleen verplicht voor honden die na een bepaalde datum zijn geboren of in NL zijn komen wonen.. Of als ie naar het buitenland gaat moet ie wel een chip hebben, anders is het niet verplicht...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:57:45 #254
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214941
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Ja daag.

Niet dus.

Ik heb een traditie in ere te houden....
We gaan gewoon in één groot bed *O*
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:57:48 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214943
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik heb dit ook volgens mij nooit gehad. Toen mijn postcode eindigde op HP. maakte ik er Harry Potter van. IPV Hendrik Peter oid..
Ik maak er altijd een Probleemwijken associatie van :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:57:59 #256
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214948
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Dat ik dit nog mag meemaken, zo vlak voor het slapengaan!
:D

Hoe is het dan?
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:58:09 #257
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193214956
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Vechten?
Nee, erdoorheenzakken.
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:58:10 #258
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214957
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet :')? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb _O-. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch :+.
Niet. Hier ook random (bekende) woorden. Of het moet er toevallig ingehamerd zijn dankzij Rad van Fortuin. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:58:22 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214967
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:57 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Het is alleen verplicht voor honden die na een bepaalde datum zijn geboren of in NL zijn komen wonen.. Of als ie naar het buitenland gaat moet ie wel een chip hebben, anders is het niet verplicht...
Maar misschien wel handig?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:58:49 #260
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214977
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is zo relaxed. O+

Eerst in mijn echte tuin onkruid trekken en daarna in mijn spelletje weer. :')
_O-

Dat heb ik met de Sims. Eerst troep maken in mijn eigen huis en dan in de Sims O+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:58:54 #261
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

We gaan gewoon in één groot bed *O*
Knus. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:58:59 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214983
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

We gaan gewoon in één groot bed *O*
Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding geven O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:59:01 #263
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214987
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb al geboekt
_O-
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:59:28 #264
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214997
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding geven O+
Jij regelt de borstvoeding?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:59:43 #265
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193215003
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding geven O+
Kan dat ook uit billen komen?

:@
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:00:08 #266
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193215017
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding geven O+
Jeez een totaal uit de hand lopende MI :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:00:28 #267
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193215022
_O- bilvoeding :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:00:34 #268
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193215028
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Dat heb ik met de Sims. Eerst troep maken in mijn eigen huis en dan in de Sims O+
Het is dat ik daar geen geschikt apparaat meer voor heb. _O- Sims. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:00:42 #269
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193215032
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik maak er altijd een Probleemwijken associatie van :')
:D :D

In Eindhoven heb je de Rimsky-Korsakowlaan.

Is naar een componist, niet naar het syndroom van.

Maar ik blijf het grappig vinden dat sommige nummers in die straat 5653AA als postcode heeft..

:') :') :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:00:58 #270
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193215040
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:D :D

In Eindhoven heb je de Rimsky-Korsakowlaan.

Is naar een componist, niet naar het syndroom van.

Maar ik blijf het grappig vinden dat sommige nummers in die straat 5653AA als postcode heeft..

:') :') :')
Mwehehehe. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:01:18 #271
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193215048
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is dat ik daar geen geschikt apparaat meer voor heb. _O- Sims. O+
Echt *;
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:01:21 #272
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193215050
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Jeez een totaal uit de hand lopende MI :')
Ik zeg maar even niks..
Bis vincit qui se vincit!
pi_193215052
6,3 km *O*

Weinig fotoinspiratie -O-

  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:01:46 #274
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193215058
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding geven O+
Leg jij die fles wijn even weg?
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:01:48 #275
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193215060
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Ik zeg maar even niks..
Je kunt maar beter even niets zeggen inderdaad.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:01:49 #276
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193215061
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Maar misschien wel handig?
Hebben we het wel over gehad, maar ze vond het niet nodig en ik eigenlijk ook niet. Okee, stel dat hij wegloopt ofzo..

Ik heb hier natuurlijk wel een boekje liggen met al zijn inenting geschiedenis...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:02:06 #277
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193215066
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
6,3 km *O*

Weinig fotoinspiratie -O-

[ afbeelding ]
Mooie lucht wel!
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:02:17 #278
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193215068
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Je kunt maar beter even niets zeggen inderdaad.
Ik kijk wel toe vanuit een hoekje.
Bis vincit qui se vincit!
pi_193215071
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
6,3 km *O*

Weinig fotoinspiratie -O-

[ afbeelding ]
Wel een plaatje weer. ^O^
Vakman pur sang
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:02:24 #280
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193215072
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
6,3 km *O*

Weinig fotoinspiratie -O-

[ afbeelding ]
Wel fancy lucht. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:02:52 #281
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193215088
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:02 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Mooie lucht wel!
Ik zie een match. Miauw en Buda. Beide fotogenie(k)s
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:02:56 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193215090
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jij regelt de borstvoeding?
Zal even kijken of ik een kolf kan regelen
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Kan dat ook uit billen komen?

:@
Dat wordt dan een wat anderssoortige drab :D :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Jeez een totaal uit de hand lopende MI :')
Graag gedaan :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:03:00 #283
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193215092
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:02 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Ik kijk wel toe vanuit een hoekje.
Ik ook.
Kijken of Molo nog kan produceren :'(
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:03:19 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193215097
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:D :D

In Eindhoven heb je de Rimsky-Korsakowlaan.

Is naar een componist, niet naar het syndroom van.

Maar ik blijf het grappig vinden dat sommige nummers in die straat 5653AA als postcode heeft..

:') :') :')
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:03:53 #285
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193215107
Dit escaleert wel uit de hand zo. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:03:56 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193215110
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
6,3 km *O*

Weinig fotoinspiratie -O-

[ afbeelding ]
Mooi!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:03:58 #287
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193215111
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:02 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Ik zie een match. Miauw en Buda. Beide fotogenie(k)s
:+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:04:08 #288
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193215114
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik ook.
Kijken of Molo nog kan produceren :'(
Der was hier op fok ooit een topic over professionele melkgevers toch?
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:04:18 #289
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193215118
Godver. Honger. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:04:22 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193215120
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:02 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Ik zie een match. Miauw en Buda. Beide fotogenie(k)s
Gaat Buda ook mee?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:04:28 #291
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193215122
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit escaleert wel uit de hand zo. :')
Het gaat zo snel. Je let even niet op en dan gebeurt het weer ;(
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:04:36 #292
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193215126
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Der was hier op fok ooit een topic over professionele melkgevers toch?
Oh ja. Flashbacks. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:04:41 #293
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193215130
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver. Honger. :')
ik heb kroepeok op...

Teveel gesport vandaag nu moet ik eten eten eten.
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:04:49 #294
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193215134
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Der was hier op fok ooit een topic over professionele melkgevers toch?
Oh ja _O- :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:05:02 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193215139
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik ook.
Kijken of Molo nog kan produceren :'(
Was met baby al een droge slappe tetbende, zonder zal het wel helemaal niks worden :+

Maar kán het proberen!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:05:18 #296
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193215146
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

ik heb kroepeok op...

Teveel gesport vandaag nu moet ik eten eten eten.
Ik ben meer een fan van kroepoek eigenlijk :{
With the stars as her umbrella
pi_193215157
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Gaat Buda ook mee?
Buda trekt drie dagen sociaal zijn niet :@ Zelfs met mensen die ik al 20 jaar ken een opgave :')
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:05:53 #298
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193215161
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Gaat Buda ook mee?
Dat ligt eraan.

@Budapestenaar, belangrijke vraag vooraf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:06:01 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193215163
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Der was hier op fok ooit een topic over professionele melkgevers toch?
:9~
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

ik heb kroepeok op...

Teveel gesport vandaag nu moet ik eten eten eten.
Kroepoek O+

Koos had anderhalve zak chips en een zak drop op en hoefde geen avondeten meer hier :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:06:02 #300
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193215165
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Was met baby al een droge slappe tetbende, zonder zal het wel helemaal niks worden :+

Maar kán het proberen!
Heb je nog een baby in de buurt die een en ander kan opwekken?
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')