abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:57:03 #251
102912 crv
Screwed up
pi_193214924
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Of gewoon hoge nood/Baasje ik wil naar buiten...
dat kan ook
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:57:19 #252
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214930
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet :')? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb _O-. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch :+.
Toen ik klein was eigenlijk al. Ik hoorde het mijn moeder aan de telefoon doen.
Nu roep ik maar wat hoor :+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:57:20 #253
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193214933
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom niet?
Het is alleen verplicht voor honden die na een bepaalde datum zijn geboren of in NL zijn komen wonen.. Of als ie naar het buitenland gaat moet ie wel een chip hebben, anders is het niet verplicht...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:57:45 #254
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214941
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Ja daag.

Niet dus.

Ik heb een traditie in ere te houden....
We gaan gewoon in één groot bed *O*
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:57:48 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214943
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik heb dit ook volgens mij nooit gehad. Toen mijn postcode eindigde op HP. maakte ik er Harry Potter van. IPV Hendrik Peter oid..
Ik maak er altijd een Probleemwijken associatie van :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:57:59 #256
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214948
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Dat ik dit nog mag meemaken, zo vlak voor het slapengaan!
:D

Hoe is het dan?
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:58:09 #257
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193214956
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Vechten?
Nee, erdoorheenzakken.
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:58:10 #258
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214957
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet :')? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb _O-. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch :+.
Niet. Hier ook random (bekende) woorden. Of het moet er toevallig ingehamerd zijn dankzij Rad van Fortuin. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:58:22 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214967
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:57 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Het is alleen verplicht voor honden die na een bepaalde datum zijn geboren of in NL zijn komen wonen.. Of als ie naar het buitenland gaat moet ie wel een chip hebben, anders is het niet verplicht...
Maar misschien wel handig?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:58:49 #260
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214977
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is zo relaxed. O+

Eerst in mijn echte tuin onkruid trekken en daarna in mijn spelletje weer. :')
_O-

Dat heb ik met de Sims. Eerst troep maken in mijn eigen huis en dan in de Sims O+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:58:54 #261
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

We gaan gewoon in één groot bed *O*
Knus. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:58:59 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193214983
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

We gaan gewoon in één groot bed *O*
Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding geven O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:59:01 #263
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193214987
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb al geboekt
_O-
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:59:28 #264
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193214997
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding geven O+
Jij regelt de borstvoeding?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:59:43 #265
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193215003
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding geven O+
Kan dat ook uit billen komen?

:@
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:00:08 #266
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193215017
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding geven O+
Jeez een totaal uit de hand lopende MI :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:00:28 #267
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193215022
_O- bilvoeding :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:00:34 #268
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193215028
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Dat heb ik met de Sims. Eerst troep maken in mijn eigen huis en dan in de Sims O+
Het is dat ik daar geen geschikt apparaat meer voor heb. _O- Sims. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:00:42 #269
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193215032
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik maak er altijd een Probleemwijken associatie van :')
:D :D

In Eindhoven heb je de Rimsky-Korsakowlaan.

Is naar een componist, niet naar het syndroom van.

Maar ik blijf het grappig vinden dat sommige nummers in die straat 5653AA als postcode heeft..

:') :') :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:00:58 #270
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193215040
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:D :D

In Eindhoven heb je de Rimsky-Korsakowlaan.

Is naar een componist, niet naar het syndroom van.

Maar ik blijf het grappig vinden dat sommige nummers in die straat 5653AA als postcode heeft..

:') :') :')
Mwehehehe. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:01:18 #271
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193215048
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is dat ik daar geen geschikt apparaat meer voor heb. _O- Sims. O+
Echt *;
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:01:21 #272
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193215050
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Jeez een totaal uit de hand lopende MI :')
Ik zeg maar even niks..
Bis vincit qui se vincit!
pi_193215052
6,3 km *O*

Weinig fotoinspiratie -O-

  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:01:46 #274
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193215058
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding geven O+
Leg jij die fles wijn even weg?
Bis vincit qui se vincit!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:01:48 #275
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193215060
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Ik zeg maar even niks..
Je kunt maar beter even niets zeggen inderdaad.
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')