dat kan ookquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of gewoon hoge nood/Baasje ik wil naar buiten...
Toen ik klein was eigenlijk al. Ik hoorde het mijn moeder aan de telefoon doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb
. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch
.
Het is alleen verplicht voor honden die na een bepaalde datum zijn geboren of in NL zijn komen wonen.. Of als ie naar het buitenland gaat moet ie wel een chip hebben, anders is het niet verplicht...quote:
We gaan gewoon in één groot bedquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja daag.
Niet dus.
Ik heb een traditie in ere te houden....
Ik maak er altijd een Probleemwijken associatie vanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook volgens mij nooit gehad. Toen mijn postcode eindigde op HP. maakte ik er Harry Potter van. IPV Hendrik Peter oid..
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag meemaken, zo vlak voor het slapengaan!
Niet. Hier ook random (bekende) woorden. Of het moet er toevallig ingehamerd zijn dankzij Rad van Fortuin.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Willekeurige vraag, maar wanneer leerden jullie het telefoonalfabet? Ik hoor mensen om me heen altijd Anton, Bernard, Victor, Willem, etc. zeggen aan de telefoon en krijg af en toe echt het idee dat ik dit deel van normale mensenontwikkeling gemist heb
. Ik ken echt maar twee van die namen. Oké nou vier blijkbaar, maar toch
.
Maar misschien wel handig?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is alleen verplicht voor honden die na een bepaalde datum zijn geboren of in NL zijn komen wonen.. Of als ie naar het buitenland gaat moet ie wel een chip hebben, anders is het niet verplicht...
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is zo relaxed.
Eerst in mijn echte tuin onkruid trekken en daarna in mijn spelletje weer.
Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding gevenquote:
Jij regelt de borstvoeding?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding geven
Kan dat ook uit billen komen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding geven
Jeez een totaal uit de hand lopende MIquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding geven
Het is dat ik daar geen geschikt apparaat meer voor heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik met de Sims. Eerst troep maken in mijn eigen huis en dan in de Sims
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik maak er altijd een Probleemwijken associatie van
Mwehehehe.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
In Eindhoven heb je de Rimsky-Korsakowlaan.
Is naar een componist, niet naar het syndroom van.
Maar ik blijf het grappig vinden dat sommige nummers in die straat 5653AA als postcode heeft..
![]()
![]()
Echtquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat ik daar geen geschikt apparaat meer voor heb.Sims.
Ik zeg maar even niks..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeez een totaal uit de hand lopende MI
Leg jij die fles wijn even weg?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo'n familiebed, net als in OUD, en dan elkaar borstvoeding geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |