Ben het zelf maar gaan doen. Ben er nog aardig goed in ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb afspraak gemaakt voor 12 mei, kon helaas niet eerder. Begint aardig lang te worden.
ik 2quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb 4 dagen weekend
Al moesten we 4 mei verplicht opnemen!
is 5 mei officieel dit jaar?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb 4 dagen weekend
Wat zijn dat voor grappenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb 4 dagen weekend
Heb het kort uitgezocht. Denk omdat het bovenwettelijke uren zijn dat ze het wel kunnen maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor grappen
Helemaal in een tijd waarin iedereen thuiswerkt. Of doe je dat ook niet?
Ja want dat hebben ze 75 jaar geleden bedachtquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja 75 jaar geleden, om de 5 jaar toch.
Ben deze hele week verplicht vrij.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb 4 dagen weekend
Dit is correct, wij doen daar niet aan mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Organisaties mogen zelf weten of ze hieraan meedoen.
Nee 5 jaar later. (lol)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja want dat hebben ze 75 jaar geleden bedacht
Ik moet ook gewoon werken maar val ook niet onder een caoquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit is correct, wij doen daar niet aan mee.
Echter heb ik wel vrij.
Kut snelkookpan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt tegen
Al is voor de lunch die omgeving rond dat 'stadion' wel geschikt.
quote:In diverse cao's staat vermeld dat de jubileumviering van bevrijdingsdag als officiële vrije dag geldt. Een werknemer heeft dan recht op een vrije dag met behoud van loon. Deze formele vrije dag vindt één keer in de 5 jaar plaats, namelijk in 2020 en daarna weer in 2025.
hoelaatquote:
en feyenoordcityquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Kut snelkookpan.
Maar inderdaad wel aanzienlijk beter ontwikkeld dan rond de Kuip.
Aangezien een analfabeet niet kan schrijven denk ik het niet neequote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit aan mij? Ik heb die titel toch niet geschreven. OF WEL SOMS?!?!?!?
Jij komt er toch meequote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit aan mij? Ik heb die titel toch niet geschreven. OF WEL SOMS?!?!?!?
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
Is er nog iets uitgekomen? 1 juno de kroegen open?
Anne Frank Huis krijgt 6 miljoenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
Nee, niks.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
Sowquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aangezien een analfabeet niet kan schrijven denk ik het niet nee
Heb je mijn forecast niet gezien?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:46 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even een MACHINE LEARNING model gemaakt om een forecast te kunnen maken van het aantal IC coronapatiënten in de komende weken. Zeer geavanceerd allemaal
Mijn oordeel: 1 juno kunnen gemakkelijk alle kroegen weer open. Deel dit aub.
@:doublepain @:lenny_leonard @:caland @:afcniels @:muskusboktor57 @:ggmm @:maxi-mus
Wat een jodenfooiquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen ze iedere nabestaande een euro geven (lol).
zou me niets verbazen maar hoe kunnen die nu al in de problemen zitten, zijn de Anne Frank kastanjes op?quote:
6 miljoen personeelskostenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou me niets verbazen maar hoe kunnen die nu al in de problemen zitten, zijn de Anne Frank kastanjes op?
De haard moet blijven branden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou me niets verbazen maar hoe kunnen die nu al in de problemen zitten, zijn de Anne Frank kastanjes op?
Ook deze post gaat zo verdwijnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet als een wijf
@:kyran
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:08 schreef GGMM het volgende:
Zout eens op met dat gemention.
Jammer dat Caland niet iets van aftellen deed trouwens, zijn timing is normaliter perfect.
Overgenomen van het @Morpheus2002 kankeralarmquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:08 schreef Caland het volgende:
René is sneller dan het licht
Zou hij een Kyranalarm hebben
3quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Kyran
We doen hier niet aan roddelen lul
Whatever, je bent gewaarschuwdquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mentionen is een functie van deze website, als je er niet tegen kan moet je lekker @:Danny janken
Erg raar inderdaad, eerst wordt het geïntroduceerd en vervolgens mag je het niet gebruiken. (wat ik niet in de policy zie staan)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mentionen is een functie van deze website, als je er niet tegen kan moet je lekker @:Danny janken
Misschien kan je @Danny vragen of hij het mentionen dan weer weghaalt als je het toch niet kan gebruikenquote:
Ik haal de mensen die er misbruik van maken wel weg.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien kan je @:Danny vragen of hij het mentionen dan weer weghaalt als je het toch niet kan gebruiken
VBL jargon mag niet in CORquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg raar inderdaad, eerst wordt het geïntroduceerd en vervolgens mag je het niet gebruiken. (wat ik niet in de policy zie staan)
Waarom mag je dan iedereen mentionen op 1 iemand naquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haal de mensen die er misbruik van maken wel weg.
Daar gaat het niet om en dat weet je zelf ook welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom mag je dan iedereen mentionen op 1 iemand na
dannygodquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien kan je @:Danny vragen of hij het mentionen dan weer weghaalt als je het toch niet kan gebruiken
Daar gaat het wel om, want het is uiterst opvallend.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om en dat weet je zelf ook wel
Nee, het gaat erom dat jullie hem massaal mentionen om kinderachtig te gaan zitten doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat het wel om, want het is uiterst opvallend.
Dat werd eerder inderdaad nooit gedaan bij een @Netsplitter @Madame_Paon of @Knetterkrankjorumquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat jullie hem massaal mentionen om kinderachtig te gaan zitten doen.
Klopt, toen bestond die functie nog niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werd eerder inderdaad nooit gedaan bij een @:netsplitter @:madame_paon of @:knetterkrankjorum
Normaal heb je ook geen problemen met kinderachtig gedrag René.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat jullie hem massaal mentionen om kinderachtig te gaan zitten doen.
Nope.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
En toen werden quotes overigens ook weggehaald
Jij misschien ja omdat niemand je magquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik nog voor gewaarschuwd destijds met madame_paon
En nu ban je er mensen voor. HYPOCRIETquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik nog voor gewaarschuwd destijds met madame_paon
Johquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En nu ban je er mensen voor. HYPOCRIET
GGMM spartelt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En nu ban je er mensen voor. HYPOCRIET
quote:Op maandag 20 april 2020 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer @:klummie antwoordt
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja @:klummie was ook mod dus dit zegt verder weinig.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze beslissing laat ik aan @:klummie over.
quote:
Dit is natuurlijk HEEL ANDERSquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja op dat moment was het grappig, omdat je toen aan het kloten was, maar toen realiseerde ik me later dat je het pas 7 dagen daarna ziet en dan is het opeens lullig.
Maar nu heb je wel mooi een note minder.
[..]
Deze laat ik @:klummie afhandelen.
Totaal niet. Het punt dat het hypocriet is dat ik mensen ban voor dingen die ik zelf vroeger deed is al sinds ik FA ben, en zelfs toen ik mod wasquote:
Klopt, die gast komt hier nooit.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is natuurlijk HEEL ANDERS
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is natuurlijk HEEL ANDERS
Je komt op de 1 of andere manier wel een beetje NSBerig over.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal niet. Het punt dat het hypocriet is dat ik mensen ban voor dingen die ik zelf vroeger deed is al sinds ik FA ben, en zelfs toen ik mod was
Dat was het punt helemaal niet, het punt was dat er gelogen werd dat mensen pesten door kinderachtig gedrag volgens caland vroeger wel mocht.
En toen ik dit weerlegde kwam hij met een flauw grapje ipv inhoud.
Haha, ja.quote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je komt op de 1 of andere manier wel een beetje NSBerig over.
Altijd lachen en elkaar een beetje belachelijk maken. Maar ondertussen hebben wel users ineens allemaal bans. Beetje achterbaks vind ik het
Het ging om mentionenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ik noem juist zijn naam niet.
Is ook nooit goed bij jou hè.
Ja, we hadden al een tijdje door dat je achterlijk was Scrummie.quote:
Zeker. Dat brengt de mens het verst!quote:
Nee, dat nooit.quote:
Boos.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, we hadden al een tijdje door dat je achterlijk was Scrummie.
Dat is een heel ander punt dat het onnodig mentionen niet goedpraat.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien moeten de mods in COR niet als een stel hyperactieve debielen notes uit gaan delen. De functie/essentie daarvan is ook zo ongeveer verdwenen.
Ik heb die 2e zin nu 3 keer gelezen maar ik snap het nog niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal niet. Het punt dat het hypocriet is dat ik mensen ban voor dingen die ik zelf vroeger deed is al sinds ik FA ben, en zelfs toen ik mod was
Dat was het punt helemaal niet, het punt was dat er gelogen werd dat mensen pesten door kinderachtig gedrag volgens caland vroeger wel mocht.
En toen ik dit weerlegde kwam hij met een flauw grapje ipv inhoud.
Die functie is er toch gewoon??quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging om mentionen
Als je het niet kan volgen, bemoei je er dan niet mee. Dit komt nogal debiel over.
Dit is al lang besproken. Lees anders even terug, mongool.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Die functie is er toch gewoon??
Je komt zelf debiel over met je volledig willekeurige wanbeleid.
Misschien moet je meer bezig zijn met de oorzaak dan met het gevolg.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een heel ander punt dat het onnodig mentionen niet goedpraat.
HEEL ANDERSquote:Op donderdag 9 april 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
MIJN PAKKETJE IS BINNEN!!!![]()
![]()
@:maxi-mus @:elan @:tjacka @:mortaxx @:madame_paon @:scrummie2.1 @:afcniels en niet te vergeten mijn goede vriend @:lenny_leonard
De functie topics aanmaken is er ook, of plaatjes posten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Die functie is er toch gewoon??
Je komt zelf debiel over met je volledig willekeurige wanbeleid.
Hoeveel onnodige mentions krijg jij op een willekeurige dag? Eerlijk antwoord graag.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh is @Madame_Paon ook een goede vriendin van je?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, dit zijn allemaal goede vrienden van me die geïnteresseerd zijn in mijn pakketje.
Hou lekker je teringbek en bemoei je er niet mee, loopjongen van René.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is al lang besproken. Lees anders even terug, mongool.
Zeg je dat ook tegen een vrouw die verkracht is?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom neem je die Kyran überhaupt in bescherming? Is hij soms te zwak om voor zichzelf op te komen?
Geen idee, ik praat nooit met Kyran.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel onnodige mentions krijg jij op een willekeurige dag? Eerlijk antwoord graag.
Waarom neem je die Kyran überhaupt in bescherming? Is hij soms te zwak om voor zichzelf op te komen?
Laat je niet inpamperen of afleiden!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh is @:madame_paon ook een goede vriendin van je?
Bah
Worden mods nog wel een beetje opgeleid? Of denken ze dat het mod zijn uit notes en slotjes zetten bestaatquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd meer notes in VBL dan in COR.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien moeten de mods in COR niet als een stel hyperactieve debielen notes uit gaan delen. De functie/essentie daarvan is ook zo ongeveer verdwenen.
Bekend van allerhande berekeningen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:26 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de mening van user Kyran, want die schijnt hier dagelijks te zijn. Wie kent hem niet, zou je zeggen.
Die komt hier nooit meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh is @:madame_paon ook een goede vriendin van je?
Bah
Woest.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou lekker je teringbek en bemoei je er niet mee, loopjongen van René.
Bijzonder, zonder competities.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd meer notes in VBL dan in COR.
Caland ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd meer notes in VBL dan in COR.
Goede vergelijking weer Dummiequote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen een vrouw die verkracht is?
Ik zag in mijn notes dat ik er daar ook een heb gekregen voor een totaal onschuldige reactie mbt AVG en het ziekenhuis in Tilburg. (@Lenny_Leonard) Dat was volgens mij mijn enige post in gans COR.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
Dus iemand die niet meer inlogt heeft andere rechten dan een user die wel gewoon inlogt? Waar staat dat in de policy?quote:
Huhquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus iemand die niet meer inlogt heeft andere rechten dan een user die wel gewoon inlogt? Waar staat dat in de policy?
Oh, dat ja. Daar heb ik uiteindelijk een ban voor gekregen. Ik deelde wat dingen die ik gewoon mocht delen, maar mensen vonden het respectloos ofzo. CORRED.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zag in mijn notes dat ik er daar ook een heb gekregen voor een totaal onschuldige reactie mbt AVG en het ziekenhuis in Tilburg. (@:Lenny_Leonard) Dat was volgens mij mijn enige post in gans COR.
Ik word niet snel kwaad, maar ben nu toch maar in de pen geklommen.
COR is een kippenhok waar de goede mensen onder de slechten lijden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zag in mijn notes dat ik er daar ook een heb gekregen voor een totaal onschuldige reactie mbt AVG en het ziekenhuis in Tilburg. (@:Lenny_Leonard) Dat was volgens mij mijn enige post in gans COR.
Ik word niet snel kwaad, maar ben nu toch maar in de pen geklommen.
Het is geen democratie he hier Maxi. Dat is het uitgangspuntquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus iemand die niet meer inlogt heeft andere rechten dan een user die wel gewoon inlogt? Waar staat dat in de policy?
Nee het gaat om gedragsregels. Waar een straf op staat.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh
het gaat erom dat die mensen er dus geen last van kunnen ondervinden.
Dus mensen die hier niet meer komen mag je wel lekker belachelijk maken en mentionen.quote:
Ja, mensen lastigvallen mag dus niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee het gaat om gedragsregels. Waar een straf op staat.
Het ergste is nog dat de grootste .. daar de mods zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
COR is een kippenhok waar de goede mensen onder de slechten lijden.
Hey moderator die ik nomineerde als beste moderator van 2019!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:28 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Ik zie dat @:GGMM het moeilijk heeft omdat hij geconfronteerd wordt met zijn eigen hypocrisie.
Je mag dus zoals @Caland zegt wel mensen lastig vallen die eventueel op een later tijdstip weer inloggen. En hoelang moet iemand precies offline zijn geweest dan? Graag duidelijkheid hierover.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt @onlogisch genomineerd als beste mod?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey moderator die ik nomineerde als beste moderator van 2019!
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[modbreak] Ik moet nu ingrijpen. Jongens het is even genoeg geweest.[/modbreak]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@DonRaja check deze truc!
Vanavond RAID in het COR topic. 19:00 uur?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat ja. Daar heb ik uiteindelijk een ban voor gekregen. Ik deelde wat dingen die ik gewoon mocht delen, maar mensen vonden het respectloos ofzo. CORRED.
Je kunt wel stellen dat ik kwaliteit herkenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij hebt @:Onlogisch genomineerd als beste mod?
Zou ook mijn nominatie zijn hoor. Alles wat hij doet is toch wel leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij hebt @:Onlogisch genomineerd als beste mod?
Dat wordt wel heel hypothetischquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel anders natuurlijk dan wanneer een overijverige mod een keer gementioned wordt.
Zelfs @onlogisch vindt @onlogisch een lui varken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt wel stellen dat ik kwaliteit herken
Ik moet opletten in COR. Mij niet gezien.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanavond RAID in het COR topic. 19:00 uur?
Het eerste de beste topic compleet overhoop halen, beest.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met deze man.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zelfs @:onlogisch vindt @:onlogisch een lui varken.
jarenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag dus zoals @:caland zegt wel mensen lastig vallen die eventueel op een later tijdstip weer inloggen. En hoelang moet iemand precies offline zijn geweest dan? Graag duidelijkheid hierover.
Niet echt, jij komt met een debiel voorbeeld van mensen die niet meer op FOK! komen en doet alsof dit hetzelfde is als iemand hier dagelijks lastigvallenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het eerste de beste topic compleet overhoop halen, beest.Ik neem mijn bans altijd als een kerel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij zul je daar niet over horen janken.
Pisvinger.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Het is ook allemaal wat een paar vensters wegklikken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag dus zoals @:caland zegt wel mensen lastig vallen die eventueel op een later tijdstip weer inloggen. En hoelang moet iemand precies offline zijn geweest dan? Graag duidelijkheid hierover.
Waarom mogen de KLB-mongooltjes dan nog om de paar dagen hier losgelaten worden, moderator incluis? Net als die grafdebiel Scrupuleus, want hij doet zogenaamd niets verkeerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, jij komt met een debiel voorbeeld van mensen die niet meer op FOK! komen en doet alsof dit hetzelfde is als iemand hier dagelijks lastigvallen
Ik zie daar niet zoveel verschil in inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, jij komt met een debiel voorbeeld van mensen die niet meer op FOK! komen en doet alsof dit hetzelfde is als iemand hier dagelijks lastigvallen
Het is ook lastig om inconsequent beleid uit te leggen natuurlijk. Hij had beter weer kunnen kiezen voor de 'mimimimimi' lijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:32 schreef onlogisch het volgende:
René werpt nu weer lijntjes op waar hij over 3 weken mee geconfronteerd wordt.
Dat ligt dan aan jou.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie daar niet zoveel verschil in inderdaad.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik neem mijn bans altijd als een kerel!
Mij zul je daar niet over horen janken.
Pisvinger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lans, hoe denk jij over deze paintjob?
Dit heb jij zelf jarenlang gedaan. Jij lijkt wel een kampbewaker van Auschwitz die nu tegen antisemitisme aan het strijden is.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je daar 1 keer JAAPGOD post heb je een banquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit heb jij zelf jarenlang gedaan. Jij lijkt wel een kampbewaker van Auschwitz die nu tegen antisemitisme aan het strijden is.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]Netjes. (leuke woordgrap ook wel.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lans, hoe denk jij over deze paintjob?
Check ook hoe die linkse zijn buik in probeert te houden.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Deze metafoor is UITERST TREFFEND.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit heb jij zelf jarenlang gedaan. Jij lijkt wel een kampbewaker van Auschwitz die nu tegen antisemitisme aan het strijden is.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Totaal niet. Iemand dagelijks lastigvallen last laten ondervinden is totaal iets anders dan iemand die één keer alle meldingen weg kan klikken.quote:
Mietje.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je daar 1 keer JAAPGOD post heb je een ban
Dus nee
Dat ligt aan jou is ook geen argument.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal niet. Iemand dagelijks lastigvallen last laten ondervinden is totaal iets anders dan iemand die één keer alle meldingen weg kan klikken.Hoe kan je dat niet inzien?
En dan kan je wel zeggen "ja vind ik niet', zoals caland doet, maar dat is geen argument.
Klopt, maar hij begon!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou is ook geen argument.
@GGMM heeft zijn personeel niet onder controle.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom mogen de KLB-mongooltjes dan nog om de paar dagen hier losgelaten worden, moderator incluis? Net als die grafdebiel Scrupuleus, want hij doet zogenaamd niets verkeerd.
Je bent furieus hè makker? Ik zie het aan je gebrekkige zinsopbouw en de vele spaties.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal niet. Iemand dagelijks lastigvallen last laten ondervinden is totaal iets anders dan iemand die één keer alle meldingen weg kan klikken.Hoe kan je dat niet inzien?
En dan kan je wel zeggen "ja vind ik niet', zoals caland doet, maar dat is geen argument.
Ik ben juist heel meelevend.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef onlogisch het volgende:
@:Lange_Lans laat geen spaan heel van @:GGMM
Is dit een gifje van je eigen executie?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:GGMM heeft een GROOT PROBLEEM
Ik zie hem hier niet meer uitkomen. Ik zeg het vertrouwen op.
[ afbeelding ]
@:zipportal
Ik heb al jaren geen ban meer gehad hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
Verder uiterst zwakzinnig dat elke regel waar je het niet mee eens bent terugkomt op "ja maar dat deed je zelf vroeger ook"
Ja, dat weten we nu welGrappig hoe dat specifiek bij regels die je zelf overtreedt opeens een issue wordt.
Wat zwak ditquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neem je verlies nou maar in deze, geen schande.
Dat zei ik ook nergens?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen ban meer gehad hoor
Ja (ik ben bang dat ik anders een note krijg van @GGMM )quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit een gifje van je eigen executie?
In dit geval doe je het nu nog steeds, maar is het dan opeens HEEL anders omdat users toevallig even niet meer posten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
Verder uiterst zwakzinnig dat elke regel waar je het niet mee eens bent terugkomt op "ja maar dat deed je zelf vroeger ook"
Ja, dat weten we nu welGrappig hoe dat specifiek bij regels die je zelf overtreedt opeens een issue wordt.
Is dit echt je verweer?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent furieus hè makker? Ik zie het aan je gebrekkige zinsopbouw en de vele spaties.
Kijk uit. Ik kreeg een note toen ik @scrupeleus een kneusje noemdequote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom mogen de KLB-mongooltjes dan nog om de paar dagen hier losgelaten worden, moderator incluis? Net als die grafdebiel Scrupuleus, want hij doet zogenaamd niets verkeerd.
Klopt en dat heb ik keigoed uitgelegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
In dit geval doe je het nu nog steeds, maar is het dan opeens HEEL anders omdat users toevallig even niet meer posten.
Rens betrekt een willekeurige discussie op zichzelf.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen ban meer gehad hoor
Terecht. Topuser.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit. Ik kreeg een note toen ik @:scrupeleus een kneusje noemde
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand dagelijks lastigvallen last laten ondervinden is totaal iets anders dan iemand die één keer alle meldingen weg kan klikken.
Ook hierin ben je vrij traag van begrip.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:41 schreef Caland het volgende:
Ik wist helemaal niet dat scrupuleus zo'n teringmongooltje was eigenlijk
Weer wat geleerd
Beetje de @Scrummie2.1 van KLBquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:41 schreef Caland het volgende:
Ik wist helemaal niet dat scrupuleus zo'n teringmongooltje was eigenlijk
Weer wat geleerd
Dit is wel het meest lachwekkende van de dag.quote:
Dit was geen best optreden nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:39 schreef onlogisch het volgende:
Altijd als @:GGMM het niet meer weet wordt de 'wat zwak dit'-kaart gespeeld.
We hadden het over de regel mensen lastigvallen via mention.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is wel het meest lachwekkende van de dag.
We hebben het er net een half topic over. En nu gebruik je dit ineens als excuus
Jij mag me altijd mentionen maatquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
@:ggmm krijgt er goed van lanks deze vrijdagmiddag
(ik hoop dat deze mention wel mag trouwens)
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hadden het over de regel mensen lastigvallen via mention.
Dat mag gewoon besproken worden, niet de specifieke ban.
Ook dit kan je niet volgen.
Ik gaf precies de reactie die jij gaf vriend, op een relevant moment.quote:
Het ging over het beleid rondom mentionen, daar hoorde dit ook bij.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag blijkbaar opeens niet meer besproken worden.quote:
Jij zou een goede zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat GGMM het spreekwoordelijke bijltje erbij neergooit hè mannen.
Wie zou GGMM op moeten volgen als FA?
Poll: Wie volgt GGMM op als FA?
• Onlogisch
• Kyran
• Scrummie
• Iemand anders, nl
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik vraag me af of op Kyran stemmen ook een ban oplevert.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat GGMM het spreekwoordelijke bijltje erbij neergooit hè mannen.
Wie zou GGMM op moeten volgen als FA?
Poll: Wie volgt GGMM op als FA?
• Onlogisch
• Kyran
• Scrummie
• Iemand anders, nl
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet in alle gevallen. posts van anderen werden ook weggehaald.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is wel echt een heel zwakzinnig antwoord.
Natuurlijk hadden we het over de mention omdat het had geleid tot een ban.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
De enige user die een mentionban verdient is KingRoland.
Thanks!quote:
Valt het jullie ook op dat oor de versnelde hartslag, de tintelingen in zijn vingers en zijn verhoogde ademhaling GGMM al dan niet expres een paar extra enters gebruikt in deze post?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet straks nasi.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens het is zo trouwens wel leuk geweest.
Wat gaan jullie eten?
Ik ben opgevoed met goed is goed en fout is fout maar je zakt keihard door het ijs, het werd je teveel en je zat te bonzen op het toetsenbord. Maar ook FA's mogen fouten maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gaf precies de reactie die jij gaf vriend, op een relevant moment.
Ik vond het een vrij sterk optreden eigenlijk.Het is dat veel mensen het niet eens zijn met de regel, anders had ik hier het ene na het andere compliment voor gekregen, dat weet ik zeker!
Ohquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag blijkbaar opeens niet meer besproken worden.
@:ggmm zou zeggen; ook dit kun je blijkbaar niet volgen.
Eén dag. (Dit is geen inhoudelijk bespreken van een ban, hopelijk kunnen jullie dag volgen)quote:
Dat doe ikquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op dat oor de versnelde hartslag, de tintelingen in zijn vingers en zijn verhoogde ademhaling GGMM al dan niet expres een paar extra enters gebruikt in deze post?
GGMM was eerst moderator, stapte op, werd een forummongool en deed alles wat god verboden had, kwam terug, werd weer mod, werd weer FA.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op dat oor de versnelde hartslag, de tintelingen in zijn vingers en zijn verhoogde ademhaling GGMM al dan niet expres een paar extra enters gebruikt in deze post?
We gaan het zo meemaken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vraag me af of op Kyran stemmen ook een ban oplevert.
dag volgenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén dag. (Dit is geen inhoudelijk bespreken van een ban, hopelijk kunnen jullie dag volgen)
Dus zodra deze discussie afgelopen is.
[..]
Eén dag. (Dit is geen inhoudelijk bespreken van een ban, hopelijk kunnen jullie dag volgen)
Kunnen jullie dag volgen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Kijk je hebt geen argumenten dus je herhaalt nogmaals je popie-jopie geneuzelquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed met goed is goed en fout is fout maar je zakt keihard door het ijs, het werd je teveel en je zat te bonzen op het toetsenbord. Maar ook FA's mogen fouten maken.
M'n vraag wat doe je? En nog te vroeg ookquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens het is zo trouwens wel leuk geweest.
Wat gaan jullie eten?
Ik hoop haring.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier sowieso een salade, verder geen idee wat sgatju erbij maakt.
[..]
En morgen bant hij weer een onschuldige user, terwijl de middelmaat mag blijven posten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:47 schreef onlogisch het volgende:
Het begint allemaal bijzonder pijnlijk te worden voor René.
Ik vind het haast zielig worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |