Ja, we hadden al een tijdje door dat je achterlijk was Scrummie.quote:
Zeker. Dat brengt de mens het verst!quote:
Nee, dat nooit.quote:
Boos.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, we hadden al een tijdje door dat je achterlijk was Scrummie.
Dat is een heel ander punt dat het onnodig mentionen niet goedpraat.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien moeten de mods in COR niet als een stel hyperactieve debielen notes uit gaan delen. De functie/essentie daarvan is ook zo ongeveer verdwenen.
Ik heb die 2e zin nu 3 keer gelezen maar ik snap het nog niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal niet. Het punt dat het hypocriet is dat ik mensen ban voor dingen die ik zelf vroeger deed is al sinds ik FA ben, en zelfs toen ik mod was
Dat was het punt helemaal niet, het punt was dat er gelogen werd dat mensen pesten door kinderachtig gedrag volgens caland vroeger wel mocht.
En toen ik dit weerlegde kwam hij met een flauw grapje ipv inhoud.
Die functie is er toch gewoon??quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging om mentionen
Als je het niet kan volgen, bemoei je er dan niet mee. Dit komt nogal debiel over.
Dit is al lang besproken. Lees anders even terug, mongool.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Die functie is er toch gewoon??
Je komt zelf debiel over met je volledig willekeurige wanbeleid.
Misschien moet je meer bezig zijn met de oorzaak dan met het gevolg.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een heel ander punt dat het onnodig mentionen niet goedpraat.
HEEL ANDERSquote:Op donderdag 9 april 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
MIJN PAKKETJE IS BINNEN!!!![]()
![]()
@:maxi-mus @:elan @:tjacka @:mortaxx @:madame_paon @:scrummie2.1 @:afcniels en niet te vergeten mijn goede vriend @:lenny_leonard
De functie topics aanmaken is er ook, of plaatjes posten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Die functie is er toch gewoon??
Je komt zelf debiel over met je volledig willekeurige wanbeleid.
Hoeveel onnodige mentions krijg jij op een willekeurige dag? Eerlijk antwoord graag.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een heel ander punt dat het onnodig mentionen niet goedpraat.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was het punt helemaal niet, het punt was dat er gelogen werd dat mensen pesten door kinderachtig gedrag volgens caland vroeger wel mocht.
Oh is @Madame_Paon ook een goede vriendin van je?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, dit zijn allemaal goede vrienden van me die geïnteresseerd zijn in mijn pakketje.
Hou lekker je teringbek en bemoei je er niet mee, loopjongen van René.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is al lang besproken. Lees anders even terug, mongool.
Zeg je dat ook tegen een vrouw die verkracht is?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom neem je die Kyran überhaupt in bescherming? Is hij soms te zwak om voor zichzelf op te komen?
Geen idee, ik praat nooit met Kyran.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel onnodige mentions krijg jij op een willekeurige dag? Eerlijk antwoord graag.
Waarom neem je die Kyran überhaupt in bescherming? Is hij soms te zwak om voor zichzelf op te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |