Is dit een gifje van je eigen executie?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:GGMM heeft een GROOT PROBLEEM
Ik zie hem hier niet meer uitkomen. Ik zeg het vertrouwen op.
[ afbeelding ]
@:zipportal
Ik heb al jaren geen ban meer gehad hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
Verder uiterst zwakzinnig dat elke regel waar je het niet mee eens bent terugkomt op "ja maar dat deed je zelf vroeger ook"
Ja, dat weten we nu welGrappig hoe dat specifiek bij regels die je zelf overtreedt opeens een issue wordt.
Wat zwak ditquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neem je verlies nou maar in deze, geen schande.
Dat zei ik ook nergens?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen ban meer gehad hoor
Ja (ik ben bang dat ik anders een note krijg van @GGMM )quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit een gifje van je eigen executie?
In dit geval doe je het nu nog steeds, maar is het dan opeens HEEL anders omdat users toevallig even niet meer posten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
Verder uiterst zwakzinnig dat elke regel waar je het niet mee eens bent terugkomt op "ja maar dat deed je zelf vroeger ook"
Ja, dat weten we nu welGrappig hoe dat specifiek bij regels die je zelf overtreedt opeens een issue wordt.
Is dit echt je verweer?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent furieus hè makker? Ik zie het aan je gebrekkige zinsopbouw en de vele spaties.
Kijk uit. Ik kreeg een note toen ik @scrupeleus een kneusje noemdequote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom mogen de KLB-mongooltjes dan nog om de paar dagen hier losgelaten worden, moderator incluis? Net als die grafdebiel Scrupuleus, want hij doet zogenaamd niets verkeerd.
Klopt en dat heb ik keigoed uitgelegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
In dit geval doe je het nu nog steeds, maar is het dan opeens HEEL anders omdat users toevallig even niet meer posten.
Rens betrekt een willekeurige discussie op zichzelf.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen ban meer gehad hoor
Terecht. Topuser.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit. Ik kreeg een note toen ik @:scrupeleus een kneusje noemde
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand dagelijks lastigvallen last laten ondervinden is totaal iets anders dan iemand die één keer alle meldingen weg kan klikken.
Ook hierin ben je vrij traag van begrip.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:41 schreef Caland het volgende:
Ik wist helemaal niet dat scrupuleus zo'n teringmongooltje was eigenlijk
Weer wat geleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |