Waarom?quote:Op maandag 20 april 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
Post #6 wordt de TT (tenzij deze van Nikonlover is)
Donder gewoon op enorm stuk verdriet.quote:Op maandag 20 april 2020 15:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom mag negersex wel en witte mensen sex niet?
MAAK ER WEER WITTE MENSEN SEX VAN!!!!!!!!!!!!!quote:
En als VBL on tour is worden er meteen notes en bans uitgedeeld.quote:Op maandag 20 april 2020 15:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, gezien de toestroom van mongooltjes is deze SC weer even gesprek van onderwerp geweest in een andere SC.
Op naar het feedbacktopic!quote:Op maandag 20 april 2020 15:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom mag negersex wel en witte mensen sex niet?
fan... wat een debielquote:Op maandag 20 april 2020 15:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
MAAK ER WEER WITTE MENSEN SEX FAN!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is wel waar jaquote:Op maandag 20 april 2020 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als VBL on tour is worden er meteen notes en bans uitgedeeld.
mimimimimi
Jij bent hier toch geen mod, dit is de taak van de mods.quote:Op maandag 20 april 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is wel waar ja
Maar omdat andere fora er zo kinderachtig mee omgaan betekent niet dat ik me tot dit niveau ga verlagen.
Je bent kinderachtig.quote:Op maandag 20 april 2020 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer @:klummie antwoordt
Wat om mensen te noten omdat ze hier postenquote:Op maandag 20 april 2020 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent hier toch mod, dit is de taak van de mods.
Denk je dat?quote:Op maandag 20 april 2020 16:03 schreef Elan het volgende:
Wel adequaat afgehandeld zo, dat doet hij dus meteen nooit meer
Ik verwacht het woordje 'geen'.quote:Op maandag 20 april 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat om mensen te noten omdat ze hier posten
Nee
Nee hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 16:06 schreef Tjacka het volgende:
Door die klb debielen lijken Elan en Tjacka intelligent.
Mwa, Elan misschien.quote:Op maandag 20 april 2020 16:06 schreef Tjacka het volgende:
Door die klb debielen lijken Elan en Tjacka intelligent.
Dit was niet grappig.quote:Op maandag 20 april 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Elan misschien.
Om jou intelligent te laten lijken moet er iemand in z'n broek poepen.
Je kunt ook gewoon een ban uitdelen zonder note inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat om mensen te noten omdat ze hier posten
Nee
@Samuel24quote:Op maandag 20 april 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Elan misschien.
quote:Op maandag 20 april 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Elan misschien.
@Calandquote:Op maandag 20 april 2020 16:13 schreef Tjacka het volgende:
Amstel bier 50cl.
10 euro per tray bij Dekamarkt.
@:elan @:picommp @:tong80 @:kree @:jancees @:inverhouse
Maar toch goedkoop?quote:Op maandag 20 april 2020 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind amstel bijzonder matig
Sorry @:jancees
het papier was eerst nog te nieuw, vandaarquote:Op maandag 20 april 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
Ze komen hier na een maand eindelijk het oud papier ophalen
Door de wind ligt de halve straat vol met dozen
Je maakt nog eens wat mee als je thuis zit
Waarom is je post weggehaald, heb hem nu gemist in CORquote:Op maandag 20 april 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
nicequote:Op maandag 20 april 2020 16:13 schreef Tjacka het volgende:
Amstel bier 50cl.
Dat krijg je met van die debielen in je wijk die lege dozen bestellen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
Dit is niet grappigquote:Op maandag 20 april 2020 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
het papier was eerst nog te nieuw, vandaar
Mention gezet.quote:Op maandag 20 april 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
Ik heb hier geen Dekamarkt en drink geen Amstel maat, maar desalniettemin bedankt voor de mention.quote:Op maandag 20 april 2020 16:13 schreef Tjacka het volgende:
Amstel bier 50cl.
ben ik nog iemand vergeten met taggenquote:Op maandag 20 april 2020 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb hier geen Dekamarkt en drink geen Amstel maat, maar desalniettemin bedankt voor de mention.
Als alcoholisten moeten we goed voor elkaar zorgen in deze barre tijden.
Wow madquote:Op maandag 20 april 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
De volgende die een COR-mod mentiont om te janken krijgt vakantie.
Is het nog een beetje leuk daar?quote:Op maandag 20 april 2020 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom is je post weggehaald, heb hem nu gemist in COR
Elan is al maanden met vakantie hahahahaquote:Op maandag 20 april 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
Insoquote:Op maandag 20 april 2020 16:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben ik nog iemand vergeten met taggen
Laat dit aan de mods over.quote:Op maandag 20 april 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
Mimimimimimiquote:Op maandag 20 april 2020 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow mad
Was je maar zo daadkrachtig tegen dat KLB volk
Leukquote:Op maandag 20 april 2020 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Elan is al maanden met vakantie hahahaha
Herstel: jarenquote:Op maandag 20 april 2020 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Elan is al maanden met vakantie hahahaha
Sinds wanneer is iemand mentionen policy-overschrijdend dan?quote:Op maandag 20 april 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mimimimimimi
Ze mogen hier toch posten als ze dat willen als ze niks policy-overschrijdends doen.
Net zoals jullie dat in COR mogen.
@Tjackaquote:Op maandag 20 april 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
Sinds wanneer is JaapGod 'policy-overschrijdends'quote:Op maandag 20 april 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mimimimimimi
Ze mogen hier toch posten als ze dat willen als ze niks policy-overschrijdends doen.
Altijd al als je het doet om te etteren.quote:Op maandag 20 april 2020 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iemand mentionen policy-overschrijdend dan?
De COR-modjes @Lonaa @ Capricia en natuurlijk @trein2000 verrichten prima werk!quote:Op maandag 20 april 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
Waar staat dat? @yvonne bijvoorbeeld, een goede vriendin van mij, vindt het helemaal niet erg!quote:Op maandag 20 april 2020 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd al als je het doet om te etteren.
Gaan we dit nou echt doen?
Ga janken in dat feedback-topic als het je niet bevalt.quote:Op maandag 20 april 2020 16:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer is JaapGod 'policy-overschrijdends'
oh shitquote:Op maandag 20 april 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
Ik doe alleen je moeder behóórlijk policy-overschrijdend.quote:Op maandag 20 april 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mimimimimimi
Je begint er zelf overquote:Op maandag 20 april 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga janken in dat feedback-topic als het je niet bevalt.
jij begeeft je nu wel op glad ijs makker.quote:Op maandag 20 april 2020 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De COR-modjes @:Lonaa @ Capricia en natuurlijk @:trein2000 verrichten prima werk!
Je jankt zelf.quote:Op maandag 20 april 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga janken in dat feedback-topic als het je niet bevalt.
Ik denk dat de rest van deze reeks liever ziet dat jij naar Noord-Korea gaatquote:Op maandag 20 april 2020 16:24 schreef KingRoland het volgende:
als ik op vakantie zou gaan dan zou ik naar Zuid-Korea gaan
nou nou nouquote:Op maandag 20 april 2020 16:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat de rest van deze reeks liever ziet dat jij naar Noord-Korea gaat
Mimimimimmimiquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik 1 juno de kroeg niet in kan rij ik met een trekker het torentje in
trouwens de provincie Friesland had West-Friesland toch geannexeerd?quote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ooit gehoord van het Coronavirus??quote:Op maandag 20 april 2020 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon deze zomer naar Bulgarije met z'n allen.
@:Dven
@:Pumpalov ()
Je hebt niet alleen de voordelen van je acts hequote:Op maandag 20 april 2020 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Ooit hadden Mansjester en ik een goede band.
Daar is nu ook helemaal niks meer van over.
daar hou ik je aanquote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja en wekelijks de natte grot van je moederquote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
trouwens de provincie Friesland had West-Friesland toch geannexeerd?
Zolang ik maar gewoon kan snuiven en zuipen met een vaasje voor mn neus tochquote:Op maandag 20 april 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Straks allemaal terrassen met 1,5 meter afstand, dat lijkt me ook geen feest.
kan toch ook niet, moet je echt de stoelen vastschroeven en dan nog heb je een probleem met verplaatsingenquote:Op maandag 20 april 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Straks allemaal terrassen met 1,5 meter afstand, dat lijkt me ook geen feest.
Oh, sorry.quote:Op maandag 20 april 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt maat.
(Al de hele dag niet trouwens)
Daarnaast lijkt het me voor de ondernemers ook niet echt rendabel.quote:Op maandag 20 april 2020 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan toch ook niet, moet je echt de stoelen vastschroeven en dan nog heb je een probleem met verplaatsingen
Die anderhalve meter is geen blijvertje.quote:Op maandag 20 april 2020 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan toch ook niet, moet je echt de stoelen vastschroeven en dan nog heb je een probleem met verplaatsingen
Uurtarief voor je plekquote:Op maandag 20 april 2020 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarnaast lijkt het me voor de ondernemers ook niet echt rendabel.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 20 april 2020 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die anderhalve meter is geen blijvertje.
Rutte zal op termijn wel met een mildere tussenoplossing komen als het aantal bezette IC plekken straks onder de 800 komt.
Erg jammer.quote:Op maandag 20 april 2020 16:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die lijkt wel heel vaak net niet dood te gaan
Zou het aan hem liggen, denk je?quote:Op maandag 20 april 2020 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Ooit hadden Mansjester en ik een goede band.
Daar is nu ook helemaal niks meer van over.
Ons land valt daar niet op in te richten, waarschijnlijk het komende jaar zolang er geen vaccin is tikkertje spelen met het virus (toename IC direct weer strengere regels en vice versa).quote:Op maandag 20 april 2020 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal nog wel lang zo blijven denk ik hoor.
Dat klopt wel ja.quote:Op maandag 20 april 2020 16:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die lijkt wel heel vaak net niet dood te gaan
Op Jaap drink ik een 2 litertjequote:Op maandag 20 april 2020 16:36 schreef JanCees het volgende:
Capaciteit op 2400 houden en open die kroegen
Jaapgod
Wtf heb ik jou nou weer misdaan mislukte soapacteur.quote:Op maandag 20 april 2020 16:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Kut, eens met Elan.
Bestaanquote:Op maandag 20 april 2020 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf heb ik jou nou weer misdaan mislukte soapacteur.
ja dus we zullen nog een maandje op deze voet doorgaan waarschijnlijk, dan zullen ze qua testcapaciteit, mondkapjes ook beter zitten en wie weet is er dan ook nog een acceptabele app al lijkt me dat onwaarschijnlijkquote:Op maandag 20 april 2020 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die anderhalve meter is geen blijvertje.
Rutte zal op termijn wel met een mildere tussenoplossing komen als het aantal bezette IC plekken straks onder de 800 komt.
Minder uiteraardquote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
drinken jullie nu meer of minder alcohol dan voor de LOCKDOWN?
Minderquote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
Als het moet kan alles, zie in heel veel sectoren die anderhalve meter gewoon minimaal tot het einde van het jaar blijven hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ons land valt daar niet op in te richten, waarschijnlijk het komende jaar zolang er geen vaccin is tikkertje spelen met het virus (toename IC direct weer strengere regels en vice versa).
Voor nu in deze kritiekere fase is die anderhalve meter natuurlijk prima te verkopen.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
minder en eet ook minderquote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
Minder, uiteraard.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
Kokend.quote:Op maandag 20 april 2020 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf heb ik jou nou weer misdaan mislukte soapacteur.
Vooral vaker. Denk niet meer.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
Niet meer of minder eigenlijk.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb minder tijd.quote:Op maandag 20 april 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
Ik sport meer
Meer tijd over = meer sporten.
Kunnen beter bij Michael blijven jaquote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel zielig voor de kinderen allemaal.
Is niet eens sportquote:Op maandag 20 april 2020 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En die kanjertennisbanen zijn nog dicht
Goed Plan! Ik doe met je mee.quote:
Wat kan je daar doen qua sport dan?quote:Op maandag 20 april 2020 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wij zijn hier WOEST omquote:Op maandag 20 april 2020 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vraag aan je maquote:Op maandag 20 april 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat weet jij over sport, bolle?
Ik hoop nog steeds dat dat boomer-griepje eind augustus wel zo'n beetje voorbij is.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het moet kan alles, zie in heel veel sectoren die anderhalve meter gewoon minimaal tot het einde van het jaar blijven hoor.
Ik was al van plan volgende winter op vakantie te gaan, dus hoop tquote:Op maandag 20 april 2020 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat dat boomer-griepje eind augustus wel zo'n beetje voorbij is.
Hoop is slechts uitgestelde teleurstelling.quote:Op maandag 20 april 2020 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat dat boomer-griepje eind augustus wel zo'n beetje voorbij is.
herkenbaar voor je?quote:Op maandag 20 april 2020 16:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Stopt je brein weer eens met functioneren midden in een zin?
Ben erachter gekomen dat oren toch wel belangrijk zijn, evenwichtsstoornis is echt fuckeddd upquote:Op maandag 20 april 2020 16:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
zijn zo i zo wel belangrijkquote:Op maandag 20 april 2020 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben erachter gekomen dat oren toch wel belangrijk zijn, evenwichtsstoornis is echt fuckeddd up
Hoop dat ik dat nooit meer krijg
Was autocorrectie kut boomerquote:Op maandag 20 april 2020 16:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sowieso horen ja, maar heb liever mijn evenwicht dan gehoor als ik moest kiezenquote:Op maandag 20 april 2020 16:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
zijn zo i zo wel belangrijk
anders kan je niet horen
oh ik zit de hele dag dus mij maakt het niet uitquote:Op maandag 20 april 2020 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso horen ja, maar heb liever mijn evenwicht dan gehoor als ik moest kiezen
Leuke poging; 5.5/10quote:Op maandag 20 april 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben wat dat betreft blij dat mijn oren aan de zijkant van m'n hoofd zitten.
Ik heb mij er maar bij neer gelegd dat het een tijd gaat duren. Vind het momenteel ook wel prima moet ik zeggen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Jazeker, ik doe het eigenlijk nooit meer dat vind ik wel jammer.quote:Op maandag 20 april 2020 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wel een schitterende sport toch?
quote:Op maandag 20 april 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben wat dat betreft blij dat mijn oren aan de zijkant van m'n hoofd zitten.
eensquote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef Tjacka het volgende:
de boomers in deze sc maken het echt minder leuk
@:jancees en @:doublepain zijn het hier mee eens
mag ook helemaal nietquote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, ik doe het eigenlijk nooit meer dat vind ik wel jammer.
truequote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef Tjacka het volgende:
Maandenquote:Op maandag 20 april 2020 16:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toch raar dat je dan zegt dat je het maanden niet hebt gedaan
Huh, waar zeg ik dat.quote:Op maandag 20 april 2020 16:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toch raar dat je dan zegt dat je het maanden niet hebt gedaan
Liever niet, dan mag ik @Tjacka niet meer mentionen @GGMMquote:Op maandag 20 april 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende constatering. COR mod iets voor jou?
Oh nooit meer is ineens een paar maanden geworden.quote:Op maandag 20 april 2020 16:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja nooit meer zeg je
ik drink eigenlijk nooit meer bier in een kroeg
Mag ook niet meer.quote:Op maandag 20 april 2020 16:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja nooit meer zeg je
ik drink eigenlijk nooit meer bier in een kroeg
Meen je.quote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb mij er maar bij neer gelegd dat het een tijd gaat duren. Vind het momenteel ook wel prima moet ik zeggen.
Ik kom eigenlijk nooit meer op een festivalquote:Op maandag 20 april 2020 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh nooit meer is ineens een paar maanden geworden.
Mimimimimimimimimiquote:Op maandag 20 april 2020 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je.
Jij bent toch best een sociale jongen, gaf je geen voetbaltraining en speelde je darts?
Vind het oprecht kut dat ik de weekenden niet de kroeg in kan en geen vakantie kan boeken en überhaupt niet met een groep op stap kan. Zal er verder niet om janken (nouja nu even dan), maar zuur is het allemaal wel.
Ik kom eigenlijk nooit meer op je moeder.quote:Op maandag 20 april 2020 16:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit meer op een festival
mimmimimimimimimimimiquote:Op maandag 20 april 2020 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je.
Jij bent toch best een sociale jongen, gaf je geen voetbaltraining en speelde je darts?
Vind het oprecht kut dat ik de weekenden niet de kroeg in kan en geen vakantie kan boeken en überhaupt niet met een groep op stap kan. Zal er verder niet om janken (nouja nu even dan), maar zuur is het allemaal wel.
Je kan toch bier drinken op je balkonquote:Op maandag 20 april 2020 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je.
Niet meegekregen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende constatering.
Ik heb je trouwens vandaag een mention gegeven in COR. Mocht dat?
Maar dat mag wel nogquote:Op maandag 20 april 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit meer op je moeder.
Mimimimimimimiquote:Op maandag 20 april 2020 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je.
Dat ben je ook wel zat na vier weken.quote:Op maandag 20 april 2020 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je kan toch bier drinken op je balkon
Klopt, zolang als ik hier woon eigenlijk.quote:Op maandag 20 april 2020 16:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja jij doet dat al een paar jaar natuurlijk
Ja, ik geef inderdaad training en mis het zelf voetballen enzo ook wel maar is prima mee te leven. Vooral de kroeg mis ik maar weekends een biertje bij vrienden doen vermaak ik mij ook wel mee, zeker met dit lekkere weer.quote:Op maandag 20 april 2020 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je.
niet geklikt.quote:Op maandag 20 april 2020 16:59 schreef Tjacka het volgende:
ONZ / [ONZ SC] swapfiets is voor corona debielen
Leuk grapje gemaakt in de onz SC
Kom dat zien!!!!!
namen en rugnummers bittequote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef Tjacka het volgende:
Ga je ook pepers planten? Ik vraag dit voor een vriend. @onlogischquote:Op maandag 20 april 2020 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb nu aardbeien
Ga ook tomaten en courgette groeien
die zijn moeilijkquote:Op maandag 20 april 2020 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je ook pepers planten? Ik vraag dit voor een vriend. @:onlogisch
je gaat niet dood van zo leven maar prima mee te leven vind ik toch wat ver gaan, de beperkingen irriteren me wel.quote:Op maandag 20 april 2020 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik geef inderdaad training en mis het zelf voetballen enzo ook wel maar is prima mee te leven. Vooral de kroeg mis ik maar weekends een biertje bij vrienden doen vermaak ik mij ook wel mee, zeker met dit lekkere weer.
officieel nog niet eensquote:Op maandag 20 april 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er is maar 1 echte boomer hier en dat is.. oh wacht dat ben jij
Nou ja ik heb het liever ook niet natuurlijk maar kan me ergere dingen voorstellen. Als dit alles is. Leuk is anders natuurlijk, ik kijk niet meer echt ergens naar uit.quote:Op maandag 20 april 2020 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
je gaat niet dood van zo leven maar prima mee te leven vind ik toch wat ver gaan, de beperkingen irriteren me wel.
Munt is ook lekker en makkelijk. Hier zit een moedergrap in.quote:Op maandag 20 april 2020 17:04 schreef Tjacka het volgende:
heb nu koriander, bieslook, thijm, en aardbeien
mijn moeder heet geen muntquote:Op maandag 20 april 2020 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Munt is ook lekker en makkelijk. Hier zit een moedergrap in.
Dat is het lastigste. En de spontaniteit is grotendeels weg.quote:Op maandag 20 april 2020 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja ik heb het liever ook niet natuurlijk maar kan me ergere dingen voorstellen. Als dit alles is. Leuk is anders natuurlijk, ik kijk niet meer echt ergens naar uit.
die zou ook wel problemen hebben met die lockdownquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 17:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn moeder heet geen munt
is dat echt makkelijk
Alleen wonen lijkt mij nu ook wel een nadeel.quote:Op maandag 20 april 2020 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is het lastigste. En de spontaniteit is grotendeels weg.
Moet wel zeggen dat ik die avondjes bij vrienden thuis, bbq aan beetje spelletjes doen wel waardeer. Voorheen gingen we dan eigenlijk standaard de kroeg inquote:Op maandag 20 april 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen wonen lijkt mij nu ook wel een nadeel.
en kunnen wij nog gewoon naar buiten, die lockdowns zoals in Italië en Spanje nog maar te zwijgen over China lijken me helemaal een verschrikkingquote:Op maandag 20 april 2020 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja ik heb het liever ook niet natuurlijk maar kan me ergere dingen voorstellen. Als dit alles is. Leuk is anders natuurlijk, ik kijk niet meer echt ergens naar uit.
Erin houden danquote:Op maandag 20 april 2020 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik die avondjes bij vrienden thuis, bbq aan beetje spelletjes doen wel waardeer. Voorheen gingen we dan eigenlijk standaard de kroeg in
Klopt wel ja dan ben je eerder geneigd om er op uit te gaan.quote:Op maandag 20 april 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
als door dit gedoe je relatie kapot gaat dan was het sowieso geen meerjarenplan meer lijkt mequote:Op maandag 20 april 2020 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt wel ja dan ben je eerder geneigd om er op uit te gaan.
Aan de andere kant ook wel lekker rustig, geloof dat er na deze crisis een hoop mensen gaan scheiden.
kloptquote:Op maandag 20 april 2020 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed ik toch bij Once Upon a Time in Hollywood ook niet
Mijn hemelquote:Op maandag 20 april 2020 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed ik toch bij Once Upon a Time in Hollywood ook niet
Eens hoor, niks mis mee. Vrienden waar ik nu kom hebben ook allemaal grote tuinen dus niks mis mee.quote:Op maandag 20 april 2020 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik die avondjes bij vrienden thuis, bbq aan beetje spelletjes doen wel waardeer. Voorheen gingen we dan eigenlijk standaard de kroeg in
mandquote:Op maandag 20 april 2020 17:15 schreef Mansjester het volgende:
Wat is jullie definitie van een kroeg eigenlijk? Een cafe waar tafels staan waaraan je zit en waar je praat? Valt een tent waar iedereen staat en waar (hard) muziek wordt gedraaid bij jullie ook onder een kroeg?
Is er jou iets gevraagd?quote:Op maandag 20 april 2020 17:15 schreef Mansjester het volgende:
Wat is jullie definitie van een kroeg eigenlijk? Een cafe waar tafels staan waaraan je zit en waar je praat? Valt een tent waar iedereen staat en waar (hard) muziek wordt gedraaid bij jullie ook onder een kroeg?
Dat vind ik een discotheek, daar kom ik niet vaak.quote:Op maandag 20 april 2020 17:15 schreef Mansjester het volgende:
Een discotheek is dan ook voor proleten.quote:Op maandag 20 april 2020 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik een discotheek, daar kom ik niet vaak.
Als ik de klanten wel eens onderling hoor babbelen, met op de achtergrond een trits jankende kinderen vrees ik er ook voor ja.quote:Op maandag 20 april 2020 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt wel ja dan ben je eerder geneigd om er op uit te gaan.
Aan de andere kant ook wel lekker rustig, geloof dat er na deze crisis een hoop mensen gaan scheiden.
Mwah, genoeg van dat soort tenten die je ook niet echt onder de noemer discotheek kan plaatsenquote:Op maandag 20 april 2020 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik een discotheek, daar kom ik niet vaak.
kan allebeiquote:Op maandag 20 april 2020 17:15 schreef Mansjester het volgende:
Wit overhemd, spijkerbroek en dure witte sneakers. Dan hoor je meteen tot de ingroup.quote:Op maandag 20 april 2020 17:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een discotheek is dan ook voor proleten.
Ook weer waar.quote:Op maandag 20 april 2020 17:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als door dit gedoe je relatie kapot gaat dan was het sowieso geen meerjarenplan meer lijkt me
Jambersgodquote:Op maandag 20 april 2020 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan allebei
tweede ook wel bar dancing
zit zeker wat in maar er zijn ook veel relaties die al jaren stand houden door het langs elkaar heen levenquote:Op maandag 20 april 2020 17:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als door dit gedoe je relatie kapot gaat dan was het sowieso geen meerjarenplan meer lijkt me
Is het in mijn geval ook. Baal er behoorlijk van om atm veel alleen thuis te zitten, juist omdat ik er veel op uit ga en mijn huis alleen als een plekkie zie om te slapen en af en toe een avondje op te laden. Ik woon niet bepaald groot ook dus dan is dat niet heel chill.quote:Op maandag 20 april 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We doen niet aan roddelen @GGMMquote:Op maandag 20 april 2020 17:32 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe COR note is uit.![]()
![]()
Uitgedeeld door capricia
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #572
@:lenny_leonard
Ik vind het wel sneu voor hem dat VBL gewoon geen mods heeftquote:
Meestal verdwijnen mensen van FOK als ze VBL-mod worden.quote:Op maandag 20 april 2020 17:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor hem dat VBL gewoon geen mods heeft
Misschien tijd voor een wissel @:GGMM
Ja hoor maak me maar blauwquote:Op maandag 20 april 2020 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal verdwijnen mensen van FOK als ze VBL-mod worden.
Heb jij geen interesse?
Ik bedoelde jimek met Klaver sla ik over ja.quote:Op maandag 20 april 2020 17:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Asscher?
Je mag ook naar Jinek gaan waar Klaver zit. (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |