Minderquote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
drinken jullie nu meer of minder alcohol dan voor de LOCKDOWN?
Als het moet kan alles, zie in heel veel sectoren die anderhalve meter gewoon minimaal tot het einde van het jaar blijven hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ons land valt daar niet op in te richten, waarschijnlijk het komende jaar zolang er geen vaccin is tikkertje spelen met het virus (toename IC direct weer strengere regels en vice versa).
Voor nu in deze kritiekere fase is die anderhalve meter natuurlijk prima te verkopen.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
minder en eet ook minderquote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
Minder, uiteraard.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
Kokend.quote:Op maandag 20 april 2020 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf heb ik jou nou weer misdaan mislukte soapacteur.
Vooral vaker. Denk niet meer.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
Niet meer of minder eigenlijk.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb minder tijd.quote:Op maandag 20 april 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
Ik sport meer
Meer tijd over = meer sporten.
Kunnen beter bij Michael blijven jaquote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel zielig voor de kinderen allemaal.
Is niet eens sportquote:Op maandag 20 april 2020 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En die kanjertennisbanen zijn nog dicht
Goed Plan! Ik doe met je mee.quote:
Wat kan je daar doen qua sport dan?quote:Op maandag 20 april 2020 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wij zijn hier WOEST omquote:Op maandag 20 april 2020 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |