Minderquote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
drinken jullie nu meer of minder alcohol dan voor de LOCKDOWN?
Als het moet kan alles, zie in heel veel sectoren die anderhalve meter gewoon minimaal tot het einde van het jaar blijven hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ons land valt daar niet op in te richten, waarschijnlijk het komende jaar zolang er geen vaccin is tikkertje spelen met het virus (toename IC direct weer strengere regels en vice versa).
Voor nu in deze kritiekere fase is die anderhalve meter natuurlijk prima te verkopen.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
minder en eet ook minderquote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
Minder, uiteraard.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
Kokend.quote:Op maandag 20 april 2020 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf heb ik jou nou weer misdaan mislukte soapacteur.
Vooral vaker. Denk niet meer.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
Niet meer of minder eigenlijk.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb minder tijd.quote:Op maandag 20 april 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
Ik sport meer
Meer tijd over = meer sporten.
Kunnen beter bij Michael blijven jaquote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel zielig voor de kinderen allemaal.
Is niet eens sportquote:Op maandag 20 april 2020 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En die kanjertennisbanen zijn nog dicht
Goed Plan! Ik doe met je mee.quote:
Wat kan je daar doen qua sport dan?quote:Op maandag 20 april 2020 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wij zijn hier WOEST omquote:Op maandag 20 april 2020 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vraag aan je maquote:Op maandag 20 april 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat weet jij over sport, bolle?
Ik hoop nog steeds dat dat boomer-griepje eind augustus wel zo'n beetje voorbij is.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het moet kan alles, zie in heel veel sectoren die anderhalve meter gewoon minimaal tot het einde van het jaar blijven hoor.
Ik was al van plan volgende winter op vakantie te gaan, dus hoop tquote:Op maandag 20 april 2020 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat dat boomer-griepje eind augustus wel zo'n beetje voorbij is.
Hoop is slechts uitgestelde teleurstelling.quote:Op maandag 20 april 2020 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat dat boomer-griepje eind augustus wel zo'n beetje voorbij is.
herkenbaar voor je?quote:Op maandag 20 april 2020 16:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Stopt je brein weer eens met functioneren midden in een zin?
Ben erachter gekomen dat oren toch wel belangrijk zijn, evenwichtsstoornis is echt fuckeddd upquote:Op maandag 20 april 2020 16:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
zijn zo i zo wel belangrijkquote:Op maandag 20 april 2020 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben erachter gekomen dat oren toch wel belangrijk zijn, evenwichtsstoornis is echt fuckeddd up
Hoop dat ik dat nooit meer krijg
Was autocorrectie kut boomerquote:Op maandag 20 april 2020 16:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sowieso horen ja, maar heb liever mijn evenwicht dan gehoor als ik moest kiezenquote:Op maandag 20 april 2020 16:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
zijn zo i zo wel belangrijk
anders kan je niet horen
oh ik zit de hele dag dus mij maakt het niet uitquote:Op maandag 20 april 2020 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso horen ja, maar heb liever mijn evenwicht dan gehoor als ik moest kiezen
Leuke poging; 5.5/10quote:Op maandag 20 april 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben wat dat betreft blij dat mijn oren aan de zijkant van m'n hoofd zitten.
Ik heb mij er maar bij neer gelegd dat het een tijd gaat duren. Vind het momenteel ook wel prima moet ik zeggen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |