Ik denk dat de rest van deze reeks liever ziet dat jij naar Noord-Korea gaatquote:Op maandag 20 april 2020 16:24 schreef KingRoland het volgende:
als ik op vakantie zou gaan dan zou ik naar Zuid-Korea gaan
nou nou nouquote:Op maandag 20 april 2020 16:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat de rest van deze reeks liever ziet dat jij naar Noord-Korea gaat
Mimimimimmimiquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik 1 juno de kroeg niet in kan rij ik met een trekker het torentje in
trouwens de provincie Friesland had West-Friesland toch geannexeerd?quote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ooit gehoord van het Coronavirus??quote:Op maandag 20 april 2020 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon deze zomer naar Bulgarije met z'n allen.
@:Dven
@:Pumpalov ()
Je hebt niet alleen de voordelen van je acts hequote:Op maandag 20 april 2020 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Ooit hadden Mansjester en ik een goede band.
Daar is nu ook helemaal niks meer van over.
daar hou ik je aanquote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja en wekelijks de natte grot van je moederquote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
trouwens de provincie Friesland had West-Friesland toch geannexeerd?
Zolang ik maar gewoon kan snuiven en zuipen met een vaasje voor mn neus tochquote:Op maandag 20 april 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Straks allemaal terrassen met 1,5 meter afstand, dat lijkt me ook geen feest.
kan toch ook niet, moet je echt de stoelen vastschroeven en dan nog heb je een probleem met verplaatsingenquote:Op maandag 20 april 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Straks allemaal terrassen met 1,5 meter afstand, dat lijkt me ook geen feest.
Oh, sorry.quote:Op maandag 20 april 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt maat.
(Al de hele dag niet trouwens)
Daarnaast lijkt het me voor de ondernemers ook niet echt rendabel.quote:Op maandag 20 april 2020 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan toch ook niet, moet je echt de stoelen vastschroeven en dan nog heb je een probleem met verplaatsingen
Die anderhalve meter is geen blijvertje.quote:Op maandag 20 april 2020 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan toch ook niet, moet je echt de stoelen vastschroeven en dan nog heb je een probleem met verplaatsingen
Uurtarief voor je plekquote:Op maandag 20 april 2020 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarnaast lijkt het me voor de ondernemers ook niet echt rendabel.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 20 april 2020 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die anderhalve meter is geen blijvertje.
Rutte zal op termijn wel met een mildere tussenoplossing komen als het aantal bezette IC plekken straks onder de 800 komt.
Erg jammer.quote:Op maandag 20 april 2020 16:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die lijkt wel heel vaak net niet dood te gaan
Zou het aan hem liggen, denk je?quote:Op maandag 20 april 2020 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Ooit hadden Mansjester en ik een goede band.
Daar is nu ook helemaal niks meer van over.
Ons land valt daar niet op in te richten, waarschijnlijk het komende jaar zolang er geen vaccin is tikkertje spelen met het virus (toename IC direct weer strengere regels en vice versa).quote:Op maandag 20 april 2020 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal nog wel lang zo blijven denk ik hoor.
Dat klopt wel ja.quote:Op maandag 20 april 2020 16:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die lijkt wel heel vaak net niet dood te gaan
Op Jaap drink ik een 2 litertjequote:Op maandag 20 april 2020 16:36 schreef JanCees het volgende:
Capaciteit op 2400 houden en open die kroegen
Jaapgod
Wtf heb ik jou nou weer misdaan mislukte soapacteur.quote:Op maandag 20 april 2020 16:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Kut, eens met Elan.
Bestaanquote:Op maandag 20 april 2020 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf heb ik jou nou weer misdaan mislukte soapacteur.
ja dus we zullen nog een maandje op deze voet doorgaan waarschijnlijk, dan zullen ze qua testcapaciteit, mondkapjes ook beter zitten en wie weet is er dan ook nog een acceptabele app al lijkt me dat onwaarschijnlijkquote:Op maandag 20 april 2020 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die anderhalve meter is geen blijvertje.
Rutte zal op termijn wel met een mildere tussenoplossing komen als het aantal bezette IC plekken straks onder de 800 komt.
Minder uiteraardquote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
drinken jullie nu meer of minder alcohol dan voor de LOCKDOWN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |