quote:Op zondag 10 februari 2019 07:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik teken ineens voor een gelijk spelletje.
quote:Op woensdag 17 april 2019 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dit precies zo gebeurt neem ik een half jaar lang een Angerfist () UI.
quote:Op zondag 10 februari 2019 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
LBM zegt dat Bergwijn vanuit PSV naar een buitenlandse club vertrekt en 30 miljoen of meer oplevert voor PSV. Ik zeg dat dit niet het geval zal zijn.
De inzet is een krat bier
Ik wed van niet.quote:Op zondag 15 oktober 2017 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf is dit allemaal joh
iedereen weet als ik een maand niet in VBL komt dat VBL op zijn gat ligt en dat fok 90 procent minder bezoekers krijgt
@aTypischquote:Op woensdag 29 januari 2020 17:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bier is goed ontvangen. Waarvoor dank!
quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik 1 juno de kroeg niet in kan rij ik met een trekker het torentje in
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En moet je nagaan dat Trump daar nog van gaat verliezen ook.
Jij bent FA, doe er wat aan dan door (de inhoud van) post 290 en post 291 om te wisselen.quote:
Kan niet het is al gebeurd. Als ik dat zou vragen tijdens de verdediging van mijn scriptie zouden ze mij uitlachenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij bent FA, doe er wat aan dan door (de inhoud van) post 290 en post 291 om te wisselen.
Dat kan een mod ook!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij bent FA, doe er wat aan dan door (de inhoud van) post 290 en post 291 om te wisselen.
Daar kan je bij de big 4 niet mee aankomen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan niet het is al gebeurd. Als ik dat zou vragen tijdens mijn verdediging van mijn scriptie zouden ze mij uitlachen
#viesluiquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan een mod ook!
Sterker nog, hij kan ook gewoon die quotes andersom zetten en die 2e post wissen.
Maar blijkbaar is dat allemaal teveel moeite!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |