quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 02:09 schreef gans112 het volgende:
Trump![]()
Gelukkig over 4 weken van hem verlost
lolquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:45 schreef pferdfahrer het volgende:
Z'n halve gezicht pleurt uit elkaar en die lagen make-up gaat dat niet verbergen. Rip alvast maar.
Biden 2020
Sleepy Joe weet geeneens dat er verkiezingen zijn op 3 novemberquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:45 schreef pferdfahrer het volgende:
Z'n halve gezicht pleurt uit elkaar en die lagen make-up gaat dat niet verbergen. Rip alvast maar.
Biden 2020
En dan toch winnen straks. Doetie goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sleepy Joe weet geeneens dat er verkiezingen zijn op 3 november
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
En dan toch winnen straks. Doetie goed.
Ik zie de trumpaanhangers hier op Fok elke keer dit filmpje posten.quote:
Veel lieden hier trekken zich af op Trump. Waarom? Trump is de enige die tuig als Proud Boys een veer in de kont steekt voor de rest van de wereld zijn die mannen irrelevant.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik zie de trumpaanhangers hier op Fok elke keer dit filmpje posten.
Maar het grappige is dat voor de 'bloopers' van Trump je alleen maar even - welk moment van de dag ook - 5 sec. op z'n twitter hoeft te kijken, of z'n laatste persco en je ziet veel veel veel achterlijkere dingen.
Ja Biden is zeker niet perfect. Maar Trump, na al die zooi de afgelopen jaren, godverdomme man_!
Gerucht gaat dat hij helemaal niet ziek is geweest en dat het propaganda was om dat medicijn te promoten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 01:30 schreef cherrycoke het volgende:
Trump schijt maandenlang op de wetenschap, bagatelliseerde covid, ontmoedigde maskers en prees nepbehandelingingen aan... dan wordt hij ziek en ontvangt hij de beste op bewijzen gebaseerde wetenschappelijke behandeling die beschikbaar is, waar geen van degenen die hij gedoemd heeft met covid toegang zal krijgen.
HAAL DIE GEKKIE DAAR WEG. hypocriete lul.
quote:
Die vent is het failliet van Amerika.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:57 schreef Isdatzo het volgende:
Bijzonder grappig hoe Trump door een democratic hoax in het ziekenhuis terechtkwam.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 02:09 schreef gans112 het volgende:
Trump![]()
Gelukkig over 4 weken van hem verlost
Ik vind het vooral onbegrijpelijk dat ze van zo'n 80 miljoen kandidaten met niets beters kunnen komen dan Biden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik zie de trumpaanhangers hier op Fok elke keer dit filmpje posten.
Maar het grappige is dat voor de 'bloopers' van Trump je alleen maar even - welk moment van de dag ook - 5 sec. op z'n twitter hoeft te kijken, of z'n laatste persco en je ziet veel veel veel achterlijkere dingen.
Ja Biden is zeker niet perfect. Maar Trump, na al die zooi de afgelopen jaren, godverdomme man_!
En moet je nagaan dat Trump daar nog van gaat verliezen ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral onbegrijpelijk dat ze van zo'n 80 miljoen kandidaten met niets beters kunnen komen dan Biden.
Nee man. Dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En moet je nagaan dat Trump daar nog van gaat verliezen ook.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral onbegrijpelijk dat ze van zo'n 80 miljoen kandidaten met niets beters kunnen komen dan Trump.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |