Ik denk dat de rest van deze reeks liever ziet dat jij naar Noord-Korea gaatquote:Op maandag 20 april 2020 16:24 schreef KingRoland het volgende:
als ik op vakantie zou gaan dan zou ik naar Zuid-Korea gaan
nou nou nouquote:Op maandag 20 april 2020 16:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat de rest van deze reeks liever ziet dat jij naar Noord-Korea gaat
Mimimimimmimiquote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik 1 juno de kroeg niet in kan rij ik met een trekker het torentje in
trouwens de provincie Friesland had West-Friesland toch geannexeerd?quote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ooit gehoord van het Coronavirus??quote:Op maandag 20 april 2020 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon deze zomer naar Bulgarije met z'n allen.
@:Dven
@:Pumpalov ()
Je hebt niet alleen de voordelen van je acts hequote:Op maandag 20 april 2020 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Ooit hadden Mansjester en ik een goede band.
Daar is nu ook helemaal niks meer van over.
daar hou ik je aanquote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja en wekelijks de natte grot van je moederquote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
trouwens de provincie Friesland had West-Friesland toch geannexeerd?
Zolang ik maar gewoon kan snuiven en zuipen met een vaasje voor mn neus tochquote:Op maandag 20 april 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Straks allemaal terrassen met 1,5 meter afstand, dat lijkt me ook geen feest.
Ik heb geen idee wat je bedoelt maat.quote:
kan toch ook niet, moet je echt de stoelen vastschroeven en dan nog heb je een probleem met verplaatsingenquote:Op maandag 20 april 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Straks allemaal terrassen met 1,5 meter afstand, dat lijkt me ook geen feest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |