Ik denk dat de rest van deze reeks liever ziet dat jij naar Noord-Korea gaatquote:Op maandag 20 april 2020 16:24 schreef KingRoland het volgende:
als ik op vakantie zou gaan dan zou ik naar Zuid-Korea gaan
nou nou nouquote:Op maandag 20 april 2020 16:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat de rest van deze reeks liever ziet dat jij naar Noord-Korea gaat
Mimimimimmimiquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik 1 juno de kroeg niet in kan rij ik met een trekker het torentje in
trouwens de provincie Friesland had West-Friesland toch geannexeerd?quote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ooit gehoord van het Coronavirus??quote:Op maandag 20 april 2020 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon deze zomer naar Bulgarije met z'n allen.
@:Dven
@:Pumpalov ()
Je hebt niet alleen de voordelen van je acts hequote:Op maandag 20 april 2020 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Ooit hadden Mansjester en ik een goede band.
Daar is nu ook helemaal niks meer van over.
daar hou ik je aanquote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja en wekelijks de natte grot van je moederquote:Op maandag 20 april 2020 16:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
trouwens de provincie Friesland had West-Friesland toch geannexeerd?
Zolang ik maar gewoon kan snuiven en zuipen met een vaasje voor mn neus tochquote:Op maandag 20 april 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Straks allemaal terrassen met 1,5 meter afstand, dat lijkt me ook geen feest.
kan toch ook niet, moet je echt de stoelen vastschroeven en dan nog heb je een probleem met verplaatsingenquote:Op maandag 20 april 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Straks allemaal terrassen met 1,5 meter afstand, dat lijkt me ook geen feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |