officieel nog niet eensquote:Op maandag 20 april 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er is maar 1 echte boomer hier en dat is.. oh wacht dat ben jij
Nou ja ik heb het liever ook niet natuurlijk maar kan me ergere dingen voorstellen. Als dit alles is. Leuk is anders natuurlijk, ik kijk niet meer echt ergens naar uit.quote:Op maandag 20 april 2020 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
je gaat niet dood van zo leven maar prima mee te leven vind ik toch wat ver gaan, de beperkingen irriteren me wel.
Munt is ook lekker en makkelijk. Hier zit een moedergrap in.quote:Op maandag 20 april 2020 17:04 schreef Tjacka het volgende:
heb nu koriander, bieslook, thijm, en aardbeien
mijn moeder heet geen muntquote:Op maandag 20 april 2020 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Munt is ook lekker en makkelijk. Hier zit een moedergrap in.
Dat is het lastigste. En de spontaniteit is grotendeels weg.quote:Op maandag 20 april 2020 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja ik heb het liever ook niet natuurlijk maar kan me ergere dingen voorstellen. Als dit alles is. Leuk is anders natuurlijk, ik kijk niet meer echt ergens naar uit.
die zou ook wel problemen hebben met die lockdownquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 17:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn moeder heet geen munt
is dat echt makkelijk
Alleen wonen lijkt mij nu ook wel een nadeel.quote:Op maandag 20 april 2020 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is het lastigste. En de spontaniteit is grotendeels weg.
Moet wel zeggen dat ik die avondjes bij vrienden thuis, bbq aan beetje spelletjes doen wel waardeer. Voorheen gingen we dan eigenlijk standaard de kroeg inquote:Op maandag 20 april 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen wonen lijkt mij nu ook wel een nadeel.
en kunnen wij nog gewoon naar buiten, die lockdowns zoals in Italië en Spanje nog maar te zwijgen over China lijken me helemaal een verschrikkingquote:Op maandag 20 april 2020 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja ik heb het liever ook niet natuurlijk maar kan me ergere dingen voorstellen. Als dit alles is. Leuk is anders natuurlijk, ik kijk niet meer echt ergens naar uit.
Erin houden danquote:Op maandag 20 april 2020 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik die avondjes bij vrienden thuis, bbq aan beetje spelletjes doen wel waardeer. Voorheen gingen we dan eigenlijk standaard de kroeg in
Klopt wel ja dan ben je eerder geneigd om er op uit te gaan.quote:Op maandag 20 april 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
als door dit gedoe je relatie kapot gaat dan was het sowieso geen meerjarenplan meer lijkt mequote:Op maandag 20 april 2020 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt wel ja dan ben je eerder geneigd om er op uit te gaan.
Aan de andere kant ook wel lekker rustig, geloof dat er na deze crisis een hoop mensen gaan scheiden.
kloptquote:Op maandag 20 april 2020 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed ik toch bij Once Upon a Time in Hollywood ook niet
Mijn hemelquote:Op maandag 20 april 2020 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed ik toch bij Once Upon a Time in Hollywood ook niet
Eens hoor, niks mis mee. Vrienden waar ik nu kom hebben ook allemaal grote tuinen dus niks mis mee.quote:Op maandag 20 april 2020 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik die avondjes bij vrienden thuis, bbq aan beetje spelletjes doen wel waardeer. Voorheen gingen we dan eigenlijk standaard de kroeg in
mandquote:Op maandag 20 april 2020 17:15 schreef Mansjester het volgende:
Wat is jullie definitie van een kroeg eigenlijk? Een cafe waar tafels staan waaraan je zit en waar je praat? Valt een tent waar iedereen staat en waar (hard) muziek wordt gedraaid bij jullie ook onder een kroeg?
Is er jou iets gevraagd?quote:Op maandag 20 april 2020 17:15 schreef Mansjester het volgende:
Wat is jullie definitie van een kroeg eigenlijk? Een cafe waar tafels staan waaraan je zit en waar je praat? Valt een tent waar iedereen staat en waar (hard) muziek wordt gedraaid bij jullie ook onder een kroeg?
Dat vind ik een discotheek, daar kom ik niet vaak.quote:Op maandag 20 april 2020 17:15 schreef Mansjester het volgende:
Een discotheek is dan ook voor proleten.quote:Op maandag 20 april 2020 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik een discotheek, daar kom ik niet vaak.
Als ik de klanten wel eens onderling hoor babbelen, met op de achtergrond een trits jankende kinderen vrees ik er ook voor ja.quote:Op maandag 20 april 2020 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt wel ja dan ben je eerder geneigd om er op uit te gaan.
Aan de andere kant ook wel lekker rustig, geloof dat er na deze crisis een hoop mensen gaan scheiden.
Mwah, genoeg van dat soort tenten die je ook niet echt onder de noemer discotheek kan plaatsenquote:Op maandag 20 april 2020 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik een discotheek, daar kom ik niet vaak.
kan allebeiquote:Op maandag 20 april 2020 17:15 schreef Mansjester het volgende:
Wit overhemd, spijkerbroek en dure witte sneakers. Dan hoor je meteen tot de ingroup.quote:Op maandag 20 april 2020 17:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een discotheek is dan ook voor proleten.
Ook weer waar.quote:Op maandag 20 april 2020 17:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als door dit gedoe je relatie kapot gaat dan was het sowieso geen meerjarenplan meer lijkt me
Jambersgodquote:Op maandag 20 april 2020 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan allebei
tweede ook wel bar dancing
zit zeker wat in maar er zijn ook veel relaties die al jaren stand houden door het langs elkaar heen levenquote:Op maandag 20 april 2020 17:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als door dit gedoe je relatie kapot gaat dan was het sowieso geen meerjarenplan meer lijkt me
Is het in mijn geval ook. Baal er behoorlijk van om atm veel alleen thuis te zitten, juist omdat ik er veel op uit ga en mijn huis alleen als een plekkie zie om te slapen en af en toe een avondje op te laden. Ik woon niet bepaald groot ook dus dan is dat niet heel chill.quote:Op maandag 20 april 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We doen niet aan roddelen @GGMMquote:Op maandag 20 april 2020 17:32 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe COR note is uit.![]()
![]()
Uitgedeeld door capricia
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #572
@:lenny_leonard
Ik vind het wel sneu voor hem dat VBL gewoon geen mods heeftquote:
Meestal verdwijnen mensen van FOK als ze VBL-mod worden.quote:Op maandag 20 april 2020 17:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor hem dat VBL gewoon geen mods heeft
Misschien tijd voor een wissel @:GGMM
Ja hoor maak me maar blauwquote:Op maandag 20 april 2020 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal verdwijnen mensen van FOK als ze VBL-mod worden.
Heb jij geen interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |