Jazeker, ik doe het eigenlijk nooit meer dat vind ik wel jammer.quote:Op maandag 20 april 2020 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wel een schitterende sport toch?
quote:Op maandag 20 april 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben wat dat betreft blij dat mijn oren aan de zijkant van m'n hoofd zitten.
eensquote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef Tjacka het volgende:
de boomers in deze sc maken het echt minder leuk
@:jancees en @:doublepain zijn het hier mee eens
mag ook helemaal nietquote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, ik doe het eigenlijk nooit meer dat vind ik wel jammer.
truequote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef Tjacka het volgende:
de boomers in deze sc maken het echt minder leuk
@:jancees en @:doublepain zijn het hier mee eens
Maandenquote:Op maandag 20 april 2020 16:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toch raar dat je dan zegt dat je het maanden niet hebt gedaan
Huh, waar zeg ik dat.quote:Op maandag 20 april 2020 16:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toch raar dat je dan zegt dat je het maanden niet hebt gedaan
Liever niet, dan mag ik @Tjacka niet meer mentionen @GGMMquote:Op maandag 20 april 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende constatering. COR mod iets voor jou?
Oh nooit meer is ineens een paar maanden geworden.quote:Op maandag 20 april 2020 16:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja nooit meer zeg je
ik drink eigenlijk nooit meer bier in een kroeg
Mag ook niet meer.quote:Op maandag 20 april 2020 16:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja nooit meer zeg je
ik drink eigenlijk nooit meer bier in een kroeg
Meen je.quote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb mij er maar bij neer gelegd dat het een tijd gaat duren. Vind het momenteel ook wel prima moet ik zeggen.
Ik kom eigenlijk nooit meer op een festivalquote:Op maandag 20 april 2020 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh nooit meer is ineens een paar maanden geworden.
Mimimimimimimimimiquote:Op maandag 20 april 2020 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je.
Jij bent toch best een sociale jongen, gaf je geen voetbaltraining en speelde je darts?
Vind het oprecht kut dat ik de weekenden niet de kroeg in kan en geen vakantie kan boeken en überhaupt niet met een groep op stap kan. Zal er verder niet om janken (nouja nu even dan), maar zuur is het allemaal wel.
Ik kom eigenlijk nooit meer op je moeder.quote:Op maandag 20 april 2020 16:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit meer op een festival
mimmimimimimimimimimiquote:Op maandag 20 april 2020 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je.
Jij bent toch best een sociale jongen, gaf je geen voetbaltraining en speelde je darts?
Vind het oprecht kut dat ik de weekenden niet de kroeg in kan en geen vakantie kan boeken en überhaupt niet met een groep op stap kan. Zal er verder niet om janken (nouja nu even dan), maar zuur is het allemaal wel.
Je kan toch bier drinken op je balkonquote:Op maandag 20 april 2020 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |