Erg raar inderdaad, eerst wordt het geïntroduceerd en vervolgens mag je het niet gebruiken. (wat ik niet in de policy zie staan)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mentionen is een functie van deze website, als je er niet tegen kan moet je lekker @:Danny janken
Misschien kan je @Danny vragen of hij het mentionen dan weer weghaalt als je het toch niet kan gebruikenquote:
Ik haal de mensen die er misbruik van maken wel weg.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien kan je @:Danny vragen of hij het mentionen dan weer weghaalt als je het toch niet kan gebruiken
VBL jargon mag niet in CORquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg raar inderdaad, eerst wordt het geïntroduceerd en vervolgens mag je het niet gebruiken. (wat ik niet in de policy zie staan)
Waarom mag je dan iedereen mentionen op 1 iemand naquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haal de mensen die er misbruik van maken wel weg.
Daar gaat het niet om en dat weet je zelf ook welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom mag je dan iedereen mentionen op 1 iemand na
dannygodquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien kan je @:Danny vragen of hij het mentionen dan weer weghaalt als je het toch niet kan gebruiken
Daar gaat het wel om, want het is uiterst opvallend.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om en dat weet je zelf ook wel
Nee, het gaat erom dat jullie hem massaal mentionen om kinderachtig te gaan zitten doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat het wel om, want het is uiterst opvallend.
Dat werd eerder inderdaad nooit gedaan bij een @Netsplitter @Madame_Paon of @Knetterkrankjorumquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat jullie hem massaal mentionen om kinderachtig te gaan zitten doen.
Klopt, toen bestond die functie nog niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werd eerder inderdaad nooit gedaan bij een @:netsplitter @:madame_paon of @:knetterkrankjorum
Normaal heb je ook geen problemen met kinderachtig gedrag René.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat jullie hem massaal mentionen om kinderachtig te gaan zitten doen.
Nope.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
En toen werden quotes overigens ook weggehaald
Jij misschien ja omdat niemand je magquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik nog voor gewaarschuwd destijds met madame_paon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |